Niet echt lekker fris, vooral niet omdat ze zich daarna niet kunnen douchenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Belofte maakte schuld, Sharice en Wicky gaan de vijver in omdat ze een week langer mochten blijven.
Axel slaat over, logisch, die is net ziek geweest.
Nog een vroegtijdige exit zou geen goede reclame zijn denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Klinkt als de febo aan Niels heeft gevraagd tot vrijdagavond te blijven.
Zoiets dacht ik ook, anders hebben we weer geen bewoner die vertrekt b ij nominatie als hij eerder weg gaatquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Natuurlijk blijft PapaNiels braaf na zijn Exit-chantage.. werkt prima als je dingen wil van Feboquote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂quote:
Ik ook onder tafel van het lachen toen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂
Hoezo wil Niels ineens naar huis, dit was toch zijn grote droom.... van mij mag hij hoor, ik zal hem niet missen..quote:Op maandag 27 januari 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
Ja echt geweldig.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:22 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja hij is leuk en grappig hahaha. Gister avond kwam ik niet bij van het lachen om die man met het vogelhuisjes timmeren😂😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |