SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vond het al lang en was het ook helemaal zat. maarja ok het was min of meer eigen schuld ook. hoewel ook wel weer een stom freak incident ook.
Heb jij lang in ziekenhuis gelegen dan?:')![]()
Ik merk wel dat hij tegen het eind van de middag behoorlijk vermoeide oogjes heeft. Maar hij merkt steeds beter wat wel en wat niet goed voor hem is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh was hij zo moe? of zit er wat anders onder?sinterklaaskapoentje
![]()
Zit ik naar een gesloten topic te kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zegt dat hij 's ochtends altijd zo moe is als hij moet opstaan voor school.Hij is 's ochtends altijd een hyperactieve vrolijke wervelwind, maar hij is dus blijkbaar moe!
![]()
verhaal gemist? ff in t kort?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effeDo what you love, love what you do!![]()
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effe![]()
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"quote:Do what you love, love what you do!![]()
In de zomer is het ook warm in NL en toch gaan mensen naar spanjequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinionquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkigquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?:')![]()
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinion
uit interesse he?Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkig![]()
![]()
Oh het is nooit een strijd!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!Hij luistert altijd echt enorm goed!
Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik ging naar zolder, hij kwam lachend achter me aan.
ff beetje verder ouwehoeren en toen ging hij naar beneden.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor!) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Alleen? Dat is heel gevaarlijk!"
- "Och nee, die redt zich wel."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen.
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!![]()
![]()
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doet
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is nooit een strijd!Hij luistert altijd echt enorm goed!
Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor!) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen.
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!![]()
![]()
Vriendinnetje is al helemaal dol op hem!quote:En ze is zo bang dat ze iets verkeerd zal doen waardoor hij haar niet mag of zo!"
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat het laatste is waar ze zich zorgen om hoeft te maken!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?
uit interesse he?Wel fijn een plek om je terug te trekkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doet:')![]()
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligtquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.![]()
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!![]()
![]()
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.
[..]
Wel fijn een plek om je terug te trekken
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte. blijf praten he
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Je noemt haar al je vriendinquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is nooit een strijd!Hij luistert altijd echt enorm goed!
- "Oh, die is beneden."
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk!
:')![]()
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog
Do what you love, love what you do!![]()
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Het is ook zwaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligtFijn manquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me!Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte. blijf praten he
:')![]()
Haha jazeker!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je noemt haar al je vriendin
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dank je wel hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!:')![]()
Richt die maar tot Sint Christopher Hitchens voor mij!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog![]()
![]()
Wat fijn voor je, is je geguntquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed!![]()
Die terugvallen ken ik, en het voelt zo verdomd veilig om maar diep in die put te blijven zitten; dan kun je tenminste niet meer terugvallen, maar je kunt er ook uit klimmen en zo aan jezelf werken dat je ook buiten die put stevig staat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe
Soms krijg je nog wel een duwtje van het leven waardoor je er wel weer iets in terecht komt, maar nooit meer zo diep als voorheen, en je klimt er ook makkelijker weer uit.![]()
toch is dat geen slecht idee? ik ben ook altijd moeilijk (geweest iig) om te praten enzo erover. uiteindelijk blijkt dat dat meestal toch wel wat helpt. iig mentaal dus. Dus ja zou het gewoon doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ook zwaar
[..]
Fijn man
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.
valkuil is altijd "wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen". terwijl meestal anderen vinden dat niet eens zo erg.
dat wil ik maar meegeven uit mijn ervaring ermee als je het lastig hebt.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Liefquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.
♡♡♡♡![]()
Whaha!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga.
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn voor je, is je geguntHee dank je!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het welquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe:')![]()
Wat een kut wedstrijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ho wacht ff je hebt een buitenlandse dame leren kennen? Jullie hebben elkaar al wel echt gezien enzo?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga.
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex.![]()
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: