Op de ramen daar na dan.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Rusland lijkt de veiligste optie zie Snowden, Promes.
Bolle is met de onderzeeer van El Chapo naar Afrika gegaanquote:Op maandag 27 januari 2025 09:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat de veiligheidsdiensten de cameras op vliegvelden niet gebruiken?
Allemaal talk and no action, de regering doet gezellig meequote:
Je klinkt alsof je beter had verwacht van een rioolkrant als de Telegraaf.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
John van de Heuvel doet net alsof hij overal achter is gekomen terwijl de scoop bij Follow the Money ligt. Hij fungeert ook ineens als een rechtstaat expert van Sierra Leone![]()
DuRf j3 d!t r3cHt !n zIjN g3Z!cHt t3 Z3gg3n?????quote:
Bolle Jos op safari.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:13 schreef RamboDirk het volgende:
Bolle Jos wordt een nieuwe kinderboeken reeks.
Als je in zo'n wereldje aan de top komt ben je per definitie slim.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of Jos nou mokerdom of ontzettend slim is.
slimme uitspraakquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in zo'n wereldje aan de top komt ben je per definitie slim.
Ze kennen überhaupt geen eten Hans. Daarom is het nu ook Dunne Jos.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:01 schreef Caland het volgende:
Hoop dat ze worstenbroodjes hebben meegenomen. Dat kennen ze niet in Afrika.
Duidelijk een he/himquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Laten we wel een beetje woke en inclusief blijven. Volslanke Jos(je) they/them
Taghi werd ook gezien als slimme leerling op het vwo. Als je dom bent, blijf je gewoon een loopjongen, loop je tegen de lamp, of wordt je neergeschoten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in zo'n wereldje aan de top komt ben je per definitie slim.
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale beveiliging van de gevangenisvleugel van de EBI geschopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Taghi werd ook gezien als slimme leerling op het vwo. Als je dom bent, blijf je gewoon een loopjongen, loop je tegen de lamp, of wordt je neergeschoten.
En via allerlei constructies zijn familie miljoenen nagelaten. Kon slechter.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale gevangenisvleugel van de EBI gestopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.
Altijd nog beter dan Sierra Leone.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En Ridouan heeft het helemaal tot de maximale beveiliging van de gevangenisvleugel van de EBI geschopt in metropool Vught. Hooggeleid en shit.
En dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En via allerlei constructies zijn familie miljoenen nagelaten. Kon slechter.
De hele dag in beperking achter een dichte deur of in de relatieve vrijheid met je vrouw en kind en met miljoenen te besteden. Moeilijke keuze zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vraag me toch wel af waar je beter af bent. In zo'n shithole als Sierra Leone, of in het Staatshotel, zo'n riante Hollandse gevangenis waar je onbeperkt op je Playstation kunt zitten en hoeren kunt laten aanrukken.
Hou toch op. De gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. Zelfs de EBI.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele dag in beperking achter een dichte deur of in de relatieve vrijheid met je vrouw en kind en met miljoenen te besteden. Moeilijke keuze zeg.
Hoe luxe je een gevangenis ook maakt, het blijft een gevangenis. Dat willen populistjes nog wel eens vergeten.
Het staat je vrij om daar een sollicitatie naar te doen, vermoedelijk roep je na een paar dagen al om je moederquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hou toch op. De gevangenissen in Nederland zijn gewoon een lachertje. Zelfs de EBI.
Ik zou er zo een paar maanden gaan zitten hoor, als ik de kans kreeg. Beetje op de Playstation, beetje boeken lezen, af en toe een hoertje langs laten komen, allemaal op kosten van de gemeenschap natuurlijk. Lijkt me gewoon hele dikke prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |