quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef Verity het volgende:
Axel en Jane luisteren Wicky en Sharice af
Jeff is dus niet alleen een dief maar beschuldigd andere van zijn diefstal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Oooowwww!! Ze hebben maar 2 van zulke stukjes *klein beetje ruimte tussen duim en wijsvinger* gepakt geproefd om te kijken of het gaar was!
En Jeff weet zeker dat niels en jordy de appels pakken!
De meest achterbakse die er rond looptquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Jeff is dus niet alleen een dief maar beschuldigd andere van zijn diefstal.
Eva: "Hihihi, hangthiethen! Ik gaa stuhuk!"quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft inmiddels :
- kromme kut
- kromme tenen
- hangtieten
Axel, Jane en David hebben het er nu ook over. Ze vinden het ook niet kunnen en kinderachtig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij ging het wel degelijk om twee extra burgers en geen kleine extra burgers, maar dan nog is het hypocriet van Jordy en Niels.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef Ireth het volgende:
Denkt keanu de jonge Herman Brood te zijn ofzo??
Jordy en Niels hebben dat niet gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij ging het wel degelijk om twee extra burgers en geen kleine extra burgers, maar dan nog is het hypocriet van Jordy en Niels.
'Voorproeven' van de chips... Die alleen zij aten vanavondquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
ze zijn de chefs he, ze moeten voorproeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Oooowwww!! Ze hebben maar 2 van zulke stukjes *klein beetje ruimte tussen duim en wijsvinger* gepakt geproefd om te kijken of het gaar was!
En Jeff weet zeker dat niels en jordy de appels pakken!
Maar hij is toch een 'man'?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft inmiddels :
- kromme kut
- kromme tenen
- hangtieten
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Voorproeven' van de chips... Die alleen zij aten vanavondzei matti hoor, don't shoot the messengerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
I knowquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
zei matti hoor, don't shoot the messenger
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef Kinga het volgende:
Die instelling Axel vs de instelling van Jordy
Finalist waardige man.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef ledn81 het volgende:
Blij ei op een paddestoel![]()
[ afbeelding ]
Axel is veel zelfverzekerder dan jordy. Jordy is heel onzeker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.
True dat. Maar wat brengt je het verste in dit spel? Als je kijkt naar vorige seizoenen, een zure instelling maakt je niet geliefd. Zo'n Salar zat tig keer op de bank, boeide hem geen reet en bleef het leuk hebben. En zie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Maar mensen staan er toch verschillend in. Niet iedereen is het zelfde.
jammer dat we het verhaal ervoor niet te zien kregen , had wel willen horen wat ze zouden zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jordy en niels schillen gebakken en ook naar het boudoir gebracht. Sterk
Verschikkelijk dat accent vind ik. Het is ook maar een lange droogkloot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Axel een chille gast. Dat droge accent maakt het af.
Gewoon weer een nieuwe nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Fuck, abbo weer afgelopen, kutreclames blokkeren mijn toetsenbord weer. Ruim 2 minuten gedaan over dit stukje typen..
Ik heb geen abbo, maar ook nooit reclamesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Fuck, abbo weer afgelopen, kutreclames blokkeren mijn toetsenbord weer. Ruim 2 minuten gedaan over dit stukje typen..
Klopt maar dat komt ook door het leven. Je kan het niet kwalijk nemen. Ashley kon vorig jaar ook de nominatie moeilijk handelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel is veel zelfverzekerder dan jordy. Jordy is heel onzeker.
Terwijl die heel sterk karakter had. Bij jordy is het denk ik dat hij het voelt als afgewezen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt ook door het leven. Je kan het niet kwalijk nemen. Ashley kon vorig jaar ook de nominatie moeilijk handelen.
Gezellig juist, gewoon gesprek ipv liegen,stoken en roddelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
worden gewoon gedwongen om naar jane en axel te kijken
Een verademingquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gezellig juist, gewoon gesprek ipv liegen,stoken en roddelen
quote:
daar zijn wij het dan niet helemaal met elkaar mee eensquote:
Beter als die giga lelijk over anderen praten groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
Dat is het 100% dat zegt hij eigenlijk zelf ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Terwijl die heel sterk karakter had. Bij jordy is het denk ik dat hij het voelt als afgewezen worden.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
ik neem mijn woorden terug, ik hoef geen jordy en niels stream
Je vroeg erom hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef odie22 het volgende:
ik neem mijn woorden terug, ik hoef geen jordy en niels stream
Hij is een persoon die vanaf het begin in deze groep al erbij hangt als reserve Hij probeerde door stoer te doen erbij te horen. Dat lukte maar ze hadden wel lol maar in the end hoorde hij er niet bij en nu schuiven ze hem helemaal aan de kantquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het 100% dat zegt hij eigenlijk zelf ook.
Ja bij het groepje wel. Hij is ook soms wel wat ongemakkelijk maar ik vind het mooi dat hij in Niels een echte vriend heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij is een persoon die vanaf het begin in deze groep al erbij hangt als reserve Hij probeerde door stoer te doen erbij te horen. Dat lukte maar ze hadden wel lol maar in the end hoorde hij er niet bij en nu schuiven ze hem helemaal aan de kant
Ah wat zielig, sneu kereltjequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef engine het volgende:
Jeffrey "ik wil gewoon iets krijgen ja...ik heb gewoon niks gekregen"
Hij gaat steeds meer mokken om zijn kleren. Hij heeft zijn skincare nodig.quote:
Een nominatie mag hij van mij krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer mokken om zijn kleren. Hij heeft zijn skincare nodig.
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : *diepe zucht* Ik wil naar bed
22quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?
12 met zijn spidermanquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is verdorie 20.00 uur, hoe oud is die knul?
Maar ja, dat tonen ze niet op tv (denk ik)quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Buiten gezelligheid bij het vuur, binnen liggen, hangen en klagen om scin care en moe zijn.
Wat een verschil
Dit is gewoon ziekelijk. Ze liggen de hele dag horizontaal tenzij ze eten uit de mond van de anderen kunnen stelen en dan willen ze ook nog vroeg naar bed. Wanneer grijpt BB eens in?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : *diepe zucht* Ik wil naar bed
[ afbeelding ]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon ziekelijk. Ze liggen de hele dag horizontaal tenzij ze eten uit de mond van de anderen kunnen stelen en dan willen ze ook nog vroeg naar bed. Wanneer grijpt BB eens in?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef engine het volgende:
Jane haar vriend moet langer zijn
Niels "Ja dat is niet moeilijk..je bent een meter en een half"
Als er wat te doen is loopt hij ook te janken dat hij naar bed wilquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.![]()
Wordt tijd voor de rest van de keuken en normaal eten. Geeft wat meer energie
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef engine het volgende:
Jane haar vriend moet langer zijn
Niels "Ja dat is niet moeilijk..je bent een meter en een half"
Ze verzinnen zelf ook helemaal niets, dat is andere jaren ook wel anders geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen kut te doen in dat hok.![]()
Wordt tijd voor de rest van de keuken en normaal eten. Geeft wat meer energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |