abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2025 @ 22:20:13 #1
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216477619

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar December
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  woensdag 29 januari 2025 @ 22:20:23 #2
421867 greysbones
pi_216477626
*O*
pi_216477633
Ik had deze TT
pi_216477637
:o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:20:50 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216477640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik vond het al lang en was het ook helemaal zat. maarja ok het was min of meer eigen schuld ook. hoewel ook wel weer een stom freak incident ook.

Heb jij lang in ziekenhuis gelegen dan?
ik zit nu ruim een week in het ziekenhuis en blijf hier nog wel effe
:')
  woensdag 29 januari 2025 @ 22:20:54 #6
421867 greysbones
pi_216477643
_O_
pi_216477646
Like aan Grees gegeven
pi_216477647
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Oh was hij zo moe? of zit er wat anders onder?
Ik merk wel dat hij tegen het eind van de middag behoorlijk vermoeide oogjes heeft. Maar hij merkt steeds beter wat wel en wat niet goed voor hem is.
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:21:12 #9
pi_216477649
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
_O_
Dank je wel hoor
  woensdag 29 januari 2025 @ 22:21:59 #10
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_216477667
Zit ik naar een gesloten topic te kijken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 22:22:01 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216477669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt, maar hij zegt dat hij 's ochtends altijd zo moe is als hij moet opstaan voor school.

_O- Hij is 's ochtends altijd een hyperactieve vrolijke wervelwind, maar hij is dus blijkbaar moe! _O-
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!
pi_216477670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
verhaal gemist? ff in t kort?
Do what you love, love what you do!
pi_216477672
Elektrische deken❤️
pi_216477685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?
pi_216477687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Elektrische deken❤️
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 22:23:29 #16
197773 crew  maily
pi_216477691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Elektrische deken❤️
lekker he O+
pi_216477703
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef kree het volgende:

[..]
zo koud is het niet meer? volgende week mss wel nodig als ik zo het weer zie. mss koudste sinds deze "winter"
In de zomer is het ook warm in NL en toch gaan mensen naar spanje :6
pi_216477713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef maily het volgende:

[..]
lekker he O+
Ja geniet ik echt van :@
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:24:26 #19
pi_216477715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef kree het volgende:

[..]
verhaal gemist? ff in t kort?
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinion
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:24:46 #20
pi_216477724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Heb jij dan wel een soort eigen kamer zonder anderen?
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkig
pi_216477746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Al twee jaar depressief. Heel veel geprobeerd qua behandelingen en medicijnen maar niks slaat aan. Nu in de kliniek voor een paar weken waar ze me gaan monitoren voor een second opinion
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?

uit interesse he?
pi_216477751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja heb gewoon mijn eigen kamertje gelukkig
Gelukkig! Het is allemaal al intensief genoeg wat je doet :*
pi_216477796
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef maily het volgende:

[..]
Daar hoef je geen strijd meer voor te leveren; win win!
Oh het is nooit een strijd! :D Hij luistert altijd echt enorm goed! :D

Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik ging naar zolder, hij kwam lachend achter me aan.
ff beetje verder ouwehoeren en toen ging hij naar beneden.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor! ;) ) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Alleen? Dat is heel gevaarlijk!"
- "Och nee, die redt zich wel."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen. ^O^
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk! :D
pi_216477806
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 22:28:26 #25
197773 crew  maily
pi_216477813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Was trouwens vanmiddag wel lachen; ik zat met mijn vriendin te kletsen met videobellen en ze ging helemaal stuk om he geouwehoer tussen Mini-ToT en mij, maar op een gegeven moment wilde ik ff de rust opzoeken. Ik liep naar boven, hij klom lachend achter me aan de trap op.
Ik verder kletsen met mijn meissie (met kleren aan hoor! ;) ) en zij op een gegeven moment verschrikt: "Waar is Mini-ToT?"
- "Oh, die is beneden."
"Ja maar hij is zo stil! Als kinderen stil zijn, zijn ze altijd iets aan het doen wat gevaarlijk is, ga snel kijken!"
Ik sjokte rustig de trap af en meneer zat gewoon op de grond z'n kleurplaat uit te knippen. ^O^
Ze kon het niet bevatten dat Mini-ToT nooit iets verkeerds doet als ik niet kijk! :D
heerlijk O+
pi_216477834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef maily het volgende:

[..]
heerlijk O+
Vriendinnetje is al helemaal dol op hem! _O- En ze is zo bang dat ze iets verkeerd zal doen waardoor hij haar niet mag of zo!"
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat het laatste is waar ze zich zorgen om hoeft te maken! _O-
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:29:23 #27
pi_216477836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef kree het volgende:

[..]
maar dat is niet echt ziekenhuis opname dan? of wat zoeken ze dan uit?

uit interesse he?
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Wel fijn een plek om je terug te trekken
pi_216477839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef kree het volgende:

[..]
zo lijkt het wel idd. jemig, wist niet. maar ok uiteindelijk kom je erdoor heen.
Ik kan er soort van nu wel lachen ook om wat me toen overkwam. maar op dat moment ook niet echt trouwens.
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
pi_216477866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Ik kan nog steeds janken als ik terug denk aan mijn depressie. Denk dat het mentaal versus fysiek toch iets anders ligt
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Verder gaat het, sowieso de laatste tijd, gewoon GOED met me! ^O^
pi_216477870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Zit in het UMC Utrecht. Is wel echt een ziekenhuis. Ze gaan me gewoon checken tijdens allerlei activiteiten en gesprekken. Dan komen ze met een advies wrs eind volgende week.
[..]
Wel fijn een plek om je terug te trekken
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte :). blijf praten he :)
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:31:11 #31
pi_216477875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:

[..]

- "Oh, die is beneden."
Je noemt haar al je vriendin O+
pi_216477886
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog :)
pi_216477905
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:

[..]
Bij mij zitten de emoties altijd ook direct hoog als ik aan mijn ellende periodes denk.
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe
pi_216477912
quote:

[..]
:*
♡♡♡♡
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:33:11 #35
pi_216477917
quote:

[..]
Het is ook zwaar ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:

[..]
Fijn man
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef kree het volgende:

[..]
wens je het beste makker. hoop wel en lijkt me, beetje positief blijven erover dat is altijd het beste.
Maar kan me voorstellen lastig ook allemaal, maar wens je oprecht sterkte :). blijf praten he :)
Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.
pi_216477924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Je noemt haar al je vriendin O+
Haha jazeker! :D
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed! :Y
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:33:35 #37
pi_216477925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
en weet niet tussen alle ongelovigen hier, maar zal gebedje voor je doen ook nog :)
Dank je wel hoor :*
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:34:19 #38
pi_216477935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Vanmiddag met het video-bellen en het chatten erna is het wel duidelijk geworden dat haar gevoelens voor mij oprecht zijn.
Ik ben vooralsnog wel voorzichtig met m'n hele hart over te geven aan haar, maar het wordt me wel duidelijk dat ze qua persoon echt heel erg aansluit op waar ik altijd al naar op zoek ben geweest.
Ik heb zeer zeker gevoelens, maar door schade en schande blijf ik wel ff wat voorzichtig met mijn hart, maar het voelt wel erg goed! :Y
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.
pi_216477937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
Richt die maar tot Sint Christopher Hitchens voor mij! :Y
pi_216477944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Wat fijn voor je, is je gegunt
pi_216477963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Fijn dat het de laatste tijd goed gaat! Ik denk dat ik ook wel weer goed zit maar merk wel dat ik ook makkelijk een terugval week kan hebben. Hoop niet dat ik dit ooit nog eens moet mee maken en dit gun ik echt mijn ergste vijand niet toe
Die terugvallen ken ik, en het voelt zo verdomd veilig om maar diep in die put te blijven zitten; dan kun je tenminste niet meer terugvallen, maar je kunt er ook uit klimmen en zo aan jezelf werken dat je ook buiten die put stevig staat.
Soms krijg je nog wel een duwtje van het leven waardoor je er wel weer iets in terecht komt, maar nooit meer zo diep als voorheen, en je klimt er ook makkelijker weer uit.
pi_216477964
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Het is ook zwaar ;(
[..]
Fijn man
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst pas een wat uitgebreider gesprek gehad met een van de verpleegkundigen. Dat kan eigenlijk op bijna elk moment maar ik maak er eigenlijk te weinig gebruik van.
toch is dat geen slecht idee? ik ben ook altijd moeilijk (geweest iig) om te praten enzo erover. uiteindelijk blijkt dat dat meestal toch wel wat helpt. iig mentaal dus. Dus ja zou het gewoon doen

valkuil is altijd "wil er eigenlijk niemand mee lastig vallen". terwijl meestal anderen vinden dat niet eens zo erg.

dat wil ik maar meegeven uit mijn ervaring ermee als je het lastig hebt.
pi_216477982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Dank je wel hoor :*
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.
pi_216478004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef kree het volgende:

[..]
tuurlijk doe ik graag voor je en echt ook uit oprechtheid.
Lief O+
♡♡♡♡
pi_216478016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Oh man ik zou haar volgend week al naar Nederland halen. En dan nog ongeduldig zijn.
Whaha! :D
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga. :)
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex. :P
pi_216478020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Wat fijn voor je, is je gegunt
*O* Hee dank je! :D
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2025 @ 22:38:25 #47
pi_216478030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het wel
  woensdag 29 januari 2025 @ 22:38:28 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216478032
Wat een kut wedstrijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216478051
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:

[..]
Whaha! :D
Nee ik wil sowieso beter weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ze is heel bescheiden en vertelt niet super veel over zichzelf, ze is meer geïnteresseerd in mijn leven en manier van denken en alles. Maar ik moet haar natuurlijk wel beter leren kennen als persoon voor ik op zo'n stap overga. :)
Mijn ex zag ik ook na 3 maand chatten een keer, en da's nu dus mijn ex. :P
Ho wacht ff je hebt een buitenlandse dame leren kennen? Jullie hebben elkaar al wel echt gezien enzo?
pi_216478070
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Een weekje of twee of misschien een maand is wel te doen. Heb ik vaak genoeg gehad. Maar ben altijd door kunnen gaan met school of werk. Nu is het al heel lang shit zonder pauze. Alleen s avonds gaat het wel
Bij mij sluimert het als een sluipmoordenaar :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')