quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was mijn favo
Sollyquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Nu ga te snel.. als je liedjes eerder post dan het vorige liedjhe dat je zelf post is afgelopen... ben je een ordinaire spammer !
Dat siert je dan weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer
Heel tofquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leun lekker achterover!
Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd
Gevoelig, niet te zwaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.
Staat nu aan.. verrassend, nice! All good!
Ah livequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 30-01-2025 21:21:55 ]Keyboard Knight
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sharon is wel een Dutch lekkertjeAnouk ook wel.. Ooit vond ik Lenny Kuhr zelfs leuk lachen
[ afbeelding ]Ik vond haar wel leuke liedjes hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb een live CD. Geweldige sarcastische humor tussen de nummers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven
Ik So long van Fisher Z.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd
Power Corruption and Lies in m'n TOP-25.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit![]()
Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.
We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......
Dont forget the 9"quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.
[ afbeelding ]
Tubjes stoppen hier na een paar seconde.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dont forget the 9"
Tubjes zijn dan ook waardeloos,quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tubjes stoppen hier na een paar seconde.
Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tubjes zijn dan ook waardeloos,
Subjes zijn Onschatbaar echter.
Klinkt als mijn espresso machine.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.
Dat is wel een factor veel erger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als mijn espresso machine.
Slaapliedje nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schiet niet zo op met dat slapen...
Feestje.quote:
Ah daaromquote:
Morguh Pullup, waar gaat de reis naartoe?quote:
Zit erin, krijg ik er zelf ook nooit uitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de stekker in het stopcontact steken...
Gefeliciteerd Marcbquote:
Maar dan kun je er toch alvast wel spullen in leggenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit erin, krijg ik er zelf ook nooit uit
Maar zelfs dan duurt het even voordat zo'n ding koel is.
Sommige dingen liggen er al in ja. Alleen werden die eerder kouder dan warmer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je er toch alvast wel spullen in leggen
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige dingen liggen er al in ja. Alleen werden die eerder kouder dan warmer.
De rest ligt nog op het balkon, daar is/was het kouder dan in de koelkast.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:25 schreef drakin het volgende:
https://9gag.com/gag/a2vv(...)tm_medium=post_share
Beetje vroeg voor losse schoenveters, maar geweldig bedachtquote:
Dat was vroeger.. nu is dat niet meer nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.
Hij werd meteen geïnstalleerd. Hoop dat de heren het goed snappen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.
Dankquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:06 schreef drakin het volgende:
* drakin speelt verjaardagsliedje op de mondharmonica
Omdat ik daar het minst vals mee klinkquote:
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger.. nu is dat niet meer nodig
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rustenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.
Werd ook aangeraden om ze rechtop te vervoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rusten
Zou kunnen maar ik had het over dit nummer van The Thequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
Heb je dat boek al eens gelezen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
En de vervolgen?quote:
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.quote:
Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.quote:
Je deed een Koentje.quote:
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?quote:
Vorig jaar trof ik een box met alle deeltjes erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnen![]()
![]()
En jij eend? Ga jij nog wat leuks doen?
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.quote:
Das toch zielig voor die kleine meidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.
Wordt ze hard van.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Das toch zielig voor die kleine meid![]()
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.quote:
Zonder dweilstok dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.quote:
Nou hop hop poetsen jijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.
Vanavond niet meer.quote:
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Alsof ik die in huis zou hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaan
Je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik die in huis zou hebben.
Sommige dingen wil ik niet weten.quote:
Nee snap ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik niet weten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Dat vind ik toch wel leuk om te vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Hier geen dildo’s op straat![]()
Maar dit trof ik een keer aan:
[ afbeelding ]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel leuk om te vinden
Als iets niet in mijn hoofd voorkomt dan is het muziek van Andre van Duinquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb jij een wel heel groot hoofd als die er ook in moetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk een ander liedje.quote:
Even ergquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk een ander liedje.
Mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ander liedje dan?
Mehquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, heel relaxt dan:
Met jou kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets meer beat?
Blur live op NED-3. Niet echt mijn cup of tea. Paar erg leuke nummers de rest iets te Engels.quote:
Nice! Slaaplekkermans80quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blur live op NED-3. Niet echt mijn cup of tea. Paar erg leuke nummers de rest iets te Engels.
Truste......:)
Zit alleen wel een ander onder, zelfde effectquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit alleen wel een ander onder, zelfde effect
Is dat liedje van hemquote:
Zit ff stukjes daarvan terug te kijken... Zo.. he hebben wat beiaarden huizen leeg getrokkenquote:
Het is niet van hem hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat liedje van hemDie heb ik nog met Hans Dorrestein gezongen met uitleg over de Wielewaal als vogelkenner erbij
Hij kon het anders wel zingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet van hem hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andries_Hartsuiker
Moest je mij weer voor zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet van hem hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andries_Hartsuiker
quote:De Wielewaal is een tweestemmige canon. Tekst en muziek zijn gemaakt door Andries Hartsuiker (1903 – 1993) in 1927.
Ja echt ... ik skip er ook doorheen ... ben er bijna.. Sting met Stevie Wonder nuquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ff stukjes daarvan terug te kijken... Zo.. he hebben wat beiaarden huizen leeg getrokkenMaar leuk wel
Wel erg om hem nu zo te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, als je Biden nodig had om te blijven staan gaat het echt niet goed met je
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel erg om hem nu zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |