Weet ik niet ik zit er niet op, lees en hoor het wel veel ja. Alleen als links iemand moet je altijd iemand te haten hebben. Dus ze vinden altijd wel tijd om ook op elkaar te haten, er is altijd iemand niet extreem genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bluesky is toch een echokamer vol gelijkgestemden?
Mja, als je nog nooit een website gemaakt heb snap ik wel datje zo enthousiast bentquote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dat grokAI gaat nog eens heel groot worden.
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, als je nog nooit een website gemaakt heb snap ik wel datje zo enthousiast bent
Maar wat hier gedemonstreerd wordt kon in de jaren negentig al met Microsoft Frontpage, Netscape Composer, etc.
Tegenwoordig zijn websites een stuk complexer qua opbouw en kom je er niet met een WYSIWYG van dat kaliber.
Niemand deed daar moeilijk over totdat mensen schreven dat Danny dat dan maar moest gaan doen. Toen werden werden de Musk-fans helemaal gek. Want dat was nou net niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.
Ik meen mij te herinneren dat het FB BlueSky topic erg emotioneel werd toen Danny zei van dat hij ook TruthSocial dan wilde implementeren, of dat BlueSky maar een OneDayFly is en niet de uren waard is om te embedden.
Met behulp van Elon's ai zou Danny FOK in te toekomst kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld het alom gewilde BlueSky embedding, als het dan al niet dood is tho die website.
Nu al zie je dat programmeurs ChatGPT gebruiken voor programmeerwerk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.
Ik meen mij te herinneren dat het FB BlueSky topic erg emotioneel werd toen Danny zei van dat hij ook TruthSocial dan wilde implementeren, of dat BlueSky maar een OneDayFly is en niet de uren waard is om te embedden.
Met behulp van Elon's ai zou Danny FOK in te toekomst kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld het alom gewilde BlueSky embedding, als het dan al niet dood is tho die website.
Dat is het verschil tussen een sociaal platform en een nieuwsplatform.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/teslaownersSV/status/1926449126390009972 ]x[/url] ]
Het is op dit moment wel de enige nieuwsoutlet waar mensen direct beelden laten zien van wat er plaatsvindt, ongecensureerd. Denk aan gisteren bij het liverpool incident of destijds bij de kerstmarkt aanslagen.
Of van de oorlogen.
Zie je allemaal niet op NOS of RTL.
Volgens mij is dit trouwens ook gewoon 1 van Elon's alts![]()
![]()
En dat is dus ook iets wat steeds meer aan het uitsterven is, nieuwsplatforms en mensen die lineaire tv kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een sociaal platform en een nieuwsplatform.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dat is dus ook iets wat steeds meer aan het uitsterven is, nieuwsplatforms en mensen die lineaire tv kijken.
Hulde daarvoor, het beste is ongefilterd nieuws zonder dat iemand jouw mening alvast invult.
Helemaal van de kaart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Wantie het volgende:
https://x.com/HereLiesBlueDog/status/1928527782033695027
Glitch op X.
[ x ]
Minder bewijs dan voor de gesteldheid van Biden de afgelopen jaren maar dit is wel 100% waar aldus hetzelfde links.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helemaal van de kaart.![]()
![]()
Bijzonder dat de conservatieve anti-druggies in de VS er zo stil over zijn. Zal vast niks met hypocrisie te maoen hebben.
Zelfs met drugs op is hij normaler dan de gemiddelde democraat, daarnaast werd er niet cocaine gevonden ten tijde van Biden's termijn? was het zijn zwaar verslaafde crackzoon? of toch van iemand anders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helemaal van de kaart.![]()
![]()
Bijzonder dat de conservatieve anti-druggies in de VS er zo stil over zijn. Zal vast niks met hypocrisie te maoen hebben.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs met drugs op is hij normaler dan de gemiddelde democraat, daarnaast werd er niet cocaine gevonden ten tijde van Biden's termijn? was het zijn zwaar verslaafde crackzoon? of toch van iemand anders.
Nee, Elon is gewoon iemand op het spectrum, onze lieve autist die de wereld redt van censuur en ons naar andere planeten brengt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ x ]
Een normaal persoon...
Tja, hij gaat jou niet naar andere planeten brengen.
Wees gerust.
En hij steunt een overheid die flink de bezem door allerlei websites heeft gehaald om verboden onderwerpen te verwijderen.
En leuk hoe je als echte Maga laat zien nog steeds niet over Biden heen te zijn.
Die president blijft je tot het graf achtervolgen
Ja, als een stoned puber de pers pesten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Hier hebben ze de grootste lol anders.![]()
"Nee joh, Musk is wat autistisch, en die g dragen zich nu eenmaal zo"quote:Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump
Door RTL Nieuws
Elon Musk ging zich de laatste maanden te buiten aan buitensporige hoeveelheden drugs terwijl hij optrad als een van de belangrijkste adviseurs van de Amerikaanse president Donald Trump. Hij zou onder meer ketamine, ecstasy en paddo's hebben gebruikt.
Denk je echt dat een vader van 14, visionair, volgens jullie te veel met Amerika bemoeit en tijd investeert in DOGE, daarnaast meerdere succesvolle bedrijven runt, de grootste memer is, 500 tweets per dag, speeches, top PoE 2 speler zijn, vechten met Lil X ook nog eens tijd heeft om deze drugs te gebruiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, als een stoned puber de pers pesten.
[..]
"Nee joh, Musk is wat autistisch, en die g dragen zich nu eenmaal zo"![]()
Ik lees geen enkel tegenargument.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk je echt dat een vader van 14, visionair, volgens jullie te veel met Amerika bemoeit en tijd investeert in DOGE, daarnaast meerdere succesvolle bedrijven runt, de grootste memer is, 500 tweets per dag, speeches, top PoE 2 speler zijn, vechten met Lil X ook nog eens tijd heeft om deze drugs te gebruiken.
Het domste is dat er ook maar gewoon wat drugs worden geroepen door de kuch journalisten activisten die nog het laatste beetje USAID geld opmaken voor propaganda.
Als hij aan de drugs zit dan is het adderal voor ADHD, of cocaine.
Ecstasypaddo's
hoe verzinnen ze het. Laat mij raden, volgende week gaat het verkrachting en aanranding zijn of mensensmokkel.
Terwijl hij alle vrouwen in de wereld kan krijgen.
En nog erger de mensen die het geloven zoals jij. Wie gelooft er nou in conspiracy's.
Het gaat er niet eens om dat hij drugs gebruikt, ookal is het totaal ongeloofwaardig, zou hij het doen dan is het alsnog beter dan wat de democraten kunnen bieden. In 2019 rookte hij al jonko bij Joe Rogan. Moet ik je die beelden geven?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik lees geen enkel tegenargument.
Je weet wat dat betekent volgens BNW.
Als Gates zo stond te flippen had je het meteen aangenomen.
Maar niet bij Musk.
Om jouw Big Mike tactiek te gebruiken: laat eens beeldmateriaal van 5 jaar geleden zien waarop Musk zich zo gedraagt.
Ok, om in jouw generatie te spreken. Een toeter, of sticki.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die in het jaar des Heeres 2025 nog 'jonko' zeggen
Ja, precies.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om dat hij drugs gebruikt, ookal is het totaal ongeloofwaardig, zou hij het doen dan is het alsnog beter dan wat de democraten kunnen bieden. In 2019 rookte hij al jonko bij Joe Rogan. Moet ik je die beelden geven?
Wat is erger? musk die een beetje afdwaalt in zijn drukke koppie over welke meme hij straks weer gaat posten, of dat hij 6 jaar geleden uit het niets ging blowen bij Joe.
Het zijn gewoon allemaal pogingen tot zwartmaken van Elon en ze worden steeds ongeloofwaardiger. Het is een soort van paniek onder de journalisten en mensen die de grond onder zich vandaan zien verdwijnen. Ze weten dat Elon niet te stoppen is. Dat Elon en Trump de aankomende 4 jaar of zelfs langer de touwtjes in handen hebben. De fake news media blijft het proberen en daar prik je zo doorheen.
Mijn generatie zei jonko, en ik kan me niet voorstellen dat wat wij zeiden nog gangbaar is op de streets tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok, om in jouw generatie te spreken. Een toeter, of sticki.
Kort voor de persconferentie met Trump en Musk was hij nog voor SpaceX een revolutionaire toekomst visie aan het projecteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Dan opeens wel
Maar niet als het om Michelle Obama gaat.
Dan werken die hersenen toch anders, en is per se heel specifiek bewijs nodig, anders is het Big Mike, de eerste transgender first lady.
Dus kom maar op met beelden waarop Musk zich 5 jaar geleden ook zo gedroeg.
En dan kom jij aan met drugsgebruik bij Rogan, wat nou niet bepaald Musk vrijpleit.
Dan is het helder, Musk staat stijf van de drugs.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kort voor de persconferentie met Trump en Musk was hij nog voor SpaceX een revolutionaire toekomst visie aan het projecteren.
Bekijk deze YouTube-video
En nu? nu je denkt dat Elon drugs gebruikt, is er iets in de wereld dat er gaat veranderen? je weet toch net zo goed als ik dat hij al zwaardere stormen heeft overleefd. Zelfs het nazi etiquette blijft niet plakken. Nee er is elke dag wel weer wat nieuws wat jullie foxwild maakt.
Goed dat je trouwens Michelle Obama's zwangerschap foto's aanhaalt, die zijn er inderdaad nog steeds niet. Weet je nog die ene keer dat je een AI foto postte van, kijk hier zijn ze?dat waren nog eens mooie tijden.
Als Obama een beetje man was geweest, was hij ook gewoon de eerste homoseksuele President geweest naast donkere. Ik bedoel, het ergste is het verbergen, zeker als de partij die zo open is voor alle fluids die er zijn.
En er zijn genoeg video's op youtube te vinden van Elon die akward of cringe is voor 2020 hoor.
Beide.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar wie heb er nou gelijk in de fittie tussen Trump en Musk?
Hoe kan dat als ze elkaar beschuldigen van liegen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beide.
epicbeardman in NWS / Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #19 Met een boze Elon?
Heb je ook een eigen mening?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beide.
epicbeardman in NWS / Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #19 Met een boze Elon?
Dit is een mooie logische puzzel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ze elkaar beschuldigen van liegen?
Lijkt me niet dat mensen zon flip-flopper opeens vertrouwen. Maar jij bent #teamMusk?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef Rnie het volgende:
RIP Bluesky, iedereen die van X afging keert weer terug naar het platform van de democraat Musk.
Only a Sith deals in absolutes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat mensen zon flip-flopper opeens vertrouwen. Maar jij bent #teamMusk?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef Rnie het volgende:
RIP Bluesky, iedereen die van X afging keert weer terug naar het platform van de democraat Musk.
Usual suspects die het steevast Twitter noemde, zullen nu uitsluitend X zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stickers gaan weer van de Tesla's.
Jawel,quote:
Dat is al onjuist...quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jawel,
Elon oppert het idee om een centrumpolitieke partij te starten. Trump spreekt zich hiertegen uit. De media springen erop en maken er een spektakel van, alsof het de Super Bowl van conflicten is.
En dat is BNW onzin.quote:Maar dit is wat er echt aan de hand is:
Dit is een gecoördineerde afleiding. Een opzet om de Deep State te laten denken dat er verdeeldheid is. En in een informatieoorlog is het verspillen van de munitie van je vijand een grote overwinning. Laat ze zich comfortabel en overmoedig voelen.
Enkele basisprincipes van psychologische oorlogvoering:
• Mensen houden ervan om partij te kiezen. Nepdrama wekt emotie op en houdt mensen vast in hun kampen.
• De vijand ziet twee machtige spelers botsen en denkt dat dit hun moment is.
• Maar achter de schermen is de coördinatie strak.
Elon en Trump voeren een misleiding uit. Ze creëren de illusie van een breuk om de andere kant te lokken tot een te vroege zet. Zodra die laatste poging mislukt, komt de echte tegenaanval hard aan.
Ze zijn niet echt verdeeld. Ze doen alleen alsof.
In echte oorlogvoering laat je je vijanden je niet verdelen. Je creëert de illusie van verdeeldheid op jouw voorwaarden. Je laat ze denken dat je uit balans bent, en slaat dan terug wanneer het ertoe doet.
Dit is geen chaos. Het is schaken. Het nepconflict is de laatste opzet voor de knock-outslag.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef Rnie het volgende:
Ach, hij heeft er nog steeds geen spijt van de twijfelachtige eer te hebben van de eerste rijkste man die verantwoordelijk is voor de dood van honderdduizenden mensen wereldwijd.quote:
Iemand met zo veel vlaggen in zijn naam moet je sowieso niet serieus nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |