Wat een heerlijke foto's en een geweldig geslaagde actie zo met alle mensen die speciaal van verre naar jullie komenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Donatiedoos, ik schat tweederde van de kosten eruit. Dus een verdomd goedkope manier om een groot feest te gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een smakelijke pizza’s!in die hoeveelheden ook.
Wordt het een vaste pizza dag in de week? In de maand?
Je doet het niet voor niks toch? ¤¤¤
Dit was in het sociaal centrum en we hebben erop ingeleverd maar dat geeft niet want het was voor de lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een smakelijke pizza’s!in die hoeveelheden ook.
Wordt het een vaste pizza dag in de week? In de maand?
Je doet het niet voor niks toch? ¤¤¤
Tiene pinta!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wisten jullie trouwens dat de Laura Pausini en Eros Ramazzotti hun muziek in Spanje in het Spaans uitbrengen? Ze doen ook de concerten in het Spaans.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die staan er óók op, maar nog veel meer. 😆
Meegenomenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:26 schreef Bramito het volgende:
Leuk dat er veel belangstelling was. Spanjaarden zijn altijd wel te porren voor dit soort sociale gelegenheden. Jullie hadden ook echt veel soorten. Hadden jullie je oven meegenomen, of hadden ze daar een goeie?
Een bocarte is trouwens gewoon een ansjovis. Boquerón, bocarte, anchoa etc allemaal hetzelfde visje.
Ja lekker boquerones en vinagre noemen ze dat in andere delen van Spanje. Mijn vrouw is grootverbruiker.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
MeegenomenNoraFlames pizzaoven.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja ik ga als de visboer donderdag komt ook zeker nieuwe makenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:40 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ja lekker boquerones en vinagre noemen ze dat in andere delen van Spanje. Mijn vrouw is grootverbruiker.
https://noraflames.com/horno-de-gas-girapizza/
Da´s een mooi ding!
Het ligt ook best dicht bij elkaar. Ik vermijd Italiaans want ik raak ervan in de war. 🤣quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:33 schreef Bramito het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat de Laura Pausini en Eros Ramazzotti hun muziek in Spanje in het Spaans uitbrengen? Ze doen ook de concerten in het Spaans.
Zo spreek ik geen 3 woorden Frans meer, sinds ik in Argentinie woon. Terwijl ik wel gewoon eindexamen Frans deed (geslaagd met een 8 als ik me niet vergis). Bizar hoe snel Spaans mijn Frans compleet heeft verdrongen...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het ligt ook best dicht bij elkaar. Ik vermijd Italiaans want ik raak ervan in de war. 🤣
Dat heb ik met mijn weber gasbbq. Ik doe echt lang met zo'n fles. Ik heb dan wel een gewone, niet zo'n kleintje en ik gebruik propaan ivm kou.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja ik ga als de visboer donderdag komt ook zeker nieuwe maken![]()
En ik ben super blij met die oven - en verbaasd hoe lang we met een gasfles doen met dat ding.
Met 'n knop aan de zijkant - mechanischquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:39 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn weber gasbbq. Ik doe echt lang met zo'n fles. Ik heb dan wel een gewone, niet zo'n kleintje en ik gebruik propaan ivm kou.
Hoe draait die steen eigenlijk?
Booohhh boqueronesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
MeegenomenNoraFlames pizzaoven.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kan ik niet begrijpen, want ik spreek en lees geen Spaans.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik spam dit project ook hier even voor als iemand een paar euro over heeft:
https://www.goteo.org/project/clausura-fest/participate
Dat hoeft ook helemaal niet want je browser kan dat automagisch voor je vertalen. Menu rechts bovenin (drie stipjes bij Android).quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik niet begrijpen, want ik spreek en lees geen Spaans.
Weer wat geleerd op mijn oude dag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Dat hoeft ook helemaal niet want je browser kan dat automagisch voor je vertalen. Menu rechts bovenin (drie stipjes bij Android).
Of je plakt de url in Google Translate, kan ook.
Ik denk niet dat je tot de doelgroep behoort:quote:
quote:Het hoofddoel van dit project is een festival te creëren dat zich richt op de lokale cultuur en de vele subgenres van elektronische muziek verkent. IDM, ambient en techno, samen met beeldende kunst, vormen de hoogtepunten van een evenement dat op 29 en 30 augustus 2025 in het klooster zelf plaatsvindt.
Met dit initiatief willen we artistieke projecten uit de rijke Asturische elektronische muziekscene promoten. Daarbij spelen we in de eerste plaats artiesten uit onze eigen regio, maar we houden ook rekening met het muzikale aanbod van naburige gemeenschappen zoals Galicië, met name de provincie Lugo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |