SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag je niet openbaren he...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh nog eentje van 20-1-2025 daarvoor hele tijd niks.
niet mee eens trouwens. maar ok
dat ik een post te vaak bleef plaatsen, tja dan moet je hem ook maar niet blijven wegmonden
Dan nog 186 notes over al die tijd dat ik op fok zit valt wel reuze mee eigenlijk, ik ben er tevreden mee
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja he? #TROTSquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Best netjes in een maandWell, life can be a riot
Hij wel weer..quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kree; die blijft maar notes uitdelen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
128 is ook een mooi getal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen wel twee bij heb je een mooi aantalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
7 bit, 8 bit.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet ik, dat doe ik dan ook niet, geef globaal aan waar het over ging.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
trouwens ik weet niet als je echt al lang op fok zit dat je geen notes hebt?
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijg
Helaas pindakaasquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
vannacht heb ik idiot hier 40 min gemist ddat
lege tijd was, zo was ik nu top 20Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TR gezet.... aanzet tot misdraging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik mij even misdragen
stemmingsmakerij enzo
Ach joh, volgende maand weer nieuwe kansen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
lege tijd was, zo was ik nu top 20Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@maily heeft zelfs notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijgThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.![]()
zo gaat het zo vaak joh, maar het is beetje archief van de mods, 9/10 vallen bij mij wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.Do what you love, love what you do!![]()
Sla je slagquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach joh, volgende maand weer nieuwe kansen!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In DTS nog nooit een note gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijg![]()
![]()
Nou met amper moeite doen sta ik toch 12e. Da's niet gek.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het ging over notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou met amper moeite doen sta ik 13e. Da's toch niet gek.
Ow ja en Mario puntenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zegt het goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
lege tijd was, zo was ik nu top 20![]()
![]()
O ik dacht DTS punten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blauw?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms was jij niet ooit ook eens blauw? hehehehehe![]()
![]()
![]()
Helemaal schuimbekken en kwijlen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik mij even misdragenWell, life can be a riot
Je keek in de spiegel ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante irisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TR zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante iris![]()
![]()
Das ist irre!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante iris![]()
Omg heel zijn baard volquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Helemaal schuimbekken en kwijlen?![]()
![]()
dacht ik? maar kan het wel mis hebben, hou het ook allemaal niet bij.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij bent ook bijna altijd heel diplomatiek en lief.![]()
![]()
![]()
Ik snap mijn note ergens dan weer wel, was niet zo'n hele nette opmerking.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
TR gezet.... aanzet tot misdraging.
stemmingsmakerij enzo
:')![]()
Haha nee ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
dacht ik? maar kan het wel mis hebben, hou het ook allemaal niet bij.![]()
ik heb die tijden wel gehad en toen kreeg ik een ban erover ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Helemaal schuimbekken en kwijlen?
LOL maar onderhand denk ik meer, laat gaan. Vaak is het ook wel beetje uitlokking door andere users enzo moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ja johquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb die tijden wel gehad en toen kreeg ik een ban erover ook.
LOL maar onderhand denk ik meer, laat gaan. Vaak is het ook wel beetje uitlokking door andere users enzo moet ik zeggen.
Waar is Harrie trouwens? Al een poos niet gezienWell, life can be a riot
ok dan had ik dat mis. maar je eerste note komt vast nog wel een keerquote:. geen zorgen makker
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Daar twijfel ik niet overquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
je zult je verbazen hoeveel notes ik heb in die strekking:')![]()
Doe danquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZEG!![]()
![]()
Ik zal jou eens snoeihard TR'en!!!
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
je zult je verbazen hoeveel notes ik heb in die strekking![]()
![]()
Tis de schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch zijn ze niet allemaal terecht he? want liet me dan opnaaien beetje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!
Maar ik kreeg er de schuld van.
naja met leeftijd komt wijsheid he denk
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 29-01-2025 19:20:10 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan hoop ik dat je 348 word Kree.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn ze niet allemaal terecht he? want liet me dan opnaaien beetje.
Maar ik kreeg er de schuld van.
naja met leeftijd komt wijsheid he denkWell, life can be a riot
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.quote:
maar dat is er volgens mij niet.
Daar ben ik meer benieuwd naar en zou wss meer zeggen nog als een mening van een mod die een note maakt.
hmm mss kan ik het aanvragen
quote:Mini-ToT moet lachen om dit plaatje en zegt dat een bepaald klasgenootje dit ook altijd doet!
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je 348 word Kree.
tr gemaakt.
![]()
_!!!!!!!!!! x43958783475
Well, life can be a riot
Gaan ze vast en zeker antwoord op gevenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.
Daar ben ik meer benieuwd naar en zou wss meer zeggen nog als een mening van een mod die een note maakt.
hmm mss kan ik het aanvragen
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms krijg je ook positieve.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze vast en zeker antwoord op geven
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?![]()
![]()
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.Do what you love, love what you do!![]()
ja das wel waar maar die zijn bij mij wel op 1 hand te tellen denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel als jouw mening in strijd is met de policyquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Al die notes van mij zijn van ver vroeger. Laatste jaren nauwelijks notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.
hmm mss kan ik het aanvragen:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk niet dat ik positieve notes hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Shii het volgende:
Positieve notes mogen wel afgeschaft worden.:')![]()
Ik heb zelfs een "tofheidsnote"quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Shii het volgende:
Positieve notes mogen wel afgeschaft worden.![]()
![]()
Heeeeeeeeel raarquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar maar die zijn bij mij wel op 1 hand te tellen denk.Well, life can be a riot
Je bent dan ook een toffe ventquote:
Well, life can be a riot
Tralalalaquote:Well, life can be a riot
donequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?
Let it go...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.
Je wint t niet♡♡♡♡![]()
ook je fok leven gebeterd danquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al die notes van mij zijn van ver vroeger. Laatste jaren nauwelijks notesDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet,quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik positieve notes hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je die nou weer?quote:![]()
Kreequote:
Je snapt toch wel dat ze dat niet zeggen
Net als dat er geen naam van mod bij de note staatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maarquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree
Net als dat er geen naam van mod bij de note staat![]()
![]()
owh dat weet ik, en me allang al bij neergelegd. maar niks mis mee om het soms even te benoemen.quote:
Ik weet zeker dat niet alle posts gelijkwaardig beoordeeld worden nl. en zeker alleen niet op de policy
Zo zou het moeten zijn, maar zo werkt het niet helemaal meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daar vraag ik niet om? alleen een nr. tuurlijk namen erbij zou beetje raar zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree
Net als dat er geen naam van mod bij de note staat
Jou wil is niet altijd wet. Let it go.Well, life can be a riot
Een nr ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
daar vraag ik niet om? alleen een nr. tuurlijk namen erbij zou beetje raar zijn
Hoeveel tr je krijgt per dag ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vragen kan geen kwaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
Jou wil is niet altijd wet. Let it go.
bv ja? zou wel betere indicatie geven ofzo of wat je post beetje gewaardeerd werd of juist niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een nr ?
Hoeveel tr je krijgt per dag ?
Zelfde als met likes haast. maargoed die grafiek daarvan heb ik nooit zo gesnapt.Do what you love, love what you do!![]()
Te laatquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
Jou wil is niet altijd wet. Let it go.![]()
Maar je wint t nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat weet ik, en me allang al bij neergelegd. maar niks mis mee om het soms even te benoemen.
Ik weet zeker dat niet alle posts gelijkwaardig beoordeeld worden nl. en zeker alleen niet op de policy
Zo zou het moeten zijn, maar zo werkt het niet helemaal meestal.
En er is nu toch niets aan de hand?
Dus let it go
♡♡♡♡![]()
De grafiek van de likes ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
bv ja? zou wel betere indicatie geven ofzo of wat je post beetje gewaardeerd werd of juist niet?
Zelfde als met likes haast. maargoed die grafiek daarvan heb ik nooit zo gesnapt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook niet,Was voor een murp support topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe krijg je die nou weer?![]()
![]()
het ging toch niet over winnen? boeie het is een voorstel. of ze er wat mee doen of niet laat ik lekker aan hunquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je wint t niet
En er is nu toch niets aan de hand?
Dus let it go
No problem verder
![]()
Ja ik kon vroeger wel irritant zijn. Maar ben nu volwassen.quote::')![]()
Bekijk deze YouTube-video Dit is zoooo aandoenlijk @kreeWell, life can be a riot
Zelfreflectie is zo mooi hequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kon vroeger wel irritant zijn. Maar ben nu volwassen.Leren van fouten, in de spiegel durven kijken
Well, life can be a riot
of je postscore ofzo heet het?quote:
Geen idee hoe het werkt of hoe die berekend is. of het is mss al weg?
geen idee eigenlijk kijk er nooit naar
hahaha ja ik ook dat zie je maar weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kon vroeger wel irritant zijn. Maar ben nu volwassen.
![]()
Tel ik daar 10 keyboards??quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video Dit is zoooo aandoenlijk @:kree:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfreflectie is zo mooi heLeren van fouten, in de spiegel durven kijken
Ow userscorequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
of je postscore ofzo heet het?
Geen idee hoe het werkt of hoe die berekend is. of het is mss al weg?
geen idee eigenlijk kijk er nooit naar
Afhankelijk van hoevaak je post
Hoeveel
Of je bans hebt
Of notesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow, @JustinK z'n bolkleger?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tel ik daar 10 keyboards??![]()
![]()
Ja volgens mij wel. Echt een meervoud aan dezelfde instrumenten. Vind dit zo leuk om te zien en horen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tel ik daar 10 keyboards??Well, life can be a riot
![]()
'heb je even voor mij' spelen zequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video Dit is zoooo aandoenlijk @:kree
Nee man, is de FOK! Knokploegquote:Well, life can be a riot
Daar ben ik nog nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'heb je even voor mij' spelen ze
Well, life can be a riot
![]()
Vraag me af waarom daar 10 keyboards voor nodig zijn maar okequote::')![]()
Ja, dat zijn nou echte.quote:Well, life can be a riot
Vind dat ook wel excessief. Maar het houdt die mensen bezigquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom daar 10 keyboards voor nodig zijn maar okeWell, life can be a riot
Ze zijn van de straat en ze vinden het hartstikke leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat ook wel excessief. Maar het houdt die mensen bezig![]()
![]()
Da Josti boyzzzz from da hood!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zijn van de straat en ze vinden het hartstikke leuk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Toch wel respect voor de mensen die de boel begeleidenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat ook wel excessief. Maar het houdt die mensen bezig:')![]()
Josti Boyzzzzquote:
Well, life can be a riot
Eens, lijkt me pittig werkquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch wel respect voor de mensen die de boel begeleidenWell, life can be a riot
ik ben daar helemaal voorstander vanquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video Dit is zoooo aandoenlijk @:kree
ja en hoe berekenen ze dat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow userscore
Afhankelijk van hoevaak je post
Hoeveel
Of je bans hebt
Of notes
Het is een zinloos statistiek als je dat niet weet
net als alleen maar kunnen liken en niet disliken
Als je die twee met elkaar zou vergelijken dan heb je iig een idee. Nu zegt het neit zoveel in mijn mening.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je uitloggen?quote:Well, life can be a riot
Dat heet consensus bouwen. Als er tenminste 6 mensen dezelfde toets aanslaan, dan klinkt het nummer al goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom daar 10 keyboards voor nodig zijn maar oke![]()
Dislikes zijn afgeschaft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja en hoe berekenen ze dat?
net als alleen maar kunnen liken en niet dislken
Als je die twee met elkaar zou vergelijken dan heb je iig een idee. Nu zegt het neit zoveel in mijn mening.![]()
muziek maken is voor iedereen. echt voorstander van. ja 10 keyboards. maar als je allemaal je eigen ene noot speelt op de goeie tijd dan kun je er best wat van maken.quote:
Oja btw Sela "ik zal er zijn" is mooi nr.Do what you love, love what you do!![]()
Het leven is zwaar
je bent continu in gevaar,
in dit motherfucking heftige leven,
verslapt je aandacht maar even
dan is het zo met je gedaan!
Geel is de kleur van een banaan
En van de sticker op mijn keyboard-toets.
Denk je nou dat ik bakken poets?
Daarna komen groen en blauw en opnieuw geel,
dat allemaal onthouden is me snel te veel,
dus daarom staat alles op een mooi papier,
Die staat recht voor me hier,
Denk maar niet dat ik muziek ooit opgeef,
want dit is de Josti-leef!
Rezpeeeeeect!!!!!![]()
![]()
Slimquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heet consensus bouwen. Als er tenminste 6 mensen dezelfde toets aanslaan, dan klinkt het nummer al goed♡♡♡♡![]()
ja weet ik net als op YouTube. maar je hebt er dus weinig aan zeg maar als statistiek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zing jij hem in? maak ik de muziekquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
Het leven is zwaar
je bent continu in gevaar,
in dit motherfucking heftige leven,
verslapt je aandacht maar even
dan is het zo met je gedaan!
Geel is de kleur van een banaan
En van de sticker op mijn keyboard-toets.
Denk je nou dat ik bakken poets?
Daarna komen groen en blauw en opnieuw geel,
dat allemaal onthouden is me snel te veel,
dus daarom staat alles op een mooi papier,
Die staat recht voor me hier,
Denk maar niet dat ik muziek ooit opgeef,
want dit is de Josti-leef!
Rezpeeeeeect!!!!!
Daarom klinken veel mensen in een koor ook bijna al-tijd wel goed hoe vals ze individueel ook klinken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heet consensus bouwen. Als er tenminste 6 mensen dezelfde toets aanslaan, dan klinkt het nummer al goedWell, life can be a riot
Don't go therequote:
Well, life can be a riot
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vraag me af wanneer we een Jostiband uitvoering gaan krijgen van Why van Yoko Ono?
Bekijk deze YouTube-video
Begint vanaf 0:35 ongeveerWell, life can be a riot
ik had wel een liedje trouwens nog opgenomen enzo .
van dat sela nr. maar staat alleen op Facebook en heb geen zin om uit te zoeken hoe die eraf te rippen.
Maar zit verhaal achter enzo waarom we dat speelde en daarom wil ik het eigenlijk niet plaatsen.
Het is het totaal zelfde nr, alleen dan met zeg maar veel kleinere groepje.Do what you love, love what you do!![]()
Link naar fb?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef kree het volgende:
ik had wel een liedje trouwens nog opgenomen enzo .
van dat sela nr. maar staat alleen op Facebook en heb geen zin om uit te zoeken hoe die eraf te rippen.
Maar zit verhaal achter enzo waarom we dat speelde en daarom wil ik het eigenlijk niet plaatsen.
Het is het totaal zelfde nr, alleen dan met zeg maar veel kleinere groepje.♡♡♡♡![]()
Maak je druk joh 😉quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Als je die twee met elkaar zou vergelijken dan heb je iig een idee. Nu zegt het neit zoveel in mijn mening.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Homijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wacht even heb hem eraf gehaald, krijg je YouTube linkje.quote:
Hoewel zie via DM even voor de Facebook link
Moneyyyyyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik maak me helemaal niet drukquote:
Denk alleen is beter idee. maargoed mag het prima voorstellen lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik netquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Als je die twee met elkaar zou vergelijken dan heb je iig een idee. Nu zegt het neit zoveel in mijn mening.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet druk
Denk alleen is beter idee. maargoed mag het prima voorstellen lijkt me.
Surequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak me helemaal niet druk
Denk alleen is beter idee. maargoed mag het prima voorstellen lijkt me.♡♡♡♡![]()
Er is toch nooit een dislike geweest?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja dat die dislike weg is gegaan vind ik wel jammer, maar goed, positiever FOK! en alles.![]()
Dm hoefde nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
wacht even heb hem eraf gehaald, krijg je YouTube linkje.
Hoewel zie via DM even voor de Facebook link♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is best goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:46 schreef Grotetijd het volgende:
Al blijft dit ook goud
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
zo hadden wij hem ooit eens... ik zal er zijn van Sela/
Met oefenen trouwens dus allemaal niet zo ingeregeld met geluid.
Ik vind het wel een mooi nr trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Greysquote:
Jawel hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is toch nooit een dislike geweest?Zowel op de Frontpage als het forum!
![]()
![]()
Positive Note.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een pono eigenlijk![]()
Lang geleden dan? Ik kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel hoor!Zowel op de Frontpage als het forum!
![]()
je vroeg om linkje en wilde die Facebook hier niet plaatsen, dus zie geen reden waarom niet.quote:
maargoed luister maar enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het was redelijk snel afgeschaft, omdat groepjes mensen andere groepjes standaard zaten te disliken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Lang geleden dan? Ik kan het me niet herinneren.![]()
Old but goldquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ooh, I want you, I don't know if I need you, but
Ooh, I'd die to find out
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I likequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ooh, I want you, I don't know if I need you, but
Ooh, I'd die to find out
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wie mag jou opwarmen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef HappyCharly het volgende:
Koud wel
[..]
Het is een wens/ vraag:')![]()
Ja zo werkt dat. Dislike en tr, nog eerder dan een like denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was redelijk snel afgeschaft, omdat groepjes mensen andere groepjes standaard zaten te disliken.![]()
Omdat je weet dat ik niet met je dmquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg om linkje en wilde die Facebook hier niet plaatsen, dus zie geen reden waarom niet.
maargoed luister maar enzo.♡♡♡♡![]()
Hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat. Dislike en tr, nog eerder dan een like denk ik.
Kinderachtig♡♡♡♡![]()
happy ik zat me trouwens af te vragen en heb er eigenlijk niet op gereageerd.
Maar ik bemerkte een post van je "zin om naar de kerk te gaan"
Ok aangezien je geen DM wil dan maar hier
Maar wat voor "soort" kerk zoek je dan?
Ik moet zeggen ben er wel beetje meer kieskeurig in geworden. Maar heb nog steeds geen hekel aan de kerk?Do what you love, love what you do!![]()
@kreequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie mag jou opwarmen?
Ken jij t nummer ?♡♡♡♡![]()
Ieder z'n fetishquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is naar vechtende herten aan het kijken op tv.
![]()
![]()
En toen heb je het herten kanaal opgezet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zag een kleurplaat van een hert en vroeg waar "die hoorns" voor zijn.![]()
![]()
tussen de 5 en 10 jaar geleden denk ik .....quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Lang geleden dan? Ik kan het me niet herinneren.![]()
Youtube.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
En toen heb je het herten kanaal opgezet?
"Maar waarom vechten ze dan? Oh ja, ze willen elkaar pesten!"![]()
Het gaat er hert tegen hert aan toequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Youtube.
"Maar waarom vechten ze dan? Oh ja, ze willen elkaar pesten!"![]()
![]()
"Hee die hertjes hebben geen hoorns!"
- "Ja, dat zijn vrouwtjes."
"Waarom hebben die geen hoorns dan?"
- "Die vechten niet."
"Waarom niet dan?"
Ja, fuck!![]()
![]()
dat laatste zei je hopelijk nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
- "Die vechten niet."
"Waarom niet dan?"
Ja, fuck!![]()
![]()
quote:Herten vechten voornamelijk om twee redenen:
Partners: Tijdens de bronsttijd, de paartijd, strijden mannetjesherten om de gunst van de vrouwtjes. Het mannetje met de grootste en sterkste geweien en de meest indrukwekkende burlroep heeft vaak de meeste kans om te paren. Door te vechten bewijzen ze hun kracht en dominantie, waardoor ze aantrekkelijker worden voor de vrouwtjes.
Territorium: Soms vechten herten ook om een bepaald gebied te verdedigen. Dit kan een voedselrijke plek zijn of een plek waar ze zich veilig voelen. Door een territorium te bezetten, kunnen ze ervoor zorgen dat er voldoende voedsel is voor zichzelf en hun nakomelingen.
Het gevecht tussen herten:
Wanneer twee mannetjesherten het tegen elkaar opnemen, gaan ze indrukwekkend tekeer. Ze rennen op elkaar af en slaan met hun geweien tegen elkaar. Het doel is om de tegenstander te overweldigen en te laten vluchten. Gelukkig loopt het meestal niet zo ver, en eindigt het gevecht vaak zonder ernstige verwondingen.![]()
"Kunnen de herten van de kerstman echt vliegen?"
Crap!
Okee, hoog tijd om met hem te gaan slingeren hier!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet!
Geen aanhalingtekens he, mevrouwtje spellchecker!![]()
![]()
Mijn onderschriftquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
welke heb je het nu over?
die van grey?♡♡♡♡![]()
iedereen weet dat toch dat die kunnen vliegen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
"Kunnen de herten van de kerstman echt vliegen?"
Crap!
Okee, hoog tijd om met hem te gaan slingeren hier!Do what you love, love what you do!![]()
Deze manquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat er hert tegen hert aan toe♡♡♡♡![]()
Jij ziet ze vaak vliegen toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen weet dat toch dat die kunnen vliegen?![]()
![]()
oke snap hem zelfde als ik dusquote:
Wil niet zeggen want ben wel beetje afgestapt van dat alleen.
Andere leukere dingen ook btw zeker muzikaal of qua invulling,. maar idd zo ken ik het ook. niks mis mee.
Kan geen kwaad soms om ff verder te kijken ook, dat wil ik wel zeggen
tis grappig detail dat liedje trouwens. Die het zingt is achternichtje van mij.
We deden dit al jaren ervoor trouwens met anderen. en die dwarsfluit speelt ken ik echt al helemaal vanaf het begin. Dus is echt zeg maar 20+ jaar op dat moment dat we regelmatig samen speelde/
Dat is het mooie met muziek maken. ff zo voor hoe dit opgenomen is en zonder hele band denk ik doen we het redelijk ok.
Helaas dat bandje is ten gronde omdat niemand meer tijd had, maargoed daarover op die Facebook wss wel te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Huh?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
oke snap hem zelfde als ik dus
Wil niet zeggen want ben wel beetje afgestapt van dat alleen.
Andere leukere dingen ook btw zeker muzikaal of qua invulling,. maar idd zo ken ik het ook. niks mis mee.
Kan geen kwaad soms om ff verder te kijken ook, dat wil ik wel zeggen♡♡♡♡![]()
je tekst lijkt iig op iets wat ik kan vinden. naja anders moet je maar duidelijker zijn hoorquote:
Het is de tekst van n lied van Oosterhuisquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
je tekst lijkt iig op iets wat ik kan vinden. naja anders moet je maar duidelijker zijn hoor♡♡♡♡![]()
daarom liever doe ik dit via DM ofzo. maar aangezien je dat niet wil? dan is er maar 1 optie over en zet ik het hier neer gewoon.
Maar zeg maar? er is niks mis mee wmb om een overtuiging te hebben over iets iigDo what you love, love what you do!![]()
Ik begrijp niks van wat je zegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef kree het volgende:
daarom liever doe ik dit via DM ofzo. maar aangezien je dat niet wil? dan is er maar 1 optie over en zet ik het hier neer gewoon.
Maar zeg maar? er is niks mis mee wmb om een overtuiging te hebben over iets iig♡♡♡♡![]()
ja dan had ik toch de goeie, het klopt niet helemaal. maar de strekking wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is de tekst van n lied van Oosterhuis
Vandaar mijn conclusie ofzo? ok wat snapte je dan niet aan wat ik zei?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Kinderen denken dat je alles weet ..quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
- "Die vechten niet."
"Waarom niet dan?"
Ja, fuck!:')![]()
niet nodig hoor, snap jullie houden van dramaquote:
Maar niks mis mee ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent altijd dramaquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
niet nodig hoor, snap jullie houden van drama
Maar niks mis mee ofzo?![]()
![]()
Huub Oosterhuis, of diens kinderen Tjeerd, of Trijntje?
![]()
Mooie gedichten en teksten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
neeeeeee ik had het over andere liedjequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is trijntje oosterhuis je nicht?
En waar die opname van is...
viel me dus op in liedje van de tosti band. waar al helemaal niks mis mee is.
denk heej die is bekend.Do what you love, love what you do!![]()
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeee ik had het over andere liedje
En waar die opname van is...
Daar ging t niet over
Vind t minder mooi als trijntje t zingt
Maar met n koor
schitterend
Zoektocht♡♡♡♡![]()
ja ik hou ervan dat soort liedjes. en probeer beetje waar ik nu bij speel dat terug te halen. maar genoeg van hun hoor. vertellende liedjes daar hou ik van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Daar ging t niet over
Vind t minder mooi als trijntje t zingt
Maar met n koor
schitterend
Zoektocht
Niet die commerciële bs die ze nu maken. incl trouwens in kerken.
zal er nog eentje doen en dat is waar ik nu bij speel, wel oud. maar verteld verhaal
en zo zijn er meer, doel voor dit jaar dat wat meer terugbrengen als bandje enzoDo what you love, love what you do!![]()
Zuchtquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik hou ervan dat soort liedjes. en probeer beetje waar ik nu bij speel dat terug te halen. maar genoeg van hun hoor. vertellende liedjes daar hou ik van.
Niet die commerciële bs die ze nu maken. incl trouwens in kerken.
zal er nog eentje doen en dat is waar ik nu bij speel, wel oud. maar verteld verhaal
en zo zijn er meer, doel voor dit jaar dat wat meer terugbrengen als bandje enzo
Pffff♡♡♡♡![]()
en de uitleg erover en waarom
ok mss beetje heftig enzo, maar dat is het vertellende lied.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt hélemaal wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan had ik toch de goeie, het klopt niet helemaal. maar de strekking wel.
Vandaar mijn conclusie ofzo? ok wat snapte je dan niet aan wat ik zei?
Het is deel van het couplet. Van de tekst van Huub Oosterhuis.
Even verder zoeken dan je neus langs is, kree'tje... Jij bent toch zo can "zelf zoeken"?!LETTERLIJK!!quote:Licht dat ons aanstoot in de morgen
voortijdig licht waarin wij staan.
Koud, één voor één en ongeborgen
licht overdek mij, vuur mij aan.
Dat ik niet uitval,
dat wij allen
zo zwaar en droevig als wij zijn
niet uit elkaars genade vallen
en doelloos en onvindbaar zijn.
Bron: https://muzikum.eu/nl/huu(...)s-aanstoot-songtekstOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
als je niet wil weten dan moet je ook niet vragen he?quote:
snap jou soms echt niet, maargoed dat wisten we wel
![]()
Net een wrap uit een automaat gehaald. Gvd niet te vreten. Vegan blijkbaar...:')![]()
ok, nouja maakt ook niet eens uit? snappen jullie wel wat ik bedoel en vraag denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Klopt hélemaal wel.
Het is deel van het couplet. Van de tekst van Huub Oosterhuis.
Even verder zoeken dan je neus langs is, kree'tje... Jij bent toch zo can "zelf zoeken"?!
[..]
LETTERLIJK!!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net een wrap uit een automaat gehaald. Gvd niet te vreten. Vegan blijkbaar...![]()
![]()
Eten uit een automaat is sowieso vaak niet echt lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: