Waarschijnlijk een verzonnen verhaal van de trump woordvoerder. Het verkoopt wel lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Geboortegolf rond oktober, goed voor de GeNoCiDe!
[ x ]
Je begint zelf met deze post:quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Ik reageer op jouw retorische vraag #18 dat er maar één bestaat. En toch verlang je daarna meerdere voorbeelden. Rare vragen. Hmm
Waarmee je insinueert dat racisme tegen andere groepen wel acceptabel is. Dat is raar, want niemand die hier zoiets heeft gezegd, vandaar dat ik naar voorbeelden vraag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:40 schreef opgebaarde het volgende:
Alleen deportatie bij racisme tegen Joden neem ik aan en de rest van het racisme moet wel gewoon kunnen
Doelbewust.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een verzonnen verhaal van de trump woordvoerder. Het verkoopt wel lekker
Een journalist van de guardian vorig jaar
“For the financial year 2023, the most recent for which data is available, only about $7m worth of condoms were distributed globally by USAid, and the vast majority of family-planning funds, 89%, were spent on programs in Africa.”
En het meest vreemde aan dit verhaal. De buurman die bepaalt wat het gebied in en uit mag (noem het geen controle hoor) die laat al jaren geen condooms toe. Hamas heeft jaren geleden opgeblazen condooms gebruikt om daarmee brand bommen in israel neer te gooien. Condooms komen Gaza niet in en dus zeker geen 50 million dollar aan condooms
En als het wel zo was dan was dat net fantastisch nieuws. Gazanen fokken als konijnen. We willen niet meer Gazanen maar minder minder minder
Dat ze Gadi Moshe Mozes eerder vrijlaten dan Shiri en de twee kinderen Ariel en Kfir werkt inderdaad de suggestie dat ze niet meer in leven zijn...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.timesofisrael(...)or-their-return/amp/
Ziet er niet goed uit. Misschien leeft de vader nog.
Dit stukje vind ik eigenlijk ook weer zoiets bizars dat dit soort van sluipenderwijs “gewoon “ geworden is.. dat de lichamen van overleden gijzelaars nog steeds gegijzeld worden en als wisselgeld gebruikt worden.. het ongelooflijke disrespect voor menselijke waardigheid.. maakt het alleen maar nog erger voor mij dat mensen de palestijnse zaak steunenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:59 schreef Nober het volgende:
[..] Following the announcement of the release of 5 Thai hostages tomorrow, five foreign workers remain in captivity—three confirmed dead and two whose condition is unknown.
[..]
[..]
https://x.com/Osint613
Ik zie net op het nieuws dat ze vandaag 8 gijzelaars vrijlaten. Een daarvan is net al vrijgelaten (een vrouwelijke militair), vanmiddag dus nog 7 Israelische gijzelaars, en er worden vandaag 110 Palestijnse misdadigers overgedragen.quote:
Israël doet dit ook al jaren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dit stukje vind ik eigenlijk ook weer zoiets bizars dat dit soort van sluipenderwijs “gewoon “ geworden is.. dat de lichamen van overleden gijzelaars nog steeds gegijzeld worden en als wisselgeld gebruikt worden.. het ongelooflijke disrespect voor menselijke waardigheid.. maakt het alleen maar nog erger voor mij dat mensen de palestijnse zaak steunen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israël doet dit ook al jaren.
Ik praat daar niks goed. Het is alleen een krom argument om alleen tegen de Palestijnse zaak te zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
"Maar hunnie..."
En bovendien: bullshit.
quote:The practice of keeping bodies started when Israel realized its enemies wanted to trade them for Israeli captives, says Yaakov Amidror, a retired Israeli general.
Dat zegt er he-le-maal niets over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik praat daar niks goed. Het is alleen een krom argument om alleen tegen de Palestijnse zaak te zijn.
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:32 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat zegt er he-le-maal niets over.
"Maar hunnie doen het ook" is in geen enkel geval een geldig tegenargument.
Israël. Ze zeggen geen genocide te doen en op Bibi zijn kaarten is Palestina Israël dus het is wachten tot de mensen in Gaza een mooi Israëlisch paspoort krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:42 schreef Nober het volgende:
Jordanië wil dat volk ook al niet, wie wel?
Bekijk deze YouTube-video
Keep your friends close but your enemies closer kun je ook te letterlijk nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israël. Ze zeggen geen genocide te doen en op Bibi zijn kaarten is Palestina Israël dus het is wachten tot de mensen in Gaza een mooi Israëlisch paspoort krijgen.
Ja het lijkt mij ook onverstandig, maar het is een zelf gecreëerd probleem van extreem rechts Israël waar ik weinig medelijden voor heb.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Keep your friends close but your enemies closer kun je ook te letterlijk nemen.
Ughquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.
Typisch ook dat je niet je ongelijk kan toegeven bij nieuwe informatie en voor de slecht doordachte aanval gaat.
quote:'Clean out the whole thing'
Natuurlijk sputtert al dat arabische volk tegen, maar de enige realistische vredige en beheersbare oplossing, is een geschikt Verweggistan voor dat bloeddorstige tunnelvolk te vinden.
Ik zal de cultuur niet begrijpen, maar ik zou mij zo ontzettend niet stoer vinden als ik in mijn zwarte pakje een jong meisje moest rondslepen.quote:
quote:Fighting for Survival and Self Defence vs Genosiede
Jij bent de enige die ja maar hunnie heeft geschreven. Valse quotes makenquote:
Dank je voor de achtergrond informatie, daar was ik niet van op de hoogte. Artikel gelezen en als nuance wil ik wel aangeven dat ik het toch niet te vergelijken vind. Palestijnen die zijn doodgeschoten tijdens (vermeende) terreur daden tijdelijk bewaren (netjes bevroren in mortuarium) versus ontvoerde burgers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het was geen tegenargument. Ik wees nixxx erop dat dit al jaren gaande is en door beide partijen wordt gedaan en zijn post dus van begin tot einde feitelijk onjuist is. Niks sluipenderwijs en niks dat het uniek voor de Palestijnen is.
Typisch ook dat je niet je ongelijk kan toegeven bij nieuwe informatie en voor de slecht doordachte aanval gaat.
Deze oorlog heeft mij minder vertrouwen gegeven in het onderscheidend vermogen van de IDF. Ik vind het onderhandelen met lijken nogal guur van beide partijen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank je voor de achtergrond informatie, daar was ik niet van op de hoogte. Artikel gelezen en als nuance wil ik wel aangeven dat ik het toch niet te vergelijken vind. Palestijnen die zijn doodgeschoten tijdens (vermeende) terreur daden tijdelijk bewaren (netjes bevroren in mortuarium) versus ontvoerde burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |