Beter dan niets. Misschien kunnen ze nu vast betalen zodat we nog een aankoop van 2mln kunnen doen bij een KKD club.quote:
Wat een zooitje weer vanuit de RVC. Het narratief is nu ook volledig gekanteld wat tamelijk gek is, de kritiek op het functioneren van de technische staf en Priske lijkt mij nog steeds net zo terecht als voor Bayern-thuis, maar dat is ook weer het opportunisme van voetbal. Nu winnen bij Ajax en je hebt plots weer de wind mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Dus, volgens de geruchten heeft iemand uit de RvC gelekt. Diegene wilde dus van Priske af en was vast al niet blij met de aanstelling. Zowel Te Kloese als Priske voor de bus gegooid als dit klopt![]()
Mocht het zo zijn, dan verdenk ik sowieso teringSjaak. Dat die überhaupt nog in de RvC zit is een grote grap…
💪🙏🙏🔥🔥quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Dan is het hopen dat Santi er nog een paar erin knalt.quote:
Sjaak moet gewoon een grote teringschop krijgen en lekker uit de RVC gaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een zooitje weer vanuit de RVC. Het narratief is nu ook volledig gekanteld wat tamelijk gek is, de kritiek op het functioneren van de technische staf en Priske lijkt mij nog steeds net zo terecht als voor Bayern-thuis, maar dat is ook weer het opportunisme van voetbal. Nu winnen bij Ajax en je hebt plots weer de wind mee.
Als dit echt het werk was van Sjaak ben ik ziedend
Discrimineren op basis van voetbalclubvoorkeur is de meest geaccepteerde vorm van discriminatie die er bestaat. Wordt tijd dat hier eens een EHRM zaak over wordt gestart.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Fransen bewijzen weer de naarste mensen van Europa te zijn.
Terwijl er bij het plan van Feyenoord wat busjes uit Rotterdam ingezet zouden worden, nu is het echt een krankzinnige operatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Fransen bewijzen weer de naarste mensen van Europa te zijn.
Ik zie hier maar 3 à 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.quote:Zoals gezegd maakt Feyenoord nog kans op een top8 klassering. Vooropgesteld moet Feyenoord dan uiteraard winnen van Lille OSC en daarnaast mag Stade Brestois niet met een groter verschil winnen in eigen huis van Real Madrid. Mocht dat beide het geval zijn dan moeten drie van de onderstaande 6 scenario’s plaatsvinden (of 4 mocht Brest toch ruimer winnen):
1. Atlético Madrid verliest op bezoek bij FC Salzburg;
2. AC Milan wint niet op bezoek bij Dinamo Zagreb (ook gunstig voor eventuele uitschakeling Portugese clubs);
3. Atalanta wint niet bij FC Barcelona, dat aan één punt (waarschijnlijk) genoeg heeft voor een top2 klassering.
4. Bayer Leverkusen wint in eigen huis niet van, het al uitgespeelde, Sparta Praag;
5. Aston Villa wint thuis niet van Celtic FC;
6. AS Monaco wint niet op bezoek bij Internazionale.
Valt helemaal niks over te zeggen. En over realistische scenario's praten is helemaal onzinnig als je ziet wat voor stunts er allemaal zijn geweest in dit format.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 3 à 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.
Monaco en Atalanta zie ik geen punten pakken, dan moet je verder hopen op één onwaarschijnlijker resultaat. En zelf ook nog winnen. Ik heb er een hard hoofd over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 3 à 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.
Sparta Praag en Salzburg kunnen er niets van. Atletico en Leverkusen hebben zelf ook de punt(en) nog nodig. Daar durf ik echt wel mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt helemaal niks over te zeggen. En over realistische scenario's praten is helemaal onzinnig als je ziet wat voor stunts er allemaal zijn geweest in dit format.
Bedankt Klaas. Even gereageerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het nieuwe bod van Milan is uitgelekt en zal 20 miljoen plus 7 miljoen bonus zijn
NEE
PASSIEquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou de politiek zich ook veel meer moeten uitspreken tegen dit soort maatregelen. Compleet ridicuul dat Nederlanders nu bij de grens worden opgewacht en opgepakt. Hoezo vrij verkeer van mensen binnen de EU?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
Tamelijk bizarre verhalen uit Frankrijk waar er op ieder Nederlands kenteken jacht wordt gemaakt en er een soort leger in de binnenstad aanwezig die een razzia aan het uitvoeren is op die paar honderd man die mogelijk nog besluiten af te reizen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het nieuwe bod van Milan is uitgelekt en zal 20 miljoen plus 7 miljoen bonus zijn
NEE
Je weet dat de PVV de grootste partij van Nederland is....quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de politiek zich ook veel meer moeten uitspreken tegen dit soort maatregelen. Compleet ridicuul dat Nederlanders nu bij de grens worden opgewacht en opgepakt. Hoezo vrij verkeer van mensen binnen de EU?
Je zou willen dat de Franse overheid zo daadkrachtig bij Calais zou optreden...
Blijkbaar niet.....quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:04 schreef tong80 het volgende:
Had Feijenoord dit niet kunnen betalen ?
Cedric Hatenboer verruilt Excelsior in de zomer voor Anderlecht. De nummer vier van België legt naar verluidt 2,5
miljoen euro (exclusief bonussen) voor de defensieve middenvelder op tafel.
De 19-jarige Hatenboer kwam in de jeugd uit voor Excelsior, Sparta (2x),Ajax, Alphense Boys en Feyenoord. Hij werd in augustus prof bij Excelsior en speelde zeventien duels voor de Kralingers.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=806
Met een Nederlands kenteken afreizen is ook vragen om problemen. Met een baguette en de L'Equipe van gisteren met de trein reizenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
Tamelijk bizarre verhalen uit Frankrijk waar er op ieder Nederlands kenteken jacht wordt gemaakt en er een soort leger in de binnenstad aanwezig die een razzia aan het uitvoeren is op die paar honderd man die mogelijk nog besluiten af te reizen.
[ afbeelding ]
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens jou een prettige wedstrijd toe
Alsof die gierige fascisten hem kunnen betalenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaan we vanavond kijken naar de laatste wedstrijd van Santiago Gimenez in het Feyenoord shirt??????
[ afbeelding ]
het blijft een maffia land...zal me niets verbazen als ze straks ergens geld vandaan toveren....quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof die gierige fascisten hem kunnen betalen
Feyenoord hep nooit geen geld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:04 schreef tong80 het volgende:
Had Feijenoord dit niet kunnen betalen ?
Cedric Hatenboer verruilt Excelsior in de zomer voor Anderlecht. De nummer vier van België legt naar verluidt 2,5
miljoen euro (exclusief bonussen) voor de defensieve middenvelder op tafel.
De 19-jarige Hatenboer kwam in de jeugd uit voor Excelsior, Sparta (2x),Ajax, Alphense Boys en Feyenoord. Hij werd in augustus prof bij Excelsior en speelde zeventien duels voor de Kralingers.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=806
Op je muil, gauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |