SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag je niet openbaren he...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh nog eentje van 20-1-2025 daarvoor hele tijd niks.
niet mee eens trouwens. maar ok
dat ik een post te vaak bleef plaatsen, tja dan moet je hem ook maar niet blijven wegmonden
Dan nog 186 notes over al die tijd dat ik op fok zit valt wel reuze mee eigenlijk, ik ben er tevreden mee
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja he? #TROTSquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Best netjes in een maandWell, life can be a riot
Hij wel weer..quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kree; die blijft maar notes uitdelen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
128 is ook een mooi getal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen wel twee bij heb je een mooi aantalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
7 bit, 8 bit.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet ik, dat doe ik dan ook niet, geef globaal aan waar het over ging.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
trouwens ik weet niet als je echt al lang op fok zit dat je geen notes hebt?
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijg
Helaas pindakaasquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
vannacht heb ik idiot hier 40 min gemist ddat
lege tijd was, zo was ik nu top 20Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TR gezet.... aanzet tot misdraging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik mij even misdragen
stemmingsmakerij enzo
Ach joh, volgende maand weer nieuwe kansen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
lege tijd was, zo was ik nu top 20Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@maily heeft zelfs notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijgThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.![]()
zo gaat het zo vaak joh, maar het is beetje archief van de mods, 9/10 vallen bij mij wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.Do what you love, love what you do!![]()
Sla je slagquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach joh, volgende maand weer nieuwe kansen!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In DTS nog nooit een note gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
Haast onmogelijk lijkt me als ik wel eens zie waar ik een note voor krijg![]()
![]()
Nou met amper moeite doen sta ik toch 12e. Da's niet gek.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het ging over notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou met amper moeite doen sta ik 13e. Da's toch niet gek.
Ow ja en Mario puntenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zegt het goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
lege tijd was, zo was ik nu top 20![]()
![]()
O ik dacht DTS punten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blauw?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms was jij niet ooit ook eens blauw? hehehehehe![]()
![]()
![]()
Helemaal schuimbekken en kwijlen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik mij even misdragenWell, life can be a riot
Je keek in de spiegel ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante irisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TR zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante iris![]()
![]()
Das ist irre!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef mario390 het volgende:
elke vroege ochtend zijn hier irritante iris![]()
Omg heel zijn baard volquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Helemaal schuimbekken en kwijlen?![]()
![]()
dacht ik? maar kan het wel mis hebben, hou het ook allemaal niet bij.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij bent ook bijna altijd heel diplomatiek en lief.![]()
![]()
![]()
Ik snap mijn note ergens dan weer wel, was niet zo'n hele nette opmerking.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
Ik snap mijn note wel, maar niet de hypocrisie erachter van de TR. Als iemand mij een kutuser vindt, mag ik dat toch ook van diegene vinden? Maar is blijkbaar al aanleiding voor een note.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
TR gezet.... aanzet tot misdraging.
stemmingsmakerij enzo
:')![]()
Haha nee ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
dacht ik? maar kan het wel mis hebben, hou het ook allemaal niet bij.![]()
ik heb die tijden wel gehad en toen kreeg ik een ban erover ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Helemaal schuimbekken en kwijlen?
LOL maar onderhand denk ik meer, laat gaan. Vaak is het ook wel beetje uitlokking door andere users enzo moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ja johquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb die tijden wel gehad en toen kreeg ik een ban erover ook.
LOL maar onderhand denk ik meer, laat gaan. Vaak is het ook wel beetje uitlokking door andere users enzo moet ik zeggen.
Waar is Harrie trouwens? Al een poos niet gezienWell, life can be a riot
ok dan had ik dat mis. maar je eerste note komt vast nog wel een keerquote:. geen zorgen makker
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Daar twijfel ik niet overquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
je zult je verbazen hoeveel notes ik heb in die strekking:')![]()
Doe danquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZEG!![]()
![]()
Ik zal jou eens snoeihard TR'en!!!
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
je zult je verbazen hoeveel notes ik heb in die strekking![]()
![]()
Tis de schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch zijn ze niet allemaal terecht he? want liet me dan opnaaien beetje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het niemand zal verbazen!
Maar ik kreeg er de schuld van.
naja met leeftijd komt wijsheid he denk
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 29-01-2025 19:20:10 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan hoop ik dat je 348 word Kree.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn ze niet allemaal terecht he? want liet me dan opnaaien beetje.
Maar ik kreeg er de schuld van.
naja met leeftijd komt wijsheid he denkWell, life can be a riot
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.quote:
maar dat is er volgens mij niet.
Daar ben ik meer benieuwd naar en zou wss meer zeggen nog als een mening van een mod die een note maakt.
hmm mss kan ik het aanvragen
quote:Mini-ToT moet lachen om dit plaatje en zegt dat een bepaald klasgenootje dit ook altijd doet!
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je 348 word Kree.
tr gemaakt.
![]()
_!!!!!!!!!! x43958783475
Well, life can be a riot
Gaan ze vast en zeker antwoord op gevenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.
Daar ben ik meer benieuwd naar en zou wss meer zeggen nog als een mening van een mod die een note maakt.
hmm mss kan ik het aanvragen
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms krijg je ook positieve.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze vast en zeker antwoord op geven
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?![]()
![]()
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.Do what you love, love what you do!![]()
ja das wel waar maar die zijn bij mij wel op 1 hand te tellen denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel als jouw mening in strijd is met de policyquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Al die notes van mij zijn van ver vroeger. Laatste jaren nauwelijks notesquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of wat dan ook, meer interessante gegevens zouden zijn hoeveel TR's je hebt gekregen van users.
hmm mss kan ik het aanvragen:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk niet dat ik positieve notes hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Shii het volgende:
Positieve notes mogen wel afgeschaft worden.:')![]()
Ik heb zelfs een "tofheidsnote"quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Shii het volgende:
Positieve notes mogen wel afgeschaft worden.![]()
![]()
Heeeeeeeeel raarquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar maar die zijn bij mij wel op 1 hand te tellen denk.Well, life can be a riot
Je bent dan ook een toffe ventquote:
Well, life can be a riot
Tralalalaquote:Well, life can be a riot
donequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat een mod pas een note zet als hij denkt dat je iets doet dat tegen de policy is ?
Let it go...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
of tegen een eigen mening of interpretatie. LOL leer mij dit kennen.....
Het is niet altijd alleen op policy waar ze op beoordelen.
Je wint t niet♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: