gewoon kopen op ali toch, ga toch niet zelf timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Zo'n mensen zijn toch verloren in het leven? Echt bizar hoor. Alle logica lijkt te missen.
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Zo'n mensen zijn toch verloren in het leven? Echt bizar hoor. Alle logica lijkt te missen.
Ben je nu helemaal gek geworden?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou BB, help ze maar uit hun lijden, dit gaat niets meer worden ....
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, heb der wel degelijk dat zakje zien pakken, hoor
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.
Maar ze zijn behalve onhandig, ook niet slim.
Vroeger was je of handig of slim.
En met een beetje geluk allebei.
Erg toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef kater1 het volgende:
Keanu leert nog eens wat vandaag. Zoals wat een taperoller is en wat je ermee kunt doen.
nee ook om de zijkant schanierend te makenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Zijn die schroeven niet alleen om dat ophangding te bevestigen?
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.
Maar ze zijn behalve onhandig, ook niet slim.
Vroeger was je of handig of slim.
En met een beetje geluk allebei.
'Kouseband jonguh'quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee elsa haar vader was timmerman van beroep
Zeg gewoon ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezen
Nee ook voor dat zijplankje. Je moet die open kunnen kantelen om het oude nest te verwijderen voor een nieuw seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Zijn die schroeven niet alleen om dat ophangding te bevestigen?
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijn
Wij zouden elkaar helpen en niet zoals Niels na afloop vertellen hoe het gedaan moest worden.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezen
Of geld hebben, dan kan je jezelf knap laten timmeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijn
'vogelhuisbouwtalent' zei hijquote:Op zondag 26 januari 2025 22:58 schreef lojanda het volgende:
BB vraagt of Elsa een huisbouw talent heeft
Erg hequote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff wat vooraf ingesproken vragen en opmerkingen afspelen.
Jaquote:Op zondag 26 januari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of geld hebben, dan kan je jezelf knap laten timmeren.
Ooh dat heb ik gemist. Kan ook zijn om ze in verwarring te brengen over de tijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bij aanvang zei het bandje dat ze een uur moesten werken.
Stand is 4 tegen 1 denk ik .....quote:Op zondag 26 januari 2025 23:05 schreef lojanda het volgende:
Keanu vindt de thee zo lekker.. had maar net zoveel huisjes gemaakt als dat je theetjes hebt gedronken.
Wie had ooit gedacht dat we dit leuke stream zouden vinden met die herrie?quote:
Zo iets idd en die zou nog zomaar kunnen worden afgekeurdquote:Op zondag 26 januari 2025 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stand is 4 tegen 1 denk ik .....
Goed plan, dan zitten ze er de hele nachtquote:Op zondag 26 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zomaar dat ze door moeten gaan totdat er 1 huisje door de kwaliteitscontrole is gekomen .....
Dat is bij alles van Keanu lijkt het welquote:Op zondag 26 januari 2025 23:11 schreef ben34567 het volgende:
Keanu vindt het niet meer leuk. Zijn plezier was van korte duur.
Hij vindt alleen de thee leukquote:Op zondag 26 januari 2025 23:11 schreef ben34567 het volgende:
Keanu vindt het niet meer leuk. Zijn plezier was van korte duur.
nu de plakbandautomaat nogquote:Op zondag 26 januari 2025 23:11 schreef kater1 het volgende:
Nou, Elsa kan nu al best goed met en hamer op een spijker slaan!
Is dat nog niet gelukt dan, ik lees dat ze om half tien al begonnen zijn?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zomaar dat ze door moeten gaan totdat er 1 huisje door de kwaliteitscontrole is gekomen .....
En ik bedoel niet eentje van iedereen, maar totaal eentje .....![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zet deze stream even in het huis BB .....
Dat gaat ze niet lukken en zeker niet 1 goed gebouwd huisjequote:Op zondag 26 januari 2025 23:13 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel hebben ze met z'n 3en er net zoveel gemaakt als Axel.
Jamaar, de schroef gaat er niet in! Erg toch, al was je het zelf.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is bij alles van Keanu lijkt het wel
Degene die het huisje koopt van Elsa kan aan de doos al zien hoe het huisje eruit zal zienquote:Op zondag 26 januari 2025 23:13 schreef Hoempah het volgende:
Elsa weet wel met het tape apparaat om te gaan
[ afbeelding ]
Er is er niet één die helemaal goed isquote:Op zondag 26 januari 2025 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle 3 worden afgekeurd denk ik
Dat is het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga morgen zelf zo'n bouwset bestellen want ik ben nu benieuwd of het echt zo moeilijk is als zij doen blijken
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga morgen zelf dezelfde bouwset bestellen want ik ben nu benieuwd of het echt zo moeilijk is als zij doen blijken
GVD, ik wil het ook doen he hahahahquote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga morgen zelf dezelfde bouwset bestellen want ik ben nu benieuwd of het echt zo moeilijk is als zij doen blijken
Denk die van Wicky nog het beste, moeten alleen de spijkers iets dieper in getimmerd wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is er niet één die helemaal goed is
Schroef indraaien? Het eerste halfuur timmerden ze die schroef er gewoon in!quote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef Kinga het volgende:
Dat hout is toch super zacht joh, zo moeilijk zou die schroef indraaien niet moeten zijn.
huuh vanmiddag kon je die nog kopen toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/big-brother-nestkasten
Ze zijn al gestopt met de actie gok ik, die gaan ze bestellen in China.
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Schroef indraaien? Het eerste halfuur timmerden ze die schroef er gewoon in!
Denk eerder dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
Uit schaamte halen ze het product even uit omloopquote:Op zondag 26 januari 2025 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huuh vanmiddag kon je die nog kopen toch?
Ja doei, je bedoelt de leveringenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen.
Dat was gisterenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is de beste stream ever van dit seizoen![]()
genieten hequote:Op zondag 26 januari 2025 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Keanu ragt met een hamer een schroef erin.
BB: "Keanu, hoe gaat het met bouwen?"
![]()
![]()
Hier kan je ze kopen:quote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:19 schreef odie22 het volgende:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/big-brother-vogelhuisje
ze wachten nog op de foto waar een goed huisje op staat
Danku!quote:Op zondag 26 januari 2025 23:19 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Hier kan je ze kopen:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/nestkast-bouwpakket
Dat is omdat Er in België maar één stream is.. zou leuk zijn als die wat wordt afgewisseld voor de kijkersquote:Op zondag 26 januari 2025 23:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Elke keer dat geswitch van stream. Hou het gewoon om 1 stream!
Nu al zin in de reviewsquote:Op zondag 26 januari 2025 23:19 schreef odie22 het volgende:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/big-brother-vogelhuisje
ze wachten nog op de foto waar een goed huisje op staat
Totally worth it.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat allemaal online, kost je alleen een paar uurtjes ....
ja dat is dezelfdequote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
Dit is hem ook toch?
https://www.nl.vivara.be/(...)ouwpakket-voor-mezen
Is er ergens een overzicht van al je filmpjes?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat allemaal online, kost je alleen een paar uurtjes ....
en dan zie je 2 kinderen met een hamerquote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
Dit is hem ook toch?
https://www.nl.vivara.be/(...)ouwpakket-voor-mezen
Als de vogelhuisjes klaar zijn en dan moeten ze hem zelf in elkaar zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
@:FEBO wanneer komt de rest van de keuken vrij ... duurt een beetje te lang wel ...
Vast nietquote:Op zondag 26 januari 2025 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze draaien al die schroeven kapot, zouden ze weten dat je die schroevendraaier precies goed in die schroef moet zetten en dan draaien?
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan zie je 2 kinderen met een hamer
Haha ja dat zag ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan zie je 2 kinderen met een hamer
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:23 schreef spapaars het volgende:
Riep er net iemand dat het bouwpakket niet in orde is?
ik begrijp weinig van de belgische gedachtengangquote:Op zondag 26 januari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
Die lui praten, maar zitten ondertussen met hun gedachten bij Jane en Axel
Het is bijna pestgedrag. Mensen uitsluiten.
Is dat zo? Ik zie dat niet echt. Volgens mij zitten Axel en Jane vrijwillig bij het bankgedeelte?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2025 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
elsa doet het afdakje aan de verkeerde kant?
Veeg me op hoor, zal ik er eentje bestellen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
Samen knutselen is leerzaam en stimuleert de creativiteit. Met het bouwpakket voor mezen leren kinderen bovendien meer over de natuur. Alle onderdelen zijn op maat gemaakt en de spijkerplaatsen zijn al voorgeboord. Een speciale werkruimte is niet nodig, alleen een hamertje en een kruiskopschroevendraaier.
![]()
No worries, dit gaan ze zo hard terug krijgen, kan niet wachten totdat ze allemaalquote:Op zondag 26 januari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
https://www.vogelbeschermingshop.nl/big-brother-vogelhuisjequote:Op zondag 26 januari 2025 23:26 schreef Tascha071 het volgende:
De huisjes zijn niet meer te bestellen. Of big brother heeft ze leeg gekocht. Of iedereen heeft dezelfde frustratie en wil kijken of t thuis wel lukt met die schroef? Vanmiddag kon je ze nog wel bestellen
Er is niet echt plek meer he, als groep ga je toch in de centrale woonruimte zitten.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie dat niet echt. Volgens mij zitten Axel en Jane vrijwillig bij het bankgedeelte?
Milena Sharice en een vraagtekenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
Wie moeten er straks nog? Of morgen?
Milena?
Sharice is ook nog niet geweestquote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
Milena?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet hoe Belgie dit ziet? mss vinden zij dat de belgen helemaal gelijk hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No worries, dit gaan ze zo hard terug krijgen, kan niet wachten totdat ze allemaal
een voor een tegen Jane op de bank komen .....![]()
![]()
En Sharice en ?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef Flory- het volgende:
Milena?
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Was-beer het volgende:
Volgende week deze aub BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Was-beer het volgende:
Volgende week deze aub BBHoeveel weken moeten ze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kunnen ze er nog prima bij. Zie nog wel ruimte. En Niels staat er ook gewoon naast.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is niet echt plek meer he, als groep ga je toch in de centrale woonruimte zitten.
Hoef niet altijd, maar ze is er 30 uur en compleet genegeerd.
T zijn gewoon nare mensen.
Dus ze zijn wel allemaal even lang in dit hok wezen timmeren , kan niet andersquote:
Ik kan niet voor de rest van BE spreken, maar persoonlijk: er mogen er snel een paar van die Belgen naar huis. Wat mij betreft Milena & Jeffrey als 1es. En dan even bekijken of Matti, Jolien en Sharice wat leukere mensen worden zonder die 2.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik weet niet hoe Belgie dit ziet? mss vinden zij dat de belgen helemaal gelijk hebben
Hij heeft er dalijk meer goed dan die 2 andere kneusjesquote:Op zondag 26 januari 2025 23:32 schreef -river- het volgende:
Keanu zijn kwartje is eindelijk gevallen.
Ze nemen het ook niet serieus, ze timmeren maar wat raakquote:Op zondag 26 januari 2025 23:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze beter en beter worden na elk huisje maar het is net omgekeerd
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:34 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze hele nacht daar timmeren, ik heb genoeg koffiebonen in huis.
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over een kwartier zijn ze twee uur bezig ......
Het is gewoon aandoenlijk dit.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:32 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe drie volwassen mensen zó kunnen stuntelen met vogelhuisjes..
Voor de volgende teams kunnen ze beter iemand die het wel goed kan met 2 klunzen plaatsen!
ohnee, het zijn natuurlijk concurenten
Die werkte netjes en snel en had ook nog tijd voor een groot aantal bakken koffie en de anderen te helpenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:35 schreef Puzzie het volgende:
Dus Axel is voor mij vandaag al de winnaar![]()
Ja geweldig he.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is gewoon aandoenlijk dit.Ze bakken er helemaal niets van maar timmeren zich helemaal de tyfus alledrie
Ik weet niet of er een goede bij zit.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:36 schreef Ireth het volgende:
Wicky begint met een hele nieuwehoeveel hebben ze er al vernacheld??
Alles wat ze al ingepakt hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 23:36 schreef Ireth het volgende:
Wicky begint met een hele nieuwehoeveel hebben ze er al vernacheld??
Hier werd geroepen dat Niels er meer had gemaakt en dat zij korter moesten werken maar dat zou wel heel raar zijn .quote:Op zondag 26 januari 2025 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die werkte netjes en snel en had ook nog tijd voor een groot aantal bakken koffie en de anderen te helpen![]()
Eerste shift was maar 1 uur; de twee volgende bijna 2 uurquote:Op zondag 26 januari 2025 23:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier werd geroepen dat Niels er meer had gemaakt en dat zij korter moesten werken maar dat zou wel heel raar zijn .
Dat zou wel heel raar zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 23:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Eerste shift was maar 1 uur; de twee volgende 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |