Dan hadden ze zo hard gelachen dat we het hier nog konden horen. Het vriendje van de dochter van de president uitleveren?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou snelvolgens mij had het al gebeurd kunnen zijn en was het misschien slimmer geweest om dit te doen voordat het in de media kwam lijkt mij. Kan me niet voorstellen dat Jos dit rustig gaat afwachten.
Echt hè. Het was zelf hoe hij in de onderwereld bekend stond, zijn bijnaam.quote:
Misschien krijgt hij er wel een trauma van, laten we dat vooral vermijden!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt hè. Het was zelf hoe hij in de onderwereld bekend stond, zijn bijnaam.
Jos L. (niet te verwarren met Jos B.) zit liever in de witte wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:50 schreef sturmpie het volgende:
Bolle Jos komt er wel onderuit, als hij daar een frikandelllenfabriek begint met werkelozen en biologische kippen dan mag hij gegarandeerd blijven
Indien waar: top.quote:
Die heeft daar genoeg vriendjes om onder te duiken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:07 schreef Discombobulate het volgende:
Waar kan ie heen?
Overigens denk ik dat het maar matig nieuws is in het buiteland.
Gohquote:
Nah, als je centen heb leef je er bijzonder comfortabel over het algemeen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed hoop dat het hem waard was, op de vlucht in de derde wereld wat een topleven
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het beste land zijn om heen te vluchten eigenlijk? Gewoon de buren, Liberia ofzo? Of in Zuid Amerika in Paraguay ofzo?
Dubai niet meer namelijk.
Met zoveel geld?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het beste land zijn om heen te vluchten eigenlijk? Gewoon de buren, Liberia ofzo? Of in Zuid Amerika in Paraguay ofzo?
Dubai niet meer namelijk.
Jammer dat John Candy al is overleden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mmm, oostwaarts?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |