quote:Lech Poznań wil Wlemark definitief vastleggen en transferrecord verbreken
quote:transfer zou de duurste aankoop in de geschiedenis van Lech Poznań worden. De koopoptie bedraagt iets meer dan 30 miljoen Zweedse kronen, omgerekend ongeveer 2,6 miljoen euro. Dit bedrag overtreft de huidige recordaankoop van de club: de Iraanse international Ali Gholizadeh, die twee jaar geleden voor circa 1,7 miljoen euro werd overgenomen van Charleroi.
Dit is gewoon competitievervalsing, zeker gezien de schaal waarop dit onderhand gebeurt. Kap er dan maar gewoon helemaal mee, zuur maar tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:08 schreef Haringkop het volgende:
Zonde dat zo makkelijk uitfans geweerd kunnen worden. Echt een verkeerde ontwikkeling.
Waar komt dit vandaan? Zou mooi zijn als ze hierdoor eindelijk van terinsjaak af kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Dus, volgens de geruchten heeft iemand uit de RvC gelekt. Diegene wilde dus van Priske af en was vast al niet blij met de aanstelling. Zowel Te Kloese als Priske voor de bus gegooid als dit klopt![]()
Mocht het zo zijn, dan verdenk ik sowieso teringSjaak. Dat die berhaupt nog in de RvC zit is een grote grap…
ZKAquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Zou mooi zijn als ze hierdoor eindelijk van terinsjaak af kunnen komen.
Wel uitermate doordacht om dan uitgerekend aan een Deense krant te lekken zodat lijkt alsof Priske zelf het lek was. Zo slim is Sjaak niet hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Dus, volgens de geruchten heeft iemand uit de RvC gelekt. Diegene wilde dus van Priske af en was vast al niet blij met de aanstelling. Zowel Te Kloese als Priske voor de bus gegooid als dit klopt![]()
Mocht het zo zijn, dan verdenk ik sowieso teringSjaak. Dat die berhaupt nog in de RvC zit is een grote grap…
Blijkbaar was het al eerder bekend bij een NL blad.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel uitermate doordacht om dan uitgerekend aan een Deense krant te lekken zodat lijkt alsof Priske zelf het lek was. Zo slim is Sjaak niet hoor.
In dat geval is het waarschijnlijker dat Priske zelf de krant heeft gebeld.quote:
Die laatste vraag van de persco van vandaag ging precies daar over: dat er maar heel weinig Denen bij Feyenoord werken en het dus wel heel vreemd is dat juist een Deense krant met dit nieuws kwam. Hij reageerde daar behoorlijk gepikeerd op, en hij antwoordde dat hij wel weet hoe het kwam dat de geruchten begonnen in Denemarken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel uitermate doordacht om dan uitgerekend aan een Deense krant te lekken zodat lijkt alsof Priske zelf het lek was. Zo slim is Sjaak niet hoor.
Beter dan niets. Misschien kunnen ze nu vast betalen zodat we nog een aankoop van 2mln kunnen doen bij een KKD club.quote:
Wat een zooitje weer vanuit de RVC. Het narratief is nu ook volledig gekanteld wat tamelijk gek is, de kritiek op het functioneren van de technische staf en Priske lijkt mij nog steeds net zo terecht als voor Bayern-thuis, maar dat is ook weer het opportunisme van voetbal. Nu winnen bij Ajax en je hebt plots weer de wind mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
💪🙏🙏🔥🔥quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Dan is het hopen dat Santi er nog een paar erin knalt.quote:
Sjaak moet gewoon een grote teringschop krijgen en lekker uit de RVC gaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een zooitje weer vanuit de RVC. Het narratief is nu ook volledig gekanteld wat tamelijk gek is, de kritiek op het functioneren van de technische staf en Priske lijkt mij nog steeds net zo terecht als voor Bayern-thuis, maar dat is ook weer het opportunisme van voetbal. Nu winnen bij Ajax en je hebt plots weer de wind mee.
Als dit echt het werk was van Sjaak ben ik ziedend
Discrimineren op basis van voetbalclubvoorkeur is de meest geaccepteerde vorm van discriminatie die er bestaat. Wordt tijd dat hier eens een EHRM zaak over wordt gestart.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Fransen bewijzen weer de naarste mensen van Europa te zijn.
Terwijl er bij het plan van Feyenoord wat busjes uit Rotterdam ingezet zouden worden, nu is het echt een krankzinnige operatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Fransen bewijzen weer de naarste mensen van Europa te zijn.
Ik zie hier maar 3 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.quote:Zoals gezegd maakt Feyenoord nog kans op een top8 klassering. Vooropgesteld moet Feyenoord dan uiteraard winnen van Lille OSC en daarnaast mag Stade Brestois niet met een groter verschil winnen in eigen huis van Real Madrid. Mocht dat beide het geval zijn dan moeten drie van de onderstaande 6 scenario’s plaatsvinden (of 4 mocht Brest toch ruimer winnen):
1. Atltico Madrid verliest op bezoek bij FC Salzburg;
2. AC Milan wint niet op bezoek bij Dinamo Zagreb (ook gunstig voor eventuele uitschakeling Portugese clubs);
3. Atalanta wint niet bij FC Barcelona, dat aan n punt (waarschijnlijk) genoeg heeft voor een top2 klassering.
4. Bayer Leverkusen wint in eigen huis niet van, het al uitgespeelde, Sparta Praag;
5. Aston Villa wint thuis niet van Celtic FC;
6. AS Monaco wint niet op bezoek bij Internazionale.
Valt helemaal niks over te zeggen. En over realistische scenario's praten is helemaal onzinnig als je ziet wat voor stunts er allemaal zijn geweest in dit format.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 3 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.
Monaco en Atalanta zie ik geen punten pakken, dan moet je verder hopen op n onwaarschijnlijker resultaat. En zelf ook nog winnen. Ik heb er een hard hoofd over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 3 4 realistische scenario's. Nummer 1 en 4 zijn praktisch uitgesloten. We moeten hopen op Zagreb, Barcelona en Inter. En anders op Celtic.
Sparta Praag en Salzburg kunnen er niets van. Atletico en Leverkusen hebben zelf ook de punt(en) nog nodig. Daar durf ik echt wel mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Valt helemaal niks over te zeggen. En over realistische scenario's praten is helemaal onzinnig als je ziet wat voor stunts er allemaal zijn geweest in dit format.
Bedankt Klaas. Even gereageerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het nieuwe bod van Milan is uitgelekt en zal 20 miljoen plus 7 miljoen bonus zijn
NEE
PASSIEquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou de politiek zich ook veel meer moeten uitspreken tegen dit soort maatregelen. Compleet ridicuul dat Nederlanders nu bij de grens worden opgewacht en opgepakt. Hoezo vrij verkeer van mensen binnen de EU?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
Tamelijk bizarre verhalen uit Frankrijk waar er op ieder Nederlands kenteken jacht wordt gemaakt en er een soort leger in de binnenstad aanwezig die een razzia aan het uitvoeren is op die paar honderd man die mogelijk nog besluiten af te reizen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
het nieuwe bod van Milan is uitgelekt en zal 20 miljoen plus 7 miljoen bonus zijn
NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |