abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217807290
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die in het jaar des Heeres 2025 nog 'jonko' zeggen :')
Ok, om in jouw generatie te spreken. Een toeter, of sticki.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217807397
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het gaat er niet eens om dat hij drugs gebruikt, ookal is het totaal ongeloofwaardig, zou hij het doen dan is het alsnog beter dan wat de democraten kunnen bieden. In 2019 rookte hij al jonko bij Joe Rogan. Moet ik je die beelden geven?
Wat is erger? musk die een beetje afdwaalt in zijn drukke koppie over welke meme hij straks weer gaat posten, of dat hij 6 jaar geleden uit het niets ging blowen bij Joe.

Het zijn gewoon allemaal pogingen tot zwartmaken van Elon en ze worden steeds ongeloofwaardiger. Het is een soort van paniek onder de journalisten en mensen die de grond onder zich vandaan zien verdwijnen. Ze weten dat Elon niet te stoppen is. Dat Elon en Trump de aankomende 4 jaar of zelfs langer de touwtjes in handen hebben. De fake news media blijft het proberen en daar prik je zo doorheen.
Ja, precies.
Dan opeens wel
Maar niet als het om Michelle Obama gaat.
Dan werken die hersenen toch anders, en is per se heel specifiek bewijs nodig, anders is het Big Mike, de eerste transgender first lady.

Dus kom maar op met beelden waarop Musk zich 5 jaar geleden ook zo gedroeg.

En dan kom jij aan met drugsgebruik bij Rogan, wat nou niet bepaald Musk vrijpleit.
pi_217807461
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok, om in jouw generatie te spreken. Een toeter, of sticki.
Mijn generatie zei jonko, en ik kan me niet voorstellen dat wat wij zeiden nog gangbaar is op de streets tegenwoordig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217807526
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Dan opeens wel
Maar niet als het om Michelle Obama gaat.
Dan werken die hersenen toch anders, en is per se heel specifiek bewijs nodig, anders is het Big Mike, de eerste transgender first lady.

Dus kom maar op met beelden waarop Musk zich 5 jaar geleden ook zo gedroeg.

En dan kom jij aan met drugsgebruik bij Rogan, wat nou niet bepaald Musk vrijpleit.
Kort voor de persconferentie met Trump en Musk was hij nog voor SpaceX een revolutionaire toekomst visie aan het projecteren.

Bekijk deze YouTube-video

En nu? nu je denkt dat Elon drugs gebruikt, is er iets in de wereld dat er gaat veranderen? je weet toch net zo goed als ik dat hij al zwaardere stormen heeft overleefd. Zelfs het nazi etiquette blijft niet plakken. Nee er is elke dag wel weer wat nieuws wat jullie foxwild maakt.

Goed dat je trouwens Michelle Obama's zwangerschap foto's aanhaalt, die zijn er inderdaad nog steeds niet. Weet je nog die ene keer dat je een AI foto postte van, kijk hier zijn ze? _O- dat waren nog eens mooie tijden.
Als Obama een beetje man was geweest, was hij ook gewoon de eerste homoseksuele President geweest naast donkere. Ik bedoel, het ergste is het verbergen, zeker als de partij die zo open is voor alle fluids die er zijn.

En er zijn genoeg video's op youtube te vinden van Elon die akward of cringe is voor 2020 hoor.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217808097
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kort voor de persconferentie met Trump en Musk was hij nog voor SpaceX een revolutionaire toekomst visie aan het projecteren.

Bekijk deze YouTube-video

En nu? nu je denkt dat Elon drugs gebruikt, is er iets in de wereld dat er gaat veranderen? je weet toch net zo goed als ik dat hij al zwaardere stormen heeft overleefd. Zelfs het nazi etiquette blijft niet plakken. Nee er is elke dag wel weer wat nieuws wat jullie foxwild maakt.

Goed dat je trouwens Michelle Obama's zwangerschap foto's aanhaalt, die zijn er inderdaad nog steeds niet. Weet je nog die ene keer dat je een AI foto postte van, kijk hier zijn ze? _O- dat waren nog eens mooie tijden.
Als Obama een beetje man was geweest, was hij ook gewoon de eerste homoseksuele President geweest naast donkere. Ik bedoel, het ergste is het verbergen, zeker als de partij die zo open is voor alle fluids die er zijn.

En er zijn genoeg video's op youtube te vinden van Elon die akward of cringe is voor 2020 hoor.
Dan is het helder, Musk staat stijf van de drugs.

Bedankt voor je onderbouwing.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:15:31 #281
174756 Rnie
& Bert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')