Triest 😞quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef -river- het volgende:
Ach gut, kindje Jeff wil ook aandacht en duikt in de vijver.
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..
Ja zeg, ik zie het op de achtergrond ... wat sneu.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef -river- het volgende:
Ach gut, kindje Jeff wil ook aandacht en duikt in de vijver.
Elsa kan beter niets tegen Sharice zeggenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa buiten tegen Sharice : The game....... has been changed.
Sharice : Oh ja?
Elsa : Ja
1-op-1 valt ze mee... maar zet haar in een groep en het is verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh wat een vreselijk geluid komt er uit die nieuwe!!!
Niels vertelde gister aan Jordi dat hij zijn kinderen zo miste en eigenlijk niet wist wat hij nog in het huis deed.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.
Ik luister echt nog liever naar nagels die over een schoolbord gaan dan naar de stem van die Evaquote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1-op-1 valt ze mee... maar zet haar in een groep en het is verschrikkelijk.
Hij voelt dat de meesten in de groep hem weg wil hebben.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..
Ja, heel erg "vokal fraai"quote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh wat een vreselijk geluid komt er uit die nieuwe!!!
Omdat hij weet dat alles er nu anders voor staat, dit is puur om zijn kop te redden.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Niels vertelde gister aan Jordi dat hij zijn kinderen zo miste en eigenlijk niet wist wat hij nog in het huis deed.
Zo zie ik het ook hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat alles er nu anders voor staat, dit is puur om zijn kop te redden.
Thnx...ooh dat had ik helemaal niet meegekregen... nou mooi dan..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Niels weet echt wel dat bijna iedereen hem wilde nomineren.
Verschrikkelijk!quote:
Thnx...quote:Op maandag 27 januari 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij voelt dat de meesten in de groep hem weg wil hebben.
het lijkt wel of hij aan het afkicken is van iets, misschien roken?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook een tegenvaller
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |