Nee hij wil nu weer blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:58 schreef Puzzie het volgende: Niels wil weg toch > Nu ineens weer niet
![]()
Gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:58 schreef Poesjuh het volgende:
Laatst zag de directie hun bedrijven op de beurs.
Ze hadden x aan geld verdiend.
David s meesten
Jane 2e en
David pootje was 3e
Maar men moest toen hun geld vogelhuisgeld inzetten op het bedrijf dat het meest zou stijgen op de beurs. Je kon je geld verdubbelen als je goed voorspelde, of halveren als je op het slechtste bedrijf inzett, of nog iets een 3e optie.
Ik denk zojuist uitslag:
Jane is meest gestegen
Maar zij stemde niet op haar eigen bedrijf dus schatte verkeerd in.
David Pootje zette zijn geld op bedrijf Jane. Klopt dus geld verdubbeld.
David S zette in op zn eigen bedrijf weet ik nog. Geen idee hoe zijn stijging/uitkomst was
Welke gamechanger had hij ook alweer? Een sterke toch? Terugkaatser? Als hij zeker weet dat ie erop staat, zou ie toch dom zijn om die niet in te zettenquote:
Volgens mij wil hij hem bewaren ... hij denkt dat hij van Wicky kan winnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Welke gamechanger had hij ook alweer? Een sterke toch? Terugkaatser? Als hij zeker weet dat ie erop staat, zou ie toch dom zijn om die niet in te zetten
Hahaha. Dat hoop ik toch niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij hem bewaren ... hij denkt dat hij van Wicky kan winnen?
Ze moeten morgen toch nomineren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef Hznootje het volgende:
Jokien, Milena, Jordy en Axel een target pin, nu hopen dat wij mogen stemmen ipv de bewoners
Ben bang van niet. Ze heeft heel dat groepje achter zich en verwacht dat er deze week een man uit moet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Wicky gewoon nog op de bank zit met Niels en dat er nog maar op 1 hoeft gestemd te worden.
Hopelijk Milena
Janequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Er zijn twee mensen die het weten .. Jeffrey weet het.
Jane : Nou, dan weet iedereen het..
Ligt er ook aan wie er nog naast staat be of nl.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hahaha. Dat hoop ik toch niet.
Maar van Niels wel denk ik. Dus misschien idd niet nodig.
Ook een soort van afvallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef ledn81 het volgende:
2 jaar afvallen en dan zit je in week 1 en week 3 op de bank
Welk bedrijf het snelste stijgt op de beurs wist men niet, dat hebben ze pas net gehoord. De voorspelling van de 3 directeuren daarover bepaalt of hun vogelhuisgeld gelijk is of gehalveerd of verdubbeld. Meeste geld obv beleggen op de beurs is winnaar, david s had al zoveel geld dat zijn keuze haast weinig uitmaakte, hij won dus zijn team vrijgesteld. Het is erg leuk bedacht door BB ditquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gek.
De bewoners vertelde meteen daarna al hoeveel ze hadden gemaakt.
Niels zit op de bank dan mag je toch niet stemmen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels denkt dat hij de beslissende stem gaat hebben ... en Axel erop komt.
Niels : Wat een top spel dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |