In welke straat was die winkel, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hadden een winkel/huis in de binnenstad en later zijn wij naar de rand verhuist.. Op de boerderie
Stomerij van Bruggen , lange Bisschopstraat (Lange B)quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben heerlijk gegeten aan de Brink (in Deventer) en we zijn nu weer thuis
[..]
In welke straat was die winkel, als ik vragen mag?
Ah, daar. Daar zijn we vandaag ook langs gelopen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stomerij van Bruggen , lange Bisschopstraat (Lange B)
[ afbeelding ]
Leuk huisje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik geborenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, daar. Daar zijn we vandaag ook langs gelopen.
Ik ben geboren in een huis uit 1795 en dat vond ik al oud.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Flink pand, liep helemaal door naar achteren.
Dat is het ook toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een huis uit 1795 en dat vond ik al oud.
ach wat is oudquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben geboren in 1974 en dat vindt men al oud
quote:
me like !quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een wijze FOK!er (van 1966) zei ooit: Age is just a number
Geen idee waar KVL voor staat of wie WHH is.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee waar KVL voor staat of wie WHH is.
WHH heeft de eerste steen gelegd dag 7 maart KVL 1795quote:
Dat is mooiquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WHH heeft de eerste steen gelegd dag 7 maart KVL 1795
Interessant om eens uit te zoekenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee waar KVL voor staat of wie WHH is.
Misschien is er in kerkelijke archieven wat te vinden. Dat zou de enige kans zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Interessant om eens uit te zoeken
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is er in kerkelijke archieven wat te vinden. Dat zou de enige kans zijn.
quote:Waar staat KVL voor in: 7 maart KVL 1795
KVL staat voor "Koninklijk Verbond der Liefhebbers" van de postzegelkunde, maar in deze context verwijst het waarschijnlijk naar Koninklijke Verklaring van Lidmaatschap. Dit betekent dat op 7 maart 1795 een koninklijke verklaring van lidmaatschap is uitgegeven.
Die zal het wel zijnquote:Kongelige Veterinr- og Landbohjskole, een voormalige Deense universiteit voor landbouwkunde
Zeggen die muurankers 1785 ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijgenaamd Gigantisk Gummiandquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan gelegd door Wilhelm Hendrk Hndersn
En vi gr ikke eens meitequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk, wij lossen het raadsel wel even op
Wij zijn prfessionlsquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vi gr ikke eens meite
Koninklijke Verklaring van Lidmaatschap zou idd mogelijk zijn alleen dan weer wat voor lidmaatschap.quote:
Ja dh! Van de Kongelige Veterinr- og Landbohjskole natuurlijk, sffe ndquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koninklijke Verklaring van Lidmaatschap zou idd mogelijk zijn alleen dan weer wat voor lidmaatschap.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dh! Van de Kongelige Veterinr- og Landbohjskole natuurlijk, sffe nd
1585quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeggen die muurankers 1785 ?
Leuk dat ze daar vroeger de moeite voor deden
Dat herkende ik er wel gelijk in. Vandaar dat ik begon dat ik mijn geboortehuis al oud vond.quote:
Best oud jaquote:
Het stikte vroeger van de koninklijke clubjes, verenigingen, gildes, etc.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Paleis Soestdijk ligt een paar km verderop maar in 1795 was het in bezit van Napoleon.
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
Gek huis ook, met allerlei aparte plekken
Weten we iig ook hoe het komt dat jij gek bent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
Dat is dan de schuld van mijn opa en omaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weten we iig ook hoe het komt dat jij gek bent.
Nu ben ik wel benieuwd… Verborgen ruimtes?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best oud ja![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd… Verborgen ruimtes?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]vroeger. Het pand was van mijn opa en oma aan vaderskant ( van Bruggen, mijn achternaam )
Er zaten heel veel aparte ruimtes in, de broer van mijn moeder heeft heel lang bij ons ingewoond en
Mijn oom en tante die het pand over hebben genomen hebben er later appartementen van gemaakt , waar mijn broertje een aantal jaren heeft gewoond.
Maar het pand zoals het oorspronkelijk was was best apart![]()
Je hebt ook een pand in de Sandrasteeg (was vroeger een kraakpand waar ik veel kwam. en dat pand zit vlakbij de Lebuinuskerk en daar zijn nog gangen die naar die kerk leiden . Best grappig
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Prachtig ditquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]vroeger. Het pand was van mijn opa en oma aan vaderskant ( van Bruggen, mijn achternaam )
Er zaten heel veel aparte ruimtes in, de broer van mijn moeder heeft heel lang bij ons ingewoond en
Mijn oom en tante die het pand over hebben genomen hebben er later appartementen van gemaakt , waar mijn broertje een aantal jaren heeft gewoond.
Maar het pand zoals het oorspronkelijk was was best apart![]()
Je hebt ook een pand in de Sandrasteeg (was vroeger een kraakpand waar ik veel kwam. en dat pand zit vlakbij de Lebuinuskerk en daar zijn nog gangen die naar die kerk leiden . Best grappig
Mijn vriendin woonde op kamers aan de Grote markt, ook met een verbinding naar die kerkquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig dit![]()
Wij zijn ook in de Lebunuskerk geweest.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn vriendin woonde op kamers aan de Grote markt, ook met een verbinding naar die kerk![]()
Daar zit n groot gangenstelsel onder dat plein
Deventer heeft echt prachtige plekken waar niet iedereen van op de hoogte is , panden , tuinen etcquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het word steeds beter !
Geef je ook rondleidingen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deventer heeft echt prachtige plekken waar niet iedereen van op de hoogte is , panden , tuinen etc
Ik weet waar jij op doelt.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet waar jij op doelt.
Ik ben daar als kind een paar keer op zo'n voetbal-toernooi geweest , maar verder weet ik er weinig meer van..quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deventer heeft echt prachtige plekken waar niet iedereen van op de hoogte is , panden , tuinen etc
Voetbal wedstrijden in Deventer was altijd dramaquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar als kind een paar keer op zo'n voetbal-toernooi geweest , maar verder weet ik er weinig meer van..
Was altijd wel een gerenommeerd toernooi, met o.a. jeugdteams van vele profclubs ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voetbal wedstrijden in Deventer was altijd drama
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voetbal wedstrijden in Deventer was altijd drama
Ik ken alleen Utile Dulci , en verder uiteraard de Eagles waar ik vlakbij woondequote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Was altijd wel een gerenommeerd toernooi, met o.a. jeugdteams van vele profclubs ..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eagles toernooi was dat ...quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Utile Dulci , en verder uiteraard de Eagles waar ik vlakbij woonde
Ik mis wat op dit plaatjequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moest mij als bijna 18-jarige melden bij de kazerne in Deventer voor keuring.
Ik in Groningen maar toen was mn voetbalcarrire al voorbij .. en kreeg ik vrijstelling van de staat van dienst..quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moest mij als bijna 18-jarige melden bij de kazerne in Deventer voor keuring.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik in Groningen maar toen was mn voetbalcarrire al voorbij .. en kreeg ik vrijstelling van de staat van dienst..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
een hele rij kraampjes met het belangrijkste wat er kan zijn daarquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
een hele rij kraampjes met het belangrijkste wat er kan zijn daar
Jij bent een vroege n een late vogel.quote:
Daar waren we vorig jaar en het jaar ervoor ook bijquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
een hele rij kraampjes met het belangrijkste wat er kan zijn daar
Fixedquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een vroege n een late draak.
Dan is het ook mooi daar, toch met kraampjes wel favorietquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar waren we vorig jaar en het jaar ervoor ook bij![]()
We wilden een keer naar Deventer zonder die drukte.
Dat is iig goed nieuws.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.
Mooi nieuwsquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.
Goed nieuws !!quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Badeendjes geel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaar
Net al elders gereageerd, maar wat fijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Die steunkousen kunnen uit 's avonds.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Moet jij een stomp op je oog.quote:
En hoe wilde jij dat gaan regelenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een stomp op je oog.
Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe wilde jij dat gaan regelen
Jij hebt altijd een rustdagquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.
Lekker agressief weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rare jongens die eendenquote:
Stel nou dat jij op me afkomt he,quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zo agressiefquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat jij op me afkomt he,
dit gaat het scenario zijn, jij bent die met bal
Indeed nothing is...quote:
Lekkere tunequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
De 40+ song?
Hmmmmmm Zo'n nummer dat je letterlijk vanaf het eerste woord in andere sferen brengtquote:
Net als dezequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmmmmm Zo'n nummer dat je letterlijk vanaf het eerste woord in andere sferen brengt
Nog nooit gehoord..quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als deze
Net als dezequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer winter,
lief zijn voor de dieren en ze binnen laten opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oh noquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer winter,
lief zijn voor de dieren en ze binnen laten opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
Dit was mijn favo
Sollyquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Nu ga te snel.. als je liedjes eerder post dan het vorige liedjhe dat je zelf post is afgelopen... ben je een ordinaire spammer !
Dat siert je dan weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer
Heel tofquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leun lekker achterover!
Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd
Gevoelig, niet te zwaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.
Staat nu aan.. verrassend, nice! All good!
Ah livequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 30-01-2025 21:21:55 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sharon is wel een Dutch lekkertjeAnouk ook wel.. Ooit vond ik Lenny Kuhr zelfs leuk lachen
[ afbeelding ]Ik vond haar wel leuke liedjes hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb een live CD. Geweldige sarcastische humor tussen de nummers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven
Ik So long van Fisher Z.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd
Power Corruption and Lies in m'n TOP-25.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit![]()
Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.
We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......
Dont forget the 9"quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.
[ afbeelding ]
Tubjes stoppen hier na een paar seconde.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dont forget the 9"
Tubjes zijn dan ook waardeloos,quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tubjes stoppen hier na een paar seconde.
Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tubjes zijn dan ook waardeloos,
Subjes zijn Onschatbaar echter.
Klinkt als mijn espresso machine.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.
Dat is wel een factor veel erger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als mijn espresso machine.
Slaapliedje nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schiet niet zo op met dat slapen...
Feestje.quote:
Ah daaromquote:
Morguh Pullup, waar gaat de reis naartoe?quote:
Zit erin, krijg ik er zelf ook nooit uitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de stekker in het stopcontact steken...
Gefeliciteerd Marcbquote:
Maar dan kun je er toch alvast wel spullen in leggenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit erin, krijg ik er zelf ook nooit uit
Maar zelfs dan duurt het even voordat zo'n ding koel is.
Sommige dingen liggen er al in ja. Alleen werden die eerder kouder dan warmer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je er toch alvast wel spullen in leggen
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige dingen liggen er al in ja. Alleen werden die eerder kouder dan warmer.
De rest ligt nog op het balkon, daar is/was het kouder dan in de koelkast.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:25 schreef drakin het volgende:
https://9gag.com/gag/a2vv(...)tm_medium=post_share
Beetje vroeg voor losse schoenveters, maar geweldig bedachtquote:
Dat was vroeger.. nu is dat niet meer nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.
Hij werd meteen genstalleerd. Hoop dat de heren het goed snappen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beste is ook om je koelkast een dag te laten rusten voordat je de stekker er in steekt.
Dankquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:06 schreef drakin het volgende:
* drakin speelt verjaardagsliedje op de mondharmonica
Omdat ik daar het minst vals mee klinkquote:
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger.. nu is dat niet meer nodig
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rustenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het is alweer lang geleden dat ik met koelkasten moest slepen.
Werd ook aangeraden om ze rechtop te vervoeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moesten vroeger idd een dagje rechtop staan rusten
Zou kunnen maar ik had het over dit nummer van The Thequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
Heb je dat boek al eens gelezen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42,
dat is pas een prachtig nummer
En de vervolgen?quote:
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.quote:
Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.quote:
Je deed een Koentje.quote:
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?quote:
Vorig jaar trof ik een box met alle deeltjes erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ze allemaal in 1 boek heb.
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al wilde plannen voor het weekend gemaakt?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn kleindochter gelogeerd , vandaag de hele dag met haar doorgebracht .. shoppen , knutselen, kinderboerderij en morgenmiddag nog ff leuke dingen doen met haar ... Mijn weekend was gisteren al begonnen![]()
![]()
En jij eend? Ga jij nog wat leuks doen?
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je al leuke dagen achter de rug. Ik heb niet echt plannen maar genoeg te doen. Vloer dweilen etc.
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.quote:
Das toch zielig voor die kleine meidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paekiet aan een stok binden om als dweil te gebruiken.
Wordt ze hard van.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Das toch zielig voor die kleine meid![]()
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.quote:
Zonder dweilstok dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze fladdert nu ook weer vrolijk rond.
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.quote:
Nou hop hop poetsen jijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik haar kooi ook moet schoonmaken.
Vanavond niet meer.quote:
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Alsof ik die in huis zou hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grapjuh toch , zolang je maar geen dildo op haar arme ruggetje bindt zullen we daarmee akkoord gaan
Je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik die in huis zou hebben.
Sommige dingen wil ik niet weten.quote:
Nee snap ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik niet weten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... De Dildodropper slaat weer toe !
Dat vind ik toch wel leuk om te vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Hier geen dildo’s op straat![]()
Maar dit trof ik een keer aan:
[ afbeelding ]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel leuk om te vinden
Als iets niet in mijn hoofd voorkomt dan is het muziek van Andre van Duinquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk met Andre van Duijn in mijn hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu iedereen naar buiten gejaagd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb jij een wel heel groot hoofd als die er ook in moetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk een ander liedje.quote:
Even ergquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk een ander liedje.
Mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ander liedje dan?
Mehquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, heel relaxt dan:
Met jou kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets meer beat?
Blur live op NED-3. Niet echt mijn cup of tea. Paar erg leuke nummers de rest iets te Engels.quote:
Nice! Slaaplekkermans80quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blur live op NED-3. Niet echt mijn cup of tea. Paar erg leuke nummers de rest iets te Engels.
Truste......:)
Zit alleen wel een ander onder, zelfde effectquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit alleen wel een ander onder, zelfde effect
Is dat liedje van hemquote:
Zit ff stukjes daarvan terug te kijken... Zo.. he hebben wat beiaarden huizen leeg getrokkenquote:
Het is niet van hem hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat liedje van hemDie heb ik nog met Hans Dorrestein gezongen met uitleg over de Wielewaal als vogelkenner erbij
Hij kon het anders wel zingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet van hem hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andries_Hartsuiker
Moest je mij weer voor zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet van hem hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andries_Hartsuiker
quote:De Wielewaal is een tweestemmige canon. Tekst en muziek zijn gemaakt door Andries Hartsuiker (1903 – 1993) in 1927.
Ja echt ... ik skip er ook doorheen ... ben er bijna.. Sting met Stevie Wonder nuquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ff stukjes daarvan terug te kijken... Zo.. he hebben wat beiaarden huizen leeg getrokkenMaar leuk wel
Wel erg om hem nu zo te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, als je Biden nodig had om te blijven staan gaat het echt niet goed met je
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel erg om hem nu zo te zien.
Ik wil zo graag weer naar Parijsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, heel relaxt dan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |