Ohhja vast,,BB staat er om bekend om legertjes Psych's in diens te hebben die allerlei "leuke shit" verzinnen voor mensen in afhankelijke situaties.. Dit keer de Laten we er 3 "Bazen" in gooien met elk hun eigen slaafjes en kijken hoe intimidatie ontwikkeld .. leuke case studyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die vraagteken komt zeker morgen.....
Mensen uitsluiten heb ik echt een broertje dood aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Puzzie het volgende: Grappig , eerst was iedereen tegen Axel en nu is iedereen tegen Jane
Mwah daar hebben ze zelf hard hun best voor gedaan met zijn tweeënquote:
Tjah dan moet hij slob gaan etenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:55 schreef kater1 het volgende:
Jordi ziet eruit offie elk moment (weer?) kan omvallen
Milena: "Betekent dit ook, dat wanneer wij honger hebben, dat jij voor eten zorgt ?"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Worden jullie vuil, word ik vuil.
Goede toespraak
Ik had lapo niet door en moest ineens snel zijn voor jullie, kan jullie niet laten wachten natuurlijk hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie TT, gewoon zonder eten naar bed sturen dat gajes .....![]()
Ik ook, maar die krijgen het recht terug in hun gezicht, I love it .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Mensen uitsluiten heb ik echt een broertje dood aan.Ik zie Jeffrey en Milena toch wel als de grote aanstichters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs voor de stream niet interessant genoegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach.. niemand bekommert zich om Jordy.
Nee zijn broer of zuster.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Verity het volgende:
Pootje (jonge David) z'n vrouw is toch zwanger, uitgerekend op 15 juli uitgerekend
Jordy zit erbij als in week 1 toen hij een nominatietarget had.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy gaat steeds meer op Sharice lijken
Ja die gingen ervan uit vandaag gewoon een nieuwe weekmaaltijd te kunnen kiezen en dat dan ook te krijgen. Ze hebben er dan ook in plaats van 2x, 3x per dag van gegetenquote:
Jantje lacht, Jantje huiltquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jordy zit erbij als in week 1 toen hij een nominatietarget had.
Als het hem mee zit is hij happy en aanwezig.
Is zijn positie onzeker dan Jordy zielig
Ohhh ja credits voor Koos geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:57 schreef Ireth het volgende:
@:Poesjuh je had gelijkHoor hem nu vertellen dat hij nog een keer vader wordt.
Jordy had er een half uur geleden 2 opengemaakt, aangegeven dat ze niet goed roken en toen gekeken en gezien dat er inmiddels haargroei op de slob zat.quote:
Vind ik niet zo gek als dat de vorige zaterdagen ook zo ging...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die gingen ervan uit vandaag gewoon een nieuwe weekmaaltijd te kunnen kiezen en dat dan ook te krijgen. Ze hebben er dan ook in plaats van 2x, 3x per dag van gegeten
Zullen ze niet snel weer doen als ze echt niks anders krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |