gewoon kopen op ali toch, ga toch niet zelf timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Zo'n mensen zijn toch verloren in het leven? Echt bizar hoor. Alle logica lijkt te missen.
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef Kinga het volgende:
Zo'n mensen zijn toch verloren in het leven? Echt bizar hoor. Alle logica lijkt te missen.
Ben je nu helemaal gek geworden?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou BB, help ze maar uit hun lijden, dit gaat niets meer worden ....
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, heb der wel degelijk dat zakje zien pakken, hoor
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.
Maar ze zijn behalve onhandig, ook niet slim.
Vroeger was je of handig of slim.
En met een beetje geluk allebei.
Erg toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef kater1 het volgende:
Keanu leert nog eens wat vandaag. Zoals wat een taperoller is en wat je ermee kunt doen.
nee ook om de zijkant schanierend te makenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Zijn die schroeven niet alleen om dat ophangding te bevestigen?
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu denk ik dat als je 100 fokkers bij elkaar zet. De helft dit ook niet lukt in een half uur.
Maar ze zijn behalve onhandig, ook niet slim.
Vroeger was je of handig of slim.
En met een beetje geluk allebei.
'Kouseband jonguh'quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee elsa haar vader was timmerman van beroep
Zeg gewoon ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezen
Nee ook voor dat zijplankje. Je moet die open kunnen kantelen om het oude nest te verwijderen voor een nieuw seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Zijn die schroeven niet alleen om dat ophangding te bevestigen?
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijn
Wij zouden elkaar helpen en niet zoals Niels na afloop vertellen hoe het gedaan moest worden.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je het cossers zou laten doen, dan is het binnen 10 minuten gepiept he. wij zijn zeer kundig in timmeren, zoals je kunt lezen
Of geld hebben, dan kan je jezelf knap laten timmeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig moet je alleen nog maar knap zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |