Isral doet dit ook al jaren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik eigenlijk ook weer zoiets bizars dat dit soort van sluipenderwijs “gewoon “ geworden is.. dat de lichamen van overleden gijzelaars nog steeds gegijzeld worden en als wisselgeld gebruikt worden.. het ongelooflijke disrespect voor menselijke waardigheid.. maakt het alleen maar nog erger voor mij dat mensen de palestijnse zaak steunen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Isral doet dit ook al jaren.
Ik praat daar niks goed. Het is alleen een krom argument om alleen tegen de Palestijnse zaak te zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
"Maar hunnie..."
En bovendien: bullshit.
quote:The practice of keeping bodies started when Israel realized its enemies wanted to trade them for Israeli captives, says Yaakov Amidror, a retired Israeli general.
Dat zegt er he-le-maal niets over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik praat daar niks goed. Het is alleen een krom argument om alleen tegen de Palestijnse zaak te zijn.
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:32 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat zegt er he-le-maal niets over.
"Maar hunnie doen het ook" is in geen enkel geval een geldig tegenargument.
Isral. Ze zeggen geen genocide te doen en op Bibi zijn kaarten is Palestina Isral dus het is wachten tot de mensen in Gaza een mooi Isralisch paspoort krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:42 schreef Nober het volgende:
Jordani wil dat volk ook al niet, wie wel?
Bekijk deze YouTube-video
Keep your friends close but your enemies closer kun je ook te letterlijk nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Isral. Ze zeggen geen genocide te doen en op Bibi zijn kaarten is Palestina Isral dus het is wachten tot de mensen in Gaza een mooi Isralisch paspoort krijgen.
Ja het lijkt mij ook onverstandig, maar het is een zelf gecreerd probleem van extreem rechts Isral waar ik weinig medelijden voor heb.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Keep your friends close but your enemies closer kun je ook te letterlijk nemen.
Ughquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.
Typisch ook dat je niet je ongelijk kan toegeven bij nieuwe informatie en voor de slecht doordachte aanval gaat.
quote:'Clean out the whole thing'
Natuurlijk sputtert al dat arabische volk tegen, maar de enige realistische vredige en beheersbare oplossing, is een geschikt Verweggistan voor dat bloeddorstige tunnelvolk te vinden.
Ik zal de cultuur niet begrijpen, maar ik zou mij zo ontzettend niet stoer vinden als ik in mijn zwarte pakje een jong meisje moest rondslepen.quote:
quote:Fighting for Survival and Self Defence vs Genosiede
Jij bent de enige die ja maar hunnie heeft geschreven. Valse quotes makenquote:
Dank je voor de achtergrond informatie, daar was ik niet van op de hoogte. Artikel gelezen en als nuance wil ik wel aangeven dat ik het toch niet te vergelijken vind. Palestijnen die zijn doodgeschoten tijdens (vermeende) terreur daden tijdelijk bewaren (netjes bevroren in mortuarium) versus ontvoerde burgers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.
Typisch ook dat je niet je ongelijk kan toegeven bij nieuwe informatie en voor de slecht doordachte aanval gaat.
Deze oorlog heeft mij minder vertrouwen gegeven in het onderscheidend vermogen van de IDF. Ik vind het onderhandelen met lijken nogal guur van beide partijen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank je voor de achtergrond informatie, daar was ik niet van op de hoogte. Artikel gelezen en als nuance wil ik wel aangeven dat ik het toch niet te vergelijken vind. Palestijnen die zijn doodgeschoten tijdens (vermeende) terreur daden tijdelijk bewaren (netjes bevroren in mortuarium) versus ontvoerde burgers.
Hij zegt toch niks over dat mensen dan maar de Isralische zaak zouden moeten steunen? Alleen dat het totale disrespect voor leven het vreemd maakt dat mensen zo openlijk de Palestijnse zaak steunen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Isral doet dit ook al jaren.
Het gaat in het geval van Isral om de tegenstander en in het geval van Hamas om Thai die niks met het conflict te maken hebben. Het is dus niet te vergelijken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze oorlog heeft mij minder vertrouwen gegeven in het onderscheidend vermogen van de IDF. Ik vind het onderhandelen met lijken nogal guur van beide partijen.
De ultieme dooddoener.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gaat in het geval van Isral om de tegenstander en in het geval van Hamas om Thai die niks met het conflict te maken hebben. Het is dus niet te vergelijken.
Oorlog is trouwens nogal guur.
Nee geen ultieme dooddoener. Hoe langer een oorlog woedt, hoe meer gif je er op kan innemen dat er vreemde dingen gebeuren.quote:
Tegen de tijd dat je lijken als ruilmiddel gebruikt ben je al zoveel grenzen over dat onschuldige buitenlanders voor dat doel misbruiken enkel nog een kleine gradatie erger in de kutheid is. Isral heeft bovendien nog geen reden gehad om het te doen met buitenlanders, dus makkelijk roepen dat die partij moreel veel beter is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee geen ultieme dooddoener. Hoe langer een oorlog woedt, hoe meer gif je er op kan innemen dat er vreemde dingen gebeuren.
Je verwoedde poging om wat Isral doet gelijk te stellen aan Hamas doet onrecht aan a) die realiteit en b) de aard van Hamas waar Isral maar mee te dealen heeft en c) het gegeven dat het achterhouden van lijken van strijders van de tegenstander niet hetzelfde is als van willekeurige buitenlanders.
Even kijken:quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je lijken als ruilmiddel gebruikt ben je al zoveel grenzen over dat onschuldige buitenlanders voor dat doel misbruiken enkel nog een kleine gradatie erger in de kutheid is. Isral heeft bovendien nog geen reden gehad om het te doen met buitenlanders, dus makkelijk roepen dat die partij moreel veel beter is.
Echt alles wat kut aan Hamas is, doet Isral ook of op zijn minst iets wat heel gelijkwaardig is. Prove me wrong.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je lijken als ruilmiddel gebruikt ben je al zoveel grenzen over dat onschuldige buitenlanders voor dat doel misbruiken enkel nog een kleine gradatie erger in de kutheid is. Isral heeft bovendien nog geen reden gehad om het te doen met buitenlanders, dus makkelijk roepen dat die partij moreel veel beter is.
Echt alles wat kut aan Hamas is, doet Isral ook of op zijn minst iets wat heel gelijkwaardig is. Prove me wrong.
Meestal ziet dit er drukker uit dan het is. Was de vorige keren ook zoquote:
Israel is er nu wel klaar meequote:Op donderdag 30 januari 2025 13:56 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Meestal ziet dit er drukker uit dan het is. Was de vorige keren ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |