Vermoeden van?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef raptorix het volgende:
1 minuut extra tijd voor 2 goals en een dubbele wissel? Bijzonder.
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.quote:
Was een geintje of ken je de meme niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.
Nee, is dat een meme op Belgische TV?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was een geintje of ken je de meme niet?
Aangifte doenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, is dat een meme op Belgische TV?
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
De eerste degradant is onderhand wel bekend. We zullen Almere niet missen.
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.
Maduro lijkt me prima een trainer voor een jeugdteam, ik heb ook helemaal niets gezien waarvan je zegt: Goh wat een fris voetbal, of een verdediging: Die staat. Gewoon totaal kleurloos en risicoloos, en dan ook nog bijzonder slechte resultaten. Eigenlijk van alles niks.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.
Een ware DEGRADATIEKRAKERT.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het swingende AZ opeens verliest, van nota bene het Sparta dat onder Maurice Steijn nog niet had gewonnen.
@:Rellende_Rotscholier Het blijft een merkwaardige sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |