Niet echt lekker fris, vooral niet omdat ze zich daarna niet kunnen douchenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Belofte maakte schuld, Sharice en Wicky gaan de vijver in omdat ze een week langer mochten blijven.
Axel slaat over, logisch, die is net ziek geweest.
Nog een vroegtijdige exit zou geen goede reclame zijn denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Klinkt als de febo aan Niels heeft gevraagd tot vrijdagavond te blijven.
Zoiets dacht ik ook, anders hebben we weer geen bewoner die vertrekt b ij nominatie als hij eerder weg gaatquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Natuurlijk blijft PapaNiels braaf na zijn Exit-chantage.. werkt prima als je dingen wil van Feboquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂quote:
Ik ook onder tafel van het lachen toen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Ja echt geweldig.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂
Triest 😞quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef -river- het volgende:
Ach gut, kindje Jeff wil ook aandacht en duikt in de vijver.
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..
Ja zeg, ik zie het op de achtergrond ... wat sneu.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef -river- het volgende:
Ach gut, kindje Jeff wil ook aandacht en duikt in de vijver.
Elsa kan beter niets tegen Sharice zeggenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa buiten tegen Sharice : The game....... has been changed.
Sharice : Oh ja?
Elsa : Ja
1-op-1 valt ze mee... maar zet haar in een groep en het is verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh wat een vreselijk geluid komt er uit die nieuwe!!!
Niels vertelde gister aan Jordi dat hij zijn kinderen zo miste en eigenlijk niet wist wat hij nog in het huis deed.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.
Ik luister echt nog liever naar nagels die over een schoolbord gaan dan naar de stem van die Evaquote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1-op-1 valt ze mee... maar zet haar in een groep en het is verschrikkelijk.
Hij voelt dat de meesten in de groep hem weg wil hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..
Ja, heel erg "vokal fraai"quote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh wat een vreselijk geluid komt er uit die nieuwe!!!
Omdat hij weet dat alles er nu anders voor staat, dit is puur om zijn kop te redden.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niels vertelde gister aan Jordi dat hij zijn kinderen zo miste en eigenlijk niet wist wat hij nog in het huis deed.
Zo zie ik het ook hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat alles er nu anders voor staat, dit is puur om zijn kop te redden.
Thnx...ooh dat had ik helemaal niet meegekregen... nou mooi dan..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.
Verschrikkelijk!quote:
Thnx...quote:Op maandag 27 januari 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij voelt dat de meesten in de groep hem weg wil hebben.
het lijkt wel of hij aan het afkicken is van iets, misschien roken?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook een tegenvaller
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt wel of hij aan het afkicken is van iets, misschien roken?
hij is in die paar dagen tijd, jaren ouder geworden, grauwe huid en ziet er inmiddels een beetje verwaarloosd uit, beetje dakloze ofzo
Ook zoiets dat op je kringspier werkt! Ik was al zo blij dat Lennie eruit was. Die deed dat ook constant.quote:
Ik zou knettergek worden met iemand als Wicky in mijn leven.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen heeft een wicky nodig in zijn/haar leven.
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het blote harige been van Eva
[ afbeelding ]
Eva is daar zolang het kan.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer bij Eva het kwartje valt...![]()
Bij Jane is het wel al gevallen maar speelt knap lo-profile
Zou graag z'n gezicht eens zien, als hij verliest van Niels en Wicky. Al gaat Niels vast naar huis, vast al met BB afgesproken.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop heeeeeeel erg dat Jeffrey er nog bij komt op de bank..
Jah, dat rare Bedrijven-Beurs-scenario ziet er even beroerd uit als de Crisis-scenario waar ze mee begonnen zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eva is daar zolang het kan.
Met die 3 directeurtjes (ze doen ook niet mee met de spelletjes) verwacht ik dat ze snel vertrekken.
Gebeurd niet😁😁quote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop heeeeeeel erg dat Jeffrey er nog bij komt op de bank..
Naar gozertje. Niels heeft dat nooit gezegd maar Jeffrey noemde een lijst en niela beaamde datquote:
Was gisteren wel leuk met die vogelhuisjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, dat rare Bedrijven-Beurs-scenario ziet er even beroerd uit als de Crisis-scenario waar ze mee begonnen zijn
Nee,nee, ik wil heel graagquote:Op maandag 27 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
"Ik ga er niet vanuit"
Ja gast, dan is het makkelijk om je op te offeren.
Jongens, als er volgende maand een fokker naar het front moet van de minister, dan I take one for the team.
De maand erna zien we dan wel weer.
En dan verwachten dat jullie dat waarderen van mij
Wil graag naar huis toe.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef ledn81 het volgende:
Niels genomineerd [ link | afbeelding ]
Daarom zijn wij een goed team, dat hebben wij over voor elkaar.quote:
Mooi he, ze gaan voor de winst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |