Ik heb liever dat een man de eerste stap zet. Ik ben daarin best traditioneelquote:Op maandag 27 januari 2025 14:43 schreef Kopiko het volgende:
Je zou zomaar eens een keertje iets tegen hem kunnen zeggen.
Dan zou ik eens bij de loopbanden kijken.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:46 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een man de eerste stap zet. Ik ben daarin best traditioneel
Omdat ik tot nu toe heb meegemaakt dat een man, als hij interesse heeft in mij, altijd zelf de eerste stap zet. En als hij daarna interesse heeft in meer (daten) ook altijd initiatief zal nemen hiervoor. Als ik een man moet vragen hoe het tussen ons zit dan wil hij nooit iets meerquote:Op maandag 27 januari 2025 14:45 schreef junkiesietze het volgende:
Misschien hebben ze al een vriendin en vinden ze het alleen leuk om naar je te kijken.
Of ze durven niet omdat er zoveel vrouwen zijn die klagen dat ze in de sportschool aangestaard worden en daar last van hebben.
maar doe eens gek, spreek jij er eens een aan, wat houd je tegen?
elke man is anders, dus wat de ene doet wil niet zeggen dat de ander dat ook doet toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:48 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Omdat ik tot nu toe heb meegemaakt dat een man, als hij interesse heeft in mij, altijd zelf de eerste stap zet. En als hij daarna interesse heeft in meer (daten) ook altijd initiatief zal nemen hiervoor. Als ik een man moet vragen hoe het tussen ons zit dan wil hij nooit iets meer
Ja dat is ook zo, maar de meeste mannen vinden het leuker om zelf te jagen denk ik. En ik durf zelf vaak ook niet de eerste stap te zettenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
elke man is anders, dus wat de ene doet wil niet zeggen dat de ander dat ook doet toch?
Waar zouden we dan over moeten praten? Donald Trump? Oekraïne-Rusland? Hamas-IDF?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Marinadevv het volgende:
Ik sport zo een 3 keer per week en er zijn best wel wat mannen die naar mij kijken, enige wat ze doen is mij aankijken of glimlachen of vragen of ik iets gebruik. Maar echt een gesprek willen (of durven?) ze niet.
Of je geeft de verkeerde signalen terug. Tenslotte is er tegenwoordig wetgeving waardoor je als man in de grootste problemen kunt komen door een misverstand of zelfs alleen maar een verkeerd woord. Dat maakt mannen voorzichtig en afwachtender. Logisch ook, gezien de mogelijke gevolgen van een fout.quote:Er is er 1 die ik wel een leuke uitstraling vind hebben. Enige wat hij doet, is mij zoeken en daarna oogcontact maken. Ik heb dit door, omdat ik een beetje let wat hij doet. Maar hij heeft dit van mij denk ik niet door.
Of je verbeeldt je dingen, dat kan natuurlijk ook.quote:Hij gaat ook voor me een oefening doen of staan en dan naar me kijken om me te laten zien dat hij me opmerkt. Ik heb hierdoor het gevoel dat hij me leuk vindt.
Eh, een blik is geen consent, dat moet in woorden uitgesproken worden. Zo wilden vrouwen dat, daarom is die hele wetgeving er gekomen.quote:Ik kijk wat langer terug om hem te laten weten dat ik toegankelijk ben.
Well, je kan er van uit gaan dat er lichamelijke aantrekkingskracht is, neem ik aan. Maar ja, er zijn miljoenen vissen in de zee die ook een lichamelijke aantrekkingskracht uitlokken. Dus hoe ga jij hem duidelijk maken dat jij die speciale vis bent die het het waard is om eventueel zijn vrijheid voor op te geven?quote:Vraag aan de mannen. Als iemand zo lang kijkt en me steeds opmerkt dat ik er ben, kan ik er dan vanuit gaan dat er interesse is? Of vindt hij het leuk om naar me te kijken en dat is het en hoeft hij er niets mee te doen?
Weet je zeker dat je dit niet verzint?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:49 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Waarom moet dat een zekerheid zijn? Als een man naar me kijkt, wil hij standaard seks? ik snap mannen gewoon niet vandaar deze vragen
Nou, ik zal je mannen leren kennen. Ja, ze willen standaard seks, er van uit gaande dat ze onder de, zeg maar zo'n 35 a 40 zijn. Daarboven ook wel, trouwens, maar dan zijn ze wat meer beheerst.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:49 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Als een man naar me kijkt, wil hij standaard seks? ik snap mannen gewoon niet vandaar deze vragen
Als een man een praatje probeert te knopen met een vrouw die vriendelijk naar hem kijkt en dat vaker, dan zal er echt niets vervelends gebeuren. Als ik geen interesse in een man heb, dan ziet hij me nooit terugkijken. En een man die zichzelf opdringt, is ook al foute boel. Dus een man moet ook wel kunnen aanvoelen wanneer hij een vrouw kan aanspreken en niet zo bang zijn dat het meteen foute boel is.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar zouden we dan over moeten praten? Donald Trump? Oekraïne-Rusland? Hamas-IDF?
Of over sport, bodybuilding? Auto's, motoren, de nieuwste computer?
[..]
Of je geeft de verkeerde signalen terug. Tenslotte is er tegenwoordig wetgeving waardoor je als man in de grootste problemen kunt komen door een misverstand of zelfs alleen maar een verkeerd woord. Dat maakt mannen voorzichtig en afwachtender. Logisch ook, gezien de mogelijke gevolgen van een fout.
[..]
Of je verbeeldt je dingen, dat kan natuurlijk ook.
[..]
Eh, een blik is geen consent, dat moet in woorden uitgesproken worden. Zo wilden vrouwen dat, daarom is die hele wetgeving er gekomen.
Onderneem dus actie.
[..]
Well, je kan er van uit gaan dat er lichamelijke aantrekkingskracht is, neem ik aan. Maar ja, er zijn miljoenen vissen in de zee die ook een lichamelijke aantrekkingskracht uitlokken. Dus hoe ga jij hem duidelijk maken dat jij die speciale vis bent die het het waard is om eventueel zijn vrijheid voor op te geven?
Met daarbij inachtneming van dat het hem in deze tijd ook nog eens zijn vrijheid kan kosten als hij zich vergist en jij een aanklacht van seksuele intimidatie indient.
Dat durf ik niet. Ik durf alleen terug te kijken en te glimlachen. Ik ben het eerder gewend dat mannen gewoon rechtstreeks laten weten dat ze willen praten. Dus mannen die dat niet doen en alleen kijken, snap ik niet wat dat betekentquote:
Ik vind echt dat een man de vrouw moet uitvragen. Daar ben ik echt ouderwets in. Ik wil alleen weten dat als een man veel kijkt of dit betekenis heeft of dat hij per ongeluk zoveel in mijn blikveld loopt en oogcontact maaktquote:Op maandag 27 januari 2025 14:53 schreef Droopie het volgende:
Op internet staan ook legio vrouwen die klagen dat een sportschool alleen voor sporten is.
En stel, iemand zet een stap naar een ander en je loopt een blauwtje.
Dan kan het daarna best akward worden.
Dus meneer wilt waarschijnlijk gewoon zijn sportschool behouden om te sporten.
Aan de andere kant. Mensen zijn verschillend, kunnen tig van redenen zijn.
Doe eens gek en origineel, vraag hem mee om een drankje te doen na afloop.
En misschien vind die man dat je in sportschool komt om te sporten.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:02 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Ik vind echt dat een man de vrouw moet uitvragen. Daar ben ik echt ouderwets is. Ik wil alleen weten dat als een man veel kijkt of dit betekenis heeft of dat hij per ongeluk zoveel in mijn blikveld loopt en oogcontact maakt
Hij kan wel praten met een andere vrouw daar, maar zij is stuk ouder dan hem en heel dun.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
En misschien vind die man dat je in sportschool komt om te sporten.
Dus tsja, dat noemen ze dan een patstelling.
"Niets veranderlijkers dan de stemming van een vrouw". Sorry voor deze, ik bedoel het grappig.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:59 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Als een man een praatje probeert te knopen met een vrouw die vriendelijk naar hem kijkt en dat vaker, dan zal er echt niets vervelends gebeuren. Als ik geen interesse in een man heb, dan ziet hij me nooit terugkijken. En een man die zichzelf opdringt, is ook al foute boel. Dus een man moet ook wel kunnen aanvoelen wanneer hij een vrouw kan aanspreken en niet zo bang zijn dat het meteen foute boel is.
Het ligt 100% aan de setting. De sportschool is voor sport en niet voor het oppikken van een vrouw. En in de sportschool focus je je op het sporten, en niet op het beter leren kennen van elkaar. Sowieso zal hij niet per ongeluk zijn "nest" vuil willen maken waardoor hij niet meer naar die sportschool zal kunnen en een andere moet zoeken.quote:Ik kan iemand niets duidelijk maken als we nooit praten. Bovendien weet ik niet eens zeker of hij interesse heeft.
Mannen moeten niet lui worden en gewoon een vrouw durven uitvragen, vind ik. Voor hetzelfde geldt vervuil ik mijn nest toch? Het is mannelijk om met een vrouw durven te praten. Ik vind het aantrekkelijk als een man de eerste stap durft te zetten. Dus dat is gewoon een vereiste. Ik ga hem niet uitvragen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
"Niets veranderlijkers dan de stemming van een vrouw". Sorry voor deze, ik bedoel het grappig.
[..]
Het ligt 100% aan de setting. De sportschool is voor sport en niet voor het oppikken van een vrouw. En in de sportschool focus je je op het sporten, en niet op het beter leren kennen van elkaar. Sowieso zal hij niet per ongeluk zijn "nest" vuil willen maken waardoor hij niet meer naar die sportschool zal kunnen en een andere moet zoeken.
Dus... Als jij interesse in hem hebt, en je denkt dat hij interesse in jou heeft, vraag hem dan of hij na het sporten iets met je wil gaan drinken. En dan niet in de bar van de sportschool, maar ergens in een café verderop. En je zal merken dat het gesprek dan heel anders zal verlopen.
Of hij zal "nee, sorry" zeggen. Dan weet je dat hij wel seks met je wil, maar dat hij andere verplichtingen heeft die hem er van weerhouden. Of misschien is hij homofiel, dat kan natuurlijk ook gewoon. Ook iemand die homofiel is weet een mooi vrouwenlichaam wel te waarderen.
Misschien is ze hem wel aan het teasen, zo van: "Zie je wel, ze kijkt al weer naar je. Ze heeft interesse in jou, ik zei het je toch!"? Of misschien is het wel zijn zus, hahaha.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Grappige is dat die vrouw mij ziet en dan meteen met hem gaat praten (ze kennen elkaar al daar). Dus ze ziet me als een soort bedreiging. Ik zie er qua uiterlijk wel beter uit dan haar.
Dat zeg ik: dan moet je jezelf beschikbaar maken voor een gesprek op een andere plek dan in de sportschool. Bijvoorbeeld in de gang, of het sportcafé, of de fietsenstalling/parkeerplaats. De kleedkamer zou ik je niet aanradenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:22 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Mannen moeten niet lui worden en gewoon een vrouw durven uitvragen, vind ik. Voor hetzelfde geldt vervuil ik mijn nest toch? Het is mannelijk om met een vrouw durven te praten. Ik vind het aantrekkelijk als een man de eerste stap durft te zetten. Dus dat is gewoon een vereiste. Ik ga hem niet uitvragen.
Het is zijn zus niet, ze heeft een andere afkomst. Ze kunnen ook geen half zus half broer zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Misschien is ze hem wel aan het teasen, zo van: "Zie je wel, ze kijkt al weer naar je. Ze heeft interesse in jou, ik zei het je toch!"? Of misschien is het wel zijn zus, hahaha.
Je moet jezelf gewoon niet zo gek maken. Jij bent voor hem net zo'n onbekende als hij voor jou is.
Wacht hem na het sporten in de gang op, en vraag hem hoe hij heet en hoe lang hij al bij deze sportschool komt, en wat daar dan verder nog op volgt. En als het gesprek vlot en hij allerlei persoonlijke dingen gaat vertellen vertel hem dan: "Hé, heb je mischien zin om in café [vul in] wat te gaan drinken?".
Dan moet ik steeds in de gang wachten. Ik vind dat hij gewoon met me moet praten. Alleen zo kijken kijken kijken, niet kopen ben ik ook wel snel klaar mee. Ik kom daar helemaal tot in de puntjes verzorgd en mijn mooie sportoutfit aan hopend dat dit de dag zal zijn dat hij iets zegt, nee.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat zeg ik: dan moet je jezelf beschikbaar maken voor een gesprek op een andere plek dan in de sportschool. Bijvoorbeeld in de gang, of het sportcafé, of de fietsenstalling/parkeerplaats. De kleedkamer zou ik je niet aanraden.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Is het nog wat geworden met die collega?
En als hij dat niet doet dan zul jij het moeten doen en als jij dat niet wil omdat je 'traditioneel' bent dan heb je pech gehad dan.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:30 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds in de gang wachten. Ik vind dat hij gewoon met me moet praten. Alleen zo kijken kijken kijken, niet kopen ben ik ook wel snel klaar mee. Ik kom daar helemaal tot in de puntjes verzorgd en mijn mooie sportoutfit aan hopend dat dit de dag zal zijn dat hij iets zegt, nee.
Hmm. Misschien zul je dan wel eeuwig vrijgezel blijven: als je niet buiten je comfort-zone durft te stappen. Of misschien zul je wel een man vinden, maar die je tweede of derde keus zal zijn en waarmee je misschien wel ongelukkig zal zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:30 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds in de gang wachten. Ik vind dat hij gewoon met me moet praten. Alleen zo kijken kijken kijken, niet kopen ben ik ook wel snel klaar mee. Ik kom daar helemaal tot in de puntjes verzorgd en mijn mooie sportoutfit aan hopend dat dit de dag zal zijn dat hij iets zegt, nee.
Vermoedelijk is het dan al genoeg dat er een bevestiging van jouw zijde is, maar heeft hij verder geen behoefte werkelijk diepergaand contact aan te gaan, omdat hij misschien al een relatie heeft.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Marinadevv het volgende:
Vraag aan de mannen. Als iemand zo lang kijkt en me steeds opmerkt dat ik er ben, kan ik er dan vanuit gaan dat er interesse is? Of vindt hij het leuk om naar me te kijken en dat is het en hoeft hij er niets mee te doen?
Trouwens. Als jij zo tot in de puntjes verzorgd in de sportschool komt, met een mooie outfit aan, dan zou ik ook naar je kijken hoor. En aangezien ik een heleboel zelfvertrouwen heb, zou ik ook gewoon blijven kijken wanneer jij terug kijkt en oogcontact maakt. Ik zou zelfs naar je lachen. Maar ik ben niet te krijgen, hoor. Mijn vrijheid behoort al aan een vrouw toe. Maar dat weerhoud me er niet van om naar een mooie vrouw te kijken. Ik ben niet hypocriet: ik ontken mijn gevoelens niet, maar ook niet mijn gebondenheid en mijn verantwoordelijkheid aan mijn partner.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:30 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Ik kom daar helemaal tot in de puntjes verzorgd en mijn mooie sportoutfit aan hopend dat dit de dag zal zijn dat hij iets zegt, nee.
Goed dat je dit vraagt. Deze collega heeft me bijvoorbeeld nooit willen daten, maar hij vond alleen mijn uiterlijk mooi ben ik achtergekomen. Toen ik een andere baan vond, vroeg ik hem op de man af wat hij van me vond en dat ik wel interesse had in meer. Toen zei hij dat hij me heel mooi vond, maar dat ik niet religieus genoeg ben en dat ik ongelukkig met hem zou worden. Dus dat verklaarde waarom hij zoveel flirtte, zoals van ja “ ik moet je rondingen kunnen voelen dan weet ik dat het goed is “ maar er nooit iets mee deed. Hij vond alleen mijn uiterlijk leuk. Hij twijfelde eerst of hij iets met me zou beginnen, hij scheen er alleen aan hebben gedacht maar hij wist meteen al dat ik niet religieus genoeg voor hem ben.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Is het nog wat geworden met die collega?
Hij heeft teveel vrienden daar. Ik ga dat echt niet doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Loop naar hem toe en fluister in zijn oor "zo jochie, zou ik jou eens lekker laten zweten" als hij dan nog niet in actie komt, dan heeft hij duidelijk geen interesse
Ja, een bezette man hoef ik verder ook niet. Tenzij hij het uitmaakt met zijn vriendin om met mij iets te beginnen (mocht ik hem zien zitten)quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Trouwens. Als jij zo tot in de puntjes verzorgd in de sportschool komt, met een mooie outfit aan, dan zou ik ook naar je kijken hoor. En aangezien ik een heleboel zelfvertrouwen heb, zou ik ook gewoon blijven kijken wanneer jij terug kijkt en oogcontact maakt. Ik zou zelfs naar je lachen. Maar ik ben niet te krijgen, hoor. Mijn vrijheid behoort al aan een vrouw toe. Maar dat weerhoud me er niet van om naar een mooie vrouw te kijken. Ik ben niet hypocriet: ik ontken mijn gevoelens niet, maar ook niet mijn gebondenheid en mijn verantwoordelijkheid aan mijn partner.
Dit even om jou mijn perspectief te laten zien. Ter lering en mogelijk vermaak.
Soms moet je lef tonen als je iets echt graag wiltquote:Op maandag 27 januari 2025 15:46 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Hij heeft teveel vrienden daar. Ik ga dat echt niet doen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Soms moet je lef tonen als je iets echt graag wilt
Lekker makkelijk voor hem. Zo makkelijk ben ik niet te krijgen hoor. En ik ga zeker niet snel met een man naar bed. Dat doe ik alleen in een relatie met een serieuze vent.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:39 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Loop naar hem toe en fluister in zijn oor "zo jochie, zou ik jou eens lekker laten zweten" als hij dan nog niet in actie komt, dan heeft hij duidelijk geen interesse
Prima toch, en sommige mannen hebben helemaal geen zin in dat gezeur, als het nu al begint.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk voor hem. Zo makkelijk ben ik niet te krijgen hoor. En ik ga zeker niet snel met een man naar bed. Dat doe ik alleen in een relatie met een serieuze vent.
Doe maar lekker moeilijk, dan kan je hier op je 70ste verjaardag komen vragen waarom je nogsteeds vrijgezel bentquote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk voor hem. Zo makkelijk ben ik niet te krijgen hoor. En ik ga zeker niet snel met een man naar bed. Dat doe ik alleen in een relatie met een serieuze vent.
Er is niets mis mee om eerst een binding met een man te hebben en weten dat je bij elkaar past voordat je er seks mee hebt. Ik denk liever daar voor de seks over na dan dat ik er na de seks over denk en hij zoiets heeft van ow seks kan wel maar geen relatie. Dat is niet moeilijk doen, maar gewoon het beste voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:55 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Doe maar lekker moeilijk, dan kan je hier op je 70ste verjaardag komen vragen waarom je nogsteeds vrijgezel bent
Zoeken? Ik zou het eerder 'passief wachten op' noemen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef Marinadevv het volgende:
Dus ik zoek liever eerst een connectie
Nee je zoekt niet, je wacht tot er een connectie op je afkomt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Dus ik zoek liever eerst een connectie en een man die mij echt wil voor wie ik ben.
Dat uitmaken zal alleen gebeuren wanneer jij het initiatief neemt.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef Marinadevv het volgende:
[..]
Ja, een bezette man hoef ik verder ook niet. Tenzij hij het uitmaakt met zijn vriendin om met mij iets te beginnen (mocht ik hem zien zitten)
Nou 3 keer zelfs al!quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Marinadevv het volgende:
Maar hij heeft tot nu toe nooit iets gezegd. Het is nu al 3 keer dat ik hem in de sportschool heb gezien.
Bij zo’n heel verzorgd uiterlijk denk ik altijd zoiets:quote:Op maandag 27 januari 2025 16:05 schreef Lienekien het volgende:
Maar het initiatief voor die connectie moet wel helemaal van zijn kant komen. Terwijl het enige waar hij nu op af kan gaan, je enorm verzorgde uiterlijk is.
Is dit in een Basic Fist of in een normale sportschool?quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Marinadevv het volgende:
Ik sport zo een 3 keer per week en er zijn best wel wat mannen die naar mij kijken, enige wat ze doen is mij aankijken of glimlachen of vragen of ik iets gebruik. Maar echt een gesprek willen (of durven?) ze niet.
Er is er 1 die ik wel een leuke uitstraling vind hebben. Enige wat hij doet, is mij zoeken en daarna oogcontact maken. Ik heb dit door, omdat ik een beetje let wat hij doet. Maar hij heeft dit van mij denk ik niet door.
Hij gaat ook voor me een oefening doen of staan en dan naar me kijken om me te laten zien dat hij me opmerkt. Ik heb hierdoor het gevoel dat hij me leuk vindt. Hij kijkt me altijd in mijn ogen als hij langsloopt of tussen zijn sporten door.
Ik kijk wat langer terug om hem te laten weten dat ik toegankelijk ben.
Maar hij heeft tot nu toe nooit iets gezegd. Het is nu al 3 keer dat ik hem in de sportschool heb gezien.
Vraag aan de mannen. Als iemand zo lang kijkt en me steeds opmerkt dat ik er ben, kan ik er dan vanuit gaan dat er interesse is? Of vindt hij het leuk om naar me te kijken en dat is het en hoeft hij er niets mee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |