quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:39 schreef DJKoster het volgende:
TS is ons gewoon aan het trollen met AI gegenereerde teksten joh.
Ik ben er wel klaar mee.
Kortom, je wil wel de lusten maar niet de lasten. Klinkt als het VK, die liggen er nu dan ook uit. Partijen met onmogelijke programma's hebben we al genoeg, geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef Noxva002 het volgende:
Kortom er is lef nodig en daadkracht.
Nou? wat is jullie antwoord dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:55 schreef Noxva002 het volgende:
Wat gaat jullie partij doen aan migratie? Meer? Minder? In samenwerking met EU? Of zonder?Blijven we überhaupt in de EU?
*lap nutteloze tekst*
Om dat vertrouwen terug te kunnen winnen zullen er toch ook wat onnozele rechters moeten wieberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:19 schreef Noxva002 het volgende:
[..]
Nederland heeft momenteel te maken met vastgelopen dossiers zoals migratie, woningcrisis, klimaat en stikstof. Wij presenteren geen vaag product, maar een duidelijke aanpak: het doorbreken van politieke patstellingen door verbinding, daadkracht en een nieuwe visie.
Onze prioriteiten zijn helder:
Het herstellen van vertrouwen tussen overheid en burger
Het aanpakken van de grote maatschappelijke uitdagingen vanuit verschillende perspectieven
Het maken van weloverwogen keuzes in plaats van eindeloos polderen in een tijd wat om actie en doorbraak staat
Dit is geen marketingpraatje, maar een noodzakelijke vernieuwing in een tijd waarin traditionele partijen vastlopen in hun eigen systeem. We nodigen je uit om hier kritisch over mee te denken en te zien hoe onze aanpak verschilt van de huidige politieke praktijk.
Dit krijg je er van als je ChatGPT domme teksten uit kan laten poepen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb meer inhoud gezien bij Caroline van de Plas en dat is geen compliment voor Caroline overigens.
Elektrische bouwmaterialen. klinkt spannend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef Noxva002 het volgende:
Wat gaat jullie partij doen aan de woningcrisis? Meer bouwen? Minder bouwen?
Dat zal ook deels afhangen van "stikstof".
Nederland verdient een revolutionaire aanpak van de woningcrisis. Waar de huidige politiek vastloopt in eindeloze stikstofdebatten, kiezen wij voor concrete actie. Met ons plan bouwen we 410.000 woningen in 8 jaar tijd, terwijl we de natuur zelfs versterken.
Huidige prognose van de huidige politiek is dit:
Het woningtekort zal dalen naar 218.000 woningen (2,3%) in 2039 in huidige tempo.
Dat is een grap. Dat is 13 jaar met nog steeds een tekort!! Begrijp me niet verkeerd een gezonde buffer tekort is 100.000 zelfs dat is dan niet gehaald.
Wij investeren 25 miljard euro uit ons Woningbouwfonds in emissieloze bouw. Door volledig elektrisch bouwmaterieel en nieuwe bouwtechnieken stoten we praktisch geen stikstof uit. Voor elk project realiseren we direct natuurversterking in de omgeving. Zo voldoen we aan alle juridische eisen van Natura 2000, zonder vertraging.
We pakken het slim aan: 50.000 kantoren ombouwen tot woningen (nul extra stikstof), 100.000 woningen door verdichting van bestaande wijken (minimale impact), en 260.000 nieuwe woningen met innovatieve, schone bouwtechniek. Kosten per woning: 250.000 euro, volledig gedekt door ons fonds.
De 25 miljard voor het Woningbouwfonds komt voor 15 miljard uit langlopende staatsobligaties met een lage rente, aangevuld met 10 miljard uit pensioenfondsen en private investeerders die aangetrokken worden door het stabiele rendement uit de huuropbrengsten en waardestijging van het vastgoed. Dit fonds verdient zichzelf terug door jaarlijkse huuropbrengsten van 1,2 miljard, plus 5 miljard aan belastinginkomsten uit de bouwactiviteit over de totale looptijd.
Dit is fundamenteel anders dan het huidige beleid. In plaats van eindeloos debatteren over stikstofruimte, creëren we die ruimte zelf door schoon te bouwen én de natuur te versterken. Een nieuwe Woningbouwautoriteit zorgt voor snelle procedures zonder juridische risico's.
Zo geven we 410.000 huishoudens een thuis, creëren we 500.000 banen, en versterken we tegelijk de Nederlandse natuur. Want dat is échte politieke vernieuwing: niet praten over problemen, maar ze oplossen.
Bouwmaterieelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elektrische bouwmaterialen. klinkt spannend.
Wel ernstig dat je daarvoor AI nodig hebt en het niet zelf kan. Die politieke carriere wordt dus nooit wat voor TS.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dit krijg je er van als je ChatGPT domme teksten uit kan laten poepen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:25 schreef herverwijderd het volgende:
Ik moet mijn haar wassen dus ik kan helaas niet.
Je weet het niet, figuren als Baudet en Van der Plas zijn zelfs lijsttrekker van een partij die ooit de grootste werd, inhoudsloze figuren als Krol of Eerdmans blijven steeds terug komen. En dan heb je achter mensen als Wilders ook nog een hoop kamerleden zitten die helemaal niets kunnen. Helaas is kwaliteit tegenwoordig geen vereiste meer voor de politiek.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel ernstig dat je daarvoor AI nodig hebt en het niet zelf kan. Die politieke carriere wordt dus nooit wat voor TS.
Ow ja wel hoor. Moet alleen een keer een goede zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:25 schreef Hexagon het volgende:
Ik geloof niet dat onze politiek momenteel gebaat is bij nog meer partijen.
Ik ben erg benieuwd hoe de TS zijn plannen laat doorrekenen in zijn niet-bestaande partijmanifest, het CPB rekent immers veel te dure tarieven voor een act op een internetforum.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel ernstig dat je daarvoor AI nodig hebt en het niet zelf kan. Die politieke carriere wordt dus nooit wat voor TS.
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow ja wel hoor. Moet alleen een keer een goede zijn.
Ik ga denk ook een politieke partij beginnen, de Pollitieke partij.
Doe ik iedere dinsdagochtend een poll maken hoe we gaan stemmen en een poll welke vraag ik moet stellen bij het vragen uur.
Toegang tot de pollitieke poll site 15 euro per maand voor leden, 1 euro per stem.
Voor niet leden krijg je voor 2 euro een stem in de poll en breng ik dat onderwerp onder de aandacht.
Ik ga zeker geen ANBI status nemen, lobbyisten worden aangemoedigd om mij te benaderen, maar stemmen moeten gewoon gekocht worden door de industrie.
Voelt uw tabaksindustrie zich ook zo in de steek gelaten, wilt u een keer een positieve mening over PFAS en Tata Steel horen.
Www.pollitiekepartij.nl
Dinsdag 28 januari
Stem nu mee in het vuurwerkdebat.
Wat wilt u, betaling vooraf verplicht.
Dank jequote:
Ik vond de omschrijvingen bij de voorgaande 30 partijen die wilden vernieuwen duidelijker.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:19 schreef Noxva002 het volgende:
[..]
Nederland heeft momenteel te maken met vastgelopen dossiers zoals migratie, woningcrisis, klimaat en stikstof. Wij presenteren geen vaag product, maar een duidelijke aanpak: het doorbreken van politieke patstellingen door verbinding, daadkracht en een nieuwe visie.
Onze prioriteiten zijn helder:
Het herstellen van vertrouwen tussen overheid en burger
Het aanpakken van de grote maatschappelijke uitdagingen vanuit verschillende perspectieven
Het maken van weloverwogen keuzes in plaats van eindeloos polderen in een tijd wat om actie en doorbraak staat
Dit is geen marketingpraatje, maar een noodzakelijke vernieuwing in een tijd waarin traditionele partijen vastlopen in hun eigen systeem. We nodigen je uit om hier kritisch over mee te denken en te zien hoe onze aanpak verschilt van de huidige politieke praktijk.
Wonen in de Blockchain!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elektrische bouwmaterialen. klinkt spannend.
Dat is zelfs fantastischquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je
Rond de verkiezingen doe ik het andersom, koop ik jouw stem.
450 euro is toch geweldig
Ik wist bij de TT al dat dit oude wijn in nieuwe zakken zou zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoop woorden om precies niks te zeggen. Klinkt als de politiek die we kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |