Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
En jane heeft echt niets gelogen over wat ze zei
Zet hier net de laatste filmpjes neerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, heb denk ik net het drama gemist.
Kijk het YouTube filmpje van Acid over hoe de belgen zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende: Haha mattie zegt waarom mensen tegen elkaar opzetten. Hij doet niet anders zoals gister over niels en jordy. Wat een softe reacties van die Belgen wees eens eerlijk en open naar mensen
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets tequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.
Ja dat vond ik ook. Maar niet iedereen is het hier mee eensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.
Mensen die niet van een frikandel speciaal houden neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Keanu houdt niet van een spetter mayo op zijn frikandel
Dat gebeurt volgens Jane bij 3/4 van NL die J&J op het scherm ziet. Als je naar de reacties op X/FB en zelfs hier kijkt als die 2 elkaar eens een kus geven, is die beschrijving eigenlijk nog best mild.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets te
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef Hznootje het volgende:
Kan Jordy zijn moeder hem ophalen uit de ballenbak alstublieft?.
Was 50 kilo geleden nog veel extremer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy heeft tantrische orgasmes bij het denken aan eten
"Het gaat gebeuren! Ik voel het, ik voel het!"
Ja ik moest er ook om lachen en bedacht me gelijk om die kipfilet met walnoten en brie en honing te.maken morgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik lag me rot om Jordy. Hij neemt zichzelf gelukkig niet al te serieus.
ja dat posten ze, maar diep van binnen vinden ze het allemaal maar wat leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens Jane bij 3/4 van NL die J&J op het scherm ziet. Als je naar de reacties op X/FB en zelfs hier kijkt als die 2 elkaar eens een kus geven, is die beschrijving eigenlijk nog best mild.
Is synoniem voor 'met geknepen billetjes', maar dan net even anders en iets plastischer uitgedrukt. Kan toch best?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |