Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
En jane heeft echt niets gelogen over wat ze zei
Zet hier net de laatste filmpjes neerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, heb denk ik net het drama gemist.
Kijk het YouTube filmpje van Acid over hoe de belgen zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende: Haha mattie zegt waarom mensen tegen elkaar opzetten. Hij doet niet anders zoals gister over niels en jordy. Wat een softe reacties van die Belgen wees eens eerlijk en open naar mensen
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets tequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.
Ja dat vond ik ook. Maar niet iedereen is het hier mee eensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft vrij goed verwoord dat er met gemengde gevoelens wordt gekeken naar die 2. Dat had nog veel harder gekund, maar ze zei het netjes.
Mensen die niet van een frikandel speciaal houden neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Keanu houdt niet van een spetter mayo op zijn frikandel
Dat gebeurt volgens Jane bij 3/4 van NL die J&J op het scherm ziet. Als je naar de reacties op X/FB en zelfs hier kijkt als die 2 elkaar eens een kus geven, is die beschrijving eigenlijk nog best mild.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets te
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef Hznootje het volgende:
Kan Jordy zijn moeder hem ophalen uit de ballenbak alstublieft?.
Was 50 kilo geleden nog veel extremer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy heeft tantrische orgasmes bij het denken aan eten
"Het gaat gebeuren! Ik voel het, ik voel het!"
Ja ik moest er ook om lachen en bedacht me gelijk om die kipfilet met walnoten en brie en honing te.maken morgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik lag me rot om Jordy. Hij neemt zichzelf gelukkig niet al te serieus.
ja dat posten ze, maar diep van binnen vinden ze het allemaal maar wat leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens Jane bij 3/4 van NL die J&J op het scherm ziet. Als je naar de reacties op X/FB en zelfs hier kijkt als die 2 elkaar eens een kus geven, is die beschrijving eigenlijk nog best mild.
Is synoniem voor 'met geknepen billetjes', maar dan net even anders en iets plastischer uitgedrukt. Kan toch best?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dat je sluitspier samentrekt als je naar ze kijkt, vind ik wel iets te
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat posten ze, maar diep van binnen vinden ze het allemaal maar wat leuk
ik stem tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is synoniem voor 'met geknepen billetjes', maar dan net even anders en iets plastischer uitgedrukt. Kan toch best?
nou, niet echt hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hier posten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
wat doen? julie? alle 7 tpopics gemist
Ze komt uit Den Haag begreep ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is synoniem voor 'met geknepen billetjes', maar dan net even anders en iets plastischer uitgedrukt. Kan toch best?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
Er was een bitchfight vandaag!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
Het was spannend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
Hier vanaf vanmorgen rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef mario390 het volgende:
Zijn nieuwe bewoners binnen gekomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn per dag 3 topics sonst hoor
Ja en die.mutsen trappen er gewoon in. De uitspraak van domme belgen komt toch wel dicht bij wat wij hier zienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey vertelt het alsof hij er zelf bij was
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
hebben ze weer en kind binnen gedaan
Jahoor alles kan....het zegt inderdaad genoeg en die persoon waar we op wachten is eentje van meisjes uit de Jungle??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en die.mutsen trappen er gewoon in. De uitspraak van domme belgen komt toch wel dicht bij wat wij hier zien
Die vierde persoon?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jahoor alles kan....het zegt inderdaad genoeg en die persoon waar we op wachten is eentje van meisjes uit de Jungle??
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
geen hele david boeit me hoor ,brasil is beter
Nee 51,28 en 30quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
Is jane wat voor jou?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
geen BB COS zonder dat Mario reclame maakt voor buitenlandse editiesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
Het is gewoon zo jammer dat die andere 2 het niet echt hard bevestigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef Willewa het volgende:
Hehe wel echt weer typisch dat Jeffrey het gelijk afdoet als ‘bullshit’ dat mensen hun cringe vinden. Hij kan het zich blijkbaar niet voorstellen, dus de conclusie is dat ze liegt.
Dat domme belgen komt tegenwoordig ook makkelijk uit je mond.....als nederlanderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en die.mutsen trappen er gewoon in. De uitspraak van domme belgen komt toch wel dicht bij wat wij hier zien
Ik vind het helemaal goed, nog meer dramaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jahoor alles kan....het zegt inderdaad genoeg en die persoon waar we op wachten is eentje van meisjes uit de Jungle??
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die vierde persoon?
En die is blond?
Op heel social media doet ze het goed.. Jeffrey kan wel inpakken en Milena ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal goed, nog meer drama
Jane heeft mijn dag al goed gemaakt
Nu nog wat aktie in de tentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal goed, nog meer drama
Jane heeft mijn dag al goed gemaakt
Hopelijk blijft dat zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op heel social media doet ze het goed.. Jeffrey kan wel inpakken en Milena ook
Dan ga je lekker daar kijken toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
Joa ik snap dat welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is gewoon zo jammer dat die andere 2 het niet echt hard bevestigen
Jeffrey die zijn harem uitlegt hoe het allemaal zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef Willewa het volgende:
Hehe wel echt weer typisch dat Jeffrey het gelijk afdoet als ‘bullshit’ dat mensen hun cringe vinden. Hij kan het zich blijkbaar niet voorstellen, dus de conclusie is dat ze liegt.
Eigenlijk is precies andersom : daarom ook zo vermakelijk.quote:
Wat mij betreft vertrekken die 4 die net buiten stonden zsmquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Er lopen veel en veel te veel belgen rond in dat huis. 6 Nederlanders en 9 belgen
Daar slapen ze nu waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker daar kijken toch.
nederland zijn teveel bubisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker daar kijken toch.
Doeiiiiiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:28 schreef mario390 het volgende:
en drama/ruzie!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
vanavond alcohol er in en dan is het feest![]()
![]()
Het hele groepje dat nu in de slangenkuil zitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat mij betreft vertrekken die 4 die net buiten stonden zsm
ja ja opvallend gedrag en commentaar over iemand die hij nooit gezien heeft ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk is precies andersom : daarom ook zo vermakelijk.
Liefst ook iets meer dan één shotje. Gooi er maar een sloot drank inquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
![]()
Ja laffe mensen. Van alles over anderen roddelen en zelf geen kritiek kunnen hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Typisch wel dat het allemaal Belgen zijn, en een bijna-Belg, die zo over de rooie zijn.
Waarom, Die Jane is toch geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mattheus ga alsjeblieft praten met jane. Je daalt echt nu tot een dieptepunt
Die is bang om de grip op 'n aantal dames kwijt te raken, dan maar Jane in een kwaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "David is betrouwbaar. Die is oprecht. Jane, geloof mij, die liegt over alles"
Wat een manipulator zeg.
Ja he daarom vind ik de meeste waardeloos.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:36 schreef Verity het volgende:
Dit groepje, altijd roddelen en problemen hebben met anderen, maar niet naar ze toe gaan en verhaal halen of oplossen.
Dit stopt nooit meer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:36 schreef Hznootje het volgende:
Ben het nu eigenlijk al wel weer zat..Get over it en dooorrrr!
28,30 en 51 zijn geen kinderenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:25 schreef mario390 het volgende:
en ur superfest met kindersektquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
![]()
Omdat hij geloofd wat het groepje zegt. Hij kent haar. En heeft nu negatief beeld van haar door het gestoorde groepje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom, Die Jane is toch geen knip voor de neus waard.
Hee Koos, Niet alle Kozen zijn onaardig hèquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja laffe mensen. Van alles over anderen roddelen en zelf geen kritiek kunnen hebben.
Jane is geweldig juistquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Keanu nog wel met haar gaat praten om te checken hoe het zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Willewa het volgende:
Niemand die ook even nadenkt ‘zal het echt wel zo erg zijn zoals iedereen zegt? Of lichtelijk overdreven vanuit emotie?’. Ze nemen alles volledig van elkaar aan
dat is en feit geen klagenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit is de BB Cos, niet de klaagbaak
Tijd voor eten !quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:38 schreef Droopie het volgende:
Optyfen met die streamlock, ben net door de wijk gescheurd om dit niet te missen
Jane is geweldig, De impact van haar binnenkomst heeft het hele zooitje over de rooie gejaagdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
is kindersekt en verboten word ? is fok nu gek geworden ppfffquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je hier alleen om te trollen.
Broodje Dynamitequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Broodje sate. Gebakken banaan en een broodje dynamite.
Ze hoeft ook niet te liegen maar daartussen ligt een heleboel antwoorden. En ze heeft zich niet aan haar rol gehouden want ken geen 1 "directeur". die zo iemand die nieuw is behandelt in die woorden. Dus in mijn ogen is heeft ze gefaald.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa ik snap dat welHard binnenkomen is niet slim voor jezelf. DavidD liet een lange stilte vallen en zocht duidelijk naar woorden om het netjes te verwoorden. Maar die stilte zei echt wel wat. Jeffrey kon daar ook wat concluderen maar doet dat niet en laat dat achterwege. Deels omdat dat hem natuurlijk goed uitkomt maar ik denk deels ook om te benadrukken hoe slecht Jane wel niet is.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet te liegen maar daartussen ligt een heleboel antwoorden. En ze heeft zich niet aan haar rol gehouden want ken geen 1 "directeur". die zo iemand die nieuw is behandelt in die woorden. Dus in mijn ogen is heeft ze gefaald.
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:41 schreef Willewa het volgende:
Volgens Jolien heeft Jane in haar gezegd gezegd ‘ik cringe op u’. Dat is toch helemaal niet zo?
Heb he over de Belgen daar dat groepje. En koos-en zijn zeker niet allemaal aardig. :-)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Koos, Niet alle Kozen zijn onaardig hè
Nee maar Jolien kan sowieso niet zo goed luisteren naar wat mensen zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:41 schreef Willewa het volgende:
Volgens Jolien heeft Jane in haar gezegd gezegd ‘ik cringe op u’. Dat is toch helemaal niet zo?
kindersekt is en drinkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
OMG serieus dit kan allemaal maar?
Ze had het over kringspier en cringe. Jolien danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
cringe en kringspier lijken ook wel op elkaar als je het hardop uitspreekt.
Mario ik snap je altijd. Maar nu snap ik helemaal niks van wat je zegtquote:
Maar daar ging mijn antwoord helemaal niet over?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet te liegen maar daartussen ligt een heleboel antwoorden. En ze heeft zich niet aan haar rol gehouden want ken geen 1 "directeur". die zo iemand die nieuw is behandelt in die woorden. Dus in mijn ogen is heeft ze gefaald.
Met de kinderen en kleinkinderenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
och als ze later dit toch is terugkijken
ja het is geheel eigen leven gaan leidenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Wat maken ze zich allemaal toch helemaal gek. Overdreven reacties van hun
2 is streamlockquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:46 schreef ledn81 het volgende:
hebben we nog twinstream?
loop achter door opnemen
Van mij mag peter even herhalen wat jane heeft gezegdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
en ook dit zei jane tegen milena en jolien. je moet de kijker gewoon negeren want je doet het toch nooit goed
Die kaping is er uit eindelijk wel gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Van mij mag peter even herhalen wat jane heeft gezegd
Heerlijk hup Hollandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit wordt echt een bitchfight binnenkort
O ik dacht dat je wat anders bedoelde. Maar je bedoeld een kinderdrankje zonder alcohol?quote:
Ging dat ook niet een beetje zo toen Axel binnenkwam?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben zo de slachtoffer kaart getrokken om jane in een bepaalt daglicht te zetten. het is bizar
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kaping is er uit eindelijk wel gekomen
Heel het huis gekaapt door een indo/ surinaamse/ braziliaanse /haagse mafklapper
Eerst was het Axel en Niels, nu is het Jane. Vraag me af wie de volgende is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben zo de slachtoffer kaart getrokken om jane in een bepaalt daglicht te zetten. het is bizar
Ik denk niet dat Jolien en Milena daar het lef voor hebben. Die worden zo door Jane onder de tafel geluldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit wordt echt een bitchfight binnenkort
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ging dat ook niet een beetje zo toen Axel binnenkwam?
ja zonderquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht dat je wat anders bedoelde. Maar je bedoeld een kinderdrankje zonder alcohol?
Maar zag je die bek van milena netquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jolien en Milena daar het lef voor hebben. Die worden zo door Jane onder de tafel geluld
Ik zou hem doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind die man die daar zit op die bank met dat pak aan wel interessant
Ik als Nederlander had hier nog nooit van gehoord. als iemand iets ziet wat diegene niet wil zien. Maar sorry ik heb het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar daar ging mijn antwoord helemaal niet over?![]()
Maar wat betreft dat hmja, dat hele directeur-ding zie ik er totaal los van. Ze is gewoon een bewoner. En ze gaan veel te veel in op dat ‘kringspier’ .. is gewoon een manier van hoe sommige Nederlanders praten. Daar zat niet eens zoveel kwaad achter. Ze bedoelde gewoon dat een groot deel van de kijkers ervan cringed en dat is wel waar.
Kindersekt is mousserende wijn voor kinderen. Jip & Janneke champagnequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht dat je wat anders bedoelde. Maar je bedoeld een kinderdrankje zonder alcohol?
Ik wel. Maar kom uit omgeving Rotterdam.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik als Nederlander had hier nog nooit van gehoord. als iemand iets ziet wat diegene niet wil zien. Maar sorry ik heb het verkeerd gelezen.
En ik kan het niet als bewoner zien.....over een paar weken wel maar denk na deze week zij gewoon buiten de moeten werken en het huis verlaten.
Ik ken de uitdrukking wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik als Nederlander had hier nog nooit van gehoord. als iemand iets ziet wat diegene niet wil zien. Maar sorry ik heb het verkeerd gelezen.
En ik kan het niet als bewoner zien.....over een paar weken wel maar denk na deze week zij gewoon buiten de moeten werken en het huis verlaten.
Ik lees echt continue kinderseks. Daarom snapte ik mario even nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kindersekt is mousserende wijn voor kinderen. Jip & Janneke champagne
Misschien is het iets haags.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja schuldig hier! Ik ook!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik lees echt continue kinderseks. Daarom snapte ik mario even niet
Ik zou zeggen, bijna heel Nederland kots jullie uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is het iets haags.
Wij zouden misschien zeggen, mensen gaan over hun nek.
En daar hebben ze net 3 flessen van gekregen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kindersekt is mousserende wijn voor kinderen. Jip & Janneke champagne
Sekt in Duitsland en Oostenrijk is wat cava is in Spanje, prosecco in Italië en champagne in Frankrijk.
Ik dicht in de buurt van Amsterdam maar nee,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wel. Maar kom uit omgeving Rotterdam.
Misschien dat dat het is?
Geile rondarsch betekent ook gewoon leuk bokkiespringenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet Wickyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag, heerlijke streams, iedereen die nu met Jane op de bank komt vliegt eruit .....![]()
Het is net het BB-huis. Die horen ook wat ze willen horenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Juist die wordt hier veel meer gebruikt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is het iets haags.
Wij zouden misschien zeggen, mensen gaan over hun nek.
Ja overal is een verklaring voor, als je geen nederlands kent, mooi excuusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geile rondarsch betekent ook gewoon leuk bokkiespringen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is net het BB-huis. Die horen ook wat ze willen horen
Met dr achterban van 150000 mensen hoeven wij niet eens meer te stemmenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Middag, heerlijke streams, iedereen die nu met Jane op de bank komt vliegt eruit .....![]()
Welke bedoel je? David of David?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind die man die daar zit op die bank met dat pak aan wel interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:56 schreef Ireth het volgende:
Milena zit te lachen als een boer met kiespijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
man man man zie je zo schlecht?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn excuus dan. Dacht wat anders.quote:
Die in dat pak met dat mooie haar die op Bryan Ferry lijkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Welke bedoel je? David of David?
Ze is , als je haar googeld echt heel bekend en lees op wiki dat ze dit allemaal deedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met dr achterban van 150000 mensen hoeven wij niet eens meer te stemmen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef mazaru het volgende:
Wat een verademing om eens een volwassen man op de streams te hebben. En nog een lekker ding ook![]()
[ afbeelding ]
geen problemquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn excuus dan. Dacht wat anders.
Net alsof jij altijd foutloos Nederlands typt... Babylonische spraakverwarring.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man man zie je zo schlecht slecht?
150.000 kijkers per clip (a 16 euro per 1000 kijkers) loop je helemaal binnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze is , als je haar googeld echt heel bekend en lees op wiki dat ze dit allemaal deed
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag. Jane Karto is o.a. te zien in de serie 'Hooligirls' van Spike TV. Ook heeft Jane Karto een rol in de serie 'DNA' van SBS 6 en speelde zij verleidster in 'Temptation Taxi'. Daarnaast presenteerde Jane Karto zelf een YouTube programma genaamd 'Tieners on Tour' en speelde zij de hoofdrol in een muziek videoclip van Fresku.
‘Echt heel bekend’ valt flink mee denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze is , als je haar googeld echt heel bekend en lees op wiki dat ze dit allemaal deed
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag. Jane Karto is o.a. te zien in de serie 'Hooligirls' van Spike TV. Ook heeft Jane Karto een rol in de serie 'DNA' van SBS 6 en speelde zij verleidster in 'Temptation Taxi'. Daarnaast presenteerde Jane Karto zelf een YouTube programma genaamd 'Tieners on Tour' en speelde zij de hoofdrol in een muziek videoclip van Fresku.
Oh David!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die in dat pak met dat mooie haar die op Bryan Ferry lijkt.
We hebben bijna heel de dag maar 1 streamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
is bekend waarom we een sl op 2 hebben? zitten in de dbk of zo?
Of je spreekt normaal nederlands, gebruik je maar google translate of je doet normaal.quote:
kom je maar en keer bij mijn landquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Net alsof jij altijd foutloos Nederlands typt... Babylonische spraakverwarring.
rumkugelnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
kom je maar en keer bij mijn land
wat ? heet dat niet sekt op nederlands?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je spreekt normaal nederlands, gebruik je maar google translate of je doet normaal.
Ik ken al slecht teggen prikkels en aan 1 stream drama heb ik voldoende.
Jij komt op een Nederlandse website?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh hmm ben een tijdje weggeweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:02 schreef Verity het volgende:
[..]
We hebben bijna heel de dag maar 1 stream
Hier heet het letterlijk kinderchampagnequote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ? heet dat niet sekt op nederlands?
Pseudomodden doen we niet aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je spreekt normaal nederlands, gebruik je maar google translate of je doet normaal.
Ik ken al slecht teggen prikkels en aan 1 stream drama heb ik voldoende.
Kinderchampagne noem ik hetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
tiktok 181.8K volgersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Echt heel bekend’ valt flink mee denk ik.
Maar ‘Hooligirls’ (geen idee wat dat is maar klinkt aso) en verleidster in ‘Temptation Taxi’ klinkt niet fijn
Dat heeft weinig met modden te maken, dat heet gewoon zelfcorrigerend gedrag.quote:
Is Duitsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |