Zou graag z'n gezicht eens zien, als hij verliest van Niels en Wicky. Al gaat Niels vast naar huis, vast al met BB afgesproken.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop heeeeeeel erg dat Jeffrey er nog bij komt op de bank..
Jah, dat rare Bedrijven-Beurs-scenario ziet er even beroerd uit als de Crisis-scenario waar ze mee begonnen zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eva is daar zolang het kan.
Met die 3 directeurtjes (ze doen ook niet mee met de spelletjes) verwacht ik dat ze snel vertrekken.
Gebeurd niet😁😁quote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop heeeeeeel erg dat Jeffrey er nog bij komt op de bank..
Naar gozertje. Niels heeft dat nooit gezegd maar Jeffrey noemde een lijst en niela beaamde datquote:
Was gisteren wel leuk met die vogelhuisjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, dat rare Bedrijven-Beurs-scenario ziet er even beroerd uit als de Crisis-scenario waar ze mee begonnen zijn
Nee,nee, ik wil heel graagquote:Op maandag 27 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
"Ik ga er niet vanuit"
Ja gast, dan is het makkelijk om je op te offeren.
Jongens, als er volgende maand een fokker naar het front moet van de minister, dan I take one for the team.
De maand erna zien we dan wel weer.
En dan verwachten dat jullie dat waarderen van mij
Wil graag naar huis toe.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef ledn81 het volgende:
Niels genomineerd [ link | afbeelding ]
Daarom zijn wij een goed team, dat hebben wij over voor elkaar.quote:
Mooi he, ze gaan voor de winst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |