En de rest die.aan het spelen waren. Meer mensen last van geloof ik. Maarja dat weet je als je daar zit.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, jordy heeft issues met jane en axel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom geeft ze niet gewoon toe dat ze het vervelend vindt dat haar tactiek van Kleffie en Beffie spelen niet gewerkt heeft?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:45 schreef Jockari het volgende:
Terug de kringspiergesprekken
[ afbeelding ]
nou ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben zo klaar met Keanu, Jolien en Milena![]()
Er heerst griep.. stel je voor dat je de telefoon moet opnemenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hebben ze nou handschoenen aanwat een watjes zeg
Meneer kan t niet handelen als anderen plezier hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, jordy heeft issues met jane en axel?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus heeft geen vriendin meer Keanu
als matti straks met 100k bij de poort staat, dan zijn ze weer helemaal in luvquote:Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu: Mattie heeft had een vriendin ....
Sommigen vergeten gewoon dat ze 24/7 12/7 in beeld zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 17:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu is een onzeker persoon, goh dat was me nog niet opgevallen, droplul ....
En Jeffrey en sharice hahaquote:Op zondag 26 januari 2025 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben zo klaar met Keanu, Jolien en Milena![]()
jordy is ook rijp voor het bejaardenhuis.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jordie net weer klagen dat axel en jane aan rennen waren binnen "lijken wel stel kleuters "
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
wel leuk nu, een keanu en een kenau in het huis
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
wel leuk nu, een keanu en een kenau in het huis
Zei hij net. Met zak chips in bed!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap niet, dat zo'n Keanu in de harde buitenwereld kan overleven, hoe dan ....
Ja gedraagt zich als een ouwe lulquote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy is ook rijp voor het bejaardenhuis.
Die begint meteen te zagen wanneer het niet hemzelf betreft..Zodra de schijnwerpers op Jordy staan dan mag allesquote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jordie net weer klagen dat axel en jane aan rennen waren binnen "lijken wel stel kleuters "
22 jaar, zijn leven moet nog beginnen. Ik houd mijn hart vastquote:Op zondag 26 januari 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kan niet de hele dag![]()
![]()
doen want dat trekt hij niet.. dan wil hij met een zak chips in bed liggen
Nee maar hij kan wel dag in dag uit klagen over van alles daar![]()
Lennie is al pleitte, dat werkte dus niet, wat blijft er nog over aan "Diversiteit" niet veel.. de Act is verschoven naar Master&Slave denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vraag me echt af met welk doel sommige gecast zijn?
Preciesquote:Op zondag 26 januari 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die begint meteen te zagen wanneer het niet hemzelf betreft..Zodra de schijnwerpers op Jordy staan dan mag alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |