SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Laten liggen, want had al een appeltaartje![]()
![]()
Deze TT is accoord
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook niks mis meequote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh shit, die heb ik ook nog in de koelkast liggen, en ik zat me al af te vragen wat ik nog moet snaaien vanavond!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Nee dat niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij drinkt nu nog koffie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
KOFFIE!!!
![]()
Oh nee, niet meer nu...
Thee dan maar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh, ik heb hem buiten de koelkast liggenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh shit, die heb ik ook nog in de koelkast liggen, en ik zat me al af te vragen wat ik nog moet snaaien vanavond!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Thee, oh, Thee?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:08 schreef Sally het volgende:
KOFFIE!!!
![]()
Oh nee, niet meer nu...
Thee dan maar![]()
![]()
Niet die van Coca-Cola in glazen flesjes danquote:
Wortel? Komkommer?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh shit, die heb ik ook nog in de koelkast liggen, en ik zat me al af te vragen wat ik nog moet snaaien vanavond!
Nog wat salade?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
APPELTAART, man!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wortel? Komkommer?
Nog wat salade?![]()
![]()
Nou daar lust ik wel een glaasje van.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja maar dat heb je niet in huis. En de winkels zijn al dicht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik begrijp de UI van @MizzezAmy niet
• Slowpoke uses the tail as a fishing lure. The tail often breaks off, but it will grow back. Slowpoke tails are considered a delicacy and commonly used as a cooking ingredient
• Slowpoke has a notoriously dim intellect and often forgets what it was doing. It takes a long time to respond to outside stimuli.
Dat klopt toch niet?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet in huis. En de winkels zijn al dicht.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh shit, die heb ik ook nog in de koelkast liggen, en ik zat me al af te vragen wat ik nog moet snaaien vanavond!
Wel 2 dagen over datum. Ik ga een kree'tje doen. Overleef ik dat niet: zorg goed voor Mini-ToT!![]()
![]()
jij altijd met je schriftje he?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet in huis. En de winkels zijn al dicht.
kijk eens hoe belangrijk een schriftje kan zijn: maily in CRI / [COLDCASE] 1982-1985: Bende van Nijvel, in Belgiësinterklaaskapoentje
![]()
Wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
Ik begrijp de UI van @:mizzezamy niet
• Slowpoke uses the tail as a fishing lure. The tail often breaks off, but it will grow back. Slowpoke tails are considered a delicacy and commonly used as a cooking ingredient
• Slowpoke has a notoriously dim intellect and often forgets what it was doing. It takes a long time to respond to outside stimuli.
Dat klopt toch niet?:')![]()
wat is je pincode?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Wel 2 dagen over datum. Ik ga een kree'tje doen. Overleef ik dat niet: zorg goed voor Mini-ToT!
en wie moet je webcamgesprekken overnemen?![]()
Dat komt goed.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Wel 2 dagen over datum. Ik ga een kree'tje doen. Overleef ik dat niet: zorg goed voor Mini-ToT!![]()
Ga ervoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
omg omg omgquote:Op maandag 27 januari 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem buiten de koelkast liggen![]()
![]()
O die post van ToT had ik gemist.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
huh?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O die post van ToT had ik gemist.![]()
Dat komt toch niet overheen met onze mizzez?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
wat is je pincode?
en wie moet je webcamgesprekken overnemen?!
![]()
Héé hotemeTOT doe je wat rustig aan met je long distance date. Las het hier en leuk voor je. Maar kijk uit dat het geen catfish is. Je wil natuurlijk de helft betalen voor een ticket maar pak dat wel goed aan.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Wel 2 dagen over datum. Ik ga een kree'tje doen. Overleef ik dat niet: zorg goed voor Mini-ToT!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is haar staart geen delicatesse dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt toch niet overheen met onze mizzez?![]()
![]()
Dat hij nog een taartje in de koelkast heeft liggen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wijze raadquote:Op maandag 27 januari 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé hotemeTOT doe je wat rustig aan met je long distance date. Las het hier en leuk voor je. Maar kijk uit dat het geen catfish is. Je wil natuurlijk de helft betalen voor een ticket maar pak dat wel goed aan.![]()
![]()
owquote:Op maandag 27 januari 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hij nog een taartje in de koelkast heeft liggen.![]()
![]()
Hee dat waardeer ik!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé hotemeTOT doe je wat rustig aan met je long distance date. Las het hier en leuk voor je. Maar kijk uit dat het geen catfish is. Je wil natuurlijk de helft betalen voor een ticket maar pak dat wel goed aan.
Uiteraard doe ik het rustig aan, en ik wil sowieso wel meer over deze dame te weten komen voor ik daadwerkelijk een ticket ga kopen hoor, al dan niet met gedeelde kosten.![]()
Hoezo, vind je mij niet delicious?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
Ik begrijp de UI van @:mizzezamy niet
Dat klopt toch niet?![]()
![]()
Nee, ik ben ook gewoon traag, kan me wel met Slowpoke identificeren
Lickytung was ook niet goed
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar een zeer belangrijk deel van haar verhaal klopt sowieso wel, daar heb ik wel bewijs van gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi het zat me toch een beetje dwars toen ik het las. Je zal niet de eerste zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dat waardeer ik!
Uiteraard doe ik het rustig aan, en ik wil sowieso wel meer over deze dame te weten komen voor ik daadwerkelijk een ticket ga kopen hoor, al dan niet met gedeelde kosten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Florges?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo, vind je mij niet delicious?![]()
![]()
Lickytung was ook niet goed![]()
Wacht even, heb je een staart gehad?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo, vind je mij niet delicious?![]()
![]()
Lickytung was ook niet goed
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amy zit vol verrassingenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, heb je een staart gehad?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ik heb op die sites genoeg scammers meegemaakt hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi het zat me toch een beetje dwars toen ik het las. Je zal niet de eerste zijn.Ik prik er behoorlijk snel doorheen.
1 twijfelgeval duurde meerdere weken voor ik er een punt achter zette. Ik weet nog steeds niet zeker of het wel of niet goed zat, maar het voelde steeds minder pluis.
En ook nu merk ik bij bepaalde dames dat ze geen zuivere intenties hebben.
Deze komt het meest oprecht over.
Maar je mening in deze wordt echt zeer zeker gewaardeerd!![]()
![]()
Wel een vliegticket voor jezelf? Dat je die kant op gaat? Heb je iig nog een leuke vakantiequote:Op maandag 27 januari 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dat waardeer ik!
Uiteraard doe ik het rustig aan, en ik wil sowieso wel meer over deze dame te weten komen voor ik daadwerkelijk een ticket ga kopen hoor, al dan niet met gedeelde kosten.
Ben wel even vergeten waar ze vandaan komt
O dat is misschien nog beter, dat je daar eerst heen gaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vliegticket voor jezelf? Dat je die kant op gaat? Heb je iig nog een leuke vakantie
Ben wel even vergeten waar ze vandaan komt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En haar geboortenaam was Vishrut.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, heb je een staart gehad?![]()
![]()
Indonesië. Ik wil Bali altijd een keertje zien, maar het kutte is dat vanwege de scheiding + Mini-ToT + ex ik alleen 3 weekjes in de zomervakantie (dure hoogseizoen) die kant op zou kunnen gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vliegticket voor jezelf? Dat je die kant op gaat? Heb je iig nog een leuke vakantie
Ben wel even vergeten waar ze vandaan komt![]()
Mooi, hoop oprecht dat er moois uitkomt. Ik zag hier alleen maar jubel en kusje kroel reacties. Moest het even kwijt.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb op die sites genoeg scammers meegemaakt hoor.Ik prik er behoorlijk snel doorheen.
1 twijfelgeval duurde meerdere weken voor ik er een punt achter zette. Ik weet nog steeds niet zeker of het wel of niet goed zat, maar het voelde steeds minder pluis.
En ook nu merk ik bij bepaalde dames dat ze geen zuivere intenties hebben.
Deze komt het meest oprecht over.
Maar je mening in deze wordt echt zeer zeker gewaardeerd!
Iedereen is een kutlultrut
Ja nee super goed dat je ook een kritische blik hebt, en je bent oprecht hierin!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi, hoop oprecht dat er moois uitkomt. Ik zag hier alleen maar jubel en kusje kroel reacties. Moest het even kwijt.![]()
![]()
![]()
Iedereen toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, heb je een staart gehad?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan je niet wat anders regelen?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Indonesië. Ik wil Bali altijd een keertje zien, maar het kutte is dat vanwege de scheiding + Mini-ToT + ex ik alleen 3 weekjes in de zomervakantie (dure hoogseizoen) die kant op zou kunnen gaan.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja nou zij wil dus ook wel hier naar toe komen!quote:
Haar suggestie was eerst dat ik die kant op zou komen, maar ik zei dat dat financieel zwaar zou worden voor me. Het is handiger dat zij een maandje hier naar toe komt, buiten het hoogseizoen om. En sowieso is een ticket van daar naar hier en weer terug een stuk goedkoper dan andersom.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3932 / +206 / +19 / 11997 / 13001
2. _UserName_ / 1753 / +79 / +62 / 1774 / 2303
3. Harrie / 1243 / +30 / +3 / 3272 / 3753
4. Dr.Mikey / 717 / +11 / +41 / 1223 / 1559
5. KillemWieft / 596 / +55 / +13 / 947 / 1254
6. kree / 542 / +18 / +118 / 2962 / 3359
7. drakin / 520 / +28 / +19 / 1790 / 2096
8. ToT / 478 / +9 / +31 / 4233 / 4565
9. Lovely / 455 / +10 / +7 / 2974 / 3373
10. hemarookworst / 369 / +17 / +16 / 1575 / 1859
11. sinterklaaskapoentje / 354 / +5 / +15 / 2569 / 2901
12. HappyCharly / 346 / +24 / +3 / 2124 / 2378
13. gebrokenglas / 305 / +51 / +17 / 2192 / 2482
14. MizzezAmy / 294 / +7 / +6 / 2587 / 2871
15. maily / 290 / +41 / +19 / 2543 / 2812
16. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
17. AardappelSchotel / 276 / +0 / +1 / 1901 / 2171
18. sp3c / 236 / +1 / +10 / 1188 / 1353
19. devzero / 216 / +5 / +4 / 572 / 665
20. mario390 / 167 / +8 / +11 / 319 / 454SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is apart! Kun je dan niet 2x een enkele reis kopen?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou zij wil dus ook wel hier naar toe komen!
Haar suggestie was eerst dat ik die kant op zou komen, maar ik zei dat dat financieel zwaar zou worden voor me. Het is handiger dat zij een maandje hier naar toe komt, buiten het hoogseizoen om. En sowieso is een ticket van daar naar hier en weer terug een stuk goedkoper dan andersom.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zal een stuk duurder zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is apart! Kun je dan niet 2x een enkele reis kopen?![]()
![]()
Da’s vaak duurder.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is apart! Kun je dan niet 2x een enkele reis kopen?I'm surrounded by morons!
Sowieso als je iemand uitnodigt om hier naar toe te komen, heb je een retourticket nodig. Maar zij is ook bezig met zich in het één en ander te verdiepen en ze heeft ook een erg goede baan, dus weet ik niet eens zeker of ik wel de volle klap voor die ticket hoef te betalen. Zo ver zijn we nog niet, dat we daar over gepraat hebben.
Eerst elkaar ff beter leren kennen!![]()
![]()
Ook als er 3 weken tussen de vluchten zit?quote:
En ToT, misschien is vliegen vanuit Duitsland goedkoper?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 halve literpakken melk zijn duurder dan 1 literpak.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook als er 3 weken tussen de vluchten zit?![]()
![]()
Een mooie vergelijking.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
2 halve literpakken melk zijn duurder dan 1 literpak.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En goed fitnessenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Sowieso als je iemand uitnodigt om hier naar toe te komen, heb je een retourticket nodig. Maar zij is ook bezig met zich in het één en ander te verdiepen en ze heeft ook een erg goede baan, dus weet ik niet eens zeker of ik wel de volle klap voor die ticket hoef te betalen. Zo ver zijn we nog niet, dat we daar over gepraat hebben.
Eerst elkaar ff beter leren kennen!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja joh rustig aan. Stapje voor stapje. Enz.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
Eerst elkaar ff beter leren kennen!:')![]()
Daar is hij goed mee bezig. Als hij binnenkomt kijken de instructeurs verschrikt op en na afloop checken ze of alle apparaten nog heel zijn.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast wel goedkoper dan vanaf Schiphol, maar duurder dan dat zij hier naar toe komt.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook als er 3 weken tussen de vluchten zit?
En ToT, misschien is vliegen vanuit Duitsland goedkoper?
En een vakantie die kant op zal gegarandeerd in de papieren lopen met taxi's, eventuele binnenlandse vluchten, eten daar, eventuele tripjes naar leuke bestemmingen enz.
Dat zijn allemaal kosten die ik me nu niet kan veroorloven. Ik wil super graag echt ooit die kant op gaan, maar voor nu is dat gewoon te duur.![]()
Ja. Het komt allemaal vanzelf.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel goedkoper dan vanaf Schiphol, maar duurder dan dat zij hier naar toe komt.
En een vakantie die kant op zal gegarandeerd in de papieren lopen met taxi's, eventuele binnenlandse vluchten, eten daar, eventuele tripjes naar leuke bestemmingen enz.
Dat zijn allemaal kosten die ik me nu niet kan veroorloven. Ik wil super graag echt ooit die kant op gaan, maar voor nu is dat gewoon te duur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ga je haar wel heel Nederland laten zien?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel goedkoper dan vanaf Schiphol, maar duurder dan dat zij hier naar toe komt.
Dat zijn allemaal kosten die ik me nu niet kan veroorloven. Ik wil super graag echt ooit die kant op gaan, maar voor nu is dat gewoon te duur.:')![]()
quote:Sow!
Zij zou gaan fitnessen, ik zou gaan fitnessen, dus ik zei: "Dan zien we er straks super goed voor elkaar uit!"
Zij meteen helemaal emo daar op reageren: "Dus je vindt dat ik er nu niet goed uit zie? Boehoehoehoe!!!"Trut!
Was natuurlijk een geintje, maar ze stuurde dat bericht vlak voordat ze een paar uur offline ging voor haar werk!
![]()
![]()
eerst maar eens alle hoeken van de kamerquote:Op maandag 27 januari 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je haar wel heel Nederland laten zien?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Yikes!!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Sow!
Zij zou gaan fitnessen, ik zou gaan fitnessen, dus ik zei: "Dan zien we er straks super goed voor elkaar uit!"
Zij meteen helemaal emo daar op reageren: "Dus je vindt dat ik er nu niet goed uit zie? Boehoehoehoe!!!"Trut!
Was natuurlijk een geintje, maar ze stuurde dat bericht vlak voordat ze een paar uur offline ging voor haar werk!
Ja dat soort grenzen moet je ook leren kennen van elkaar:')sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
eerst maar eens alle hoeken van de kamer
Dat jij zoiets zegt mailyquote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
eerst maar eens alle hoeken van de kamer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is hij goed mee bezig. Als hij binnenkomt kijken de instructeurs verschrikt op en na afloop checken ze of alle apparaten nog heel zijn.
Ja ik heb die liesbreuk van me al flink zitten forceren met de buikspieren te trainen. Dagenlang last van gehad, maar ik voelde ook voor het eerst sinds lange tijd weer flinke spierpijn in mijn buik!
Vanmorgen bij het sporten nog met eentje van het leger zitten praten die daar ook aan het trainen was.
Die was 1 bonk spieren, maar hij zei wel dat mijn lichaam "droger" (=minder vet en meer spierdefinitie) kon krijgen dan dat van hem.![]()
Nou, sowieso alle hoeken van m'n kamer!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je haar wel heel Nederland laten zien?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]Sow!
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
eerst maar eens alle hoeken van de kamerDIT DUS!!!!
![]()
![]()
Haar humor past wel bij de jouwe?quote:
Ach ik ken haar wel een beetje inmiddels. Dit was gewoon plagerij.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yikes!!
Ja dat soort grenzen moet je ook leren kennen van elkaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oeh lala hihiquote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, sowieso alle hoeken van m'n kamer!:')![]()
quote:gaat dit nog over mij?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik ken haar wel een beetje inmiddels. Dit was gewoon plagerij.![]()
![]()
Is het wel verstandig om je liesbreuk te forceren?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ik heb die liesbreuk van me al flink zitten forceren met de buikspieren te trainen. Dagenlang last van gehad, maar ik voelde ook voor het eerst sinds lange tijd weer flinke spierpijn in mijn buik!
Vanmorgen bij het sporten nog met eentje van het leger zitten praten die daar ook aan het trainen was.
Die was 1 bonk spieren, maar hij zei wel dat mijn lichaam "droger" (=minder vet en meer spierdefinitie) kon krijgen dan dat van hem.
Ja tuurlijk maily!quote:![]()
Whehe, maar sowieso zal ik haar wel van alles laten zien, ja!quote:
Niet direct veel te veel en met allerlei dure etentjes; die fout bega ik niet weer. Dan wek je weer allerlei verwachtingen die je op de lange duur niet waar kunt maken.
Gewoon eerst wat highlights met af en toe een etentje, maar niet te gek.![]()
Is het gebruikelijk daar om veel uit eten te gaan? Als dat daar niet veel gebeurt dan hoeft dat hier ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, maar sowieso zal ik haar wel van alles laten zien, ja!
Niet direct veel te veel en met allerlei dure etentjes; die fout bega ik niet weer. Dan wek je weer allerlei verwachtingen die je op de lange duur niet waar kunt maken.
Gewoon eerst wat highlights met af en toe een etentje, maar niet te gek.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ga dan nu ook met webcammen niet voor je dure schilderijen zittenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat highlights met af en toe een etentje, maar niet te gek.![]()
![]()
Ja, want dan mag ik eindelijk een operatie er aan krijgen!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om je liesbreuk te forceren?![]()
![]()
![]()
hoe eerder hoe beter dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, want dan mag ik eindelijk een operatie er aan krijgen!![]()
![]()
![]()
Goeie idd!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk daar om veel uit eten te gaan? Als dat daar niet veel gebeurt dan hoeft dat hier ook niet.
Maar zij is gelukkig heel bescheiden en heeft er alle begrip voor dat ik haar niet in luxe kan overstelpen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon naar de mac uit etenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat highlights met af en toe een etentje, maar niet te gek.
Nee volgens mij komt het helemaal goed. Is er al een tijd afgesproken dat ze komt?:')![]()
ohwquote:Op maandag 27 januari 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, want dan mag ik eindelijk een operatie er aan krijgen!![]()
![]()
Succes! (volgens mij hoorde ik dat het niet veel voorstelt, maar een liesbreuk an sich is al vervelend genoeg....)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die van Mini-ToT?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
ga dan nu ook met webcammen niet voor je dure schilderijen zitten
Die zullen over 20 jaar idd vast veel waard zijn!![]()
![]()
Zegt ze: "Oh just like at home"quote:Op maandag 27 januari 2025 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon naar de mac uit eten
Nee volgens mij komt het helemaal goed. Is er al een tijd afgesproken dat ze komt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee nog lang niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon naar de mac uit eten
Nee volgens mij komt het helemaal goed. Is er al een tijd afgesproken dat ze komt?
Voorlopig hebben we het over een half jaar of zo, maar gisteren had ze ineens de kriebels te pakken en zei dat het over 2 maand misschien ook al wel prima zou zijn!Maar dat is me gewoon echt te snel.
![]()
En als de buren klagen dat het zoveel geluid maakt zeg je dat je de gootsteen aan het ontstoppen was.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, dan kan ik tenminste flink gaan rampetampen als ze hier is!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, gewoon romantisch thuis kokenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk daar om veel uit eten te gaan? Als dat daar niet veel gebeurt dan hoeft dat hier ook niet.![]()
Ach ik heb er al eentje gehad voor de corona-uitbraak; toentertijd was de gezondheidszorg nog gewoon goed.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
ohw![]()
Succes! (volgens mij hoorde ik dat het niet veel voorstelt, maar een liesbreuk an sich is al vervelend genoeg....)
Nu heb ik een breuk aan de andere kant en moet dus eerst wachten tot het een flink stuk verder uitgescheurd is voor ze er een keer wat aan gaan doen.![]()
dat vriendinnetje van mini was weer aan het logerenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als de buren klagen dat het zoveel geluid maakt zeg je dat je de gootsteen aan het ontstoppen was.![]()
![]()
Samen kokenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gewoon romantisch thuis koken![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Nee joh!! Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!!!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee nog lang niet.
Voorlopig hebben we het over een half jaar of zo, maar gisteren had ze ineens de kriebels te pakken en zei dat het over 2 maand misschien ook al wel prima zou zijn!Maar dat is me gewoon echt te snel.
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als de buren klagen dat het zoveel geluid maakt zeg je dat je de gootsteen aan het ontstoppen was.![]()
![]()
Ja daar heb ik vanmiddag ff een flessie ontstopper in gekiept.
Scheelt wel wat!![]()
![]()
"Hee schat, ga jij de piepers ff jassen?"quote:Op maandag 27 januari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gewoon romantisch thuis koken![]()
![]()
![]()
Huh, nee, gewoon ToT die voor haar kookt! Of misschien is dat raar in die cultuur, dat weet ik eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
dat vriendinnetje van mini was weer aan het logerenSow, ik had medelijden met alle bewoners hier in de straat!
![]()
Whehehe met internationaal daten zit het toch wel wat anders hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh!! Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!!!Dan wil je wel ff weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
![]()
"Zeg zou je niet eens gaan koken, offeh...?"quote:Op maandag 27 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee schat, ga jij de piepers ff jassen?"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind een half jaar best lang.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee nog lang niet.
Straks zie je elkaar irl en slaat de vonk helemaal niet over.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
"Zeg liefje, ik ga jou even goed verwennen! Nee echt, ik ga ff de lasagne voor jou in de ping gooien! Geen probleem, alleen het beste voor mijn liefste! Straks ff neuken?"quote:Op maandag 27 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nee, gewoon ToT die voor haar kookt! Of misschien is dat raar in die cultuur, dat weet ik eigenlijk niet![]()
Whehe, ach we zien wel. Mijn ex zag ik driekwart jaar nadat we waren begonnen met chatten.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind een half jaar best lang.
Straks zie je elkaar irl en slaat de vonk helemaal niet over.![]()
Zo is dat. Om maar eens een cliche erin te gooien: De tijd gaat het leren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja dat snap ik wel. Ik zou het wel lastig vinden dat je zo lang contact heeft een niet even lekker kunt knuffelen of elkaar en kus geven. Dat je daar zo lang op moet wachten.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe met internationaal daten zit het toch wel wat anders hoor.Dan wil je wel ff weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Haha ja nou die kriebels waren er wel tijdens het cammen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Ik zou het wel lastig vinden dat je zo lang contact heeft een niet even lekker kunt knuffelen of elkaar en kus geven. Dat je daar zo lang op moet wachten.Ze komt echt super lief over!
![]()
Maar ik wil ook weer niet over 1 nacht ijs gaan.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je vlinders ??quote:Op maandag 27 januari 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou die kriebels waren er wel tijdens het cammen.Ze komt echt super lief over!
![]()
Maar ik wil ook weer niet over 1 nacht ijs gaan.:')![]()
Haha zeker!quote:Maar ook wel een gezonde dosis voorzichtigheid. Ik geef er nog niet volop aan toe.
Die vlinders blijven ff in een kooitje, maar ik voel ze wel!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou het geduld echt niet hebbenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!Maar ook wel een gezonde dosis voorzichtigheid. Ik geef er nog niet volop aan toe.
Die vlinders blijven ff in een kooitje, maar ik voel ze wel!zou zeggen van kom volgende week maar. Maar je zit er dan wel een maand mee. Eerst elkaar goed kennen
Ze schrok zich dit weekend echt de vinkentering toen we het over religie hadden en ik haar vertelde dat ik atheïst ben!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het geduld echt niet hebbenzou zeggen van kom volgende week maar. Maar je zit er dan wel een maand mee. Eerst elkaar goed kennen
Heb ik hier ook verteld.
"Maar hoe kan het dan zijn dat je geen mensen aan het vermoorden bent dan?"![]()
![]()
Het gaat me helemaal niets aan verder, maar ben gewoon benieuwd, omdat je er zelf vrij over post: waarom ga je internationaal zoeken? Denk je in Nederland niet een leuke vrouw te kunnen vinden? Het maakt het meteen zo ingewikkeld op deze manier.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou die kriebels waren er wel tijdens het cammen.Ze komt echt super lief over!
![]()
Maar ik wil ook weer niet over 1 nacht ijs gaan.![]()
Ow.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schrok zich dit weekend echt de vinkentering toen we het over religie hadden en ik haar vertelde dat ik atheïst ben!Heb ik hier ook verteld.
"Maar hoe kan het dan zijn dat je geen mensen aan het vermoorden bent dan?"
Maar het is geen showstopper voor haar gelijk?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nou ja, voorkeuren he.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niets aan verder, maar ben gewoon benieuwd, omdat je er zelf vrij over post: waarom ga je internationaal zoeken? Denk je in Nederland niet een leuke vrouw te kunnen vinden? Het maakt het meteen zo ingewikkeld op deze manier.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ojee zeg. Is zij zo overtuigd religieus? Zou dat nog een blokkade kunnen zijn?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schrok zich dit weekend echt de vinkentering toen we het over religie hadden en ik haar vertelde dat ik atheïst ben!Heb ik hier ook verteld.
"Maar hoe kan het dan zijn dat je geen mensen aan het vermoorden bent dan?":')![]()
Ze zei wel dat ze het graag een stuk eerder had willen weten, toen slikte ze het weg en zei: "Okee....okee, we hebben duidelijk veel om verder over te praten."quote:Op maandag 27 januari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.
Maar het is geen showstopper voor haar gelijk?![]()
Ze is protestants, maar ze was wel enorm geïnteresseerd naar mijn verhaal.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ojee zeg. Is zij zo overtuigd religieus? Zou dat nog een blokkade kunnen zijn?
In Indonesië geloven ze dat atheïsten stokvast ergens in geloven en verbeten alles verwerpen of zo.
Het was voor haar heel bijzonder te ervaren dat ik heel relaxed en rationeel kon uitleggen waarom ik niet in een Bijbelse of wat voor andere godheid dan ook kon geloven.![]()
![]()
Oeh. Het wordt dus afwachten hoe zwaar ze hier echt in zit.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze het graag een stuk eerder had willen weten, toen slikte ze het weg en zei: "Okee....okee, we hebben duidelijk veel om verder over te praten."Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Egyptische vrouwen kunnen echt ingewikkeld zijn. Maar die wil je dan ook niet datenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niets aan verder, maar ben gewoon benieuwd, omdat je er zelf vrij over post: waarom ga je internationaal zoeken? Denk je in Nederland niet een leuke vrouw te kunnen vinden? Het maakt het meteen zo ingewikkeld op deze manier.
Want atheïsten vermoorden mensen?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Maar hoe kan het dan zijn dat je geen mensen aan het vermoorden bent dan?"♡♡♡♡![]()
Niks mis mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze het graag een stuk eerder had willen weten, toen slikte ze het weg en zei: "Okee....okee, we hebben duidelijk veel om verder over te praten."![]()
Jij hebt een Egyptische vrouw?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Egyptische vrouwen kunnen echt ingewikkeld zijn. Maar die wil je dan ook niet datensinterklaaskapoentje
![]()
In elk geval al diepgang in jullie contactenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is protestants, maar ze was wel enorm geïnteresseerd naar mijn verhaal.
In Indonesië geloven ze dat atheïsten stokvast ergens in geloven en verbeten alles verwerpen of zo.
Het was voor haar heel bijzonder te ervaren dat ik heel relaxed en rationeel kon uitleggen waarom ik niet in een Bijbelse of wat voor andere godheid dan ook kon geloven.:')![]()
Ja ik heb haar verteld dat >50% van de mensen hier atheïst is en dat de rest (in ieder geval van de christenen hier) flink zit te cherrypicken uit de Bijbel en er hun eigen twist aan geeft. Sowieso hoef je bij de meesten niet met het Oude Testament aan te komen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Het wordt dus afwachten hoe zwaar ze hier echt in zit.![]()
Vooral die van 2000 jaar oud enzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Egyptische vrouwen kunnen echt ingewikkeld zijn. Maar die wil je dan ook niet daten![]()
![]()
Ja, velen geloven dat je een alwetende, almachtige schepper moet hebben die je 24 uur per dag in de gaten houdt en over je oordeelt om te voorkomen dat je slechte dingen gaat doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Want atheïsten vermoorden mensen?![]()
Is zij streng in de leer?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb haar verteld dat >50% van de mensen hier atheïst is en dat de rest (in ieder geval van de christenen hier) flink zit te cherrypicken uit de Bijbel en er hun eigen twist aan geeft. Sowieso hoef je bij de meesten niet met het Oude Testament aan te komen.♡♡♡♡![]()
Zeker!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In elk geval al diepgang in jullie contacten![]()
![]()
Tjongequote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, velen geloven dat je een alwetende, almachtige schepper moet hebben die je 24 uur per dag in de gaten houdt en over je oordeelt om te voorkomen dat je slechte dingen gaat doen.♡♡♡♡![]()
OK daddyquote:![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Milf krijgt weer een geheel nieuwe betekenis zo![]()
♡♡♡♡![]()
ik moet weer aan bondage denkenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Milf krijgt weer een geheel nieuwe betekenis zo![]()
![]()
![]()
Waarom moet ik door deze vraag denken aan het SM bolkplaatje van ToT?quote:
Verandering van spijs doet eten!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:ToT waarom snoep jij zo graag uit de Aziatische keuken?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom moet ik door deze vraag denken aan het SM bolkplaatje van ToT?Ik moest ff nadenken welke je bedoelde!
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Milf krijgt weer een geheel nieuwe betekenis zo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaja, eerst nog een halfuurtje voor de cameraquote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen!Morgen weer vroeg opstaan voor Mini.
![]()
enjoy![]()
![]()
Doe 'em de groeten!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Yea, she's on crack.![]()
Trusten!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Ken dat plaatje nietquote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom moet ik door deze vraag denken aan het SM bolkplaatje van ToT?
Is maar goed ook denk ik♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is je vriendin neem ik aan?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik moest ff nadenken welke je bedoelde!
Wat voor dag is het?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Truste manquote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
Bijna tijd om mijn nest te zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dankje dit is tenminste een duidelijk antwoordquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ywquote:Op maandag 27 januari 2025 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje dit is tenminste een duidelijk antwoord
♡♡♡♡![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan moet ik nog even zoekenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
een draak past toch niet in een kolibrienestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Meet me at the APTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Bolk retour!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die koffie. Die deed 't m.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zucht. Nog lang niet moe. #avondmensOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja - die bedoelde ik ook aan wie ik de vraag steldequote:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik drink altijd koffie na het eten, daar ligt het niet aan ... denk ikquote::')![]()
Andere koffie...?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie na het eten, daar ligt het niet aan ... denk ik
je bedoelt decaf?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jouw specialiteitquote:
Jellybutter sandwichThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even honger daaromThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Happy?
En/of je nest inmiddels gevonden
mooi zo!quote:
Lekker warm aan het wordenquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Rustig hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan wel expres binnen een minuut na jou reageren als je dat wilt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow ja?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BolkI'm surrounded by morons!
Alweer terug van vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BlobOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Proost.
Oh nee...
![]()
en
Standaard drinkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Standaard sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3932 / +19 / +0 / 11997 / 13001
2. _UserName_ / 1753 / +62 / +0 / 1774 / 2303
3. Harrie / 1249 / +3 / +6 / 3272 / 3756
4. Dr.Mikey / 760 / +72 / +12 / 1229 / 1570
5. KillemWieft / 619 / +13 / +23 / 949 / 1263
6. kree / 542 / +118 / +0 / 2962 / 3359
7. drakin / 529 / +28 / +0 / 1801 / 2109
8. ToT / 487 / +40 / +0 / 4276 / 4614
9. Lovely / 455 / +7 / +0 / 2974 / 3373
10. hemarookworst / 381 / +28 / +0 / 1576 / 1862
11. sinterklaaskapoentje / 361 / +22 / +0 / 2587 / 2923
12. HappyCharly / 346 / +3 / +0 / 2132 / 2386
13. gebrokenglas / 315 / +27 / +0 / 2216 / 2509
14. MizzezAmy / 294 / +6 / +0 / 2594 / 2878
15. maily / 292 / +21 / +0 / 2561 / 2831
16. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
17. AardappelSchotel / 276 / +1 / +0 / 1901 / 2171
18. sp3c / 236 / +10 / +0 / 1188 / 1353
19. devzero / 216 / +4 / +0 / 572 / 665
20. Fogel / 184 / +31 / +0 / 787 / 943SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Stok.fok.nlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
CandykongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
WaaghalzenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
HallonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IsabeauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten kilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogguuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe ist
Vandaag?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Andere meds slaan goed aan, m'n meisje slaapt rustig, smakt een keer, draait om en doet wat ze deed: rustig slapen.. een hele verademing. Aleen de kat vond dat ik er uit moest. Dus ik naar beneden. Dus hij naar boven. Kutbeest
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lol @ de katOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: