Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnen![]()
![]()
En jij eend? Ga jij nog wat leuks doen?
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.quote:
Das toch zielig voor die kleine meidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.
Wordt ze hard van.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Das toch zielig voor die kleine meid![]()
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.quote:
Zonder dweilstok dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.quote:
Nou hop hop poetsen jijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.
Vanavond niet meer.quote:
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Alsof ik die in huis zou hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaan
Je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik die in huis zou hebben.
Sommige dingen wil ik niet weten.quote:
Nee snap ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik niet weten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Bekijk deze YouTube-video
Dat vind ik toch wel leuk om te vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Hier geen dildo’s op straat![]()
Maar dit trof ik een keer aan:
[ afbeelding ]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel leuk om te vinden
Als iets niet in mijn hoofd voorkomt dan is het muziek van Andre van Duinquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb jij een wel heel groot hoofd als die er ook in moetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |