Inderdaad en de teksten zijn gruwelijk matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal die radioschreeuwers nadoen voor als ze in een compilatie of samenvatting komen.
En ook wel duidelijk beter dan op het EK allroundquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef Faraday01 het volgende:
Beune lijkt de formule op hoogte wel gevonden te hebben!
Ja die misser maak je omdat je moe bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook gewoon door vermoeidheid, lijkt me, denk dat Beune sowieso heel dichtbij gekomen was
Angel zo te zienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:27 schreef wimderon het volgende:
Is er nog iemand die op die Ruby-wondermessen rijdt of heeft iedereen die meteen bij het oud ijzer gegooid?
En dan gaat ze straks shorttrackenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ene na het andere PR voor Daleman, als dat zo doorgaat heeft de rest een behoorlijk probleem.
Ja pff, dit soort rare zinnen dus, noem het gewoon een WR juniorenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:28 schreef Felagund het volgende:
Eerste tijd als we kijken naar alle junioren ooit op de wereld!
WR junioren dus.
Nu weerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud reed gisteren rond als een toerist, ben benieuwd.
Cijfers zijn slechts een mening.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:29 schreef Riofan83 het volgende:
Een WR van 1.54 laag naar 1.52 laag is bij Smeekens ruim 3 seconden.
Wellicht ziek ofzo?quote:
Puntjes?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud rijdt mee voor.. ja, voor wat eigenlijk?
Onder de 2 minuten!quote:
Punten. Je krijgt altijd punten als je een tijd zet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud rijdt mee voor.. ja, voor wat eigenlijk?
Als enige zó enorm veel last?quote:
SPOILER: 1500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zijn er A-groep belangen bij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Punten. Je krijgt altijd punten als je een tijd zet.
U propageert tijdsmeting in ruimtetijd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cijfers zijn slechts een mening.
Jolien Boumkwo-taferelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Punten. Je krijgt altijd punten als je een tijd zet.
Je degradeert misschien niet dus volgende race kan je weer opnieuw proberen. Zoiets?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er A-groep belangen bij?
De Anema-clan was toch later aangekomen?quote:
Daar degradeert ze nu toch sowieso uit omdat ze laatste wordt?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er A-groep belangen bij?
Conijn gisteren dan wel weer goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Anema-clan was toch later aangekomen?
Wijfje was ook al slecht
quote:However, the following entered Skaters/Teams shall compete in Division A (this rule does not apply
for the first World Cup (WC-1):
• Competitors placed among the 6 best (ties included) and Teams placed among the 3 best (ties
included) in Division A in the preceding Competition.
• Competitors ranked among the top 6 (ties included) and Teams ranked among the 3 best (ties
included) in the current overall World Cup ranking.
• The winner of Division B from the preceding Competition when Division A will consist of only
12 Skaters (5000m Women and 10000m Men).
• Competitors who finished among the 3 best (ties included) in Division B in the preceding
Competition when Division A will consist of more than 12 Skaters.
• The winning Team Pursuit Team from Division B in the preceding Competition
Maar dat staat Groenewoud niet meer, lijkt me?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:39 schreef hole1988 het volgende:
Top 6 in de World Cup ranking is altijd verzekerd van Groep A.
[..]
De originaliteitsprijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
U propageert tijdsmeting in ruimtetijd?
Idd, staat nu op 155,792 als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef Janneke141 het volgende:
Ik moet het even narekenen, maar volgens mij gaat Beune nu zelfs Sablikova voorbij op de adelskalender.
Kan ze straks niet een 500m rijden in een trainingswedstrijdjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, staat nu op 155.792 als ik het goed heb.
Klopt 8, maar 20 schaatssters worden geselecteerd. Nadat alle criteria is voldaan houdt je minimaal 5 plekken over deze is dan beschikbaar voor wildcards, goldcards en wordt dan verder aangevuld met schaatsers uit het klassement.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat staat Groenewoud niet meer, lijkt me?
Die is nog wel voor verbetering vatbaar ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan ze straks niet een 500m rijden in een trainingswedstrijdje
Pegov?quote:
Dat is voor mijn tijd denk ik.quote:
Leerdam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |