SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omdat geen zin om te slapen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan hele nachten op als je vrij bent? Dat is toch niet gezond?
Als ik zou kunnen slapen ging ik echt niet de hele nacht op internet zitten of opblijven
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb nog komkommer, goed ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Allebei lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?![]()
![]()
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
omdat geen zin om te slapen?
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Was alleen benieuwd waarom je het doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.
Was alleen benieuwd waarom je het doetDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan maar 1 van de 2 makenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zeekomkommerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jussiequote:
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Vandaag nietquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?:')![]()
wat is kewpie en wil ik dat eigenlijk wel wetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
en jij dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijnDo what you love, love what you do!![]()
Tijdens een duinenmeet. Die gaat er echt nog een keer komenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijn![]()
nou ik heb niet echt de motivatie meer ervoor. maar als iemand het wil doen, ga je gangquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens een duinenmeet. Die gaat er echt nog een keer komen
Alweer, of nog steeds "Maandag"....?
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik haak wel aan!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?
Oh nee. Toch niet.
Jullie eerst!!
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef Sally het volgende:
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.hmmms maar goed dat ik niet in die sector werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als t maar niet op mij isquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik doe alleen aan kosten verhalen![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef Sally het volgende:
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Ikzelf had eerder vandaag wel een geinig momentje aan de kassa: de krat patertjes die ik met @Harrie deelde is inmiddels leeg, dus ik bracht het met de flesjes er in plus nog 3 extra flesjes terug naar de winkel waar ik gekocht had.
Daar kon het niet in de flessenapparaat, maar dat konden ze wel bij de kassa verrekenen.
Hoop gescan, getel, gereken en gedoe en ik was ¤12,95 rijker voor dat ene kratje + 3 extra lege flesjes!
De klant achter mij schrok en ik zei dat ik ook verbaasd was, en liep de winkel in om nog ff wat spulletjes te halen.
Eenmaal terug bij de kassa bleek dat die klant achter me hen had uitgelegd dat ze de bedragen voor volle flesjes patertjes teruggegeven hadden aan mij i.p.v. het normale emballage-bedrag!
Ze wisten absoluut niet meer wat te doen, warrig gedoe met een bonnetje en hoofdrekenen konden ze ook totaal niet, en toen ze er ook nog achter kwamen dat ik nog spulletjes wilde kopen die er ook nog mee verrekend moesten worden, gingen de lampjes helemaal bij hen uit!
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!![]()
![]()
Dus je komt ook niet graag in de IKEA, waar het allemaal je en jij is.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je hebt nu een baan naast je baan erbij?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Ikzelf had eerder vandaag wel een geinig momentje aan de kassa: de krat patertjes die ik met @:harrie deelde is inmiddels leeg, dus ik bracht het met de flesjes er in plus nog 3 extra flesjes terug naar de winkel waar ik gekocht had.
Daar kon het niet in de flessenapparaat, maar dat konden ze wel bij de kassa verrekenen.
Hoop gescan, getel, gereken en gedoe en ik was ¤12,95 rijker voor dat ene kratje + 3 extra lege flesjes!
De klant achter mij schrok en ik zei dat ik ook verbaasd was, en liep de winkel in om nog ff wat spulletjes te halen.
Eenmaal terug bij de kassa bleek dat die klant achter me hen had uitgelegd dat ze de bedragen voor volle flesjes patertjes teruggegeven hadden aan mij i.p.v. het normale emballage-bedrag!
Ze wisten absoluut niet meer wat te doen, warrig gedoe met een bonnetje en hoofdrekenen konden ze ook totaal niet, en toen ze er ook nog achter kwamen dat ik nog spulletjes wilde kopen die er ook nog mee verrekend moesten worden, gingen de lampjes helemaal bij hen uit!
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
lijkt me veel overlast geven zo'n wegverbredingquote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt nu een baan naast je baan erbij?Uw ADH vitamine Worst
Da's mooi. Doorgaans zijn fouten in bedragen in je nadeel...quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Ikzelf had eerder vandaag wel een geinig momentje aan de kassa: de krat patertjes die ik met @:harrie deelde is inmiddels leeg, dus ik bracht het met de flesjes er in plus nog 3 extra flesjes terug naar de winkel waar ik gekocht had.
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
al met al, heerlijk die `EU regels en lobby.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!
echt naja zal maar neit zeggen wat ik ermee doe want dan vinden jullie me allemaal weer een iemand tegen milieu enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad kree, een beetje om het milieu denken hoor!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
al met al, heerlijk die `EU regels en lobby.
echt naja zal maar neit zeggen wat ik ermee doe want dan vinden jullie me allemaal weer een iemand tegen milieu enzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doe wel en iedereen denkt door de lobby dat ze doen>quote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad kree, een beetje om het milieu denken hoor!
maar doe je dat eigenlijk? mijn onderzoek wijst anders uit nl?
het is een reken spelletje tussen overheden en energie etc etc.
uiteindelijk importeerden wij grof afval uit Engeland paar jaar terug nog om hier te verbranden, in de reken som was dat co2 neutraalDo what you love, love what you do!![]()
laat staan biomassa ????? tuurlijk in theorie he?
ze vergaten alleen ff dat als je 1 boom terug plaatst dat het 59 jaar duurt voor ie oplevert enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee of het recyclen echt beter voor het milieu is. In dit geval vind ik het zonde om ze weg te gooien en daarmee letterlijk statiegeld weg te gooien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
haha naja laat ik maar ophouden want kan er zo nog een aantal noemen. en t pissed me alleen maar off dus.
Snel een ander onderwerp!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maakt niet uit, heb me nog ingehouden. dat moeten jullie me nageven
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:45 schreef kree het volgende:
maakt niet uit, heb me nog ingehouden. dat moeten jullie me nageven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was het weer BAM?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
heb me niet ingehouden vanochtend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij iets leuks beleefd vandaag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Steek je nou de draak met haar?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij iets leuks beleefd vandaag?![]()
![]()
quote:
Nee helemaal niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meer Westbam, zo stevig dat ik Mayday mayday riepquote:Uw ADH vitamine Worst
Google maar eens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef drakin het volgende:
wat is kewpie en wil ik dat eigenlijk wel weten
Met sesam
Je krijgt het ook bij tonijn-/zalm-tataki.![]()
He's on a rollquote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meer Westbam, zo stevig dat ik Mayday mayday riep![]()
![]()
Zo beleefdquote:Op maandag 27 januari 2025 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik haak wel aan!
Oh nee. Toch niet.
Jullie eerst!!![]()
![]()
![]()
EErder dacht ik altijd aan Hema als ik een rookworst zag. Nu al als ik een hoop stront op straat zie liggen![]()
Dan denk ik, is die worst hier geweest of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wacht maar tot je een drol in de vorm van een rookworst ziet liggenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
EErder dacht ik altijd aan Hema als ik een rookworst zag. Nu al als ik een hoop stront op straat zie liggen![]()
Dan denk ik, is die worst hier geweest of zo![]()
![]()
alles netjes in het riool hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Dan denk ik, is die worst hier geweest of zo
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb net mijn gebruikte nespressocupjes leeggemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel en iedereen denkt door de lobby dat ze doen>
maar doe je dat eigenlijk? mijn onderzoek wijst anders uit nl?
het is een reken spelletje tussen overheden en energie etc etc.
uiteindelijk importeerden wij grof afval uit Engeland paar jaar terug nog om hier te verbranden, in de reken som was dat co2 neutraal
De koffie ligt in de tuin en de cupjes bij het PMD.![]()
wir haben das nicht gewurst Enzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Dan denk ik, is die worst hier geweest of zo
netjesquote:Op maandag 27 januari 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gebruikte nespressocupjes leeggemaakt.
De koffie ligt in de tuin en de cupjes bij het PMD.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik zat daar de hele dag alleenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je dat gezien met die badeendjes?
Uw ADH vitamine Worst
Ow ....quote:Op maandag 27 januari 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik zat daar de hele dag alleen
Had maar ff gebeld joh.
Waren we ALLEMAAL met een badeendje bij je komen zitten![]()
![]()
nou oke genoeg flauwe zooi hoor
ff serieus doen eizon allemaal weer
koffie gedronkenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij iets leuks beleefd vandaag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat ga jij koken?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef kree het volgende:
nou oke genoeg flauwe zooi hoor
ff serieus doen eizon allemaal weer![]()
Ik heb een hoofdquote:
Een draak is een edel dier
Sorry als ik U beledigd hebquote:Op maandag 27 januari 2025 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd
Een draak is een edel dier![]()
![]()
En die laatste factuur komt verdomme maar niet
5 keer om verzocht
word best blij van weersverwachting volgende week, dat mag ook gezegd wordenUw ADH vitamine Worst
kopje muntthee dan maarquote:
Twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan best koken, haha onderschat me niet he?
Maar het zal wel weer bestellen worden om 22.00 uur ofzo.![]()
crediteuren of debiteuren is hier de vraagquote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef drakin het volgende:
En die laatste factuur komt verdomme maar niet
5 keer om verzocht
Volgens mij niet...?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je dat gezien met die badeendjes?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan.
Maar het zal wel weer bestellen worden om 22.00 uur ofzo.neuh vandaag niet meer heb restje op van gister en daar overleef ik het wel mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan.
Maar het zal wel weer bestellen worden om 22.00 uur ofzo.
bedtijd bijnaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Lekker makkelijk. Ik kook ook vaak voor twee dagenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
neuh vandaag niet meer heb restje op van gister en daar overleef ik het wel mee.:')![]()
Zonder klikken weet ik dat alquote:Op maandag 27 januari 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
klanten zijn ducking enthousiast over initiatief in hema-restaurantDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik voor meer nog als ik kook, want ongeveer voor 4 personen had ik bedacht is meestal voordeligst.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik kook ook vaak voor twee dagenDo what you love, love what you do!![]()
Niet dat ik naar de hema ga voor een badeendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
klanten zijn ducking enthousiast over initiatief in hema-restaurant![]()
![]()
![]()
Dus dan eet je 4 dagen hetzelfde?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik voor meer nog als ik kook, want ongeveer voor 4 personen had ik bedacht is meestal voordeligst.
Dat kan gewoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eten makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 27 januari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik voor meer nog als ik kook, want ongeveer voor 4 personen had ik bedacht is meestal voordeligst.
RLS / The Summit #1![]()
haha wacht ff kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou
RLS / The Summit #1Do what you love, love what you do!![]()
Die knor wereldgerechten he duurder geworden en je moet veel meer zelf toevoegen vergeleken met toen ik ze kocht tussen 2005 en 2010
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vreselijk spul.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die knor wereldgerechten he duurder geworden en je moet veel meer zelf toevoegen vergeleken met toen ik ze kocht tussen 2005 en 2010
Maarja; makkelijk hesinterklaaskapoentje
![]()
Hoe vaak kun je daar van etenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik voor meer nog als ik kook, want ongeveer voor 4 personen had ik bedacht is meestal voordeligst.:')![]()
Niet voor vanavond.quote:
Voor morgen kip uit de vriezer gehaald alvast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou is simpel he? 4x dus om en nabij.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je daar van etenDo what you love, love what you do!![]()
Dat is voor morgen ook mijn idee.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
voor 4 personen koken en dan 2-3 keer etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is ongeveer, met standaard porties kom ik nl niet uit dan ook, dus ik kook voor 4. maar het is niet precies 4x eten.Do what you love, love what you do!![]()
heb je daar ook nog een filmpje van?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan best koken, haha onderschat me niet he?Smile, it's free therapy.![]()
geen nieuwe. maar ga nog maken keertje enzo. ;0quote:Op maandag 27 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je daar ook nog een filmpje van?Do what you love, love what you do!![]()
tenminste. of zal ik>? levert niet echt een cent op en kost mij alleen maar tijd.
doe maar eerst wat liken keertje en dan denk ik er weer over
Ja er moet wel wat educatie zijn op de maandagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik doe een deal met jullie trouwens, als ik 100 likes/abo krijg dan doe ik weer een kook video.
Hahaha lol gaat toch niet gebeuren. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja scheen gelukkig wel wat langer dan gisterenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij jou ook zonnetje geweest vandaag?![]()
lekker weer hier gehad
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Like weggehaaldquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef kree het volgende:
ik doe een deal met jullie trouwens, als ik 100 likes krijg dan doe ik weer een kook video.
Hahaha lol gaat toch niet gebeuren. hahaha
Smile, it's free therapy.![]()
Was heerlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij jou ook zonnetje geweest vandaag?![]()
lekker weer hier gehad![]()
![]()
![]()
quote:zonder jas naar buiten
tijd geleden weer dat je dat kon doen zonder het koud te krijgen.
Smile, it's free therapy.![]()
(c) Y. v/h Hek.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je komt ook niet graag in de IKEA, waar het allemaal je en jij is.![]()
![]()
ow Smakelijk!quote:
hier ook aan de kookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ow ik help die mensen wel vaker!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt nu een baan naast je baan erbij?"Hey die producten hebben geen prijskaart, kun je dat even regelen?"
Of als producten verkeerd geprijsd zijn, door elkaar liggen enz.![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren.quote:
DTS is in goede handen, we passen wel op.
bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nou uiteindelijk werd het dus wel weer terug verrekend toen ik mijn boodschappen ging afrekenen he.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Doorgaans zijn fouten in bedragen in je nadeel...![]()
![]()
Ah nee.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik help die mensen wel vaker!"Hey die producten hebben geen prijskaart, kun je dat even regelen?"
Of als producten verkeerd geprijsd zijn, door elkaar liggen enz.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik help die mensen wel vaker!"Hey die producten hebben geen prijskaart, kun je dat even regelen?"
Of als producten verkeerd geprijsd zijn, door elkaar liggen enz.
Of rotte mandarijnen in een net.
Of spullen over de datum.![]()
Yup, bij Appie ook vaak mee naar iemand gelopen. Of als één of andere bokkenlul de verpakking van een quiche heeft geopend om te ruiken of het wel lekker was en het weer in de koeling heeft gelegd enzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Of rotte mandarijnen in een net.
Of over tijd.![]()
Ik vergeet wel eens de emballagebon bij de zelfkassa. Waar ik pas buiten aan denk.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou uiteindelijk werd het dus wel weer terug verrekend toen ik mijn boodschappen ging afrekenen he.
Nou, da's ook gedoe, moet je weer de winkel in en bij de reguliere kassa het bonnetje inleveren (inclusief aansluiten aan de rij).
De servicebalie doet er niet meer aan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe, ja ik ben het ook wel soms vergeten.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens de emballagebon bij de zelfkassa. Waar ik pas buiten aan denk.
Nou, da's ook gedoe, moet je weer de winkel in en bij de reguliere kassa het bonnetje inleveren.![]()
Daarom zelfscannen. Spullen ingeleverd. Bonnetje eruit en scannen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens de emballagebon bij de zelfkassa. Waar ik pas buiten aan denk.
Nou, da's ook gedoe, moet je weer de winkel in en bij de reguliere kassa het bonnetje inleveren (inclusief aansluiten aan de rij).
De servicebalie doet daar niet meer aan.
En door.![]()
doe servicebalie er niet meer aan?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De servicebalie doet er niet meer aan.
Uw ADH vitamine Worst
Die zijn wegquote:Op maandag 27 januari 2025 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe servicebalie er niet meer aan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo ineens poef geen sigaretten meer dus gooien we het maar dicht
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Zo ineens poef geen sigaretten meer dus gooien we het maar dicht
Maar helemaal dicht nog niet.
Krasloten bv![]()
Bij de AH waar ik kom wel.. maar bij Plus en Poiesz weer nietquote:Op maandag 27 januari 2025 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Maar helemaal dicht nog niet.
Krasloten bv"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hier hebben alle vijf de supermarkten nog wel een servicebalieUw ADH vitamine Worst
Als je daar met je flessenbon aan komt zetten wijzen ze naar binnen. 🤷♂️quote:Op maandag 27 januari 2025 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe servicebalie er niet meer aan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als caissiere leerden we echt heus netjes U aan de klant bij de kassa.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je komt ook niet graag in de IKEA, waar het allemaal je en jij is.
In het algemeen aanspreken dat doet IKEA gewoon met Je.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
AH? (heb niet het stuk hiervoor gelezenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je daar met je flessenbon aan komt zetten wijzen ze naar binnen. 🤷♂️)
Hier ook....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zoomers tutoyeren allemaal, Vousvoyeren is voor boomers!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Als caissiere leerden we echt heus netjes U aan de klant bij de kassa.
In het algemeen aanspreken dat doet IKEA gewoon met Je.![]()
![]()
eens even kijken hoe Mac het doet met bezorgen. geen goeie verwachting van. maar wie weet.Do what you love, love what you do!![]()
Verwachttubgirl?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:41 schreef kree het volgende:
eens even kijken hoe Mac het doet met bezorgen. geen gige verwacgtubg van. naar wie weet.![]()
![]()
In elk geval de Jumbo.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
AH? (heb niet het stuk hiervoor gelezen)
Hier ook....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
moet altijd keer edit doen door auto correctie, lekker boeie ookquote:
Afgelopen weekend nog geld teruggekregen bij servicebalie Jumbo omdat ik emballage was vergeten te verrekenen. Maar bij AH lever ik al tijden geen statiegeld meer in want altijd superdrukUw ADH vitamine Worst
ah is ook een stomme winkel
Gezeik.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoomers tutoyeren allemaal, Vousvoyeren is voor boomers!
Dat ik nou aangesproken word met 'je' door dat opgeschoten jong, nou tot daaraan toe (maar ik word toch écht meerendeels door de medewerkers van supermarkten hier - én de Aldi - aangesproken met U).
Maar de oudere dame die ging afreken voor mij nadat ik toch maar even de winkel in was omdat ik wat nodig had... Die verdiende echt wel U..........
Ik zei nog tegen de (bleek de assistent) manager toen ik die aansprak op het gedrag van de caissier, het is dat ik nog wat nodig heb.... Ben wel begonnen met de beste man - die eerst al geroepen werd door de winkel heen hoe lang het retourneren was - te bedanken voor de service.Maar daarna toch even... "Mag ik nog even opmerken dat ik niet zo netjes behandeld was zojuist? En een klant is toch U? Wat vindt u?"
Soms wel soms niet, maar zijn alle winkel wel eens.. maar komt meer door de mensen die er lopenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan best koken, haha onderschat me niet he?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan.
Maar het zal wel weer bestellen worden om 22.00 uur ofzo.Nog geen uur verder en je gaat weer voor thuisbezorgdquote:Op maandag 27 januari 2025 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
neuh vandaag niet meer heb restje op van gister en daar overleef ik het wel mee.![]()
![]()
Ik denk een quarter pounder voordeel menu, met Double Quarter Pounder, Franse Frietjes (Medium) en Coca-Cola Zero Sugar (Medium). 1.085 Kcalquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja. hahahaha. bedoel mij boeit het niet zo he?>. en is wss goedkoper en minder moeite als zelf koken, maar zie dealquote:Op maandag 27 januari 2025 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog geen uur verder en je gaat weer voor thuisbezorgd
Veel kcal, flink sporten daarnaquote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk een quarter pounder voordeel menu, met Double Quarter Pounder, Franse Frietjes (Medium) en Coca-Cola Zero Sugar (Medium). 1.085 Kcal: P
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel kcal, flink sporten daarna: P
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
valt meequote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk een quarter pounder voordeel menu, met Double Quarter Pounder, Franse Frietjes (Medium) en Coca-Cola Zero Sugar (Medium). 1.085 KcalUw ADH vitamine Worst
Minder moeite in ieder geval.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja. hahahaha. bedoel mij boeit het niet zo he?>. en is wss goedkoper en minder moeite als zelf koken, maar zie deal![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het goedkoper is dan zelf even wat maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja. hahahaha. bedoel mij boeit het niet zo he?>. en is wss goedkoper en minder moeite als zelf koken, maar zie deal
Het is wel minder moeite.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
komende dagen eens een erwtensoep maken met zo'n verspakket, heb mijn username al in de koelkast liggenUw ADH vitamine Worst
Heb nog in de vriezer wat liggenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
komende dagen eens een erwtensoep maken met zo'n verspakket, heb mijn username al in de koelkast liggen
Ik heb nog een paar blikken staan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
noodpakketquote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikken staan.Uw ADH vitamine Worst
Voor noodgevallen wel handigquote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikken staan.
Ja, eigenlijk wel. Voor als er echt niets in huis is en de winkels zijn al dicht, of ik kan niet weg vanwege corona oid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
valt relatief gezien mee ;p.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het goedkoper is dan zelf even wat maken.
Het is wel minder moeite.Do what you love, love what you do!![]()
althans als ik tijd ermee inreken dus..... dan is het sowieso goedkoper al.Do what you love, love what you do!![]()
En waarschijnlijk lauw als het er is.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:53 schreef kree het volgende:
althans als ik tijd ermee inreken dus..... dan is het sowieso goedkoper al.![]()
even denken zelf boodschappen doen en koken? 2,5 uur? zeg drie voor het gemak
kosten 10 euro erbij?Do what you love, love what you do!![]()
uurloon netto ongeveer 20 euro, ok werk ik wel ff uurtje over enzo.
bestellen is <20 euro en eet ik er meestal twee keer van.Do what you love, love what you do!![]()
Nou met al die terugroepacties de laatste tijdquote:Op maandag 27 januari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, maar zijn alle winkel wel eens.. maar komt meer door de mensen die er lopen
Mk, je moeder en?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo, nu nog drie mensen bellen![]()
Maar dat is bij meer supermarkten zo..quote:Op maandag 27 januari 2025 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou met al die terugroepacties de laatste tijd
moet wel zeggen zelf maken is lekkerder, maar qua kosten..... dit voordeliger.Do what you love, love what you do!![]()
bovendien vind ik koken alleen leuk als ik het voor iemand doe? dan wel
voor mezelf boeit het me niet echt eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
met wie sprek je ?je schrijvt weer romaneDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zelfde probleem hier. Waarom moeite doen voor iets waar ik zelf niet eens zin in heb.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef kree het volgende:
bovendien vind ik koken alleen leuk als ik het voor iemand doe? dan wel
voor mezelf boeit het me niet echt eigenlijk.:')![]()
nou precies dat,. jij zal ook wel kunnen koken denk, maar waarom?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Waarom moeite doen voor iets waar ik zelf niet eens zin in heb.
`kost hoop tijd etc afwas en gedoe. en het is neit eens goedkoper als bestellen.
Nu doe ik wel zelf koken trouwens. maar in batch dan.Do what you love, love what you do!![]()
Voor twee koken is wel leuker als alleen voor jezelf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ach ieder z'n prio he, ik vind lekker en gezond eten belangrijkUw ADH vitamine Worst
sowieso wat dan vind ik het dus wel leuk. voor mezelf? lekker boeie. als het maar eten is.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor twee koken is wel leuker als alleen voor jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
eten bestellen of in batch bereiden is niet Perce ongezond he?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
ach ieder z'n prio he, ik vind lekker en gezond eten belangrijk
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Das waar. Dan kun je nog moeite doen voor die andere persoonquote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor twee koken is wel leuker als alleen voor jezelf.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb gewoon meestal niet zon zin in avondetenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
ach ieder z'n prio he, ik vind lekker en gezond eten belangrijk:')![]()
Ik had dit ook altijd maar sinds ik 2x pw wel moeite doe en echt voor mijzelf kook ga ik het toch meer waarderenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das waar. Dan kun je nog moeite doen voor die andere persoon![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb erwtensoep gemaakt ik mis alleen nog een goede rookworst
Uw ADH vitamine Worst
Hema wil je vast wel ff een bezoekje brengen!quote:Op maandag 27 januari 2025 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb erwtensoep gemaakt ik mis alleen nog een goede rookworst![]()
![]()
Sja.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoomers tutoyeren allemaal, Vousvoyeren is voor boomers!
Armoe.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee in batch bereiden niet neequote:Op maandag 27 januari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
eten bestellen of in batch bereiden is niet Perce ongezond he?Uw ADH vitamine Worst
Ik ben in het algemeen best relaxed, maar in winkels wil ik sowieso wel met "u" aangesproken worden, zeker door puisterige pubers die er van pa en ma tegen hun zin in hun centen moeten verdienen voor een nieuwe fatbike.quote:![]()
bestellen ook niet? ok deze mss wel, maarja zitten zoveel conserven in dat ik nog als een mummie wss 100 jaar besta.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee in batch bereiden niet neeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hema wil je vast wel ff een bezoekje brengen!hema toyboy
![]()
![]()
ja heb het wel beetje koudquote:Op maandag 27 januari 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij even badderen in mijn erwtensoepje?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Die puistenkoppen mogen mij tutoyeren. Iedereen mag mij eigenlijk wel tutoyeren.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen best relaxed, maar in winkels wil ik sowieso wel met "u" aangesproken worden, zeker door puisterige pubers die er van pa en ma tegen hun zin in hun centen moeten verdienen voor een nieuwe fatbike.:')![]()
Als dat geen smullen wordtquote:Op maandag 27 januari 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij even badderen in mijn erwtensoepje?![]()
![]()
U maakt zich veel te druk om nietsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen best relaxed, maar in winkels wil ik sowieso wel met "u" aangesproken worden, zeker door puisterige pubers die er van pa en ma tegen hun zin in hun centen moeten verdienen voor een nieuwe fatbike.![]()
Ach ik maak me er niet druk om, maar ik vind het gewoon op dat moment wel ff wat storend.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
U maakt zich veel te druk om niets![]()
Heel aantrekkelijk als mannen dit zeggenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
U maakt zich veel te druk om niets![]()
![]()
Sorry greys vandaag is mijn innerlijke hoer even naar voren gestaptquote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
Sowwww
Kunnen we weer even focussen op mij![]()
Grees showquote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
Sowwww
Kunnen we weer even focussen op mij
Je mag ook gewoon zeggen dat jij je dan oud voeltquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen best relaxed, maar in winkels wil ik sowieso wel met "u" aangesproken worden, zeker door puisterige pubers die er van pa en ma tegen hun zin in hun centen moeten verdienen voor een nieuwe fatbike.
Ook als het vooraf gegaan wordt door: "Ach, mevrouwtje..."?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk als mannen dit zeggen![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry greys vandaag is mijn innerlijke hoer even naar voren gestapt![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry greys vandaag is mijn innerlijke hoer even naar voren gestaptWTF!!!
![]()
![]()
Dafuq koekiequote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry greys vandaag is mijn innerlijke hoer even naar voren gestapt![]()
Neen. Dan komt er stoom uit mijn oren en kan je beter vluchtenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als het vooraf gegaan wordt door: "Ach, mevrouwtje..."?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat jij je dan oud voelt![]()
![]()
Danoontje powerrrrquote:Op maandag 27 januari 2025 19:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neen. Dan komt er stoom uit mijn oren en kan je beter vluchten
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: