SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omdat geen zin om te slapen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan hele nachten op als je vrij bent? Dat is toch niet gezond?
Als ik zou kunnen slapen ging ik echt niet de hele nacht op internet zitten of opblijven
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb nog komkommer, goed ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Allebei lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?![]()
![]()
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
omdat geen zin om te slapen?
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Was alleen benieuwd waarom je het doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.
Was alleen benieuwd waarom je het doetDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan maar 1 van de 2 makenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zeekomkommerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jussiequote:
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Vandaag nietquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?:')![]()
wat is kewpie en wil ik dat eigenlijk wel wetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
en jij dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijnDo what you love, love what you do!![]()
Tijdens een duinenmeet. Die gaat er echt nog een keer komenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Kree zou een goede gesprekspartner voor je zijn![]()
nou ik heb niet echt de motivatie meer ervoor. maar als iemand het wil doen, ga je gangquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens een duinenmeet. Die gaat er echt nog een keer komen
Alweer, of nog steeds "Maandag"....?
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik haak wel aan!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef devzero het volgende:
Ik heb een goed verhaal, maar ik ga het niet vertellen. Wie heeft er ook een goed verhaal?
Oh nee. Toch niet.
Jullie eerst!!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef Sally het volgende:
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.hmmms maar goed dat ik niet in die sector werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als t maar niet op mij isquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik doe alleen aan kosten verhalen![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef Sally het volgende:
Ohw. Helaas nog wel steeds Letterlijk, maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Ikzelf had eerder vandaag wel een geinig momentje aan de kassa: de krat patertjes die ik met @Harrie deelde is inmiddels leeg, dus ik bracht het met de flesjes er in plus nog 3 extra flesjes terug naar de winkel waar ik gekocht had.
Daar kon het niet in de flessenapparaat, maar dat konden ze wel bij de kassa verrekenen.
Hoop gescan, getel, gereken en gedoe en ik was ¤12,95 rijker voor dat ene kratje + 3 extra lege flesjes!
De klant achter mij schrok en ik zei dat ik ook verbaasd was, en liep de winkel in om nog ff wat spulletjes te halen.
Eenmaal terug bij de kassa bleek dat die klant achter me hen had uitgelegd dat ze de bedragen voor volle flesjes patertjes teruggegeven hadden aan mij i.p.v. het normale emballage-bedrag!
Ze wisten absoluut niet meer wat te doen, warrig gedoe met een bonnetje en hoofdrekenen konden ze ook totaal niet, en toen ze er ook nog achter kwamen dat ik nog spulletjes wilde kopen die er ook nog mee verrekend moesten worden, gingen de lampjes helemaal bij hen uit!
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!![]()
![]()
Dus je komt ook niet graag in de IKEA, waar het allemaal je en jij is.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je hebt nu een baan naast je baan erbij?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Tenenkrommend!
En ja, dat tutoyeren bevalt me ook absoluut niet!Ikzelf had eerder vandaag wel een geinig momentje aan de kassa: de krat patertjes die ik met @:harrie deelde is inmiddels leeg, dus ik bracht het met de flesjes er in plus nog 3 extra flesjes terug naar de winkel waar ik gekocht had.
Daar kon het niet in de flessenapparaat, maar dat konden ze wel bij de kassa verrekenen.
Hoop gescan, getel, gereken en gedoe en ik was ¤12,95 rijker voor dat ene kratje + 3 extra lege flesjes!
De klant achter mij schrok en ik zei dat ik ook verbaasd was, en liep de winkel in om nog ff wat spulletjes te halen.
Eenmaal terug bij de kassa bleek dat die klant achter me hen had uitgelegd dat ze de bedragen voor volle flesjes patertjes teruggegeven hadden aan mij i.p.v. het normale emballage-bedrag!
Ze wisten absoluut niet meer wat te doen, warrig gedoe met een bonnetje en hoofdrekenen konden ze ook totaal niet, en toen ze er ook nog achter kwamen dat ik nog spulletjes wilde kopen die er ook nog mee verrekend moesten worden, gingen de lampjes helemaal bij hen uit!
Toen heb ik hen ff in een paar seconden uitgelegd wat er moest gebeuren en hoeveel ik moest bijbetalen!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: