abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:09:06 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216459469
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Laten we wel een beetje woke en inclusief blijven. Volslanke Jos(je) they/them
Duidelijk een he/him :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216459491
Döner Jos.
De enige echte.
pi_216459706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je in zo'n wereldje aan de top komt ben je per definitie slim.
Taghi werd ook gezien als slimme leerling op het vwo. Als je dom bent, blijf je gewoon een loopjongen, loop je tegen de lamp, of wordt je neergeschoten.
pi_216459725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Taghi werd ook gezien als slimme leerling op het vwo. Als je dom bent, blijf je gewoon een loopjongen, loop je tegen de lamp, of wordt je neergeschoten.
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale beveiliging van de gevangenisvleugel van de EBI geschopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:29:46 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216459741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:28 schreef Nober het volgende:

[..]
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale gevangenisvleugel van de EBI gestopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.
En via allerlei constructies zijn familie miljoenen nagelaten. Kon slechter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:30:41 #57
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216459748
Ik vraag me toch wel af waar je beter af bent. In zo'n shithole als Sierra Leone, of in het Staatshotel, zo'n riante Hollandse gevangenis waar je onbeperkt op je Playstation kunt zitten en hoeren kunt laten aanrukken.

ik vermoed dat Bolle Jos' handeltje nog springlevend is, hij daarmee nog steeds bakken met geld binnenharkt, niet alleen voor hemzelf maar ook voor anderen, en dat hij daarom vooralsnog eigenlijk weinig andere keus heeft dan zich in zo'n kutland te verschansen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:32:07 #58
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216459765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:28 schreef Nober het volgende:

[..]
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale beveiliging van de gevangenisvleugel van de EBI geschopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.
Altijd nog beter dan Sierra Leone.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:29 schreef Caland het volgende:

[..]
En dit.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:35:32 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216459801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vraag me toch wel af waar je beter af bent. In zo'n shithole als Sierra Leone, of in het Staatshotel, zo'n riante Hollandse gevangenis waar je onbeperkt op je Playstation kunt zitten en hoeren kunt laten aanrukken.

De hele dag in beperking achter een dichte deur of in de relatieve vrijheid met je vrouw en kind en met miljoenen te besteden. Moeilijke keuze zeg.

Hoe luxe je een gevangenis ook maakt, het blijft een gevangenis. Dat willen populistjes nog wel eens vergeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:39:04 #60
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216459829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]
De hele dag in beperking achter een dichte deur of in de relatieve vrijheid met je vrouw en kind en met miljoenen te besteden. Moeilijke keuze zeg.

Hoe luxe je een gevangenis ook maakt, het blijft een gevangenis. Dat willen populistjes nog wel eens vergeten.
Hou toch op. De gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. Zelfs de EBI.

Ik zou er zo een paar maanden gaan zitten hoor, als ik de kans kreeg. Beetje op de Playstation, beetje boeken lezen, af en toe een hoertje langs laten komen, allemaal op kosten van de gemeenschap natuurlijk. Lijkt me gewoon hele dikke prima.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:40:25 #61
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216459846
Waaorm laten we hem daar niet gewoon?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:40:54 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216459849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Hou toch op. De gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. Zelfs de EBI.

Ik zou er zo een paar maanden gaan zitten hoor, als ik de kans kreeg. Beetje op de Playstation, beetje boeken lezen, af en toe een hoertje langs laten komen, allemaal op kosten van de gemeenschap natuurlijk. Lijkt me gewoon hele dikke prima.
Het staat je vrij om daar een sollicitatie naar te doen, vermoedelijk roep je na een paar dagen al om je moeder :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:41:38 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216459856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:40 schreef xzaz het volgende:
Goed plan. Gewoon lekker daar in die shithole laten. Lekker goedkoop.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:47:53 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216459913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:40 schreef xzaz het volgende:
Omdat de coke hier dan nog steeds tegen de plinten aan blijft klotsen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:53:09 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216459951
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zou het wat uitmaken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216459987
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat zal het sowieso wel blijven doen, ook al zou Jos morgen al in de EBI zitten.

Voor elk kopstuk dat je oppakt, voor elke organisatie die je ontmantelt, staat er meteen een nieuwe voor in de plaats.

Daarnaast zijn er tal van organisaties actief in Nederland.
Wij zijn voornamelijk een doorvoerhaven, slechts een klein deel van alle coke die hier aankomt is voor de Nederlandse markt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216460017
quote:

[..]

Na de eerste visitatie zit je jankend in je celletje :')
pi_216460166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Of schrijf je 'wordt je'
pi_216460339
quote:

[..]

Je hebt daadwerlijk geen idee hoe zwaar de Ebi of een gevangenis is, daarnaast zit Taghi ook nog eens Geisoleerd, en dat al meer dan een jaar, maar goed mag ik je vragen, heb je ooit wel eens in de gevangenis gezeten? Laat staan een paar jaar?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216460341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Of schrijf je 'wordt je'
Kun je dit soort dingen laten, het voegt echt helemaal niets toe, continue de wijsneus uithangen.
pi_216460354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kun je dit soort dingen laten, het voegt echt helemaal niets toe, continue de wijsneus uithangen.
Wist niet dat je niet tegen een grapje kon, het gaat niet eens over jou. Morgen andere been proberen bij het uit bed stappen.
pi_216460490
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je hebt daadwerlijk geen idee hoe zwaar de Ebi of een gevangenis is, daarnaast zit Taghi ook nog eens Geisoleerd, en dat al meer dan een jaar, maar goed mag ik je vragen, heb je ooit wel eens in de gevangenis gezeten? Laat staan een paar jaar?
Ik vermoed dat sommigen hier gevangenissen net zo inhumaan als in andere barbaarse landen willen hebben en dan pas tevreden zullen zijn. Een beetje als de Bangkok Hilton film of een Abu graib waar onze cipiers gevangen mogen water boarden. :')
pi_216460713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Een zoon zit inmiddels ook op diezelfde vleugel en een andere zoon zit vast in Saoedi-Arabië en een advocaten neef is veroordeeld.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:58:32 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460805
mag weg

[ Bericht 46% gewijzigd door Tengano op 28-01-2025 22:47:34 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216461433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:46 schreef Nober het volgende:

[..]
Een zoon zit inmiddels ook op diezelfde vleugel en een andere zoon zit vast in Saoedi-Arabië en een advocaten neef is veroordeeld.
Ja, ik voel aan dat er weer een familiebedrijf over de kop gaat.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216461651
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat zal het sowieso wel blijven doen, ook al zou Jos morgen al in de EBI zitten.

Voor elk kopstuk dat je oppakt, voor elke organisatie die je ontmantelt, staat er meteen een nieuwe voor in de plaats.

Daarnaast zijn er tal van organisaties actief in Nederland.
Wij zijn voornamelijk een doorvoerhaven, slechts een klein deel van alle coke die hier aankomt is voor de Nederlandse markt.
Krijg je weer een tijdelijk machtsvacuum, dus dan worden er weer een rits criminelen op straat omgelegd.
pi_216461753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:30 schreef Lemmeb het volgende:

ik vermoed dat Bolle Jos' handeltje nog springlevend is, hij daarmee nog steeds bakken met geld binnenharkt, niet alleen voor hemzelf maar ook voor anderen, en dat hij daarom vooralsnog eigenlijk weinig andere keus heeft dan zich in zo'n kutland te verschansen.
Hij zal er in een flink huis wonen, met personeel, zwembad, etc. Zal geen ferrari rijden daar vanwege de gaten in de wegen, maar 'gewoon' een dikke landrover of G-wagon ofzo.
Maar eea gaat zo traag, dat hij allang gevlogen is lijkt me. Ergens anders in West-Afrika, of anders naar Zuid-Amerika.

Maar die hele regio is een doorvoerhaven geworden. Hier wat artikelen over Guinea-Bissau, dat is toch wel het meest shithole land waar ik ooit geweest ben. Ik was begin jaren 2000, en de mate van corruptie was zo hoog, dat het huis van het hoofd van de politie, groter was dan het gebouw van het ministerie waar de politie onder viel. Het is ook de kortste route over zee naar Zuid-Amerika, heeft een delta met veel eilanden voor de kust, en nauwelijks een marine, geen wonder dat de cartels er voet aan de grond kregen.

Stukje uit het artikel van TheGuardian:
quote:
Guinea Bissau's cocaine Calvary began three years ago (artikel is van 2008) when fishermen on one island found packages of white powder washed up on the beach. They had no idea what the mysterious substance was. 'At first, they took the drug and they put it on their bodies during traditional ceremonies," recalls local journalist Alberto Dabo. 'Then they put it on their crops. All their crops died because of that drug. They even used it to mark out a football pitch'.
https://www.theguardian.c(...)drugstrade?gusrc=rss

En nog een paar:
https://www.bbc.co.uk/news/world-africa-52569130
https://www.ft.com/content/c2a959a7-567a-426a-adc4-b7fb6413e53c
https://www.gq-magazine.c(...)s-antony-loewenstein

Ga er maar vanuit de Josje genoeg vrienden in de regio heeft om weer voorlopig te verdwijnen van de radar.

quote:
Moreover, the West African coast can be reached across the shortest transatlantic crossing from South America: either by plane from Colombia, with a re-fuelling stop in Brazil; or by ship from Brazil or Venezuela. The boats leaving South America travel only by night, remaining motionless by day, covered in blue tarpaulins to avoid detection from the air. The journey can be completed in four to five nights travelling this way.
Met zo'n boot of vliegtuigje kan hij allang in Colombia zitten.
pi_216461768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Krijg je weer een tijdelijk machtsvacuum, dus dan worden er weer een rits criminelen op straat omgelegd.
Zie het Sinaloa kartel.
Sinds dat El Chapo vast zit, is een een scheuring ontstaan tussen enerzijds het kamp Los Chapitos (de zonen van El Chapo die nog leven en niet vast zitten) en anderzijds het kamp El Mayo is er onderling veel wrijving ontstaan.

En nadat El Mayo vorig jaar is opgepakt (naar verluidt verraden door een van de zonen van El Chapo) is er een geweldadige strijd losgebarsten tussen kamp Los Chapitos en kamp El Mayo onder leiding van zijn zoon (El Curry? :P ).
A murky, forgotten land.
pi_216461840
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zie het Sinaloa kartel.
Sinds dat El Chapo vast zit, is een een scheuring ontstaan tussen enerzijds het kamp Los Chapitos (de zonen van El Chapo die nog leven en niet vast zitten) en anderzijds het kamp El Mayo is er onderling veel wrijving ontstaan.

En nadat El Mayo vorig jaar is opgepakt (naar verluidt verraden door een van de zonen van El Chapo) is er een geweldadige strijd losgebarsten tussen kamp Los Chapitos en kamp El Mayo onder leiding van zijn zoon (El Curry? :P ).
De profit-margins zijn nog steeds zo groot, dat er altijd wel mensen het risico willen nemen, zeker in Nederland met de goede infrastructuur, en relatief lage straffen.
Wat zijn de productie-kosten van cocaine tegenwoordig, $2-3 per kilo, straatwaarde, $100.000. Er zitten natuurlijk wat schakels tussen, iemand als Josje produceert het niet, en transport enzo is ook niet gratis, maar met zo'n toename van de waarde van het product, heb je veel ruimte om toch nog erg veel winst te maken. Ik verbaas me eigenlijk wel dat er nog niet in de tropen in Afrika flink cocaine wordt verbouwd. Een maat van me vond ooit wel een plantage van 400 hectare met cannabis in een nationaal park, heeft hij moeten afbranden (in 1 keer, niet in aparte jointjes :P ).
pi_216461921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wist niet dat je niet tegen een grapje kon, het gaat niet eens over jou. Morgen andere been proberen bij het uit bed stappen.
Je DT commentaar is volledig overbodig, als je daar behoefte aan hebt kun je de gebruiker een PM sturen ter vebetering, het voegt niks toe aan het onderwerp.
pi_216462156
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
De profit-margins zijn nog steeds zo groot, dat er altijd wel mensen het risico willen nemen, zeker in Nederland met de goede infrastructuur, en relatief lage straffen.
Wat zijn de productie-kosten van cocaine tegenwoordig, $2-3 per kilo, straatwaarde, $100.000. Er zitten natuurlijk wat schakels tussen, iemand als Josje produceert het niet, en transport enzo is ook niet gratis, maar met zo'n toename van de waarde van het product, heb je veel ruimte om toch nog erg veel winst te maken. Ik verbaas me eigenlijk wel dat er nog niet in de tropen in Afrika flink cocaine wordt verbouwd. Een maat van me vond ooit wel een plantage van 400 hectare met cannabis in een nationaal park, heeft hij moeten afbranden (in 1 keer, niet in aparte jointjes :P ).
Straffen hier zijn idd belachelijk laag.

Was vorig jaar of zo in het nieuws dat er een busje was aangehouden vanwege vreemd rijgedrag, en daar bleek 400 kilo coke in te zitten.
Die hebben meen ik 4 jaar gekregen.
Voor 400 kilo |:(

Ik kijk af en toe zo'n programma op Discovery Channel of NatGeo, over de antdrugs eenheid op een Peruaans vliegveld.

Heb je een paar gram tot 8 kilo bij je, dan heb je sowieso 8 jaar cel te pakken.
A murky, forgotten land.
pi_216463150
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Was vorig jaar of zo in het nieuws dat er een busje was aangehouden vanwege vreemd rijgedrag, en daar bleek 400 kilo coke in te zitten.

Ik kijk af en toe zo'n programma op Discovery Channel of NatGeo, over de antdrugs eenheid op een Peruaans vliegveld.

Heb je een paar gram tot 8 kilo bij je, dan heb je sowieso 8 jaar cel te pakken.
In NL denken ze ook aan wat het kost, zo'n gevangene voor x jaar en dat ze weer een cel vrij moeten hebben voor de volgende :7
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:23:41 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216463192
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En doet dat iets als het gaat om de bestrijding van drugscriminaliteit?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216463523
Gelukkig zijn regeringsleden in dat soort landen nooit corrupt, en dat ie langs familie van de president staat puur toeval.

En hoe moeten zij nou weten waar ie precies uithangt.....
pi_216463687
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zie het Sinaloa kartel.

Ismael 'El Mayo' Zambada werd samen met Joaquín de Guzmán opgepakt in de VS. Zitten dus beide vast.

Bijzonder dat je dat niet wist.

quote:
On 25 July 2024, Zambada and Joaquín Guzmán López, son of El Chapo (Joaquín Guzmán Loera), were arrested in the US at a private airfield in El Paso, Texas, Zambada was reportedly lured by Guzmán López under false pretenses of looking to buy property in Mexico that led to his arrest. However, both were arrested and are expected to be tried in the US.
Ovidio de Guzmán zit ook vast

quote:
He was captured on 5 January 2023 and remanded to Federal Social Readaptation Center No. 1, until he was extradited to the US on 15 September 2023, where he is currently awaiting trial.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 28-01-2025 20:55:34 ]
pi_216465258
De TT lijkt wel een titel van een Kuifje stripboek :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216466077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef TLC het volgende:
De TT lijkt wel een titel van een Kuifje stripboek :D
pi_216466111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 02:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_216466126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 03:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij krijgt een punthoofd van onderhandelen met die generaal
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:17:57 #90
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216467371
quote:
"Nee, maar luister Jos, die eerste lading worstebroodjes is onderschept. Dat is gewoon een ripdeal geweest.
Ik weet nog niet wie daar achter zit, maar geloof mij nou, die pipo heeft in ieder geval een dik probleem."

pi_216467610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 03:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Origineel al eens verfilmd in 1965:

woensdag 29 januari 2025 @ 23:50:38 #92
396386 sturmpie
for night & nature
pi_216478958
Bolle Jos komt er wel onderuit, als hij daar een frikandelllenfabriek begint met werkelozen en biologische kippen dan mag hij gegarandeerd blijven
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 31 januari 2025 @ 12:02:06 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216493327
quote:
Nederland vraagt Sierra Leone snel :B om uitlevering Bolle Jos

https://www.telegraaf.nl/(...)itlevering-bolle-jos
Nou snel :') volgens mij had het al gebeurd kunnen zijn en was het misschien slimmer geweest om dit te doen voordat het in de media kwam lijkt mij. Kan me niet voorstellen dat Jos dit rustig gaat afwachten.
pi_216495051
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou snel :') volgens mij had het al gebeurd kunnen zijn en was het misschien slimmer geweest om dit te doen voordat het in de media kwam lijkt mij. Kan me niet voorstellen dat Jos dit rustig gaat afwachten.
Dan hadden ze zo hard gelachen dat we het hier nog konden horen. Het vriendje van de dochter van de president uitleveren?

het moet wel een beetje geloofwaardig zijn natuurlijk.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216496490
Morgen de nieuwe podcast. @Nober *O* *O* *O*
pi_216506359
quote:
Co Stompe _O_
pi_216506382
quote:
Kwaliteit door mijn speakers.
De enige echte.
pi_216506607
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Co Stompe _O_
Bekijk deze YouTube-video
pi_216543972

:')
  dinsdag 4 februari 2025 @ 08:43:31 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216544026
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 08:33 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Echt hè. Het was zelf hoe hij in de onderwereld bekend stond, zijn bijnaam. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 4 februari 2025 @ 10:10:07 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216544664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 08:33 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Dit moet haast wel satire zijn. Toch? Toch? Toch?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')