Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Script.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
WTF? waar komt dát vandaan?![]()
[ afbeelding ]
Floris heeft natuurlijk de groepspot geplunderd om die mosselen te kopen plus wat er bijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft 'ie allemaal vanuit zijn glazen bol besteld?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floris heeft natuurlijk de groepspot geplunderd om die mosselen te kopen plus wat er bij
komt kijken qua kruiden/stokbrood/kruidenboter
Joh. Febo momentje. Hun reality talentjes/favorietjes nog even in het zonnetje zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook echt nooit slim om weken van te voren afspraken te maken. Voor het zelfde geld had de rest niet voor Floris gekozen als finalist. Maar hij had wel de belofte aan Senna gemaakt. Die twee meiden ook dat ze op Senna gaan stemmen. Fuck thatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef Dutch_view het volgende:
Stel dat Senna de poen wint dan zie ik het wel gebeuren dat ze buiten het huis opeens weer gaat kiezen voor een ander. Floortje die in het huis voort leeft in een waan dat Senna op hem wacht en dan uiteindelijk misschien vertrekt.
Bij thuiskomst dan blijkt dat Senna met een ander er vandoor gaat en de poen![]()
![]()
Jammer joh Floortje, niks nada noppes voor jou dan
Senna had nooit in de finale gestaan zonder Floris en dat maakt al dat de relatie scheef wordt als zij de ton wint en hij uiteindelijk eruit zou gaan zonder ton.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef Dutch_view het volgende:
Stel dat Senna de poen wint dan zie ik het wel gebeuren dat ze buiten het huis opeens weer gaat kiezen voor een ander. Floortje die in het huis voort leeft in een waan dat Senna op hem wacht en dan uiteindelijk misschien vertrekt.
Bij thuiskomst dan blijkt dat Senna met een ander er vandoor gaat en de poen![]()
![]()
Jammer joh Floortje, niks nada noppes voor jou dan
Troost je.. Ook BB speelt vals, ken je die mop van die Genomineerde die vertrekken moest..?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Idiote finale weer. De Haaien die aan het trollen waren om Charissa te stemmen stemde toch op Fleuris, behalve Kelly dan. En zelfs Fleuris hater Sylvia deelde een, neem aan, tactische stem uit aan hem. Hopelijk hoepelen ze beiden op!
De Febo heeft deze finale zo bedacht, en daar zijn ze al de hele cyclus mee aan het spinnen hoe dat te bewerkstelligen door net iets te partijdig te denken bij cruciale beslissingen zoals met Senna en Sylvia. Nu maakt het voor hen niet meer uit wie er van de 2 gaat winnen.
Denk dat ze gewoon beide gaan wie er ook wint. Het is mooi geweest nu. Het is al heel wat dat een El Che maar ook Demi niet gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef Cosima het volgende:
Ik hoop dat Senna wint. Vind het interessanter om te zien wat er dan met Floris gebeurt dan dat Senna achter blijft. Denk dat zij dat niet volhoudt en ook snel naar huis gaat. En wellicht wordt Floris dan inderdaad iets te klef met Emma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@freaky niet spoileren
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:41:53 ]Allemaal cabaretteketet!
Kut schapen natuurlijk, die durven niet of mogen niet van de FEBO.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:41 schreef MacDeMarco het volgende:
De enige finale die ik niet hoef te zien. Had het als groep dan leuk gemaakt door voor Emma of Charissa te kiezen, maar nee.
Wat me wel dwars zit is dat een spel op de slaapkamer werd gespeelt waar Elsje het saboteerde. Dat was duidelijk een FEBO momentje. Als Demi en Kelly dat hadden geweten was het toch anders gelopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kut schapen natuurlijk, die durven niet of mogen niet van de FEBO.
Dat is zo oud als de weg naar rome. Als iemand vrijwillig opstapt, hoeft er die week niemand uit, Is niets nieuws en gebeurde vorig jaar ook. Als je dat valsspelen noemt ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Troost je.. Ook BB speelt vals, ken je die mop van die Genomineerde die vertrekken moest..?
Lenny is niet vrijwilig opgestapt, en had gewoon aangevuld moeten worden,zodat de reguleire nominatie doorgang had vinden.. en dan zal ik het alle voorgaande jaren vast ook valsspelen genoemt hebben, wat het ook isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Dat is zo oud als de weg naar rome. Als iemand vrijwillig opstapt, hoeft er die week niemand uit, Is niets nieuws en gebeurde vorig jaar ook. Als je dat valsspelen noemt ben je niet goed bij je hoofd.
Misschien gaan ze samen wel weg. Maar leuke mensen? Ik zie een verwende Senna jaloers, gunt een ander niks nee geen goed karakter. Gaat buiten ook niet lang goed. Floris is te fanatiek kan niet tegen zijn verlies is wel lief voor senna wil alles voor haar doen. Daarom mag Floris de finale winnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Leuk dat de geliefden Senna en Floris de finale mogen spelen. Beide erg leuke en lieve mensen. Wat mij betreft mogen ze beide winnen. Maakt niet uit wie. Wel jammer dat diegene dan eruit gaat. Wat ik vreemd vind is dat beide dat niet genoemd hebben als een probleem.
Nou leuke mensen? Vooral Senna pff wat een verwend klein kind is dat zeg. Als het modepoppetje het even niet zint, gaat ze zitten janken als een baby.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Leuk dat de geliefden Senna en Floris de finale mogen spelen. Beide erg leuke en lieve mensen. Wat mij betreft mogen ze beide winnen. Maakt niet uit wie. Wel jammer dat diegene dan eruit gaat. Wat ik vreemd vind is dat beide dat niet genoemd hebben als een probleem.
Erik van EJVJL?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Cirilico het volgende:
Wie is dit?
https://www.instagram.com(...)MXRhejVtNmd1OHN6Yw==
Oh, iemand denkt al Robert.
Zou me niets verbazen nee. Als je eenmaal in de kaartenbak van SBS6 zit....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Zelfde pak nog, typisch Erik en DBG kan wel een bordenlikker gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Erik Bos!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Cirilico het volgende:
Wie is dit?
https://www.instagram.com(...)MXRhejVtNmd1OHN6Yw==
Oh, iemand denkt al Robert.
Jup, die gast kost nix, doet een week met een bord havermout, een maand met z'n kleding, een jaar met een tube tandpasta, is a-sexueel.. en wint álles op kennisvragen.. wie hem in zin bondje krijgt is spekkoperquote:
Hoe weet je dat?quote:
Daar staat helemaal nix.. en als het een "Ouwe bekende" van DBG is, zal het ook Erik van EJVJL niet zijnquote:
Ja, echt wel, zijn postuur, en zijn haarlijn vooral. Erik heeft de ziekte van hedel...ken je dat? Meer haar op zijn lul dan op zijn schedel!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het silhouet van het hoofd niet passen bij Erik. We gaan het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:43:45 ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk om te weten.. als het waar is natuurlijk, plaats maken voor een andere JVJL figuurVanwege wie dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:44:03 ]
Dat wordt de grote vraag dinsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:44:15 ]
@Gia aub niet spoilerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon beide gaan wie er ook wint. Het is mooi geweest nu. Het is al heel wat dat een El Che maar ook Demi niet gaan.
Begreep wel dat Morri en Sylvia vertrekken uit het programma en dat vind ik wel een aderlating als dat zo is!
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:41:22 ]
Dank je wel weer met je spoilers. Bahquote:Op zondag 26 januari 2025 12:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat inderdaad Morri en Sylvia vertrekken, maar ook dat Floris vals speelt in de finale en 2 sleutels in moet leveren en dat Senna wint. Ben benieuwd!
Sowieso een dom artikel, 1 op 1 kopie van lovereality ook.quote:
Prima is nog geen reden om het hier in dit topic te zetten, ik zelf loop niet sm accounts af. Doe je dat wel moet je zelf weten. Plus weer een user die je hier nooit ziet.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat hou je toch die spoilers, maar dat ligt niet aan ons maar aan de FEBO. Ze zijn al korter op de realiteit gaan zitten, want de finale was vorige week woensdag. Maar de planning is wat ruk aangezien ze net niet uit kwamen om de finale voor het weekend al te brengen. Nu moet je wachten tot maandag, met alle gevolgen van dien dat alles uit lekt.
Het is een TV show zonder live streams, in princiepe valt er nix te spoileren dus..áls er dus toevallig iets klopt van alle gepubliceerde bullshit, is dat puur voor de rekening van SBSquote:Op zondag 26 januari 2025 13:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel weer met je spoilers. Bah
Dat is ook de reden dat er in het BB topic een cos is en een tv topic (waar ook niet gespoilert mag worden). Hier zijn geen streams alleen een tv programma.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Als er streams zouden zijn zou je hetzelfde probleem hebben, dus waarom ze het nu niet brengen maakt echt niet uit, gespoiled wordt er toch. Het wordt er wel leuker op.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel weer met je spoilers. Bah
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:45:16 ]
Wat is dit voor onzin! Ik post regelmatig hier.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima is nog geen reden om het hier in dit topic te zetten, ik zelf loop niet sm accounts af. Doe je dat wel moet je zelf weten. Plus weer een user die je hier nooit ziet.
Ja precies en laat het dan ook lekker op sm. Je zou voor de grap een keer de expeditie robinson winnaar verklappen in het TV topic.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Dat is hier, maar buiten FOK wordt er via die socials ook gespoiled, met streams of zonder.
Blijkbaar niet anders zou je weten dat het niet gewenst is. Of onder een spoiler maar wat mij betreft helemaal niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin! Ik post regelmatig hier.
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders zou je weten dat het niet gewenst is. Of onder een spoiler maar wat mij betreft helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar daar heb je niks over gezegd.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:45:43 ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]Dat las nog steeds als een aanname, jij komt met het gemak maar even met de uitslag van de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar daar heb je niks over gezegd.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:45:56 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat las nog steeds als een aanname, jij komt met het gemak maar even met de uitslag van de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat Morri en Syl Floris naar de finale stemden in de veronderstelling dat hij makkelijk kan winnen van Senna en dan in elk geval weggaat. Niet dat ze hem die ton zo gunnen, in elk geval.
Wellicht hebben ze geen zin in nog een cyclus met die eikel, dus daarom vermoed ik dat deze geruchten, want dat zijn het, weleens waar kunnen zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 26-01-2025 17:46:51 ]
Al twee mensen uit EjVjL, maar geen Mirthe..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Zelfde pak nog, typisch Erik en DBG kan wel een bordenlikker gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Pff.. Mirte ook zo'n vreselijk dom stuk vreten, met elke nacht haar pootje in de pindakaaspot van een ander... ja doediemaar in DBGquote:Op zondag 26 januari 2025 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Al twee mensen uit EjVjL, maar geen Mirthe..
Dat ligt wel aan jullie, je hoeft het hier niet te plaatsen, of doe het onder een spoilerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat hou je toch die spoilers, maar dat ligt niet aan ons maar aan de FEBO. Ze zijn al korter op de realiteit gaan zitten, want de finale was vorige week woensdag. Maar de planning is wat ruk aangezien ze net niet uit kwamen om de finale voor het weekend al te brengen. Nu moet je wachten tot maandag, met alle gevolgen van dien dat alles uit lekt.
Die komt ook nog wel, en misschien Jeff ook wel. Misschien worden ze ook wel gevraagd.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Al twee mensen uit EjVjL, maar geen Mirthe..
Het is heel makkelijk, gewoon onder een spoiler zetten dan kunnen mensen er zelf voor kiezen om het te lezen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:10 schreef wolffie het volgende:
Dan maakt iemand toch een topic aan met nieuwtjes en weetjes ect
En hier alleen wat we op tv zien.
Ik kom dan ook bij jou want jij poste het hierin dit topic als eerstequote:Op zondag 26 januari 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Moet je niet tegen mij hebben maar tegen degene die het hier plaatst!
Hoe kan dat nou? Wie weet er nou dingen behalve een verdwaalde poster die toevallig een exiter of winnaar in een winkelcentrum heeft zien lopen. alle scocialmedia weten drommels goed de Toorn en Advocaten van J de Mol als een sukkel daar gaat zeggen al thuis te zijn.. de rest is roddel&achterklap van bullshitbladenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Hou een beetje rekening met elkaar en ga niet dingen die je ergens leest die nog uitgezonden moeten worden hier plaatsten.
Doe het gewoon onder een spoiler dan is iedereen blij
Soms staan er al dingen op Insta of zo, speurneuzen weten regelmatig te vertellen wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Wie weet er nou dingen behalve een verdwaalde poster die toevallig een exiter of winnaar in een winkelcentrum heeft zien lopen. alle scocialmedia weten drommels goed de Toorn en Advocaten van J de Mol als een sukkel daar gaat zeggen al thuis te zijn.. de rest is roddel&achterklap van bullshitbladen
Maar als het in een "Tijdschrift" staat is het gepubliceerd, dat mag toch gedeeld worden of ben ik nog gek?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms staan er al dingen op Insta of zo, speurneuzen weten regelmatig te vertellen wie er gewonnen heeft.
Mag men hier zeggen, maar dan onder een spoiler.
Zo houden we rekening met iedereen
Tuurlijk mag dat met spoiler eronder.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar als het in een "Tijdschrift" staat is het gepubliceerd, dat mag toch gedeeld worden of ben ik nog gek?
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar als het in een "Tijdschrift" staat is het gepubliceerd, dat mag toch gedeeld worden of ben ik nog gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja onder een spoiler. Zolang het nog niet op tv is geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Jij weet net zo goed als ik dat wat wij weten willen nooit op TV komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja onder een spoiler. Zolang het nog niet op tv is geweest.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pff.. Mirte ook zo'n vreselijk dom stuk vreten, met elke nacht haar pootje in de pindakaaspot van een ander... ja doediemaar in DBG
X staat er vol meequote:Op zondag 26 januari 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Wie weet er nou dingen behalve een verdwaalde poster die toevallig een exiter of winnaar in een winkelcentrum heeft zien lopen. alle scocialmedia weten drommels goed de Toorn en Advocaten van J de Mol als een sukkel daar gaat zeggen al thuis te zijn.. de rest is roddel&achterklap van bullshitbladen
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
X staat er vol mee
ik post niet omdat ik bij toeval las hoe en wat
ik wacht tot na de finale
tis gewoon een keus
om het wel of niet te posten
Jawel, helaas wederom niet spannend. Volgende keer blijf ik uit dit topic na de knock-outsquote:
Ik heb niks gelezen hier.. weet dus niet wie er gaat winnen. (gelukkig)quote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel, helaas wederom niet spannend. Volgende keer blijf ik uit dit topic na de knock-outs
Je weet dat het elke keer 3 weken bullshit wordt na elke finalequote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel, helaas wederom niet spannend. Volgende keer blijf ik uit dit topic na de knock-outs
ja dat wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Theoretiche hebben Floor/senna allebei al gewonnen.. 50/50 als hun fake relatie ook echt klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |