SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2025 10:35:13 ]![]()
Goh, vorig topic heeft er nog lang over gedaan!!
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zonder, natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:20 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Gember, met of zonder honing?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was m al eerder tegengekomen.quote:
Maar kan niet pinpointen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook nietGewoon even vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
kanquote:
verder kunnen we er niks mee
mag een kloon niet ontklonen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allicht jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is overduidelijk @:speklap3000![]()
Nou, kan me niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is overduidelijk @:speklap3000Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kloontje van een kloontjequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet want je bent een kloon van mij![]()
Ik heb ook een paar klonen, maar welke dat zeg ik niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Toen was je mij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
ooit was ik iemand anders![]()
![]()
ik ben alles daarvan kwijtquote:
lurkte toen alleen (RLS)
ander email gekregen en nooit weer in kunnen loggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben alles daarvan kwijt
lurkte toen alleen (RLS)
ander email gekregen en nooit weer in kunnen loggen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb volgens mij nog nooit een kloon gemaakt
Zou niet weten waarom:')![]()
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als mensen er blij van worden dergelijke dingen te insinuerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor eerlijkheid duurt het langst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik insinueer niks, was gewoon een loze opmerking en een matige poging tot humorquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
Als mensen er blij van worden dergelijke dingen te insinueren![]()
![]()
zeer matigquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik insinueer niks, was gewoon een loze opmerking en een matige poging tot humor
Klopt, daar kunnen bepaalde mensen een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee hoor eerlijkheid duurt het langst.![]()
![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van alle fok! Ins and outs momenteel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil je dat wel zijn dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte van alle fok! Ins and outs momenteel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meestal gaan die ins&outs vanzelf via de Fok-Tamtam, en dan maakt het niet uit of het wel of niet waarheid is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2025 11:06:16 ]![]()
Nah momenteel genoeg aan andere zaken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leven is belangrijker dan FOKquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nah momenteel genoeg aan andere zaken.
Gaat trouwens wel de goede kant weer op
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan moet je ook niet zo naar tegen ze doenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fijn Mikeyquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat trouwens wel de goede kant weer op
Ik zal eens naar tegen jou doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zo naar tegen ze doen![]()
![]()
Deze man hequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat trouwens wel de goede kant weer op![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat trouwens wel de goede kant weer op![]()
![]()
Wil er wel een paar woorden aan wijdenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja schrijf jij mijn FOK! grafrede![]()
![]()
stel hequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil er wel een paar woorden aan wijden
je valt morgen om
is er dan iemand die dit te weten komt?
of ben je dan foetsie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is toch geen gekke vraag
Zou het heel erg vinden als iemand overlijdt
en je hoort hier niks over
Hmmz.. dat is wel een goeie ja.. Foetsiequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel he
je valt morgen om
is er dan iemand die dit te weten komt?
of ben je dan foetsie?![]()
![]()
zijn er mensen in je directe omgeving die weten dat je op FOK! zit ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz.. dat is wel een goeie ja.. FoetsieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij mij nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er mensen in je directe omgeving die weten dat je op FOK! zit ?![]()
was ook nog niet van plan om dood te gaanquote:
maar stel dat het wel gebeurt
dan zijn er mensen die dit weten en het ook hier zouden kunnen mededelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja wel een paarquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er mensen in je directe omgeving die weten dat je op FOK! zit ?![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar of er dan aan FOK! gedacht wordt is een tweede
Sorry hoor, maar jouw leven buiten fok vind ik waarschijnlijk niet zo interessant.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor![]()
Maar ongetwijfeld zouden er 'fans' in mijn privéleven duikenTrotste mama van Ambar
Dan zal ie jou niet bedoelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jouw leven buiten fok vind ik waarschijnlijk niet zo interessant.![]()
![]()
er zijn meerdere mensen die weten dat ik op FOK! postquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor![]()
Maar ongetwijfeld zouden er 'fans' in mijn privéleven duiken
ze weten alleen mijn username niet
Dat schiet dan ook niet opquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn meerdere mensen die weten dat ik op FOK! post
ze weten alleen mijn username niet![]()
![]()
Ze weten de kleur van je beenderen niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten alleen mijn username niet![]()
![]()
Ik weet wel dat ik toen heel erg geschrokken was van het bericht van het overlijden van Straatverlichting.![]()
![]()
Dat mag, maar jij bent dan ook niet diegene die ik bedoelquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jouw leven buiten fok vind ik waarschijnlijk niet zo interessant.![]()
Dat is raarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
nu ga ik even op slakken zout leggen
Kijk @:Grotetijd - het gaat ineens over slakkenGaat het I N E E N S over slakken
Wat @kree allemaal wel niet teweegbrengt he.
Ik heb nog nooit slakken op trouwens en ergens lijkt het mij wel interessant, aan de andere kant is het een slak
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bij mij weet niemand het.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten alleen mijn username niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe raad je dat zo?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben dan ineens stil hier. Er komt dan ook geen mededeling.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook nog niet van plan om dood te gaan
dan zijn er mensen die dit weten en het ook hier zouden kunnen mededelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat bedoel ik, naasten weten het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuuuuuu
edit je bedoelt naastenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
vind ik best heftigquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben dan ineens stil hier. Er komt dan ook geen mededeling.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al hoewel ik wel alles wil weten over je katquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat mag, maar jij bent dan ook niet diegene die ik bedoelTrotste mama van Ambar
iedereen daarin zijn eigen keus hoor
maar zou het echt raar vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
*kattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al hoewel ik wel alles wil weten over je kat![]()
dat zullen we dus nooit wetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien is er wel iets met @:Speklap3000 gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, ik kan mij voorstellen dat er toch best mensen op het forum zitten die er wat uit gaan gooien m.b.t tot jouw eventuele overlijden dan. Zo is het bij veel users ook gegaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben dan ineens stil hier. Er komt dan ook geen mededeling.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zullen we dus nooit weten
Voor zover ik weet niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:des te meer interesse. In je katten dan. Dat jij ze toevallig eten geeft, is een bijzaak.
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij voorstellen dat er toch best mensen op het forum zitten die er wat uit gaan gooien m.b.t tot jouw eventuele overlijden dan. Zo is het bij veel users ook gegaan.![]()
als niemand weet dat hij op FOK zit
hoe kan iemand dan hier vermelden dat hij is overledenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja goeie. Maar alles vind uiteindelijk wel z'n weg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
als niemand weet dat hij op FOK zit
hoe kan iemand dan hier vermelden dat hij is overledenWell, life can be a riot
das natuurlijk niet waar
er zijn best users waar je nooit meer wat van hoortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
das natuurlijk niet waar
er zijn best users waar je nooit meer wat van hoortidd.
![]()
Mweh
Well, life can be a riot
Ja of het blijft gewoon stil. Er zijn wel meer users die ineens genoeg hebben van FOK en niet meer inloggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij voorstellen dat er toch best mensen op het forum zitten die er wat uit gaan gooien m.b.t tot jouw eventuele overlijden dan. Zo is het bij veel users ook gegaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja in het geval van zomaar uitloggen, dan laat je users vooral achter met "huh waarom is 'ie opeens weg?" maar in het geval van een overlijden kan ik mij voorstellen dat dat vroeg of laat wel uitkomt toch? Zeker als het een gerespecteerde user was, of juist een irritante user.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of het blijft gewoon stil. Er zijn wel meer users die ineens genoeg hebben van FOK en niet meer inloggen.
Tailfox was bij heel veel mensen geliefd, maar ook bij veel mensen een vorm van irritatie door zijn schrijfstijl. Toch reageerde ie-de-reen uiteindelijk ontzettend geschokt/ontdaan toen hij overleed.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook nog niet van plan om dood te gaan
dan zijn er mensen die dit weten en het ook hier zouden kunnen mededelen![]()
![]()
![]()
maar gaat nog lang niet gebeurenSmile, it's free therapy.![]()
Worstenbroodjes
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar gaat nog lang niet gebeuren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Broodjes met kaasquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff helicopteren zometeen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is goed voor de heupen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Ik haal even een spatkap op in het magazijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff helicopteren zometeenTrotste mama van Ambar
Skyr vanille met Cruesliquote:
Well, life can be a riot
Even een middagwandeling en naar de supermarkt. De helft van de werkdag zit er alweer op.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IIk lek niet hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haal even een spatkap op in het magazijn![]()
Kabinet stelt belastingverhoging van 21,4% voor, maar alles fractieleiders laten weten dat ze lastenverlichting willen en het hier niet mee eens zijn.
Que? Ik snap echt serieus soms geen reet van dit kabinetTrotste mama van Ambar
#lunchgenot @Lovelyquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een middagwandeling en naar de supermarkt. De helft van de werkdag zit er alweer op.![]()
Het gaat dan ook niet om lekken maar om spatten. Du spatz.quote:Well, life can be a riot
Kabinet staat los van fractievoorzitters hequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kabinet stelt belastingverhoging van 21,4% voor, maar alles fractieleiders laten weten dat ze lastenverlichting willen en het hier niet mee eens zijn.
Que? Ik snap echt serieus soms geen reet van dit kabinet![]()
Nog geen Lovely?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kabinetsleden zijn lid van een politieke partij. Dan ga ik uit van eenduidig beleid.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kabinet staat los van fractievoorzitters heTrotste mama van Ambar
Griekse yogurt nuquote:![]()
Skyr vanille kan ik eens proberenVanille is ook wel
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een middagwandeling en naar de supermarkt. De helft van de werkdag zit er alweer op.nog maar paar uurtjes dan.
Regeren betekend compromissen maken, ook met de oppositie bijv.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kabinetsleden zijn lid van een politieke partij. Dan ga ik uit van eenduidig beleid.![]()
Ik vind Skyr Stracciatellaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Griekse yogurt nu![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar BTW verhogen is in het algemeen een dom ideeTrotste mama van Ambar
Het is wat duurder maar best prima.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit iets van Skyr producten gekochtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is wel de lekkerste Skyr. Vind de Aardbei en naturel echt niet te nassenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Griekse yogurt nu![]()
Griekse Yoghurt is ook 10/10
Ik had met m'n ex weleens die half volle yoghurt van melkunie/melkan (geen idee wat dat is) met een scheutje suiker. HeerlijkWell, life can be a riot
Nee, geen suikerquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste Skyr. Vind de Aardbei en naturel echt niet te nassen
Ik had met m'n ex weleens die half volle yoghurt met een scheutje suiker. Heerlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga ik straks eens kopen. Yoghurt is op nu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wat duurder maar best prima.Ja Griekse yoghurt vind ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste Skyr. Vind de Aardbei en naturel echt niet te nassen
Ik had met m'n ex weleens die half volle yoghurt met een scheutje suiker. Heerlijk![]()
en dan met minder vet, meer eiwitten.
Maar Skyr schijnt gezonder te zijn nog
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Kissingbird het volgende:
Maar Skyr schijnt gezonder te zijn nog
Maakt ook niet uit, het is lekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Skyr is vrij gezond ja. Veel eiwitten!quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga ik straks eens kopen. Yoghurt is op nu.
[..]
Ja Griekse yoghurt vind ik![]()
en dan met minder vet, meer eiwitten.
Maar Skyr schijnt gezonder te zijn nogWell, life can be a riot
Oh lekker man.quote:Well, life can be a riot
Sowieso stracciatellaquote:
Well, life can be a riot
ja dat las ik netquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Skyr is vrij gezond ja. Veel eiwitten!
Ik hoor net heel toevallig 'gadverdamme wat goor' van een collega die Skyr vanille zat te eten. Wel 0% vet
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die gewone is best te doen. Die 0% vet ben ik ook geen fan van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor net heel toevallig 'gadverdamme wat goor' van een collega die Skyr vanille zat te eten. Wel 0% vet
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
hoor nu op de BB stream, ja dat kijk ik, over patatje waterfiets
![]()
![]()
Ken ik door DTS
Godverdomme, 7 maanden verder na een schade. Heb in 't begin foto's doorgestuurd, toen deed de tegenpartij vet moeilijk. Sinds een week zijn we ein-de-lijk bij 't afrondingsstadium. Begint die vrouw over een offerte van de schade en foto's en dat omdat ik de auto niet meer heb er waarschijnlijk niks meer gedaan kan worden.
Dus ik de foto's opnieuw doorsturen, maar kan natuurlijk die hele offerte niet meer vinden. En daardoor zegt die vrouw dat er niks meer mee gedaan kan worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
Godverdomme, 7 maanden verder na een schade. Heb in 't begin foto's doorgestuurd, toen deed de tegenpartij vet moeilijk. Sinds een week zijn we ein-de-lijk bij 't afrondingsstadium. Begint die vrouw over een offerte van de schade en foto's en dat omdat ik de auto niet meer heb er waarschijnlijk niks meer gedaan kan worden.
Dus ik de foto's opnieuw doorsturen, maar kan natuurlijk die hele offerte niet meer vinden. En daardoor zegt die vrouw dat er niks meer mee gedaan kan worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.![]()
Gaat toch normaal gesproken via een verzekering?
Die hebben toch alle papieren ook?Smile, it's free therapy.![]()
Ja, ik heb ze alles doorgestuurd wat ik had. Alleen nu pas vragen ze om de offerte van de schade. Sja, we zijn 7 maanden verderquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Gaat toch normaal gesproken via een verzekering?
Die hebben toch alle papieren ook?Die heb ik niet meer... Ben heel veel papieren kwijtgeraakt dus helaas. Sta ik dan.
Well, life can be a riot
De offerte van de schade die moet je toch altijd insturen samen met het schadeformulier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze alles doorgestuurd wat ik had. Alleen nu pas vragen ze om de offerte van de schade. Sja, we zijn 7 maanden verderDie heb ik niet meer... Ben heel veel papieren kwijtgeraakt dus helaas. Sta ik dan.
Lijkt me raar als je dat niet hebt hoeven doen..
dus.. zou de verzekering moeten hebben.. kun je wellicht inzien in je dossier.
vind het een raar verhaal![]()
Ondertussen wel wat ervaring met autoschade
quote:quote:quote:![]()
![]()
De garage heeft hem vast nog wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze alles doorgestuurd wat ik had. Alleen nu pas vragen ze om de offerte van de schade. Sja, we zijn 7 maanden verderDie heb ik niet meer... Ben heel veel papieren kwijtgeraakt dus helaas. Sta ik dan.
Dat soort dingen moet je ook altijd zorgvuldig bewarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het ook een raar, en vooral vervelend verhaal.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De offerte van de schade die moet je toch altijd insturen samen met het schadeformulier.
Lijkt me raar als je dat niet hebt hoeven doen..
dus.. zou de verzekering moeten hebben.. kun je wellicht inzien in je dossier.
vind het een raar verhaal![]()
Ondertussen wel wat ervaring met autoschade
Maar ben nu op het punt dat ik zeg, joh laaaaaaaaaat maar. Was een oud barrel met een dagwaarde van 450 euro, ze wilde 'm toen al niet meer dan WA verzekeren omdat ze 'm dat niet waard vonden.
Onder tussen is die auto al lang en breed weg
Well, life can be a riot
Dat kun je veel beter hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik insinueer niks, was gewoon een loze opmerking en een matige poging tot humor![]()
Hey Assiequote:
Ach ja, ik zeg maar zo, beter een gefaalde poging tot humor doen dan onzin verzinnen en dat voor waarheid aannemen
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2025 12:30:10 ]![]()
Dan nog..quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het ook een raar, en vooral vervelend verhaal.
Maar ben nu op het punt dat ik zeg, joh laaaaaaaaaat maar. Was een oud barrel met een dagwaarde van 450 euro, ze wilde 'm toen al niet meer dan WA verzekeren omdat ze 'm dat niet waard vonden.
Onder tussen is die auto al lang en breed weg
verzekering heeft die papieren.. kan niet anders.. is allemaal digitaal tegenwoordig.
ben je verplicht te sturen. dus..
raar verhaal.
garage heeft ook een kopie , schaderapport.Smile, it's free therapy.![]()
HALLOquote:Well, life can be a riot
1234Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoedje van, hoedje vanquote:Well, life can be a riot
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
Als mensen er blij van worden dergelijke dingen te insinuerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Aapjequote:
Topperquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mis @:MizzezAmy
[..]
Deze vrouw he![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kost maar 0,4% en levert veel op. Ik vind het prima.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Que? Ik snap echt serieus soms geen reet van dit kabinet:')![]()
O, dat zal meer als een geintje zijn, niets is serieus hier toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat justin op grees zou zijn en grees een man voor erbij zou willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
JustinK met al zijn kusjes is volgens mij bloedserieusquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat zal meer als een geintje zijn, niets is serieus hier toch?:')![]()
BLOEDserieusquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JustinK met al zijn kusjes is volgens mij bloedserieusWell, life can be a riot
Jussiequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JustinK met al zijn kusjes is volgens mij bloedserieus![]()
![]()
Nou zo zie ik het niet hoor. Hij is gewoon lief voor alle vrouwen hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JustinK met al zijn kusjes is volgens mij bloedserieus
Jong of oud, getrouwd of alleen
Maar zijn enige echte liefde is Koekie volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet hoor. Hij is gewoon lief voor alle vrouwen hier
Maar zijn enige echte liefde is Koekie volgens mij![]()
![]()
Ik heb het over de vrouwenquote:![]()
Bij de mannen bij jij zijn grote liefde natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Oeeh hebben die een romance...?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet hoor. Hij is gewoon lief voor alle vrouwen hier
Maar zijn enige echte liefde is Koekie volgens mij:')![]()
Dat zou wat zijn. Weer een DTS Koppeltjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oeeh hebben die een romance...?
Well, life can be a riot
Nee wel gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oeeh hebben die een romance...?
Maar ze blijft zijn lieve KoekieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over de vrouwen![]()
Bij de mannen bij jij zijn grote liefde natuurlijk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Weer een DTS KoppeltjeAltijd lief blijven tegen je exquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wel gehad.
Maar ze blijft zijn lieve Koekie:')![]()
Zijn jullie ook altijd helemaal uitgeblust aan het einde van de werkdag? Doen jullie nog iets in de avonden na werktijd?
Als je een percentage mocht geven aan je inzet op werk wat zou deze dan zijn?Trotste mama van Ambar
Noouuuuuuu.....quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd lief blijven tegen je exHoef tegen die van mij niet meer lief te zijn perse. Had ze mij maar niet moeten gaslighten, manipuleren, wegstoppen, en moeten doen alsof ik gek was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Altijd lief blijven tegen je ex![]()
echt niet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuuuuu.....Hoef tegen die van mij niet meer lief te zijn perse. Had ze mij maar niet moeten gaslighten, manipuleren, wegstoppen, en moeten doen alsof ik gek was.
Nou das bagger zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben goed bevriend met mijn ex. We gaan wel eens samen naar de bios of andere dingen doen. Heb 0 gevoelens voor haar. Vorig jaar nog samen naar de Efteling.quote::')![]()
Als er kinderen in het spel zijn zeker, anders maakt het niet uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Altijd lief blijven tegen je exWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie zagen elkaar toch niet door d eweek?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mis mijn meisje wel hoor
Ga je haar het weekend weer zien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Alleen in het weekend idd. Maar volgende weekend niet. Ze is echt leuk hè.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zagen elkaar toch niet door d eweek?
Ga je haar het weekend weer zien?:')![]()
Ik geloof je, ik ken klodder verder niet alleen van hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen in het weekend idd. Maar volgende weekend niet. Ze is echt leuk hè.
O jammer, waarom zien jullie elkaar dan niet in het weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat justin op grees zou zijn en grees een man voor erbij zou willen![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
We slaan er even eentje over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik ken klodder verder niet alleen van hier
O jammer, waarom zien jullie elkaar dan niet in het weekend?:')![]()
O, ja dat kan ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We slaan er even eentje over.
is ook aan jullieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: