Omdat ik daar het minst vals mee klinkquote:
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger.. nu is dat niet meer nodig
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rustenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.
Werd ook aangeraden om ze rechtop te vervoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rusten
Zou kunnen maar ik had het over dit nummer van The Thequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
Heb je dat boek al eens gelezen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
En de vervolgen?quote:
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.quote:
Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.quote:
Je deed een Koentje.quote:
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?quote:
Vorig jaar trof ik een box met alle deeltjes erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |