SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben al 1.5 jaar niet meer op Social Media te vinden, reden lijkt mij duidelijk. Natuurlijk ga ik geen vlogs meer maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je nog vlogs maken?Nooit meer.
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou ja dat vind ik jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben al 1.5 jaar niet meer op Social Media te vinden, reden lijkt mij duidelijk. Natuurlijk ga ik geen vlogs meer maken.Nooit meer.
:')![]()
Snap dat je dat vind, vind het zelf ook vervelend. Maar een terugkeer zit er nooit meer in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik jammerWell, life can be a riot
Misschien heeft Monitor een schoonheidsslaapje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
punten in DTS rond 20.00
wat is deze
Sowieso is het vandaag vrij rustig volgens mij.Well, life can be a riot
sow!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Lovely het volgende:
Hele dag al vrij rustig,zie mijn punten score
Tsja, iedereen wordt weggejaagd![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je niet laten weg jagenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
sow!
Tsja, iedereen wordt weggejaagd
Dikke biem bolk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor sommigen is het een doel opzich, maar ik ben er nogquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je niet laten weg jagen
Dikke biem bolk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb altijd met plezier gekekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat je dat vind, vind het zelf ook vervelend. Maar een terugkeer zit er nooit meer in.:')![]()
Iedereen wordt weggejaagd? Is het weer zo'n feestje?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor sommigen is het een doel opzich, maar ik ben er nog![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vond ze ook leuk om te maken en waardeer je eerlijkheidquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb altijd met plezier gekekenMaar door alles wat er is gebeurd is het wel klaar.
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
![]()
Ja, triestquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ze ook leuk om te maken en waardeer je eerlijkheidMaar door alles wat er is gebeurd is het wel klaar.
Alles goed maat?quote:Well, life can be a riot
moet zeggen vind het ook wel leuk om te maken zo'n filmpje enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ze ook leuk om te maken en waardeer je eerlijkheidMaar door alles wat er is gebeurd is het wel klaar.
Maar over het algemeen kost het meer moeite als het oplevert, teveel moeite dus eigenlijk.
En bij YouTube hebben ze aardig hoge eisen voor je er een cent van terugziet. (onderhand cashed YouTube wel vanaf moment 0)
Naja dat staat mij een beetje tegen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Heb jij ooit iets kunnen verdienen @Grotetijd ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen vind het ook wel leuk om te maken zo'n filmpje enzo.
Maar over het algemeen kost het meer moeite als het oplevert, teveel moeite dus eigenlijk.
En bij YouTube hebben ze aardig hoge eisen voor je er een cent van terugziet. (onderhand cashed YouTube wel vanaf moment 0)
Naja dat staat mij een beetje tegen.:')![]()
YouTube cashed niet vanaf moment 0.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen vind het ook wel leuk om te maken zo'n filmpje enzo.
Naja dat staat mij een beetje tegen.
Ik had een hele tijd geleden (echt jaren terug) een kanaal met 6000 abonnees. Ik had de abonnees en ik had de weergaven die nodig waren. Meldde mij aan voor monitization, na 2 weken "kanaal is niet geschikt" maar ze konden mij niet vertellen waarom niet.
Heb toen dat hele kanaal weggegooid want was er klaar mee.Well, life can be a riot
![]()
Nou da's ook flink waardeloosquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
YouTube cashed niet vanaf moment 0.
Ik had een hele tijd geleden (echt jaren terug) een kanaal met 6000 abonnees. Ik had de abonnees en ik had de weergaven die nodig waren. Meldde mij aan voor monitization, na 2 weken "kanaal is niet geschikt" maar ze konden mij niet vertellen waarom niet.
Heb toen dat hele kanaal weggegooid want was er klaar mee.:')![]()
Met alle YouTube kanalen die ik gehad heb waar ik monetization op aan had staan? Ja. Maar dat waren geen salarissen per maand, ging echt om een maand boodschappen max.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets kunnen verdienen @:Grotetijd ?
Met mijn laatste stint op social media 3 - 4 jaar terug verdiende ik heel veel geld verdient d.m.v videoboodschappen, livestreams op Twitch. Wat mede door TikTok kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
Ik heb 171 abonnees. Daar kun je vast nog geen cash mee maken:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met alle YouTube kanalen die ik gehad heb waar ik monetization op aan had staan? Ja. Maar dat waren geen salarissen per maand, ging echt om een maand boodschappen max.
Met mijn laatste stint op social media 3 - 4 jaar terug verdiende ik heel veel geld verdient d.m.v videoboodschappen, livestreams op Twitch. Wat mede door TikTok kwam.Dat maakt het nog meer jammer dat je gestopt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof dat je tegenwoordig inkomsten tweedelig moet verdienen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb 171 abonnees. Daar kun je vast nog geen cash mee maken
Bij 500 Abonnees en 3000 Kijkuren heb je memberships en supers (likes/chats/thanks)
En bij 1000 abonnees en 4000 Kijkuren heb je daadwerkelijk advertenties bij je filmpjes.
Dus valt best tegen![]()
Well, life can be a riot
![]()
Ja daar kom ik nog niet eens bij in de buurtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geloof dat je tegenwoordig inkomsten tweedelig moet verdienen.
Bij 500 Abonnees en 3000 Kijkuren heb je memberships en supers (likes/chats/thanks)
En bij 1000 abonnees en 4000 Kijkuren heb je daadwerkelijk advertenties bij je filmpjes.
Dus valt best tegen
ja dat is het 1k abo en aantal uur view tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
YouTube cashed niet vanaf moment 0.
Heb toen dat hele kanaal weggegooid want was er klaar mee.
In het begin deed YouTube dit niet en kreeg je vanaf het begin deel ervan.
Max mee verdient mss 100 euro ofzo toen.
Maar jij zegt YouTube doet dat niet>? volgens mij wel want ze laten wel reclame zien ook op kanalen die niet monitized zijn. of te wel alles gaat dan naar YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Het geld boeit mij geen reet. Weet je wat ik heel erg heb onderschat? Privacy.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog meer jammer dat je gestopt bent
Ik ben nu letterlijk m'n privacy kwijt deels. Als ik op straat loop? Kans is aanwezig dat ik herkend word en aangesproken word. Even met vrienden naar de kroeg? Moet ik mij er op instellen dat als er jeugd loopt ze op de foto willen. Nee zeggen? Doen ze 't stiekem. Rij ik ergens buiten en rijden er jochies langs op fietsjes/scooters die mij herkennen maken ze een foto/filmpje. Ik had niet verwacht dat het zijn van een "meme" er voor zou zorgen dat een normaal onbezonnen leven niet meer lijkt te kunnen omdat kinderen geen respect hebben voor privacy en geen fatsoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Als je reclame te zien krijgt bij een filmpje is het kanaal 10000% gemonetized. Anders niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het 1k abo en aantal uur view tijd.
In het begin deed YouTube dit niet en kreeg je vanaf het begin deel ervan.
Max mee verdient mss 100 euro ofzo toen.
Maar jij zegt YouTube doet dat niet>? volgens mij wel want ze laten wel reclame zien ook op kanalen die niet monitized zijn. of te wel alles gaat dan naar YouTube.Well, life can be a riot
Hey Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zijn die mensen ziek?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze zitten hier GTST te kijken
Well, life can be a riot
is dat zo? weet dat niet zeker trouwens? ook omdat ik YouTube met abo gebruik dus weet niet zeker of ze die nu vertonen of niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je reclame te zien krijgt bij een filmpje is het kanaal 10000% gemonetized. Anders niet.
feiten bij mij totaal views
37,5k ongeveer
kijktijd 1,9k uur
opbrengsten 100 euro totaal en dat was voor ze met die nieuwe set regels kwamen
maakt niet uit want ben er dan ook niet actief mee bezig, doe wel eens wat als ik denk is leuk.
maar voldoe niet aan de eisen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is je kanaal?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo? weet dat niet zeker trouwens? ook omdat ik YouTube met abo gebruik dus weet niet zeker of ze die nu vertonen of niet.
37,5k ongeveer
kijktijd 1,9k uur
maakt niet uit want ben er dan ook niet actief mee bezig, doe wel eens wat als ik denk is leuk.
maar voldoe niet aan de eisen.:')![]()
Oei. BeterGTSTschap dan maarquote:Well, life can be a riot
1FokChristianHorses1quote:Well, life can be a riot
![]()
Ik schuif zo wel aan bij Winter vol Liefde.quote:
Stiekem wel leuk
wacht even edit dit klopt niet vond het al zo weinig, nu even met het goeie accountquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
is dat zo? weet dat niet zeker trouwens? ook omdat ik YouTube met abo gebruik dus weet niet zeker of ze die nu vertonen of niet.
37,5k ongeveer
kijktijd 1,9k uur
maar voldoe niet aan de eisen.
Do what you love, love what you do!![]()
dit is hetquote:
aantal views
65,5K
kijktijd 1,5k uur
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhwDo what you love, love what you do!![]()
Vond dat eerste seizoen van B&B wel leuk daarna niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik schuif zo wel aan bij Winter vol Liefde.
Stiekem wel leuk
Zelfde met Big Brother, kan er niet meer inkomen
Well, life can be a riot
![]()
Ben jij dat die piano speeltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
dit is het
aantal views
65,5K
kijktijd 1,5k uur
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhw?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik moet het nu doen met whatever hier op staatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond dat eerste seizoen van B&B wel leuk daarna niet meer gekeken.
Zelfde met Big Brother, kan er niet meer inkomen
THuis helemaal geen tv abo:')sinterklaaskapoentje
![]()
https://www.youtube.com/@darthvaderabraham
Mijn account. Bijna alleen maar shitposts. Al lang niet meer geupload:')![]()
20:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hangt ervan af welke je kijktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben jij dat die piano speelt?
niet bij alles het is ook wat ik filmde gewoon omdat het me grappig leek.
Nu heb ik ook niet echt een doel ofzo ermee met dat hele kanaal, gebruik het ook nog wel eens om gewoon dingen te delen.
En weet dat helpt niet mee, was ook nooit echt mijn hele doel ervan.
Maar het is grappig dat ik er wat euro's voor kreeg, nu geen cent meer
Zat er aan te denken om mijn TV abo ook af te zeggen en dan NLZiet te nemen, maar dat scheelt 4 euro per maand.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik moet het nu doen met whatever hier op staat
THuis helemaal geen tv aboWell, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.youtube.com/@:darthvaderabraham
Mijn account. Bijna alleen maar shitposts. Al lang niet meer geupload![]()
Well, life can be a riot
NLziet kun je toch gewoon gratis kijken want NPO?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om mijn TV abo ook af te zeggen en dan NLZiet te nemen, maar dat scheelt 4 euro per maand.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Je kreeg geld met 93 subs?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af welke je kijkt
Nu heb ik ook niet echt een doel ofzo ermee met dat hele kanaal, gebruik het ook nog wel eens om gewoon dingen te delen.
Maar het is grappig dat ik er wat euro's voor kreeg, nu geen cent meer4 euro mooi meegenomen tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om mijn TV abo ook af te zeggen en dan NLZiet te nemen, maar dat scheelt 4 euro per maand.
Ik heb echt al 10 jaar geen tv abo meer. Ik kijk vooral Netflix en anime:')![]()
is inderdaad jammer dat YouTube kanalen die al geld verdiende ermee niet automatisch in dat programma zijn gekomen. Maar snap het wel, YouTube wil zo de niet serieuze creators bewust afhouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af welke je kijkt
Maar het is grappig dat ik er wat euro's voor kreeg, nu geen cent meerWell, life can be a riot
![]()
NPO vraagt ook 3 euro per maand. Ik ben eigenlijk principieel tegen want we betalen allemaal al via belasting mee aan de NPO. Maar toch maar genomen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
NLziet kun je toch gewoon gratis kijken want NPO?:')![]()
ja vroeger was die eis er niet. maar heb het wel over 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kreeg geld met 93 subs?
[..]
4 euro mooi meegenomen toch
Ik heb echt al 10 jaar geen tv abo meer. Ik kijk vooral Netflix en anime
Toen ging ie gewoon op views nog, wat eerlijker is in mijn mening
Terecht voor zo'n icoonquote:
Well, life can be a riot
Ik neem het (nog) niet. Heb al Videoland en vind dat genoeg voor die enkele keer dat ik het kijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NPO vraagt ook 3 euro per maand. Ik ben eigenlijk principieel tegen want we betalen allemaal al via belasting mee aan de NPO. Maar toch maar genomen...Well, life can be a riot
dat soldaat van oranje theme ding leverde nog wel wat op, maar had ook geen werk ook toen en wel tijd om ff mee te kloten.
Zeg maar met iPhone met ducktape vast gemaakt aan een standaard enzo, LOL zo heb ik dat gefilmd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stiekem wel leukGoed adviesquote:Niet meevrijen met je kinderen’, adviseert relatie-expert aan moeder Monique
https://www.ed.nl/show/ni(...)er-monique~a637d9e5/
Klinkt alsof dat Winter vol liefde best wel een leuk programma is
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, thnx voor de reminder!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stiekem wel leuk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hmmm iddquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NPO vraagt ook 3 euro per maand. Ik ben eigenlijk principieel tegen want we betalen allemaal al via belasting mee aan de NPO. Maar toch maar genomen...
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Het is een feelgood dating programma. Wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Goed advies
https://www.ed.nl/show/ni(...)er-monique~a637d9e5/
Klinkt alsof dat Winter vol liefde best wel een leuk programma isBinnen drie minuten begint het!quote::')![]()
Hey Bbquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tik ben wel benieuwd trouwens dat je zegt dat YouTube geen reclames doet als de maker niet monitized is. want vraag me dat af.
maar simpel uit te vinden door ff uit te loggen en dan die filmpjes op te zoeken.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij krijg je bij alles reclames hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:28 schreef kree het volgende:
tik ben wel benieuwd trouwens dat je zegt dat YouTube geen reclames doet als de maker niet monitized is. want vraag me dat af.
maar simpel uit te vinden door ff uit te loggen en dan die filmpjes op te zoeken.
Ik heb ook al jaren een abo. Is maar 3 euro per maand als je het deelt met een aantal vrienden:')![]()
Nou uitloggen en doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:28 schreef kree het volgende:
maar simpel uit te vinden door ff uit te loggen en dan die filmpjes op te zoeken.
Ik ben er 10000% van overtuigd dat YouTube geen ads laat zien bij kanalen die niet gemonetized zijn. Zou ook heel erg raar zijn.Well, life can be a riot
voor zover dat ik zie lijken ze dat idd niet te doen, maar even een paar bekeken uitgelogd en idd geen reclame.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou uitloggen en doen.
Ik ben er 10000% van overtuigd dat YouTube geen ads laat zien bij kanalen die niet gemonetized zijn. Zou ook heel erg raar zijn.
naja dat spreekt nog voor ze, maar was eerder dus anders. maargoed toen kreeg ik er ook nog wat voor
klopt maar maakt YouTube mss ook minder leuk, je komt er nu pas tussen als in er wat voor krijgen als je er echt zeg maar heel veel tijd in stopt. en moet het er ook nog pro uitzien enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
is inderdaad jammer dat YouTube kanalen die al geld verdiende ermee niet automatisch in dat programma zijn gekomen. Maar snap het wel, YouTube wil zo de niet serieuze creators bewust afhouden.
voor mij is dat niet haalbaar, dat is wel beetje jammer.
En of heel YouTube er beter op wordt is ook maar vraag twee.
maar dat is het beleid idd daar.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Bijna alles wat de moeite waard is is wel monetizedquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou uitloggen en doen.
Ik ben er 10000% van overtuigd dat YouTube geen ads laat zien bij kanalen die niet gemonetized zijn. Zou ook heel erg raar zijn.
...:')![]()
Helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna alles wat de moeite waard is is wel monetized
...Well, life can be a riot
ja of je ziet de rest niet meer omdat de meeste er de brui aan gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna alles wat de moeite waard is is wel monetized
...
Maargoed heb ook niet voor niks abo op YouTube, ik kijk het best vaak nl
wel lastig nu om er tussen te komen als je het niet als gelijk part-time werk gaat zien. en moet je het nog maar afwachten.Do what you love, love what you do!![]()
jij hebt premium?!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja of je ziet de rest niet meer omdat de meeste er de brui aan geven
Maargoed heb ook niet voor niks abo op YouTube, ik kijk het best vaak nl
wel lastig nu om er tussen te komen als je het niet als gelijk part-time werk gaat zien. en moet je het nog maar afwachten.
Waarom niet gewoon Adblock dan?
Ik kijk regelmatig YouTube op m'n TV (70" heerlijk) maar vind het echt niet erg om 2-3 minuten advertenties totaal te moeten doorstaan. Vergeleken met TV scheelt 't bijna 1/3eWell, life can be a riot
![]()
Adblock werkt toch niet op telefoon en TVquote:
IK betaal graag voor geen reclames hoor
Reclames
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ach die paar minuten reclame per videoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Adblock werkt toch niet op telefoon en TV
IK betaal graag voor geen reclames hoor
Reclames![]()
Als je TV kijkt heb je ook 5-10 Minuten reclame per 15-20 minuten programma. Op youTube heb je 2-3 minuten reclamen per 15-20 minuten video. Boeiend. En op YouTube steun je er een creator mee, kijk ik wel reclames.Well, life can be a riot
![]()
TV is nog erger. Komt bij dat bijna niks op TV de moeite waard isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach die paar minuten reclame per video![]()
Als je TV kijkt heb je ook 5-10 Minuten reclame per 15-20 minuten programma. Op youTube heb je 2-3 minuten reclamen per 15-20 minuten video. Boeiend. En op YouTube steun je er een creator mee, kijk ik wel reclames.:')![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omdat met name omdat ik het ook op tv kijk? op laptop dat blokken lukt wel. op tv niet echt of weer via kodi ofzo. maar teveel gedoe, dus dacht betaal dat maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
jij hebt premium?!
Waarom niet gewoon Adblock dan?
Ik kijk regelmatig YouTube op m'n TV (70" heerlijk) maar vind het echt niet erg om 2-3 minuten advertenties totaal te moeten doorstaan. Vergeleken met TV scheelt 't bijna 1/3eDo what you love, love what you do!![]()
daarom kijk ik ook weinig reguliere tv meer. wss kan ik het net zo goed opzeggen idd. maar dat tv pakket erbij is niet zo onwijs extra duur. en soms wil ik nog wel eens gewoon normale tv kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach die paar minuten reclame per video![]()
Als je TV kijkt heb je ook 5-10 Minuten reclame per 15-20 minuten programma. Op youTube heb je 2-3 minuten reclamen per 15-20 minuten video. Boeiend. En op YouTube steun je er een creator mee, kijk ik wel reclames.Do what you love, love what you do!![]()
wat ergers trouwens. ik had verteld over de asbest hier naast me?
Nu hebben ze het helemaal tot het extreem doorgevoerd, alsof het Enola virus er is hier naast?
En de RIVM het afgezet heeft.
Ze hebben nu ook een sluis voor de voordeur gemaakt???? wtf. ik gister over gebeld, nee ze bellen je terug, niks gehoord meer?
Nu heb ik hier met klussen toen ik erin kwam niks aan asbest aangetroffen, maar gezien de maatregelen hier nu hier naast??? ga me toch afvragen beetje wtf?
zal zo ff foto maken :")
Erger nog ze hebben blijkbaar een ventilatie of iets geplaatst die om de seconde staat te piepen.....Do what you love, love what you do!![]()
gezel .....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef kree het volgende:
Nu hebben ze het helemaal tot het extreem doorgevoerd, alsof het Enola virus er is hier naast?
Ze hebben nu ook een sluis voor de voordeur gemaakt???? wtf. ik gister over gebeld, nee ze bellen je terug, niks gehoord meer?
Nu heb ik hier met klussen toen ik erin kwam niks aan asbest aangetroffen, maar gezien de maatregelen hier nu hier naast??? ga me toch afvragen beetje wtf?
Erger nog ze hebben blijkbaar een ventilatie of iets geplaatst die om de seconde staat te piepen.....![]()
![]()
Die sluizen zijn echt hartstikke standaard bij asbest; zo voorkom je dat die vezels in de buitenlucht komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef kree het volgende:
Erger nog ze hebben blijkbaar een ventilatie of iets geplaatst die om de seconde staat te piepen.....
Maar waar maak je je in Wodansnaam toch druk om zeg? Wees blij dat ze zo voorzichtig te werk gaan. zeker voor een bussie vol met Polen. Je leek aardig te suggereren dat je weinig vertrouwen had in hun vakkundigheid op dit gebied. Nu doen ze hun werk precies volgens de richtlijnen en is het weer niet goed.![]()
Helaas kreeg ik (belangrijk) telefoontje. Dus ga nu terugkijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een feelgood dating programma. Wel aardig hoor.
[..]
Binnen drie minuten begint het!![]()
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben alweer afgehaakt. Word er chagrijnig van...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas kreeg ik (belangrijk) telefoontje. Dus ga nu terugkijken
Waddan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben alweer afgehaakt. Word er chagrijnig van...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon. Geen idee. Ik ga wel een serie kijken op mijn kamer...quote::')![]()
ehehe vooral dat dan boven de ramen open staan en die bij mij ook........quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die sluizen zijn echt hartstikke standaard bij asbest; zo voorkom je dat die vezels in de buitenlucht komt.
Maar waar maak je je in Wodansnaam toch druk om zeg? Wees blij dat ze zo voorzichtig te werk gaan. zeker voor een bussie vol met Polen. Je leek aardig te suggereren dat je weinig vertrouwen had in hun vakkundigheid op dit gebied. Nu doen ze hun werk precies volgens de richtlijnen en is het weer niet goed.Do what you love, love what you do!![]()
het zal idd wel meevallen, maargoed hadden ze mss wel ff mogen laten weten?Do what you love, love what you do!![]()
heb ff het Huisnr eruit gehaald. hoewel mss toch wel te vinden, maar dat zit dus halve M naast mijn deur.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus beneden alles met plastic en sluizen, en boven hebben ze gewoon de ramen open staan waar alle asbest door naar buiten kan tochten?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ehehe vooral dat dan boven de ramen open staan en die bij mij ook........![]()
je krijgt reclame naar aanleiding van het soort filmpjes dat je kijkt marioquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
kijk ik belgse stream kreg ik
vroumedizin reklame![]()
URICRAN forte vor beter plassen![]()
![]()
Moet hij maar wat minder naar LaPaay kijken!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
je krijgt reclame naar aanleiding van het soort filmpjes dat je kijkt mario![]()
![]()
gepersonaliseerde reclamequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
vroumedizin reklame![]()
![]()
of ben je bij Frau Mutti ingelogd?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
vroumedizin reklame![]()
![]()
Schnitzelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat ligt nu nog in de pan, roerbakgroente die ik door macaroni ga doen.quote:
Was laat thuis vandaag en de schnitzel was even een snelle eerste hongerstilhapDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
smakelijk zometeenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ligt nu nog in de pan, roerbakgroente die ik door macaroni ga doen.
Was laat thuis vandaag en de schnitzel was even een snelle eerste hongerstilhap![]()
![]()
Dankjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kijk doctor who, dit bolkt wel erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk doctor who, dit bolkt wel erg dichtbij!
![]()
Open je een leuk topic, komt er een trol postenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lang niet gezien. Compleet seizoen gemist dus even opnieuw het laatste seizoen met de vrouwelijke doctor who om er weer in te komen.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Open je een leuk topic, komt er een trol posten![]()
![]()
exactquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus beneden alles met plastic en sluizen, en boven hebben ze gewoon de ramen open staan waar alle asbest door naar buiten kan tochten?Do what you love, love what you do!![]()
Das geen trolquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weet ik niet mss hebben ze het. binnen wel afgesloten met plastic, dat kan ik niet zien.
enige wat ik zie is knipperend rood licht van een ventilatie unit wss? die boven staat
en een piep om de seconde. of halve meer.
echt...... storingsdienst kon niks doen, bel morgen maar terug
Hij heeft problemen met lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hiddendoe normaal ook niet, maar daar lig je dus nu mee overhoop?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat dacht ik dus ook.... nu maak ik me niet eens zo heel veel zorgen want wettelijk is het vaak overdreven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dit echt zo is, is het idd echt wel ongelooflijk WTF!
Maar ik denk als ze de moeite nemen om voor en achter een sluis te bouwen. en ik dan nog bel gister al. dat ze me op zijn minst even wat meer hadden mogen vertellen.
laat staan dat ik nu de hele nacht gepiep heb van iets wat in storing staat dus blijkbaar.
Ik zou ontslagen worden als ik dit zo zou doen op mijn werk iig.Do what you love, love what you do!![]()
Gepiep wijst vaak op muizenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar je maakt je dus ook zorgen omdat zowel de ramen daar als bij jou open staan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook.... nu maak ik me niet eens zo heel veel zorgen want wettelijk is het vaak overdreven.
Maar ik denk als ze de moeite nemen om voor en achter een sluis te bouwen. en ik dan nog bel gister al. dat ze me op zijn minst even wat meer hadden mogen vertellen.
laat staan dat ik nu de hele nacht gepiep heb van iets wat in storing staat dus blijkbaar.
Ik zou ontslagen worden als ik dit zo zou doen op mijn werk iig.
Een deel van dat probleem kan zo opgelost worden. Heb je ook gelijk minder last van het gepiep.![]()
maarja onderaannemer etc zal het weer zijn, ga ze morgen wel bellen. want kom niks verder voor nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ach wat jammerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
heb filmpje btw. LOL. maar die doe ik the wel via DM mocht je willen.Do what you love, love what you do!![]()
Niet weer filmpjes asjeblieftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Nou als het echt van beneden naar boven gefilmd is waarbij je beneden die sluis en al het plastic enzo ziet, en dat hij dan naar boven filmt en je ziet die open ramen, dan kan het echt wel naar zowel dumpert als naar nu.nl of zo.![]()
voor wie het boeit. tis meer omdat ik hetzelf maar maakte als bewijs materiaal enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hulloquote:
dat is het, maar dat is niet de bedoeling ervan van mij. vandaar dat ik hem niet openbaar hier neer zet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als het echt van beneden naar boven gefilmd is waarbij je beneden die sluis en al het plastic enzo ziet, en dat hij dan naar boven filmt en je ziet die open ramen, dan kan het echt wel naar zowel dumpert als naar nu.nl of zo.
ik weet niet he? mss hebben ze het binnen wel helemaal afgeplakt ook naar boven etc/
Punt is, ik zie alleen wat ze doen. en als ze sluizen neer gaan zetten voor de voor en achterdeur dan denk ik, van hmmmmmm is wss niet een klein beetje ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou als het echt van beneden naar boven gefilmd is waarbij je beneden die sluis en al het plastic enzo ziet, en dat hij dan naar boven filmt en je ziet die open ramen, dan kan het echt wel naar zowel dumpert als naar nu.nl of zo.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4095 / +19 / +163 / 12081 / 13142
2. _UserName_ / 1851 / +62 / +98 / 1789 / 2331
3. Harrie / 1249 / +3 / +6 / 3272 / 3756
4. Dr.Mikey / 849 / +72 / +101 / 1237 / 1591
5. KillemWieft / 684 / +13 / +88 / 961 / 1282
6. Lovely / 585 / +7 / +130 / 3046 / 3490
7. kree / 549 / +118 / +7 / 2992 / 3392
8. drakin / 534 / +28 / +5 / 1818 / 2133
9. ToT / 531 / +40 / +44 / 4325 / 4678
10. sinterklaaskapoentje / 401 / +22 / +40 / 2633 / 2993
11. hemarookworst / 400 / +28 / +19 / 1593 / 1888
12. HappyCharly / 346 / +3 / +0 / 2134 / 2388
13. gebrokenglas / 320 / +27 / +5 / 2231 / 2532
14. maily / 316 / +21 / +24 / 2591 / 2875
15. MizzezAmy / 294 / +6 / +0 / 2595 / 2879
16. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
17. AardappelSchotel / 279 / +1 / +3 / 1905 / 2178
18. sp3c / 254 / +10 / +18 / 1195 / 1370
19. devzero / 220 / +4 / +4 / 572 / 666
20. Sally / 186 / +16 / +24 / 482 / 590SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Open je een leuk topic, komt er een trol posten![]()
![]()
Filmpje gezien, komt idd wel behoorlijk apart over, maar je weet niet hoe het binnen allemaal verzegeld is enzo.![]()
nee dat weet ik niet vandaar, maargoed niet al te veel vertrouwen in aangezien ook gewoon alle lampen nog branden enzo, vergeten uit te zetten wss?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Filmpje gezien, komt idd wel behoorlijk apart over, maar je weet niet hoe het binnen allemaal verzegeld is enzo.
Nou dat zegt al genoeg..... wie weet wat ze nog meer vergeten zijn.
Anyway als ik niet wakker lig door dat piepende ding. dan denk ik dat het meevalt. Maar al met al wil ik hier wel uitleg over en storingsdienst van ze zei, ja kan niks doen. bel morgen maar.Do what you love, love what you do!![]()
hebben jullie een buurtapp?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet vandaar, maargoed niet al te veel vertrouwen in aangezien ook gewoon alle lampen nog branden enzo, vergeten uit te zetten wss?
Anyway als ik niet wakker lig door dat piepende ding. dan denk ik dat het meevalt. Maar al met al wil ik hier wel uitleg over en storingsdienst van ze zei, ja kan niks doen. bel morgen maar.
ben jij de enige die dit opgemerkt heeft?![]()
Ja dat is natuurlijk wel heel erg vreemd, dat antwoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet vandaar, maargoed niet al te veel vertrouwen in aangezien ook gewoon alle lampen nog branden enzo, vergeten uit te zetten wss?
Anyway als ik niet wakker lig door dat piepende ding. dan denk ik dat het meevalt. Maar al met al wil ik hier wel uitleg over en storingsdienst van ze zei, ja kan niks doen. bel morgen maar.
Maar je slaapt met de ramen open?![]()
Ja de buren aan de andere kant moeten er dan toch ook last van hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
hebben jullie een buurtapp?
ben jij de enige die dit opgemerkt heeft?![]()
En je dan ook nog liefje noemenquote:
niet dat ik weet dat er zo'n app is. kan me voorstellen buren aan de andere kant van dat huis horen dat ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
hebben jullie een buurtapp?
ben jij de enige die dit opgemerkt heeft?
Maar geen idee? toen ik thuiskwam vanmiddag was er ook al niemand meer in betreffende huis, anders had ik het zelf ff gevraagd nog.Do what you love, love what you do!![]()
Typisch trollerigquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
je kunt daar ff aanbellen en vragen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ik weet dat er zo'n app is. kan me voorstellen buren aan de andere kant van dat huis horen dat ook.
Maar geen idee? toen ik thuiskwam vanmiddag was er ook al niemand meer in betreffende huis, anders had ik het zelf ff gevraagd nog.![]()
Vanmiddag was daar blijkbaar niemand thuis, maar de werkdag zit er op. Misschien brandt er nu licht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt daar ff aanbellen en vragen?![]()
![]()
is badkamer raampje. maargoed ook aan de andere kant heb ik ventilatie roosters.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel heel erg vreemd, dat antwoord.
Maar je slaapt met de ramen open?
En aangezien ik het eten wat mijn Somalische buurman aan de andere kant maak. binnen 3 seconden merk. Kan me voorstellen dat alles zo van het ene huis het andere in trekt.
Maar heb geen idee he? ze hebben mij niks verteld.
Iig ding in storing en knipperende rode lamp en piep elke seconde. geeft aan dat er iets iig niet goed werkt dan.
laat staan opmerkelijk als ze sluizen gaan bouwen enzo dat er dan raam open staat daar boven.
Ik heb alles maar dicht gedaan, van die piep kom ik niet af.Do what you love, love what you do!![]()
beetje aan de late kant en ken ze ook niet zo goed, bovendien zal het weinig helpen voor nu. Maar mss spreek ik ze morgen nog ff als ik terug ben. Ben ook al weg voor die aannemer komtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt daar ff aanbellen en vragen?Do what you love, love what you do!![]()
FF eten
Maar je hebt ventilatieroosters van je buren rechtstreeks naar jou toe?
Doet me denken aan die tv-serie over Dahmer, dat de lijkgeur van z'n slachtoffers ook rechstreeks naar zijn buren ging.
Okee, dan is het begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar je posts zijn altijd zo warrig en gaan van hot naar her en je moet altijd graven om tot de kern te komen.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Enige is knäckebröd met vleesbeleg of kaas. Ik ga dat wel eten.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee wie hier het eten maakt. Het komt gewoon aan om half 6quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sla de kok daar op z'n bek en roof de keuken leeg!
Wordt waarschijnlijk elders in een externe keuken bereid en vervolgens naar jullie toe gebracht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee wie hier het eten maakt. Het komt gewoon aan om half 6sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk gewoon in het ziekenhuis. En dan voor alle mensen die hier verblijven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk elders in een externe keuken bereid en vervolgens naar jullie toe gebracht.:')![]()
nee joh zijn gewoon die standaard dingen boven ramen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
Maar je hebt ventilatieroosters van je buren rechtstreeks naar jou toe?
Doet me denken aan die tv-serie over Dahmer, dat de lijkgeur van z'n slachtoffers ook rechstreeks naar zijn buren ging.
Okee, dan is het begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar je posts zijn altijd zo warrig en gaan van hot naar her en je moet altijd graven om tot de kern te komen.
maar het trekt er heel snel in, met name omdat hun keuken afzuiging zeg maar halve meter naast mijn eerste rooster zit.
al met al vind ik dit aardig bizar hoor en vooral dat ik helemaal niks ervan te horen heb gekregen?
Kom thuis en zie ineens over stickers met asbest en niet betreden enzo.
En dat was nog voor ze die hele sluis bouwde. want vandaag gedaan
En nu staan er ramen open en iets in storing daar overduidelijk, wtf?
ben ook niet echt van moeilijk doen, maar dit is vreemd wel.
vandaar ff foto en filmpjes gemaakt maar uit voorzorg.Do what you love, love what you do!![]()
Koffie
Well, life can be a riot
Ja is allemaal idd erg raar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh zijn gewoon die standaard dingen boven ramen.
maar het trekt er heel snel in, met name omdat hun keuken afzuiging zeg maar halve meter naast mijn eerste rooster zit.
al met al vind ik dit aardig bizar hoor en vooral dat ik helemaal niks ervan te horen heb gekregen?
Kom thuis en zie ineens over stickers met asbest en niet betreden enzo.
En dat was nog voor ze die hele sluis bouwde. want vandaag gedaan
En nu staan er ramen open en iets in storing daar overduidelijk, wtf?
ben ook niet echt van moeilijk doen, maar dit is vreemd wel.
vandaar ff foto en filmpjes gemaakt maar uit voorzorg.
Heb je vandaag verder nog wat geneukt of zo?![]()
![]()
Nahquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
of vinden jullie dat ik nu te moeilijk doe? vraag maar ff?♡♡♡♡![]()
Had ik net ook op de bank. Beetje vroegquote:Dan maar koffie
Well, life can be a riot
![]()
Nu nog??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ik net ook op de bank. Beetje vroegDan maar koffie
Een grote hoeveelheid tijd zal helpen om daarachter te komenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijken hier mensen Battle of The Bands of SBS6? Misschien een gekke vraag na het gesprek over het niet meer hebben van een TV abo voor sommigen en weinig TV kijken voor anderen.
Ik vind echt het idee van een Bruno Mars, Adele en Guus Meeuwis tribute wel zo ongelofelijk ""
M'n favoriet is tot nu toe Tom Jones
Well, life can be a riot
DMquote:Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een grote hoeveelheid tijd zal helpen om daarachter te komenHeel veel minuten en uren.
Well, life can be a riot
Ja, overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
of vinden jullie dat ik nu te moeilijk doe? vraag maar ff?
Geen idee waar het verder over ging, maar 460% zeker dikke mega ultra grote JA!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Guus Meeuwis tribute. Mijn hemel. De originele heeft al geen talentquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
Kijken hier mensen Battle of The Bands of SBS6? Misschien een gekke vraag na het gesprek over het niet meer hebben van een TV abo voor sommigen en weinig TV kijken voor anderen.
Ik vind echt het idee van een Bruno Mars, Adele en Guus Meeuwis tribute wel zo ongelofelijk ""
M'n favoriet is tot nu toe Tom Jones:')![]()
Ja. Ik heb geen zin om met een half uur op apegapen te liggen en wakker te worden om 4 uur vannachtquote:
Well, life can be a riot
ik denk niet namelijk. ben ervan overtuigd dat het meevalt, maar op zijn minst hadden ze wat kunnen laten weten.quote:
Zou jullie reactie wel eens willen zien als ze zoiets optuigen enzo zonder dat je weet wat er aan de hand is, meter naast je voordeur. en achterdeur en etc.
En dan lichten aan laten en een apparaat wat uiteindelijk ergens voor is neem ik aan in storing staat te knipperen en piepen.
En dat ze dan zeggen, ja kunnen we niks aan doen bel morgen maar.
En dat ik gister dus al gevraagd had erover en me beloofd was dat ze me zouden bellen even. maar niet gedaan.
Alles code rood dan wmb....
Zou ik moeten doen in mijn storingsdienst,. ja sorry half ZH er is even geen water, maar bel morgen maar ff terug enzo en gaan we even kijken.......
quote:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nu in de loop der dagen je klacht langzaam maar zeker iets meer vorm begint te krijgen door middel van dit 29-delige roman wat je uitgetypt hebt, snap ik je problemen hiermee inmiddels wel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef kree het volgende:
of vinden jullie dat ik nu te moeilijk doe? vraag maar ff?
Alleen kunnen wij er hier geen kut mee.
Maar fijn dat we je hebben kunnen helpen met de boel uiteindelijk uit te laten kristalliseren tot een concrete klacht die je aan de woningstichting kunt overbrengen.
Ik denk alleen dat het hier nu erg rustig in het topic is omdat de rest van de bezoekers inmiddels een fles chloor leeggedronken hebben uit wanhoop.![]()
Vind de originele best leuke liedjes hebben, maar een tribute voor die manquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Guus Meeuwis tribute. Mijn hemel. De originele heeft al geen talent___! Doe effe normaal.
Well, life can be a riot
hmm echt?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk ja.
Geen idee waar het verder over ging, maar 460% zeker dikke mega ultra grote JA!Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon hier zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon iedereen dm'en wie je bent:')![]()
Ik zal mijn zanger Rinus tribute dan ook maar niet doorzettenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Guus Meeuwis tribute. Mijn hemel. De originele heeft al geen talentUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen de echte grote tijden doen datquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon iedereen dm'en wie je bent
Mensen komen er wel achter, geen zin om dat expliciet hier neer te zetten. Ben niet voor niets nu Grotetijd.quote:Well, life can be a riot
![]()
Zanger Rinus maakt wel betere muziek dan Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal mijn zanger Rinus tribute dan ook maar niet doorzetten:')![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met Opel Corsa's 1.2 uit 1983 proefrijden enzo.Eerlijk een Corsa uit 1983 is een bazenbak
Well, life can be a riot
Nee, eerder Weert of Roermondquote:
En bekend van een klein model blauwe Franse auto?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met Opel Corsa's 1.2 uit 1983 proefrijden enzo.Uw ADH vitamine Worst
Wat is dan een kleine tijd? Polshorloge?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen de echte grote tijden doen datWell, life can be a riot
Dankje duifjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nouja moest het even kwijt ook natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu in de loop der dagen je klacht langzaam maar zeker iets meer vorm begint te krijgen door middel van dit 29-delige roman wat je uitgetypt hebt, snap ik je problemen hiermee inmiddels wel!
Alleen kunnen wij er hier geen kut mee.
Maar fijn dat we je hebben kunnen helpen met de boel uiteindelijk uit te laten kristalliseren tot een concrete klacht die je aan de woningstichting kunt overbrengen.
Ik denk alleen dat het hier nu erg rustig in het topic is omdat de rest van de bezoekers inmiddels een fles chloor leeggedronken hebben uit wanhoop.
Ik had al geklaagd gister al erover. of niet eens geklaag. gevraagd wat is er aan de hand en hoe en wat.
Als me dan beloofd wordt we bellen je terug (vandaag dus) en ze dat niet doen. en ik onderhand nieuwe sluis voor de voordeur zie open raam. lichten aan apparaat in storing, tjaaaaaaaa. dan heb ik denk ik genoeg geduld gehad. zou de politie kunnen bellen over een alarm wat afgaat enzo en knipperende rode lamp.
Weet zeker dan komen ze wel, maar dat gaat me een stap te ver
Wat bedoel je met grote tijd danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is dan een kleine tijd? Polshorloge?Uw ADH vitamine Worst
Kleine ijstijd?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is dan een kleine tijd? Polshorloge?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Echt geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat bedoel je met grote tijd dan![]()
Was iets wat in mij opkwam toen ik deze username maakte.
Well, life can be a riot
Ligt eraan of we het over een elegante candino of omega polshorloge hebben over een dikke vette rolexquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is dan een kleine tijd? Polshorloge?
Poh wat heeft die erwtensoep mij gesmaakt, was weer best even geleden dat ik had gemaaktUw ADH vitamine Worst
Pak op zijn tijd een ijsjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk ja.
Geen idee waar het verder over ging, maar 460% zeker dikke mega ultra grote JA!
TL;DR
Kree ziet een bussie met Polen die asbest komt verwijderen naast hem. Wist er niks van af, vindt dat kut.
Maakt zich zorgen om asbestvezels, maar toch eigenlijk ook niet want het is meer een principekwestie; hij werkt zelf ook wel eens met asbest, maar die Polen gaan natuurlijk never nooit niet volgens de strenge regels werken en nu gaan ze stiekem TĶCH sluizen e.d. aanleggen om de asbestvezels tegen te houden en dat past niet bij zijn vooroordeel over hen en dan krijgt hij kortsluiting in zijn bovenkamer, dus gaat hij hen doxen met foto's. Nu blijkt er een badkamerraampje boven open te staan en heeft die sluis beneden dus geen nut en misschien komen er wel vezels door de ventilatieroosters van de buren via de buitenlucht door de ventilatieroosters in zijn huis, en de machine van dat bussie met Polen doet ook piep piep piep.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zo is mijn naam ook gekozen 20 jaar geleden. Sinterklaas was toevallig net in het land.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt geen idee![]()
Was iets wat in mij opkwam toen ik deze username maakte.
G-Shockquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan of we het over een elegante candino of omega polshorloge hebben over een dikke vette rolex
Well, life can be a riot
Asbestklikspaanvermeldingdoorpolenwantdiemagikniet.nlquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR
Kree ziet een bussie met Polen die asbest komt verwijderen naast hem. Wist er niks van af, vindt dat kut.
Maakt zich zorgen om asbestvezels, maar toch eigenlijk ook niet want het is meer een principekwestie; hij werkt zelf ook wel eens met asbest, maar die Polen gaan natuurlijk never nooit niet volgens de strenge regels werken en nu gaan ze stiekem TĶCH sluizen e.d. aanleggen om de asbestvezels tegen te houden en dat past niet bij zijn vooroordeel over hen en dan krijgt hij kortsluiting in zijn bovenkamer, dus gaat hij hen doxen met foto's. Nu blijkt er een badkamerraampje boven open te staan en heeft die sluis beneden dus geen nut en misschien komen er wel vezels door de ventilatieroosters van de buren via de buitenlucht door de ventilatieroosters in zijn huis, en de machine van dat bussie met Polen doet ook piep piep piep.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kedeng kedeng met Romana op de scooter!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zanger Rinus maakt wel betere muziek dan Guus Meeuwis![]()
Sinterklaas is dan ook wel echt de beste klaasquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zo is mijn naam ook gekozen 20 jaar geleden. Sinterklaas was toevallig net in het land.
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Eerlijk een Corsa uit 1983 is een bazenbak
!!!
![]()
In dit geval is mijn advies aan Kree: zoek Zo Fucking Snel als Mogelijk een nieuw onderkomen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR
Maakt zich zorgen om asbestvezels, maar toch eigenlijk ook niet want het is meer een principekwestie; hij werkt zelf ook wel eens met asbest, maar die Polen gaan natuurlijk never nooit niet volgens de strenge regels werken en nu gaan ze stiekem TĶCH sluizen e.d. aanleggen om de asbestvezels tegen te houden en dat past niet bij zijn vooroordeel over hen en dan krijgt hij kortsluiting in zijn bovenkamer, dus gaat hij hen doxen met foto's. Nu blijkt er een badkamerraampje boven open te staan en heeft die sluis beneden dus geen nut en misschien komen er wel vezels door de ventilatieroosters van de buren via de buitenlucht door de ventilatieroosters in zijn huis, en de machine van dat bussie met Polen doet ook piep piep piep.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Was er in dit topiqeu al BOLK gezegd
"Hallo politie? Er knippert een rood lampje bij de buren! Arresteer ze snel!!!"quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moest het even kwijt ook natuurlijk
Ik had al geklaagd gister al erover. of niet eens geklaag. gevraagd wat is er aan de hand en hoe en wat.
Als me dan beloofd wordt we bellen je terug (vandaag dus) en ze dat niet doen. en ik onderhand nieuwe sluis voor de voordeur zie open raam. lichten aan apparaat in storing, tjaaaaaaaa. dan heb ik denk ik genoeg geduld gehad. zou de politie kunnen bellen over een alarm wat afgaat enzo en knipperende rode lamp.
Weet zeker dan komen ze wel, maar dat gaat me een stap te ver![]()
Doctor who tijd
Als je denkt dat Polen een achtergesteld land is die nergens aan regels houden leef je nog in de jaren 90Uw ADH vitamine Worst
je hebt het niet helemaal zoals het is he?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR
Maakt zich zorgen om asbestvezels, maar toch eigenlijk ook niet want het is meer een principekwestie; hij werkt zelf ook wel eens met asbest, maar die Polen gaan natuurlijk never nooit niet volgens de strenge regels werken en nu gaan ze stiekem TĶCH sluizen e.d. aanleggen om de asbestvezels tegen te houden en dat past niet bij zijn vooroordeel over hen en dan krijgt hij kortsluiting in zijn bovenkamer, dus gaat hij hen doxen met foto's. Nu blijkt er een badkamerraampje boven open te staan en heeft die sluis beneden dus geen nut en misschien komen er wel vezels door de ventilatieroosters van de buren via de buitenlucht door de ventilatieroosters in zijn huis, en de machine van dat bussie met Polen doet ook piep piep piep.
Ik werk niet met asbest, weet wel hoe ze ermee omgaan enzo. En dat ik niet eens in de buurt meer van mag komen en alle werkzaamheden stilgelegd.
Ik vergelijk het maar ff als ik in storingsdienst wat krijg, dan moet er wel wat aan gedaan worden.
hier boeit het niet blijkbaar want woningbouw enzo. boeie of er raam open is. of er een machine staat te knipperen en piepen
of nog meer je zal ff de buren informeren......
als woningbouw stichting.
Dan nog ok mss vergeten, bel ik erover, belofte gedaan om er even op terug te komen.,
ach laat gaan boeie die armzalige huurders van ons ook denken ze.
dat pissed me of mateloos. en ga hier zeker nog achteraan.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
paar keerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
Was er in dit topiqeu al BOLK gezegd:')![]()
En een leven!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dit geval is mijn advies aan Kree: zoek Zo Fucking Snel als Mogelijk een nieuw onderkomen!![]()
owh ze komen wel hoor als ik hier over bel? maar weet nu al duurt uur of langer en dan kunnen ze nog niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hallo politie? Er knippert een rood lampje bij de buren! Arresteer ze snel!!!"Do what you love, love what you do!![]()
Sow hey, zijn die polen al zo dicht tegen de 21ste eeuw aan gekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Als je denkt dat Polen een achtergesteld land is die nergens aan regels houden leef je nog in de jaren 90![]()
![]()
Garpje hé natuurlijk
Maar als hij nog langer wil blijven leven moet 'ie eerst een plek zoeken met minder asbest.quote:
Nu is z'n motto oost west as best, maar dat moet snel veranderen.Well, life can be a riot
Is Polen ook leuk als vakantieland?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Ik zat net een Youtube filmpje te kijken over bizarre optredens in Top of the Pops, en The Timelords kwamen daar voorbij met Doctor in the Tardis!
Komt wel erg dichtbij zo.
![]()
moet ik ze weer te woord staan etc. en goed oude bekende bij ze. LOLquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
owh ze komen wel hoor als ik hier over bel? maar weet nu al duurt uur of langer en dan kunnen ze nog niks.
ik schroom niet om de politie te bellen trouwens, maar weet nu al dat het geen nut heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien wel leuk daar danquote:
Je hebt gezegd dat je er onlangs nog mee gewerkt hebt en er ook geen problemen mee hebt als het buiten is en er een briesje staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt het niet helemaal zoals het is he?
Ik werk niet met asbest, weet wel hoe ze ermee omgaan enzo. En dat ik niet eens in de buurt meer van mag komen en alle werkzaamheden stilgelegd.
Ik vergelijk het maar ff als ik in storingsdienst wat krijg, dan moet er wel wat aan gedaan worden.
hier boeit het niet blijkbaar want woningbouw enzo. boeie of er raam open is. of er een machine staat te knipperen en piepen
of nog meer je zal ff de buren informeren......
als woningbouw stichting.
Dan nog ok mss vergeten, bel ik erover, belofte gedaan om er even op terug te komen.,
ach laat gaan boeie die armzalige huurders van ons ook denken ze.
dat pissed me of mateloos. en ga hier zeker nog achteraan.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net een Youtube filmpje te kijken over bizarre optredens in Top of the Pops, en The Timelords kwamen daar voorbij met Doctor in the Tardis!
Komt wel erg dichtbij zo.
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik was er een jaar of 10 geleden. Warschau, Krakau en ook Auszwitchquote::')![]()
quote:
Net zo min als het zin heeft om hier bij een admin te gaan janken met je notes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
moet ik ze weer te woord staan etc. en goed oude bekende bij ze. LOL
ik schroom niet om de politie te bellen trouwens, maar weet nu al dat het geen nut heeft.![]()
Dat kon ik niet zeggen toen ik langs bepaalde gebieden ging in Limburgquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow hey, zijn die polen al zo dicht tegen de 21ste eeuw aan gekomen![]()
![]()
Garpje hé natuurlijk
Uw ADH vitamine Worst
Gaaf!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er een jaar of 10 geleden. Warschau, Krakau en ook Auszwitch
Zoals ontsnapte honden in de duinen zoeken,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef kree het volgende:
politie heeft vast wel wat beters te doen lijkt me.![]()
waar maar hun moeten zich aan regelgeving houden. en als ze een aannemer kunnen dokken die dat allemaal maakt zo. goed dan vind ik dit soort dingen niet echt kunnen, want reken maar dat ze er dik voor betalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je er onlangs nog mee gewerkt hebt en er ook geen problemen mee hebt als het buiten is en er een briesje staat.
Het is de aannemer in eerste instantie die hier de fout maakt.
Maar bel er over en wijs ze erop? dat ze daar niks mee doen reken ik mijn verhuurder aan. de woningbouw dus/.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet je dan ook verre van Maastricht en de kolenscheppers regio houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zeggen toen ik langs bepaalde gebieden ging in Limburg![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vind dit een prachtig filmpje. Maar je moet wel ff door zijn "bro" en "cuz" heen luisteren want dat doet mijn nekharen overeind staan. Maar oprecht zeer informatief, brengt veel in beeld, veel oude beelden er doorheen.Well, life can be a riot
Ik ook en precies zelfde plekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er een jaar of 10 geleden. Warschau, Krakau en ook Auszwitch![]()
Wel wat meer dan 10 jaar geledenUw ADH vitamine Worst
Auswitch ben ik ook ooit geweest, maar dat is al bijna 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er een jaar of 10 geleden. Warschau, Krakau en ook Auszwitch![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Denk niet dat er zoveel is veranderd in die tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auswitch ben ik ook ooit geweest, maar dat is al bijna 20 jaar geleden
?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo min als het zin heeft om hier bij een admin te gaan janken met je notes.
ik gaf jou geen note he. weet niet waar je dat vandaan haalt?
ook in die tijd geweest. Vond het wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auswitch ben ik ook ooit geweest, maar dat is al bijna 20 jaar geleden
Smile, it's free therapy.![]()
Denk het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk niet dat er zoveel is veranderd in die tijdJup, vond ik toen ook vrij indrukwekkendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook in die tijd geweest. Vond het wel indrukwekkend.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laat het niet weer de Kree show worden pleaseKree, ook niet overal serieus op in gaan en happen. Als er wat is, stuur diegene een DM.
Vanaf nu gaat het over Frolic.
Well, life can be a riot
Loop je om de 3 dagen hier in het topic mee te dreigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
?
ik gaf jou geen note he. weet niet waar je dat vandaan haalt?
Maar goed, je klacht over de afhandeling van de asbest bij de buren is tot treurens toe besproken.
Grijp nog een nieuwe sixpack er bij en kom gewoon gezellig meebolken nu.![]()
Vandaar, al vind ik Maastricht wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet je dan ook verre van Maastricht en de kolenscheppers regio houden
Uw ADH vitamine Worst
En nu over naar de BOLK van de dag
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ff knäckebröd met ham en kaas makenAls een ware levensgenieter!
![]()
Hoax, dan heb je de beste regionen van Limburg nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar, al vind ik Maastricht wel leuk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: