Hoe meet je dat?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef Elan het volgende:
2/3 van alle geldstromen naar BTC zijn in het afgelopen jaar gedaan.
Best bizar eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, echt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef SuperNeger het volgende:
Wanneer begint de volgende bullrun?
@capricia ik volg je nu al een tijdje want je interigeert me.. in het begin was je een beginner, toen neigde je naar maxi en nu zit je weer met ETFjes te strooien alsof het niets is..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, echt.
Wat een droevenis.
Mijn defensie ETFs doen het beter.
Stijgende tegenover wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ach tja in een stijgende markt is het makkelijk traden
Je kan toch de dip gewoon weer kopen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, echt.
Wat een droevenis.
Huh?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:07 schreef achtja het volgende:
[..]
@:capricia ik volg je nu al een tijdje want je interigeert me.. in het begin was je een beginner, toen neigde je naar maxi en nu zit je weer met ETFjes te strooien alsof het niets is..
Toch heb ik het idee dat jij over de periode dat ik je volg, volgens mijn excel sheet, want ja! lol flink verlies hebt geleden.. dan er wel vanuit gaande dat je steeds BTC verkocht het op het hoogste moment lol..
Nou goed, groetjes, ik koop nog wat BTC bij!
Diepe zakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan toch de dip gewoon weer kopen?
Niet alleen Solano.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef Elan het volgende:
Wtf is er eigenlijk met Solana aan de hand, niet dat het me boeit want heb het allang verkocht maar dat zakt wel behoorlijk hard (42% in de afgelopen maand)
Erecties worden moeilijker?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:20 schreef achtja het volgende:
[..]
Stijgende tegenover wat?
Ik zie vooral een dalende trend, al ruim 10 jaar.
Je moet dan ook net zo goed geen dollars of euro’s aanhouden. Is gegarandeerd verliezenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Wat is de onderliggende waarde van de euro? Of van de Amerikaanse dollar?
Lekker DCA en dan hopelijk wat eerder met pensioen.quote:
Iets te veel celebrity rugcoins. Vertrouwen in de chain is hard aan het dalen daardoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef Elan het volgende:
Wtf is er eigenlijk met Solana aan de hand, niet dat het me boeit want heb het allang verkocht maar dat zakt wel behoorlijk hard (42% in de afgelopen maand)
Crypto 100% links laten liggen en 100% in Bitcoinquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je gaat toch niet 100% in crypto zitten.. beetje dom om dat te doen.
En jij, hoe sta jij er voor? Waar steek jij je geld in?
Trump heeft de markt verpest. Ik dacht dat we nog wel een paar maanden bullrun hadden onder hem maar het was toch echt de top.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, echt.
Wat een droevenis.
Was altijd al een scamchain.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef Elan het volgende:
Dit doe jij?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:24 schreef achtja het volgende:
[..]
Crypto 100% links laten liggen en 100% in Bitcoin
Met een beetje kennis of onderzoek weet je dat Bitcoin het wint van elke andere vorm van 'beleggen'.
Jij en ik weten dondersgoed dat Bitcoin niet meer naar 0 gaat.. waarom zou je dan met die volkswijsheden meegaan en de andere helft van je geld in de sloot gooien?
Waarom zou je in bedrijven beleggen die onderhevig zijn aan de markt met alle risico's vandien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit doe jij?
Je zit voor 100% in BTC, geen beleggingen of spreiding.
Dat je verliefd bent op Bitcoin is wel duidelijk. En dat is prima. En dat je het Bitcoinevagelie op een diep religieuze manier aan de man probeert te brengen dat vind ik ook prima.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:10 schreef achtja het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat dit topic er nog weinigen wat van snappen.
Het zou leuk zijn als jij mijn woorden niet steeds verdraait..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat je verliefd bent op Bitcoin is wel duidelijk. En dat is prima. En dat je het Bitcoinevagelie op een diep religieuze manier aan de man probeert te brengen dat vind ik ook prima.
Maar kap nou eens met om de haverklap suggereren dat je mede-users dom zijn. Stop daar eens mee.
Laat ik het anders zeggen: stop met neerbuigend doen tegen mede-users die jouw mening niet delen ("ze snappen er niets van ...").quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef achtja het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als jij mijn woorden niet steeds verdraait..
Als je een astronaut bent dan ben je niet dom en dan kan het toch zo zijn dat je niets van Bitcoin snapt.
Kortom: ik heb nergens gesuggereerd dat mede-users dom zijn.
Ik schreef toch echt dat 'Bitcoin wijsheid is' en niet ik..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: stop met neerbuigend doen tegen mede-users die jouw mening niet delen ("ze snappen er niets van ...").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |