quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef Verity het volgende:
Axel en Jane luisteren Wicky en Sharice af
Jeff is dus niet alleen een dief maar beschuldigd andere van zijn diefstal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Oooowwww!! Ze hebben maar 2 van zulke stukjes *klein beetje ruimte tussen duim en wijsvinger* gepakt geproefd om te kijken of het gaar was!
En Jeff weet zeker dat niels en jordy de appels pakken!
De meest achterbakse die er rond looptquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Jeff is dus niet alleen een dief maar beschuldigd andere van zijn diefstal.
Eva: "Hihihi, hangthiethen! Ik gaa stuhuk!"quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft inmiddels :
- kromme kut
- kromme tenen
- hangtieten
Axel, Jane en David hebben het er nu ook over. Ze vinden het ook niet kunnen en kinderachtig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij ging het wel degelijk om twee extra burgers en geen kleine extra burgers, maar dan nog is het hypocriet van Jordy en Niels.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef Ireth het volgende:
Denkt keanu de jonge Herman Brood te zijn ofzo??
Jordy en Niels hebben dat niet gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij ging het wel degelijk om twee extra burgers en geen kleine extra burgers, maar dan nog is het hypocriet van Jordy en Niels.
'Voorproeven' van de chips... Die alleen zij aten vanavondquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
ze zijn de chefs he, ze moeten voorproeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Oooowwww!! Ze hebben maar 2 van zulke stukjes *klein beetje ruimte tussen duim en wijsvinger* gepakt geproefd om te kijken of het gaar was!
En Jeff weet zeker dat niels en jordy de appels pakken!
Maar hij is toch een 'man'?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft inmiddels :
- kromme kut
- kromme tenen
- hangtieten
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Voorproeven' van de chips... Die alleen zij aten vanavondzei matti hoor, don't shoot the messengerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
I knowquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
zei matti hoor, don't shoot the messenger
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef Kinga het volgende:
Die instelling Axel vs de instelling van Jordy
Finalist waardige man.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef ledn81 het volgende:
Blij ei op een paddestoel![]()
[ afbeelding ]
Axel is veel zelfverzekerder dan jordy. Jordy is heel onzeker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.
True dat. Maar wat brengt je het verste in dit spel? Als je kijkt naar vorige seizoenen, een zure instelling maakt je niet geliefd. Zo'n Salar zat tig keer op de bank, boeide hem geen reet en bleef het leuk hebben. En zie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.
jammer dat we het verhaal ervoor niet te zien kregen , had wel willen horen wat ze zouden zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jordy en niels schillen gebakken en ook naar het boudoir gebracht. Sterk
Verschikkelijk dat accent vind ik. Het is ook maar een lange droogkloot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Axel een chille gast. Dat droge accent maakt het af.
Gewoon weer een nieuwe nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Fuck, abbo weer afgelopen, kutreclames blokkeren mijn toetsenbord weer. Ruim 2 minuten gedaan over dit stukje typen..
Ik heb geen abbo, maar ook nooit reclamesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Fuck, abbo weer afgelopen, kutreclames blokkeren mijn toetsenbord weer. Ruim 2 minuten gedaan over dit stukje typen..
Klopt maar dat komt ook door het leven. Je kan het niet kwalijk nemen. Ashley kon vorig jaar ook de nominatie moeilijk handelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel is veel zelfverzekerder dan jordy. Jordy is heel onzeker.
Terwijl die heel sterk karakter had. Bij jordy is het denk ik dat hij het voelt als afgewezen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt ook door het leven. Je kan het niet kwalijk nemen. Ashley kon vorig jaar ook de nominatie moeilijk handelen.
Gezellig juist, gewoon gesprek ipv liegen,stoken en roddelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
worden gewoon gedwongen om naar jane en axel te kijken
Een verademingquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gezellig juist, gewoon gesprek ipv liegen,stoken en roddelen
quote:
daar zijn wij het dan niet helemaal met elkaar mee eensquote:
Beter als die giga lelijk over anderen praten groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
Dat is het 100% dat zegt hij eigenlijk zelf ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Terwijl die heel sterk karakter had. Bij jordy is het denk ik dat hij het voelt als afgewezen worden.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
ik neem mijn woorden terug, ik hoef geen jordy en niels stream
Je vroeg erom hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
ik neem mijn woorden terug, ik hoef geen jordy en niels stream
Hij is een persoon die vanaf het begin in deze groep al erbij hangt als reserve Hij probeerde door stoer te doen erbij te horen. Dat lukte maar ze hadden wel lol maar in the end hoorde hij er niet bij en nu schuiven ze hem helemaal aan de kantquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het 100% dat zegt hij eigenlijk zelf ook.
Ja bij het groepje wel. Hij is ook soms wel wat ongemakkelijk maar ik vind het mooi dat hij in Niels een echte vriend heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij is een persoon die vanaf het begin in deze groep al erbij hangt als reserve Hij probeerde door stoer te doen erbij te horen. Dat lukte maar ze hadden wel lol maar in the end hoorde hij er niet bij en nu schuiven ze hem helemaal aan de kant
Ah wat zielig, sneu kereltjequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef engine het volgende:
Jeffrey "ik wil gewoon iets krijgen ja...ik heb gewoon niks gekregen"
Hij gaat steeds meer mokken om zijn kleren. Hij heeft zijn skincare nodig.quote:
Een nominatie mag hij van mij krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer mokken om zijn kleren. Hij heeft zijn skincare nodig.
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : *diepe zucht* Ik wil naar bed
22quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?
12 met zijn spidermanquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?
Maar ja, dat tonen ze niet op tv (denk ik)quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Buiten gezelligheid bij het vuur, binnen liggen, hangen en klagen om scin care en moe zijn.
Wat een verschil
Dit is gewoon ziekelijk. Ze liggen de hele dag horizontaal tenzij ze eten uit de mond van de anderen kunnen stelen en dan willen ze ook nog vroeg naar bed. Wanneer grijpt BB eens in?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : *diepe zucht* Ik wil naar bed
[ afbeelding ]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon ziekelijk. Ze liggen de hele dag horizontaal tenzij ze eten uit de mond van de anderen kunnen stelen en dan willen ze ook nog vroeg naar bed. Wanneer grijpt BB eens in?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef engine het volgende:
Jane haar vriend moet langer zijn
Niels "Ja dat is niet moeilijk..je bent een meter en een half"
Als er wat te doen is loopt hij ook te janken dat hij naar bed wilquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.![]()
Wordt tijd voor de rest van de keuken en normaal eten. Geeft wat meer energie
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef engine het volgende:
Jane haar vriend moet langer zijn
Niels "Ja dat is niet moeilijk..je bent een meter en een half"
Ze verzinnen zelf ook helemaal niets, dat is andere jaren ook wel anders geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.![]()
Wordt tijd voor de rest van de keuken en normaal eten. Geeft wat meer energie
Het is gewoon een zielig jankclubje deze BBquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er wat te doen is loopt hij ook te janken dat hij naar bed wil
voorgaande jaren hadden ze dat afplaktape, dat hebben ze nu zelf niet meer (mochten ze voorgaande jaren ook al weinig mee doen)quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze verzinnen zelf ook helemaal niets, dat is andere jaren ook wel anders geweest
en ze krijgen voldoende voedingstoffen binnen om gewoon voldoende energie te hebben.
Maar er komt gewoon geen enkel initiatief uit zit zooitje.
quote:
Ze doen nu toch de freeze?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva heeft geen idee hoe de 'freeze' werkt .. 'Mag je praten dan?'
Ik weet niet uit welke kaartenbak zij is gekomen, maar ze heeft BB niet vaak gezien.
Die is ook niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva heeft geen idee hoe de 'freeze' werkt .. 'Mag je praten dan?'
Ik weet niet uit welke kaartenbak zij is gekomen, maar ze heeft BB niet vaak gezien.
Ze hadden van de week een soort bal gemaakt, Ze hebben heel veel ruimte gehad op de vloer, hadden kunnen gaan sporten, hints spelen etc, kegelen met die bal en de lege slobblikken, of anders met je schoen gooien enz.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
voorgaande jaren hadden ze dat afplaktape, dat hebben ze nu zelf niet meer (mochten ze voorgaande jaren ook al weinig mee doen)
Ze hebben nu lucifers en wat blikken. Daar hebben ze op zich al wel spelletjes mee gemaakt.
Maar geen hottub waar normaal ook heel wat uren in werden doorgebracht of tijd mee bezig waren met stoken enzo.
Gelukkig begint de uitzending bijnaquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
*piep* pakt de febo ons ook nog even de enige leuke stream af.
Yep, nu 'gedwongen' kijken naar de boudoir clubquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
*piep* pakt de febo ons ook nog even de enige leuke stream af.
Er zit een knop rechtsboven in de browser en op de tvquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden van de week een soort bal gemaakt, Ze hebben heel veel ruimte gehad op de vloer, hadden kunnen gaan sporten, hints spelen etc, kegelen met die bal en de lege slobblikken, of anders met je schoen gooien enz.
maar er komt gewoon helemaal niets uit, het is een gezapig stel verwende hangjongeren.
Dat heeft hier toch helemaal niets mee te maken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zit een knop rechtsboven in de browser en op de tv
Nope ik kijk gewoon de podcast voor de 325ste keerquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, nu 'gedwongen' kijken naar de boudoir club
Kies ik voor sl. Ik kan echt niet tegen die groep. Een enkeling daargelaten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, nu 'gedwongen' kijken naar de boudoir club
Milena antwoordt: Van alles!!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:21 schreef Droopie het volgende:
Sharice en Matt hebben nog steeds beef.. Keanu wil weten wat het is, dat mag niet.
Maar dat verandert niet omdat je dat vindt of nu zegt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch helemaal niets mee te maken?
Ik vind dat, vooral de groep belgen, zich ontzettend vervelend opstelt.
Misselijk gewoon. Ik hoop dat sharice volhoudt hiermeequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Over DM worden, Matt zegt dat iets goed te maken heeft tov Sharice.
Matt : Kan ik het goedmaken door jou dan te kiezen?
Sharice : Nee, ik wil geen DM zijn.
en dan mag ik daar toch gewoon commentaar op geven?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar dat verandert niet omdat je dat vindt of nu zegt.
We moeten het doen met de schilletjes die we hebben
Appels gejat .. en hamburgers blijkbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze vandaag überhaupt iets anders gedaan, dan eten, zeuren en hangen?
Het wordt met de dag een erger en steeds meer een flopshow in mijn ogen.
Wat nobel van Jeffreyquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey wil zichzelf wel 'opofferen', hij wil wel DM zijn. Als er gegund moet worden, mogen ze hem kiezen.
Wat denk je zelf???quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze vandaag überhaupt iets anders gedaan, dan eten, zeuren en hangen?
Het wordt met de dag een erger en steeds meer een flopshow in mijn ogen.
Lekker rustig dagje voor jou.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aan het teruglezen, niets gemist denk ik .....
Streams vastgelopen, bijna niets kunnen opnemen helaas ....
Uiteraardquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan mag ik daar toch gewoon commentaar op geven?
Mensen hebben gezien dat Jeffrey steeds appels pakt en opeet. En nee niet jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap het niet Jeffrey wordt van alles beschuldigd 🙄 ook Appels dat verdwenen zijn. Wat dacht van dat hun Appelmoes maken en weet ik veel hoeveel appels hun gebruiken voor de Appelmoes.
Die is niet one of the boys.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo is Wicky ineens helemaal one of the boys?
👍quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan mag ik daar toch gewoon commentaar op geven?
En videoclips etcquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane's Jordy maakt bekende tv-programma's, maar Jane mag niet zeggen welke.
🥳quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bende van ellende in de keuken, hoop dat de telefoon gaat en iedereen die buiten is kijgt zijn kleding ....
Keanu hoort niet meer bij mijn favorieten vanaf vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Slecht praten over ons...zielige gastjes ook...zielige ventjes..
Zit de portfolio te bekijken, ook weer niet superbekend... maar dat hoeft ook niet. Hij heeft een mooi bedrijf.quote:
wat zeggen ze?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd hoe zijzelf zich gaan gedragen als ze eens genomineerd zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Zover was ik nog nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit de portfolio te bekijken, ook weer niet superbekend... maar dat hoeft ook niet. Hij heeft een mooi bedrijf.
En zichzelf terug zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zijzelf zich gaan gedragen als ze eens genomineerd zijn
Ik kan niet wachten .....quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef Limbus het volgende:
Ben benieuwd hoe zijzelf zich gaan gedragen als ze eens genomineerd zijn
Wicky houd hier helemaal niet van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wicky staat hierbij en houdt zijn mond, die brieft dit wel door denk ik .....
Nee Jeffrey jat ze, op alle sociale media staan er filmpjes van dat hij appels en bananen steelt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:38 schreef BB-King het volgende:
Heeft iemand soms een secret mission om appels te jatten ofzo?
Wij zijn nu de verliezer. Maar wij moeten even geduld hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ieder van deze drie op de bank tegen anderen gaat het niet redden, dat is een schrale troost ....
Het zal niet zijn waar ik aan denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:18 schreef engine het volgende:
Jane rijdt nakedbike
geen idee wat dat is
Dank!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://diamondproductions.nl/portfolio/
Nou nee, Niels moet eruit Wicky is lief.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt Wicky gaat hoor. Zou jammer zijn als Niels of Jordy gaat. Leuke zelfspot.
Jammer dat Jordy het zich zo aantrekt
Gewoon copy paste van gisteren, en niemand heeft het door denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aan het teruglezen, niets gemist denk ik .....
Streams vastgelopen, bijna niets kunnen opnemen helaas ....
Waarom doet BB daar niks aan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee Jeffrey jat ze, op alle sociale media staan er filmpjes van dat hij appels en bananen steelt.
Jij hebt het waarschijnlijk het langste volgehouden @-river-quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Keanu hoort niet meer bij mijn favorieten vanaf vandaag.
gelukkig is het in de COS gezeligquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:43 schreef duyvisoke het volgende:
is it me,ik vind deze bb geen reet aan,sorry
Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:45 schreef engine het volgende:
Niels heeft 1x iets meegemaakt op zijn werk maar dat kan hij eigenljik niet zeggen. Ik pak popcorn.
Ik geloof het allemaal niet meer hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy was boa in Almere. Kwamen bij afwerk plek en toen sl.
Ik kan die streams niet meer bekijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niels eet twee potten slob op een dag, volgens low life appeltjesdief Jeffrey is dat egoistisch ...
Ja, maar hij voegt niets toe aan het spel vind ik. Ik mis hem niet als hij niet op de stream is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou nee, Niels moet eruit Wicky is lief.
Boa heb je alleen bewijs van goed gedrag nodig en een opleiding volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal niet meer hoor
Jordy als BOA, hebben ze daar geen psycholische tests ofzo
Ik verzamel alleen het bewijs maar ....quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die streams niet meer bekijken
En niemand die tegen hem ingaatquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niels eet twee potten slob op een dag, volgens low life appeltjesdief Jeffrey is dat egoistisch ...
zoals die gisteren tegen Eva zei, kom jij eens even hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Boa heb je alleen bewijs van goed gedrag nodig en een opleiding volgen.
Mooi Vlaams woord voor oom.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:51 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel de zatte nonkel in het huis.
[ afbeelding ]
Die stapte ook naar jordy toe.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:52 schreef engine het volgende:
Jolien heeft misschien wel meer ballen als die mannen.
"ik had allang een gesprek gehad"
Zegt ze achter de rug van de mannenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dat de mannen allemaal alleen achter de rug durven te zeggen en niet tegen elkaar.
Wicky is idd niet meer zo lekker uitbundig aanwezig , maar dat zie ik bij meer mensen.. Ik denk dat te weinig eten wel het probleem is van hun lusteloze gedrag. Een paar mensen zijn flink afgevallen , ingevallen koppies en weinig energie, uniforme kleding ,niet gezond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar hij voegt niets toe aan het spel vind ik. Ik mis hem niet als hij niet op de stream is.
Waar is Elsa eigenlijk? Mag zeker gewoon op bed.
Dat mattie achter haar rug om op haar gestemt heeft net zoals elsa. Dat hij nog een gesprek met haar heeft gehad over elsa en dat niet vond kunnen maar zelf dus ook gedaan heeftquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet niet waar Sharice het nu over heeft om eerlijk te zijn
Elsa viel me vandaag ineens op dag die ook zo slank is geworden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wicky is idd niet meer zo lekker uitbundig aanwezig , maar dat zie ik bij meer mensen.. Ik denk dat te weinig eten wel het probleem is van hun lusteloze gedrag. Een paar mensen zijn flink afgevallen , ingevallen koppies en weinig energie, uniforme kleding ,niet gezond.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa viel me vandaag ineens op dag die ook zo slank is geworden.
Stom ik schakelde net en zag die 2 gladjakker zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef Jockari het volgende:
Zitten ze in de huiskamer Niels af te breken, geleid door Jeff.
Toch vind ik dat wel een onderdeel van het spel. Er is weinig eten dus gaan mensen stelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wicky is idd niet meer zo lekker uitbundig aanwezig , maar dat zie ik bij meer mensen.. Ik denk dat te weinig eten wel het probleem is van hun lusteloze gedrag. Een paar mensen zijn flink afgevallen , ingevallen koppies en weinig energie, uniforme kleding ,niet gezond.
Oh moeilijk wil niet switchen hou me op de hoogte hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje geeft Jeffrey tegengas, maar het is naturlijk niet waar ....
Ja geweldig, Jeff wilt niels afkraken en pootje en de rest gaat er niet in mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje geeft Jeffrey tegengas, maar het is naturlijk niet waar ....
Misschien een goed idee om voor 9 maanden het BB-Huis te huren, en er een afslankkliniek van te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa viel me vandaag ineens op dag die ook zo slank is geworden.
Ja, ze zei, eigenlijk had Matt zich als Nederlander moeten opgeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien noemt een groep van 6. 5 belgen en 1 Nederlander dus teveel belgen.
Je mag nooit en te nimmer stelen van mensen die net zoals jij weinig hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel een onderdeel van het spel. Er is weinig eten dus gaan mensen stelen.
Jij hebt de betere stream, ik doe het vuile werk wel .....quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien noemt een groep van 6. 5 belgen en 1 Nederlander dus teveel belgen.
Oh moeilijk wil niet switchen hou me op de hoogte haha
Komt door Jordy's afwerk verhaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
De keuze op de streams is weer reuze
Ik doel meer op het gebrek aan energie door het gebrek aan eten en het eenzijdige eten waardoor mensen moe en lusteloos zijn. Dat vind ik persoonlijk niet echt gezond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel een onderdeel van het spel. Er is weinig eten dus gaan mensen stelen.
Maar om verschillende redenen menen mensen toch meer recht te hebben op iets dan een ander.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je mag nooit en te nimmer stelen van mensen die net zoals jij weinig hebben
Als mensen er naar vragen kan hij het vertellen toch.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy gaat zijn jankverhaal voor de 1000e keer vertellen. Dit keer tegen Wicky.
Wicky vraagt ernaar. Wat moet hij dan doen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy begint weer te zagen nu bij Wicky
Stoppen met het slachtoffer spelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky vraagt ernaar. Wat moet hij dan doen?
Er is een week lang hetzelfde eten (behalve de slob) maar wel verse groenten, vlees, aardappelen, bananen, mandarijnen, appels en nog vitaminetabletten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel meer op het gebrek aan energie door het gebrek aan eten en het eenzijdige eten waardoor mensen moe en lusteloos zijn. Dat vind ik persoonlijk niet echt gezond.
Ik snap hem ergens wel maar het zit em in de verwachtingen die hij van mensen heeft en dat is zijn valkuil.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als mensen er naar vragen kan hij het vertellen toch.
Ik denk dat ze moe en lusteloos zijn door verveling. Ze koken nu al de hele dag. Geef ze meer en ze gaan nog meer koken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel meer op het gebrek aan energie door het gebrek aan eten en het eenzijdige eten waardoor mensen moe en lusteloos zijn. Dat vind ik persoonlijk niet echt gezond.
Link naar de streamverslagen gevenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky vraagt ernaar. Wat moet hij dan doen?
Vermoedelijk toch een tactiek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef Lrod01 het volgende:
Je ziet idd meer kookstreams dan andere streams , ook minder aantrekkelijk wmb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moe en lusteloos zijn door verveling. Ze koken nu al de hele dag. Geef ze meer en ze gaan nog meer koken.
Is aan zijn verkiezingscampagne bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef Lrod01 het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:02 schreef -river- het volgende:
Jeff noemt niels een egoïst, zo is zijn karakter zegt hij. Pootje zegt nee zo is zijn spel, thuis is hij niet zo en de rest gaat erin mee wat Pootje zegt. Jeff is niet blij.
Dat doen ze ook deels zelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef -river- het volgende:
Ze hebben ruim genoeg eten maar gewoon niets te doen.
Kan maar 15 opties in de poll toevoegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb silver fox David gekozen, maar ik mis eigenlijk de optie: NIEMAND.
Daar is hij te laf voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Jordy is aan het stijgen bij mij, nu nog even die losers confronteren ....![]()
Niks van gemerkt vandaagquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zit er nog steeds met plezier
Hij heeft nog steeds niet door dat zijn geklaag alleen maar ten koste van hem zelf gaat. Hij heeft echt wel een punt maar boos zijn helpt niet ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:10 schreef Kinga het volgende:
" Ik ga er niet moeilijk over doen"
DUDE, je zaagt ONEINDIG VANDAAG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |