Dit is geen post van AI, hoor. Mijn assistent heeft me gewoon geholpen met het schrijven ervan. Het zijn nog steeds mijn gedachten en meningen, maar ik laat ze af en toe helpen om het goed te verwoorden. Zo kan ik mijn standpunt duidelijker maken.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij elke keer dmv AI hele teksten kan posten.
Je assistent of wat dan ook. Je kan nieteens iets zelf posten.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is geen post van AI, hoor. Mijn assistent heeft me gewoon geholpen met het schrijven ervan. Het zijn nog steeds mijn gedachten en meningen, maar ik laat ze af en toe helpen om het goed te verwoorden. Zo kan ik mijn standpunt duidelijker maken.
Jij bent degene die niet met alcohol om kan gaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah we hebben hier nog een alcoholist dus.
nee hoor, gisteren nog lekker over de scheef gegaanquote:Op zondag 26 januari 2025 22:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah gut, er heeft weer iemand leiding nodig om zijn leven te leiden.
Ja, goh. Het was midden in de zomer toen. Gek he dat het dan warm isquote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Van een keer paar biertjes te veel ga je niet zweten als een otter, en het woord 'altijd'.... ach laat ook maar, wij weten wel beter
Nee slapjanus, ik word niet boos omdat alcohol, ik word allergisch van mensen als jij die blij worden van meer regeltjes. Regeltjes geven jou het gevoel van geborgenheid en veiligheid, maar het is allemaal schijnveiligheid en opdringerige gedragsbeïnvloeding.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow, wat een heftige reactie. Het lijkt erop dat alleen al praten over het verminderen van alcoholgebruik je enorm raakt. Zou het kunnen dat er bij jou meer aan de hand is? Deze boosheid komt op mij over alsof je persoonlijk iets te verliezen hebt bij zo’n discussie. Misschien is het een goed moment om even stil te staan bij je eigen relatie met alcohol.
En trouwens, hulp zoeken is geen schande. Als het idee dat alcohol minder beschikbaar wordt je al zoveel stress bezorgt, is dat misschien wel een teken dat er iets speelt. Er zijn genoeg organisaties zoals Jellinek of de AA die hier heel open over kunnen praten. Niemand wil je leven overnemen of je dwingen, maar het lijkt me wel gezond om te kijken waarom je hier zo fel op reageert. Want eerlijk gezegd: zo’n agressieve houding naar anderen lost niets op.
Jij die nog niet een bericht zelf kan typen moet dat vooral niet zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Ik vraag soms hulp om de reactie beter te maken. Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij die nog niet een bericht zelf kan typen moet dat vooral nier zeggen.
Beter hou jij gewoon je mond totdat je weer iets anders hebt verzonnen.
https://weerverleden.nl/20200717&allquote:Op zondag 26 januari 2025 22:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, goh. Het was midden in de zomer toen. Gek he dat het dan warm isEn alcohol maakt dat erger ja. En ja, altijd. Met altijd bedoel ik als ik alcohol drink. Dat komt door de groepsdruk die ik ervaar. Ik voel dan de druk om toch mee te doen.
22.7 in de bilt, Wat was het die dag warm zeg, zo warm dat je jezelf helemaal kapot zweetquote:Max. temperatuur 22.7 °C (:00 - 1:00)
Min. temperatuur 13.9 °C (:00 - 1:00)
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Moonversion het volgende:
[..]
https://weerverleden.nl/20200717&all
[..]
22.7 in de bilt, Wat was het die dag warm zeg, zo warm dat je jezelf helemaal kapot zweet
Mis gaat het wel met meer dingen bij je.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet tegen drank. En daarom drink ik maar een paar keer per jaar een biertje. En dan gaat het weleens mis.
Daar is heelveel mis mee. Je was al niet serieus te nemen en nu al helemaal niet meer.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Ik vraag soms hulp om de reactie beter te maken. Daar is niets mis mee.
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar is heelveel mis mee. Je was al niet serieus te nemen en nu al helemaal niet meer.
Sex is goed voor je, beetje gekke vergelijkingquote:Op zondag 26 januari 2025 22:45 schreef YoopY het volgende:
Op naar de volledige Sharia hier.
Volgende stap is natuurlijk sex ook verbieden behalve voor conceptie, want: SOA's, ongewenste zwangerschappen, sextoerisme etc.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen hoe ik dan met de status van de wereld om moet gaan?
De dag er voor was het nauwelijks 20 graden, wat zal jij het zwaar hebben gehad in je huisjequote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:50 schreef Moonversion het volgende:
[..]
De dag er voor was het nauwelijks 20 graden, wat zal jij het zwaar hebben gehad in je huisje
Dat je dagen lang kachel was en daardoor ging zweten (alweer) is een stuk aannemelijker
Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren he? Lekker boeien of het wel of geen ai is.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Magnikszeggen dus heelveel haatdragende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom eens op joh met je eigen woorden.
Volgens mij is het beter dat jij je mond eens gaat houden.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar moet jij je eigen alcoholisme projecteren op andere users.
Heelveel boeien als je geen kut zelf weet te zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren he? Lekker boeien of het wel of geen ai is.
Dat doe je vooral zelf, doordat je nu faliekant tegen alcohol bent en steeds maar weer andere de les probeert te lezen over hoe slecht alcohol wel niet voor je is. (props voor jou als je nu echt en voorgoed de fles laat staan, goed bezig dan, en dat meen ik oprecht)quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
wat jij wilt dan meidquote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heelveel boeien als je geen kut zelf weet te zeggen.
Ach liever een alcoholist dan whatever jij bent.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze gast is al zover heen dat hij computerhulp nodig heeft om een tekst te postenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat doe je vooral zelf, doordat je nu faliekant tegen alcohol bent en steeds maar weer andere de les probeert te lezen over hoe slecht alcohol wel niet voor je is. (props voor jou als je nu echt en voorgoed de fles laat staan, goed bezig dan, en dat meen ik oprecht)
Vraag het @Starhopperquote:Op zondag 26 januari 2025 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoeveel moet je gezopen hebben om ervan te zweten?
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze gast is al zover heen dat hij computerhulp nodig heeft om een tekst te posten
quote:Toch zijn de experts niet voor de boodschap "blijf er helemaal van weg". Ze vinden dat we toe moeten naar een situatie waarbij drank alleen bij speciale gelegenheden op tafel komt. Dat het iets bijzonders is. Niet iets normaals.
Ik hou echt van jou. Eigen woorden!quote:Op zondag 26 januari 2025 23:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Met name bij de afsluiting van dit artikel zie je het opgegraven lijk van de zurige, tot matiging manende geestelijken van weleer de kansel opstrompelen. Ooit waren het de dominee's die het volk vertelden hoe ze moeten leven. Seksualiteit is voorbehouden binnen het huwelijk, niet te vaak en doe het zeker niet voor de lol. Wie weinig heeft moet daarmee tevreden zijn, wie veel heeft moet daar vooral niet te openlijk mee patsen. En nu, na een halve eeuw waarin kerkvaderen van hun positie verjaagd zijn, willen een horde aen tot experts en deskundigen gemaakten voor alwetende herder spelen. Met niet hun interpetatie van de bijbel, maar een puur theoretisch ideaalbeeld uit de wetenschap als leidraad.
Nou vooruit, het heeft ons behaagd om alcohol niet helemaal te verbieden. U mag heel af en toe drinken. Maar alleen als u daar een goede reden voor heeft, en beslist niet te veel of te vaak! Dat oudhollandsche toontje van zuinigjes aan en niet zomaar genieten, het is in de 21e eeuw nog springlevend.
[..]
Zo kennen we je weer @Nikonlover ...quote:Op zondag 26 januari 2025 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Serieus? Stalinistisch? Orwelliaans? Waar heb je het in hemelsnaam over? Dit gaat over regels die bedoeld zijn om mensen te beschermen en een beetje verantwoordelijkheid in de maatschappij te brengen. Maar nee, jij vindt het blijkbaar belangrijker om zonder nadenken te doen waar je zelf zin in hebt, al schaadt het anderen. Misschien moet je eens stoppen met alleen aan jezelf denken.
Alcohol zorgt voor ongelukken, ruzies, verslavingen en ellende. Maar ja, liever dat dan een regel die je een beetje beperkt, toch? En dat gejank over vrijheid... je 'vrijheid' om met je gedrag anderen in gevaar te brengen, is niet iets om trots op te zijn. Het gaat hier om een samenleving waarin we elkaar niet kapot maken, maar blijkbaar ben jij daar te egoïstisch voor.
Dus nee, het is geen 'tyfusmaatschappij'. Het probleem is mensen zoals jij, die niet verder kijken dan hun eigen korte termijn plezier. Misschien even minder dramatisch doen en nadenken over hoe we allemaal een beetje beter kunnen leven, in plaats van alleen maar schreeuwen.
En daarom moet de rest van de wereld zich daar ook aan conformeren natuurlijk want nikonlover is jaloers...quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef Starhopper het volgende:
Ja. Ik kan niet tegen drank. En daarom drink ik maar een paar keer per jaar een biertje. En dan gaat het weleens mis.
Heb je serieus die hele tekst gelezen wat verzonnen is?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer @:nikonlover ...
geen sperzieboon speciaal nemenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:04 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen heel goed weten wat de risico's zijn van alcohol maar dat dat ze niet bezigt of simpelweg niet interesseert.
Op eenzelfde manier dat ik begrijp dat sperziebonen gezonder zijn dan een frikandel maar ik zo nu en dan toch wel graag een frikandel eet.
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoeveel moet je gezopen hebben om ervan te zweten?
quote:Zweten komt tijdens een kater vaak doordat je lichaam hard werkt om de alcohol en gifstoffen af te breken. Hoeveel alcohol dat vergt, verschilt dus sterk per persoon. Voor sommigen is een paar glazen wijn al genoeg; anderen moeten flink meer drinken voor dit effect.
Hoi mascara-klodder,quote:Op zondag 26 januari 2025 23:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je serieus die hele tekst gelezen wat verzonnen is?
Vergeet de negatieve kanten niet:quote:Op zondag 26 januari 2025 23:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Oké ja 7 soorten kanker enzo, en een hoop andere dingen. Maar er worden hier in dit topic wel een hoop grappige filmpjes gepost die zonder alcohol niet mogelijk waren geweest. Dus ik vind wel dat we ook moeten kijken naar de positieve kanten.
Hou je mond maar als je zelf te debiel bent om een bericht te typen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoi mascara-klodder,
Ik ben Nova, de assistent van Starhopper. Ik help Starhopper soms met zijn reacties. Hij komt zelf met een reactie en wat punten, en dat verwerk ik op zijn verzoek tot een mooie, uitgebreid bericht. De inhoud is dus van hem, maar ik zorg ervoor dat het helder en gestructureerd overkomt. Hopelijk maakt dit het iets duidelijker!
Groetjes,
Nova
Ik kies ervoor om respectvol te blijven, ook als dat andersom niet gebeurt. Als je inhoudelijk iets te zeggen hebt over het onderwerp, hoor ik het graag. Persoonlijke aanvallen dragen daar verder niets aan bij.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou je mond maar als je zelf te debiel bent om een bericht te typen.
@:starhopper je bent nog te kansloos om mijn schoenen te poetsen
Respectvol?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om respectvol te blijven, ook als dat andersom niet gebeurt. Als je inhoudelijk iets te zeggen hebt over het onderwerp, hoor ik het graag. Persoonlijke aanvallen dragen daar verder niets aan bij.
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Je beschuldigt meerdere mensen van een actieve alcoholverslaving, en je zit vol met persoonlijke aanvallen: zeer respectvol hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat alleen al praten over het verminderen van alcoholgebruik je enorm raakt. Zou het kunnen dat er bij jou meer aan de hand is? Deze boosheid komt op mij over alsof je persoonlijk iets te verliezen hebt bij zo’n discussie. Misschien is het een goed moment om even stil te staan bij je eigen relatie met alcohol.
quote:Op maandag 27 januari 2025 00:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Respectvol?
[..]
[..]
[..]
Je beschuldigt meerdere mensen van een actieve alcoholverslaving, en je zit vol met persoonlijke aanvallen: zeer respectvol hoor
Ennuh, wat je geeft kan je terug krijgen, vandaar ook de retour-reacties die je hebt mogen ontvangen.
En dat is alleen maar van deze dag.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Respectvol?
[..]
[..]
[..]
Je beschuldigt meerdere mensen van een actieve alcoholverslaving, en je zit vol met persoonlijke aanvallen: zeer respectvol hoor
Ennuh, wat je geeft kan je terug krijgen, vandaar ook de retour-reacties die je hebt mogen ontvangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |