SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vond het al lang en was het ook helemaal zat. maarja ok het was min of meer eigen schuld ook. hoewel ook wel weer een stom freak incident ook.
Heb jij lang in ziekenhuis gelegen dan?:')![]()
Ik merk wel dat hij tegen het eind van de middag behoorlijk vermoeide oogjes heeft. Maar hij merkt steeds beter wat wel en wat niet goed voor hem is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh was hij zo moe? of zit er wat anders onder?sinterklaaskapoentje
![]()
Zit ik naar een gesloten topic te kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zegt dat hij 's ochtends altijd zo moe is als hij moet opstaan voor school.Hij is 's ochtends altijd een hyperactieve vrolijke wervelwind, maar hij is dus blijkbaar moe!
![]()
verhaal gemist? ff in t kort?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effeDo what you love, love what you do!![]()
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effe![]()
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"quote:Do what you love, love what you do!![]()
In de zomer is het ook warm in NL en toch gaan mensen naar spanjequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinionquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkigquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?:')![]()
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinion
uit interesse he?Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkig![]()
![]()
Oh het is nooit een strijd!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!Hij luistert altijd echt enorm goed!
Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik ging naar zolder, hij kwam lachend achter me aan.
ff beetje verder ouwehoeren en toen ging hij naar beneden.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor!) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Alleen? Dat is heel gevaarlijk!"
- "Och nee, die redt zich wel."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen.
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!![]()
![]()
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doet
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is nooit een strijd!Hij luistert altijd echt enorm goed!
Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor!) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen.
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!![]()
![]()
Vriendinnetje is al helemaal dol op hem!quote:En ze is zo bang dat ze iets verkeerd zal doen waardoor hij haar niet mag of zo!"
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat het laatste is waar ze zich zorgen om hoeft te maken!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?
uit interesse he?Wel fijn een plek om je terug te trekkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doet:')![]()
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligtquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.![]()
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!![]()
![]()
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.
[..]
Wel fijn een plek om je terug te trekken
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte. blijf praten he
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Je noemt haar al je vriendinquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is nooit een strijd!Hij luistert altijd echt enorm goed!
- "Oh, die is beneden."
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!
:')![]()
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog
Do what you love, love what you do!![]()
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Het is ook zwaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligtFijn manquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte. blijf praten he
Haha jazeker!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je noemt haar al je vriendin
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dank je wel hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!:')![]()
Richt die maar tot Sint Christopher Hitchens voor mij!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog![]()
![]()
Wat fijn voor je, is je geguntquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!![]()
Die terugvallen ken ik, en het voelt zo verdomd veilig om maar diep in die put te blijven zitten; dan kun je tenminste niet meer terugvallen, maar je kunt er ook uit klimmen en zo aan jezelf werken dat je ook buiten die put stevig staat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe
Soms krijg je nog wel een duwtje van het leven waardoor je er wel weer iets in terecht komt, maar nooit meer zo diep als voorheen, en je klimt er ook makkelijker weer uit.![]()
toch is dat geen slecht idee? ik ben ook altijd moeilijk (geweest iig) om te praten enzo erover. uiteindelijk blijkt dat dat meestal toch wel wat helpt. iig mentaal dus. Dus ja zou het gewoon doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ook zwaar
[..]
Fijn man
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.
valkuil is altijd "wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen". terwijl meestal anderen vinden dat niet eens zo erg.
dat wil ik maar meegeven uit mijn ervaring ermee als je het lastig hebt.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liefquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.
♡♡♡♡![]()
Whaha!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga.
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn voor je, is je geguntHee dank je!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het welquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe:')![]()
Wat een kut wedstrijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ho wacht ff je hebt een buitenlandse dame leren kennen? Jullie hebben elkaar al wel echt gezien enzo?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga.
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.![]()
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het wel![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe lang wil je nog wachten?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.:')![]()
Knuf voor jouquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaar![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja herkenbaar. Kunst is een plannetje hebben voor als het je overkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaar:')![]()
Alleen met video-bellen tot nu toe.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho wacht ff je hebt een buitenlandse dame leren kennen? Jullie hebben elkaar al wel echt gezien enzo?
Ze heeft me wel een aantal dingen over haar leven verteld en was van plan om dit nu rustig aan te pakken vanwege dat het recent uit is gegaan met haar afgelopen relatie.
Maar dit is een dame met een donders goede baan bij een groot internationaal bedrijf, en als ze hier komt wonen kan ze via interne sollicitaties zo weer verder bij dat zelfde bedrijf.
Het is duidelijk geen golddigger; ze heeft centen zat.![]()
![]()
❤️ zit nu opzich wel goed denk ik.. maar ik probeer wel altijd te relativeren per dag om te voorkomen dat ik weer verzuipquote:![]()
Tot het van beide kanten goed voelt om de stap te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang wil je nog wachten?
Ik vind het nu absoluut nog te vroeg. Ik denk dat zij gretiger is dan ik.Komt ook door Mini-ToT!
Ze is helemaal dol op hem, zoals gezegd!
![]()
![]()
Oh het ging me niet om inkomen oid hoor. Dat zijn mijn zaken nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen met video-bellen tot nu toe.
Ze heeft me wel een aantal dingen over haar leven verteld en was van plan om dit nu rustig aan te pakken vanwege dat het recent uit is gegaan met haar afgelopen relatie.
Maar dit is een dame met een donders goede baan bij een groot internationaal bedrijf, en als ze hier komt wonen kan ze via interne sollicitaties zo weer verder bij dat zelfde bedrijf.
Het is duidelijk geen golddigger; ze heeft centen zat.ik was gewoon nieuwsgierig
![]()
Oeh, je date en jij hebben het leuk?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot het van beide kanten goed voelt om de stap te zetten.
Ik vind het nu absoluut nog te vroeg. Ik denk dat zij gretiger is dan ik.Komt ook door Mini-ToT!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop echt dat het wat wordt. Wat vindt mini ervan dat je haar belt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen met video-bellen tot nu toe.
Het is duidelijk geen golddigger; ze heeft centen zat.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nou een terecht . Is gewoon een heel leuk jochie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot het van beide kanten goed voelt om de stap te zetten.
Haha zeker!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oeh, je date en jij hebben het leuk?Maar dan met chatten en video-bellen; ze woont nogal ver bij me uit de buurt.
![]()
![]()
Hoe jong is zequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vooralsnog is ze gewoon een leuke mevrouw op papa's telefoon. Hij weet er verder nog niks van af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het wat wordt. Wat vindt mini ervan dat je haar belt?![]()
Bij een goed gevoel maakt afstand niet uitquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!Maar dan met chatten en video-bellen; ze woont nogal ver bij me uit de buurt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou een terecht . Is gewoon een heel leuk jochie.![]()
Manneke zat vanavond heel vrolijk zijn tanden te poetsen: "La la lala la, morgen is het donderdag, dan ben ik nog lekker bij papa!:D Oh.....en daarna is het vrijdag, dan moet ik weer naar mama toe."
Hij heeft het duidelijk naar zijn zin hier!![]()
![]()
Precies! Oke, een lichtelijke identiteitscrisis maar zwart wit!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, zwart/wit gestipt, ik zie het op je ui!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En meer mini's te makenquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Haha nee wel een stukkie ouder dan dat!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hedde gij een een 19 jarige aan de haak geslagen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Is het niet lekker dat hij af en toe bij mama is?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Manneke zat vanavond heel vrolijk zijn tanden te poetsen: "La la lala la, morgen is het donderdag, dan ben ik nog lekker bij papa!:D Oh.....en daarna is het vrijdag, dan moet ik weer naar mama toe."
Hij heeft het duidelijk naar zijn zin hier!:')![]()
Ja dat hebben we idd al besproken!quote:
Maar het is niet zo dat ik over 10 jaar nog door aan het reproduceren ben of zo!![]()
![]()
Ach ik kan dan wat makkelijker in huis klussen en schoonmaken, maar nee; van mij mag hij serieus echt wel elke dag hier zijn hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het niet lekker dat hij af en toe bij mama is?
Mijn rust krijg ik wel als hij op school is of in bed ligt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wil en kan ze kinderen krijgen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat hebben we idd al besproken!
Maar het is niet zo dat ik over 10 jaar nog door aan het reproduceren ben of zo!:')![]()
Nog een mini-ToTquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat hebben we idd al besproken!
Maar het is niet zo dat ik over 10 jaar nog door aan het reproduceren ben of zo!
Misschien dan een meisje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Apart wel een jonge vrouw zoekt een man in Nederland van 50 met kind. Heeft een goeie baan en is dus niet afhankelijk. Ze is gek op je zoon en op jou. Het kan niet mooierquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee wel een stukkie ouder dan dat!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Ja snap ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan dan wat makkelijker in huis klussen en schoonmaken, maar nee; van mij mag hij serieus echt wel elke dag hier zijn hoor.
Mijn rust krijg ik wel als hij op school is of in bed ligt.:')![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou leuk tot we blijven graag up to date!
Ik ga de koektrommel in kusjesHee maf ze!
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog een mini-ToT
Misschien dan een meisje.Woei!
![]()
![]()
Klinkt idd te perfect, maar hoe ze het uitlegt begrijp ik het wel heel goed, maar het is idd wel waarom ik nog wat voorzichtig ben.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Apart wel een jonge vrouw zoek een man in Nederland van 50 met kind. Heeft een goeie baan en is dus niet afhankelijk. Ze is gek op je zoon en op jou. Het kan niet mooier![]()
![]()
Wel apart dat mini meer bij jou is dan bij moeder, meestal is het kind door de week bij moedercen weekend bij vaderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben arbeidsongeschikt en mama heeft wisselende werktijden en problemen met vervoer enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:51 schreef _UserName_ het volgende:
Wel apart dat mini meer bij jou is dan bij moeder, meestal is het kind door de week bij moedercen weekend bij vader![]()
![]()
Aah, ik dacht dat je een baan had.. maar hey, arbeidsongeschiktheid maar wel een kind opvoeden, das ook een baan, een onbetaalbare!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben arbeidsongeschikt en mama heeft wisselende werktijden en problemen met vervoer enzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je een baan had.. maar hey, arbeidsongeschiktheid maar wel een kind opvoeden, das ook een baan, een onbetaalbare!Echt wel!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Is keihard werken met zon kleine tornado... 🌪️quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je een baan had.. maar hey, arbeidsongeschiktheid maar wel een kind opvoeden, das ook een baan, een onbetaalbare!:')![]()
Ach, wat kleurplaatjes printen enzo....quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is keihard werken met zon kleine tornado... 🌪️![]()
![]()
Lol.. en over een paar jaar: kom, we gaan naar de ikea, en mini alle kasten in elkaar zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, wat kleurplaatjes printen enzo....
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ik een half uurtje later, ik ga ook maffen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu ook slaapbolk.. morgen hopelijk weer na 7u wakker![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaar![]()
![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu ook slaapbolk.. morgen hopelijk weer na 7u wakker
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik moet kwart voor 8 op om de tafel te dekkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu ook slaapbolk.. morgen hopelijk weer na 7u wakker
Moet je dan op om de tafel te dekken, of moet je iemand op de tafel dekkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet kwart voor 8 op om de tafel te dekken![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jemig dan ben ik er al een uur uitquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet kwart voor 8 op om de tafel te dekkensinterklaaskapoentje
![]()
Das de grote vraagquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je dan op om de tafel te dekken, of moet je iemand op de tafel dekken![]()
Ik ben om 7 uur al halverwege tussen waar mijn huis en mijn werk woontquote:
er is altijd baas boven baasquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben om 7 uur al halverwege tussen waar mijn huis en mijn werk woont![]()
![]()
Is er wel iets positiefs daar, heb je er wat aan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Was ik maar de baas boven mijn baas, dan mocht die om half acht in de morgen mijn werk doen zodat ik lekker kon uitslapenquote:
nog 2 daagjes dan lekker weekendquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ik maar de baas boven mijn baas, dan mocht die om half acht in de morgen mijn werk doen zodat ik lekker kon uitslapen![]()
als muis dan maar niet gaat klieren![]()
![]()
Van mij mag muis vanaf vrijdag ochtend zoveel en zo hard klieren als ze wilquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
nog 2 daagjes dan lekker weekend![]()
als muis dan maar niet gaat klieren![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik weekendje voor werk in het buitenland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind eigenlijk dat er te weinig therapie achtige dingen zijn. Weinig praten. Veel bezigheidstherapieën.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er wel iets positiefs daar, heb je er wat aan?:')![]()
Maar is het doel nu al behandeling of bezig blijven/ veiligheid en in kaart brengen wat er speelt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er te weinig therapie achtige dingen zijn. Weinig praten. Veel bezigheidstherapieën.♡♡♡♡![]()
Als je dat aangeeft wat zeggen ze dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er te weinig therapie achtige dingen zijn. Weinig praten. Veel bezigheidstherapieën.![]()
Te weinig in verhouding met wat je behandeling plan voor ogen heeft of voor je eigen gevoel?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er te weinig therapie achtige dingen zijn. Weinig praten. Veel bezigheidstherapieën.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dat las ik hier al een beetje, praten lijkt met toch wel een belangrijks iets ipv tekeningen maken. Maar ik heb er geen éne kut verstand van he? Het is ook observeren dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er te weinig therapie achtige dingen zijn. Weinig praten. Veel bezigheidstherapieën.Iedereen is een kutlultrut
oeh ja, al bijna half twaalf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Doel is mij monitoren en binnen twee/drie weken met een behandeladvies komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar is het doel nu al behandeling of bezig blijven/ veiligheid en in kaart brengen wat er speelt?:')![]()
Is het ook een beetje dat je er wat anders in staat nu omdat je een leuke dame hebt ontmoet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doel is mij monitoren en binnen twee/drie weken met een behandeladvies komen.Iedereen is een kutlultrut
In dat geval lijkt monitoren en observeren in bepaalde situaties en omgevingen mij effectiever dan 1 op 1 gesprekken voeren. Kunnen observanten soms meer van opsteken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doel is mij monitoren en binnen twee/drie weken met een behandeladvies komen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb het nog niet aangegeven maar ga dat morgen doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Als je dat aangeeft wat zeggen ze dan?Voor mijn gevoel. Ik zou graag wat meer over mijn gevoelens willen praten of daar aan werken maar daar is eigenlijk geen sprake van. Meeste dagen is er alleen creatief en sport op het programma.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te weinig in verhouding met wat je behandeling plan voor ogen heeft of voor je eigen gevoel?Ben ik met je eens. Eerdere kliniek waar ik zat was hetzelfde maar dan nog minder programma. Soms maar een half uur per dag en voor de rest niks.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat las ik hier al een beetje, praten lijkt met toch wel een belangrijks iets ipv tekeningen maken. Maar ik heb er geen éne kut verstand van he? Het is ook observeren dacht ik:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ben echt verliefdquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook een beetje dat je er wat anders in staat nu omdat je een leuke dame hebt ontmoet.Misschien wel ja. Heb het alleen over mijn behoefte nu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval lijkt monitoren en observeren in bepaalde situaties en omgevingen mij effectiever dan 1 op 1 gesprekken voeren. Kunnen observanten soms meer van opsteken.:')![]()
Ahjaquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doel is mij monitoren en binnen twee/drie weken met een behandeladvies komen.
Dan kan ik me voorstellen dat er weinig intensieve gesprekstherapie is als behandeling♡♡♡♡![]()
Dan zit je er nu dus als een heel ander kapoentje als 2 maanden geleden. Heb je dat ook aangegeven?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ben echt verliefd
[..]
Misschien wel ja. Heb het alleen over mijn behoefte nu.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik bij mijn intake aangegeven jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit je er nu dus als een heel ander kapoentje als 2 maanden geleden. Heb je dat ook aangegeven?:')![]()
Ok mooi dat is wel iets waar ze rekening mee houden danquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn intake aangegeven ja
Thanksquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
allemaal tr gedaan omdat jullie note Count te laag is
♡♡♡♡![]()
Je hebt géén ideequote:Op woensdag 29 januari 2025 23:36 schreef kree het volgende:
allemaal tr gedaan omdat jullie note Count te laag is
Nee alleen dat ik een aardige berg notes heb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
mmmmmmm heb jij wat te vertellen denk?
nouja wie niet, maar vroeg me dan ff af. had je zo'n tijdje dat je opstandig was ook net als ik en anderen bv? en later dacht van. tjaaaaaaa wat voor nut heeft het?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alleen dat ik een aardige berg notes heb.
of ben je nog heel opstandig ?Do what you love, love what you do!![]()
Opstandig nee, wel soms wat onaardig en ik ben wel vaak wat te direct geweest en dat valt niet altijd in goede aarde. Ben ik nog steeds maar ik verpak het wat vriendelijker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wie niet, maar vroeg me dan ff af. had je zo'n tijdje dat je opstandig was ook net als ik en anderen bv? en later dacht van. tjaaaaaaa wat voor nut heeft het?
of ben je nog heel opstandig ?
Nou ga je gangquote:
Dat sta je op en loopt een paar meter en dan ga je in je bed met een pot pindakaas liggen, je hebt toch geen hond he?quote:Iedereen is een kutlultrut
Grappig dat je me niet begrijptquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat sta je op en loopt een paar meter en dan ga je in je bed met een pot pindakaas liggen, je hebt toch geen hond he?
Geeft niks♡♡♡♡![]()
Ja geen zin in. Pindakaas zequote:Op donderdag 30 januari 2025 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappig dat je me niet begrijpt
Geeft niks
Ikke niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik weet niet meer? wie was nou zo met leger des Heils bezig?
zo respect heb ik daarvoor nl, soury of niet, weet niet meer heb toen nog wel eens over gepraat. maar sorry weet niet meer wie.
Ikke niet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:14 schreef kree het volgende:
zo respect heb ik daarvoor nl, soury of niet, weet niet meer heb toen nog wel eens over gepraat. maar sorry weet niet meer wie.Iedereen is een kutlultrut
Geen ideequote:Op donderdag 30 januari 2025 00:14 schreef kree het volgende:
zo respect heb ik daarvoor nl, soury of niet, weet niet meer heb toen nog wel eens over gepraat. maar sorry weet niet meer wie.♡♡♡♡![]()
kquote:ik weet ook ff niet meer heb nog wel soms wat notities achtergelaten van wie wat speelde instrumenten enzo. maargoed om heel archief aan te leggen ging me ook weer wat ver.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Snap ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
k
[..]
ik weet ook ff niet meer heb nog wel soms wat notities achtergelaten van wie wat speelde instrumenten enzo. maargoed om heel archief aan te leggen ging me ook weer wat ver.♡♡♡♡![]()
al met al. zijn er toch aantal wel op fok die muziek maken en instrumenten bespelen maar is niet alleen in dit topicDo what you love, love what you do!![]()
Wat heeft dat met het leger te maken? Ik speelde accordeon lang geledenquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:20 schreef kree het volgende:
al met al. zijn er toch aantal wel op fok die muziek maken en instrumenten bespelen maar is niet alleen in dit topic
denk ook muzikanten zijn meestal niet zo kritisch over wat of hoe?
leer je dan beetje. want gaat vooral is het muzikaal nog beetje ok en leuk overDo what you love, love what you do!![]()
hmmmms ik weet niet of ik jou daar de juiste voor heb.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het leger te maken? Ik speelde accordeon lang geleden
denk mss nog wel, maar niet zeker,. maar het gaat er natuurlijk niet om over wat je(of iemand) kon. maar meer hoe het helpt en in positieve zin.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Waarom zijn muzikanten niet kritisch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
leer je dan beetje. want gaat vooral is het muzikaal nog beetje ok en leuk overIedereen is een kutlultrut
Leger des heilsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ok bedanktquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms ik weet niet of ik jou daar de juiste voor heb.
denk mss nog wel, maar niet zeker,. maar het gaat er natuurlijk niet om over wat je(of iemand) kon. maar meer hoe het helpt en in positieve zin.
zijn ze wel, maar iig als je als begeleiding erin zit dan probeer je het meeste eruit te maken van wie het moet zingen. dat liedje wat ik poste is goed voorbeeld ervan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zijn muzikanten niet kritisch?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Gebeurt er nog wat spannends in BBThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De wachttoren wacht met geduld.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was heftig bij 4-1 ben ik gaan roken kom terug 6-1quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet gekeken. Voelde dit wel aankomen na vorige week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zondag is belangrijker maar gaat ook een teleurstelling worden vrees ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was heftig bij 4-1 ben ik gaan roken kom terug 6-1Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Santi en Justin kort na elkaar eruit en het was helemaal mis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zondag is belangrijker maar gaat ook een teleurstelling worden vrees ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justink eruit
alleen heb ik het weer niet zou beschreven dat ik nu nog weet
kom notitie tegen dit
@FreshFruit
@Sally
@devzero
@kree
@mario390
@MizzezAmy
@KillemWieft
@hemarookworstDo what you love, love what you do!![]()
niet muzikanten allemaal voor zover ik weet dus dat kan hem niet zijn
Volgens mij speelt er maar één iemand een instrument en dat ben jij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
kom notitie tegen dit
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
Freshfruit taggen![]()
Heeft een pimp account en die zien we pas weer over een maand of 5Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
je bent muzikantquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou en?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef drakin het volgende:
Freshfruit taggen![]()
Heeft een pimp account en die zien we pas weer over een maand of 5Iedereen is een kutlultrut
Dev ook.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er maar één iemand een instrument en dat ben jij.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok tweequote:
euh nee en kan het niet meer terugvinden. had heel lijstje wel. maar was alleen niet alleen uit dit topic.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er maar één iemand een instrument en dat ben jij.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou het stil houdenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zeker als er lijstjes bij worden gehouden, what the
Ik denk dat je een verkeerd lijstje uit je aantekeningen heb getoverd. Ik weet niet wat deze lijst moet betekenen. Niet veel goeds zo te zienquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee en kan het niet meer terugvinden. had heel lijstje wel. maar was alleen niet alleen uit dit topic.
quote:![]()
![]()
Jij staat op blz 37quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:36 schreef drakin het volgende:
Hij heeft zijn foe lijstje neergezetquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd lijstje uit je aantekeningen heb getoverd. Ik weet niet wat deze lijst moet betekenen. Niet veel goeds zo te zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
denk niet dat muzikanten onderling daar heel moeilijk over zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:36 schreef drakin het volgende:
dat er hier weer heel drama gemaakt gaat worden. tja. geloof niet ieder muzikant staat er wel achter
en liefst willen ze muziek maken, althans zo denk ik erover.Do what you love, love what you do!![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij heeft zijn foe lijstje neergezet
Die lijst is niet erg muzikaal skeet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat muzikanten onderling daar heel moeilijk over zijn?
dat er hier weer heel drama gemaakt gaat worden. tja. geloof niet ieder muzikant staat er wel achter
en liefst willen ze muziek maken, althans zo denk ik erover.Iedereen is een kutlultrut
kree een skeet noemen
nee was dan ook niet de goeie lijst met muzikanten. vast heb ik dat keer gemaakt om iets?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lijst is niet erg muzikaal skeet.
heg er alleen geen toelichting bij gezet waarom. LOL. nu vraag ik me ook af idd.Do what you love, love what you do!![]()
To the window (To the window)
To the wall (To the wall)
'Til sweat drop down my balls (My balls)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja is het toch?quote:
Wat voor lijstje was dat dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
nee was dan ook niet de goeie lijst met muzikanten. vast heb ik dat keer gemaakt om iets?
heg er alleen geen toelichting bij gezet waarom. LOL. nu vraag ik me ook af idd.
ik hoop maar dat jullie me nog beetje lief vinden dan, want ok snap ga er ook gewoon keihard tegenin soms. maar voor zover ben ik niet zo eikel als jullie denkenDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar Skeet was toch een jaren 90 dingetje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hullo spekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik weet niet waar jij jouw info vandaan haalt, maar als het goed is zijn muzikanten juist héél erg kritisch en vaak ook gevoelig voor kritiek over het werk wat ze maken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
leer je dan beetje. want gaat vooral is het muzikaal nog beetje ok en leuk over
Muzikanten die niet muzikaal zijn zijn geen muzikanten maar die doen maar wat.
Wat ook prima is natuurlijk ,maar wel van een andere orde.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tja geen idee? had er vast idee bij toen, maar weet neit meerquote:
Ik ben een fan, ik vind je aardig en muzikaal tikkie onhandig maar altijd feest als je postquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:43 schreef kree het volgende:
ik hoop maar dat jullie me nog beetje lief vinden dan, want ok snap ga er ook gewoon keihard tegenin soms. maar voor zover ben ik niet zo eikel als jullie denken
![]()
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij jouw info vandaan haalt, maar als het goed is zijn muzikanten juist héél erg kritisch en vaak ook gevoelig voor kritiek over het werk wat ze maken.
Muzikanten die niet muzikaal zijn zijn geen muzikanten maar die doen maar wat.
Wat ook prima is natuurlijk ,maar wel van een andere orde.Iedereen is een kutlultrut
nouja gelukkig maar, bedoel het ook nooit onwijs slecht. maarja heb ook wel eens menig over dingen enzo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een fan, ik vind je aardig en muzikaal tikkie onhandig maar altijd feest als je postDo what you love, love what you do!![]()
Ja weet ik. Ik zie je ook nooit als een slecht persoon.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja gelukkig maar, bedoel het ook nooit onwijs slecht. maarja heb ook wel eens menig over dingen enzo.Iedereen is een kutlultrut
fight?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou ja een heel verhaal op een post van kreequote:
blij dat je het zegt. want soms denk ik, doe ik iets onwijs verkeerd ofzo? val namelijk mensen niet zo aan en denk zeg wat ik denk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik zie je ook nooit als een slecht persoon.
````ok kun je over twijfelen, maar dat is maar algemene discussie he. ik ben veel liever en gevoeliger denk als meeste denken.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt koud hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je kan wat drammerig overkomen maar ik prik er wel doorheen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat je het zegt. want soms denk ik, doe ik iets onwijs verkeerd ofzo? van namelijk mensen niet zo aan en denk zeg wat ik denk.
````ok kun je over twijfelen, maar dat is maar algemene discussie he. ik ben veel liever en gevoeliger denk als meeste denken.Iedereen is een kutlultrut
Vier zinnen-Een heel verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een heel verhaal op een post van kree![]()
Hou op zeg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Of gewoon onder mijn deken kruipenquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
tja dan moet je toch wat opgewarmd worden?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weet dat. ;`0. excuus voor wie dat zich aantrekt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan wat drammerig overkomen maar ik prik er wel doorheen.
ik probeer he. lief doen ook.
![]()
nouja ongeacht wat jullie denken, ik vertel iig eerlijk verhaal over mezelf. een wat je ermee doet zie maar.Do what you love, love what you do!![]()
ja dat kan, verder vertel jij ook niet iets heel veel nuttigs. maar ok.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:57 schreef mario390 het volgende:
wat vertelte nu jolien vor en poepsex verhalen? ik kann nur op handy metgelezen
Gewoon de COS teruglezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:57 schreef mario390 het volgende:
wat vertelte nu jolien vor en poepsex verhalen? ik kann nur op handy metgelezenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
kom notitie tegen dit
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou ja het sloeg eigenlijk nergens opquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vier zinnen-Een heel verhaal![]()
Hou op zegIedereen is een kutlultrut
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het sloeg eigenlijk nergens opMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Poep en anus en wc en ............ Lekker man je mist watquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:57 schreef mario390 het volgende:
wat vertelte nu jolien vor en poepsex verhalen? ik kann nur op handy metgelezenIedereen is een kutlultrut
Ik denk dat het zelfs voor mij bedtijd is gezien de gekke verhalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tuurlijk wel uitloggen en dan kan je lezen, niet reageren.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
ik heb lijstje enzo van muzikanten. en denk nog steeds hoe verschil van mening er is. dat met muzikaal en in band het wss binnen 2 seconden opgelost is. want doel dan.Do what you love, love what you do!![]()
Possetje speelde ook gitaar oa.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er maar één iemand een instrument en dat ben jij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die staat niet op de kaart ...........quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Possetje speelde ook gitaar oa.
Oh Freshfruit speelt wel de bandolineIedereen is een kutlultrut
Dat ze er dol op is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:57 schreef mario390 het volgende:
wat vertelte nu jolien vor en poepsex verhalen? ik kann nur op handy metgelezenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmmmms. is dat zo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat niet op de kaart ...........
wss wel heb wel beetje bijgehouden maar staat weer ergens in google ofzo. naja boeie geen zin om nog te zoeken nu
Wat is altijd met hem ik kan goed met hem maar altijd is hij opeens een hele tijd weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja weet ik veel, denk dat er achterlangs meer gezeik is dan dat we op fok lezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is altijd met hem ik kan goed met hem maar altijd is hij opeens een hele tijd weg.Iedereen is een kutlultrut
Ach zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik roep maar wat he? Soms zijn dingen ook sneller gewist dan je het kan lezen.quote:Iedereen is een kutlultrut
blijf deze toch ook mooi vinden. alleen al niet omdat dit lekker is om te spelen enzo op piano/synth
lijkt btw ,moeilijker als het is
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
allemaal in C joh dat nr. en wat sus akkoorden, die hele solo is 1 hand positie enzo en ff snel nootjes spelen. tis technisch niet moeilijk. speelde dit heeeeeeeeeel lang terug al gewoon. maar nog steeds lekker nr.Do what you love, love what you do!![]()
ja stream me terug?quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:21 schreef mario390 het volgende:
ik kann ja even en ur met stream teruggaanDo what you love, love what you do!![]()
Het was daarvoorquote:
Poepsex Kieft dat wil je niet missenquote:Iedereen is een kutlultrut
nee het was koienpoep daar is zij gevallenquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Poepsex Kieft dat wil je niet missen![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Poepsex Kieft dat wil je niet missenDo what you love, love what you do!![]()
Ja uh Mario is van de stoelgang belangstelling he..!!quote:Iedereen is een kutlultrut
Bah bahquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Poepsex Kieft dat wil je niet missenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mss? maar ik niet echt die dingen. er is wat wat mij toch te extreem lijkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh Mario is van de stoelgang belangstelling he..!!Do what you love, love what you do!![]()
Ja er is toch blijkbaar wel iemand in geïnteresseerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
mss? maar ik niet echt die dingen. er is wat wat mij toch te extreem lijkt.
Het maakt je gewoon niet uit welke anusquote:
wel,en zij is in koienpoep gevallenquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt je gewoon niet uit welke anus![]()
Nou en?quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,en zij is in koienpoep gevallenIedereen is een kutlultrut
nou hoop maar altijd dat jullie mij beetje snappen iig. en dan is het wmb okquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is toch blijkbaar wel iemand in geïnteresseerdDo what you love, love what you do!![]()
Nou en?quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik puzzel je wel uit meestalquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop maar altijd dat jullie mij beetje snappen iig. en dan is het wmb ok
Niks mis met Sex.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Verdorie wil ik net gaan slapen, kan ik en m'n draai niet vinden, en ik hoest weer heel midden-Nederland wakker.Well, life can be a riot
Nou dan laat je ze lekker in een stal vogelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:51 schreef mario390 het volgende:
is toch rar,dann moet zij in stall gevögelt hebbenWell, life can be a riot
het is ook en zeker met dat nr wat ik poste en als bandje dar er een verhaal achter zit enzo... en niet voor. niks was dar zo uitgevoerd en gespeeld.
staat niet bij de YouTube, maar ga er maar van uitDo what you love, love what you do!![]()
In de hooi balen vozen. gedachte 10 uitvoering 0quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:51 schreef mario390 het volgende:
is toch rar,dann moet zij in stall gevögelt hebbenIedereen is een kutlultrut
Lijkt me kriebelen vooralquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
In de hooi balen vozen. gedachte 10 uitvoering 0Well, life can be a riot
Daarom 0 het is niet aan te radenquote:
quote:Ik zal er op letten
Well, life can be a riot
Hooi is wat scherp ook, gewoon in het gras tussen de koeienvlaaien is beterquote:
Koeienpoep is toch niet zo'n drama dat is wat gemalen gras. Stinkt ook niet zo ergquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:57 schreef mario390 het volgende:
misschien maar niet inn koienpoep vallenIedereen is een kutlultrut
Ja maar dan krijg je weer dat je 1 verkeerde beweging maakt en een van je ledematen bruin isquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hooi is wat scherp ook, gewoon in het gras tussen de koeienvlaaien is beter
Well, life can be a riot
Gaat over sex en @kree is uitgepraat. MhhhhWell, life can be a riot
Groot gelijk toch? Over seks moet je niet teveel lullen. Moet je gewoon doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:00 schreef Grotetijd het volgende:
Gaat over sex en @:kree is uitgepraat. MhhhhProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree is morgen weer aan het werk en Mario heeft een poep fetisjquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:00 schreef Grotetijd het volgende:
Gaat over sex en @:kree is uitgepraat. MhhhhIedereen is een kutlultrut
Voor extra genot kun je wel een pluk hooi in je reet steken.quote:Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
veranderd. morgen vrijquote:Op donderdag 30 januari 2025 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree is morgen weer aan het werk en Mario heeft een poep fetisj
Mario laat ik sowieso maar aan lullen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree is morgen weer aan het werk en Mario heeft een poep fetisjWell, life can be a riot
Heb je weer gezopen RV dat je zo vervelend bent?quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor extra genot kun je wel een pluk hooi in je reet steken.Well, life can be a riot
Oh jééquote:
ja kan er ook weinig mee meestal..quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mario laat ik sowieso maar aan lullen.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: