Ik dacht juist dat het andersom zou zijn. Dat de andere studios terughoudend zouden zijn met hun releases, zodat het niet samenvalt met GTA 6.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Las laats dat het nu oktober zou worden.
Want uit de 2K stal komt Mafia 4 in augustus uit, en Borderlands 4 in september.
Kunnen ze hem wel op drie consoles kopenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij:
Groep 7 basisschool - GTA1
1e brugklas: GTA London
2e brugklas: GTA2
4e klas: GTA 3
5e klas: GTA Vice City
Uni: GTA San Andreas
Een kind nu:
Basisschool: GTA 5
1e klas: GTA 5
2e klas: GTA 5
3e klas: GTA 5
4e klas: GTA 5
5e klas: GTA 5
6e klas: GTA 5
Uni: GTA 5
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Tegen de tijd dat gta6 werkelijk uitkomt, zijn mensen die geboren waren op de release van gta5 volwassen geworden.
Als het net zo veel te doen heeft als rdr2 is het top natuurlijk. Dat weer wel.
Nou.. in GTA 5 was er beduidend minder. Daar had ik hem in 240 uur op 100% tegenover RDR2 400+ uur in bezig zijn met eerste walk through (Ja) en op 74% zitten.quote:
Scherp. We speelden GTA5 praktisch vanuit het kraambed en ze gaat in september naar de brugklas.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij:
Groep 7 basisschool - GTA1
1e brugklas: GTA London
2e brugklas: GTA2
4e klas: GTA 3
5e klas: GTA Vice City
Uni: GTA San Andreas
Een kind nu:
Basisschool: GTA 5
1e klas: GTA 5
2e klas: GTA 5
3e klas: GTA 5
4e klas: GTA 5
5e klas: GTA 5
6e klas: GTA 5
Uni: GTA 5
November is de enige logische conclusie. Al is Rockstar fan van october.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Las laats dat het nu oktober zou worden.
Want uit de 2K stal komt Mafia 4 in augustus uit, en Borderlands 4 in september.
Na die 2 genoemde games is er bijna niks aangekondigd voor eind dit jaar van alle grote publishers!quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom zou zijn. Dat de andere studios terughoudend zouden zijn met hun releases, zodat het niet samenvalt met GTA 6.
Maar dat valt dan schijnbaar wel mee.
Normaal zo'n beetje het belangrijkste seizoen qua releases. Ze schijten allemaal in hun broek voor GTA VIquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:55 schreef DKUp het volgende:
In oktober en november staat er niks gepland officieel.
COD en FC Football eventueel en dat is het.
Logisch welquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal zo'n beetje het belangrijkste seizoen qua releases. Ze schijten allemaal in hun broek voor GTA VI
Logisch welquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal zo'n beetje het belangrijkste seizoen qua releases. Ze schijten allemaal in hun broek voor GTA VI
Online kan me gestolen worden, maar helaas was dat, iig met GTA5, easy money.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoop dat Rockstar nu wel goed na heeft gedacht over de komende 10 jaar met GTA 6. En niet alleen voor online. Ze zouden ook in het zelfde systeem nieuwe map kunnen maken of een nieuwe storyline met een DLC.
Dat is een optie, maar ik verwacht een GTA 6 next gen editie op de ps6/Xbox.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoop dat Rockstar nu wel goed na heeft gedacht over de komende 10 jaar met GTA 6. En niet alleen voor online. Ze zouden ook in het zelfde systeem nieuwe map kunnen maken of een nieuwe storyline met een DLC.
Er is een earnings call in mei geloof ik, misschien dat er dan nieuws komt.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Is er nog een nieuwe trailer-2-theorie? Ik heb een beetje houvast nodig
Dit is wat de CEO van TakeTwo laatst zeiquote:Op woensdag 16 april 2025 16:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Is er nog een nieuwe trailer-2-theorie? Ik heb een beetje houvast nodig
https://www.gamesradar.co(...)ertainment-property/quote:"We've found that the better thing to do is to provide marketing materials relatively close to the release window in order to create that excitement on the one hand, and balance the excitement with the anticipation. We don't always get it exactly right, but that's what we’re trying to do."
quote:Take-Two previously reiterated that GTA 6 would still be coming in fall 2025, so whenever we get that much talked about second trailer depends on what Zelnick means by "close." Either way, I wouldn't hold my breath for another look at the game until at least this summer, which I don't mind - I don't need to see too much more of GTA 6 before release anyway.
Ze hoeven er idd vrij weinig voor te doen. Ook al komt er geen trailer 2. Als ze aankondigen hij ligt op dag X in de winkels staan mensen weer in de rijquote:Op woensdag 16 april 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Men bewijst wel dat geen marketing ook gewoon marketing is. Als ze in juli/augustus communiceren "available this October" en de pre-orders open gooien, weten ze niet waar ze blijven qua aantallen. Gaat alle records verbreken.
Gewoon houden aan de Fall 2025 release en alleen maar binnenkort een officiële releasedatum en pre-order opengooien met de boxart. Week voor de release een launch trailer en klaarquote:Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef Friday12 het volgende:
Beste is gewoon. Over 2 weken is wereldwijde release. Veel plezier!
Ik heb liever dat ze zo iets dan dan. Op 24 oktober 2026 release en dan 3x delayquote:Op woensdag 16 april 2025 17:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon houden aan de Fall 2025 release en alleen maar binnenkort een officiële releasedatum en pre-order opengooien met de boxart. Week voor de release een launch trailer en klaar
Tegenwoordig wacht ik wel op een goede sale, niet zoveel behoefte om mee te gaan met die hoge prijzen voor spellen. Voor GTA6 zal er wel een uitzondering gemaakt worden ☺quote:Op woensdag 16 april 2025 17:56 schreef StateOfMind het volgende:
Veruit de meeste games, op PS5, zijn 70 euro afgerond, een enkele 80 euro afgerond.
Dat is voor mij echt de max.
Meer wil ik niet betalen.
En al helemaal niet als ie maar 30fps gaat draaien op de gewone PS5.
Dan wacht ik wel tot ie goedkoper is, of ik een PS5 Pro heb.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Het is vandaag precies 500 dagen geleden dat trailer 1 voor het eerst daglicht zag.
Ik zit rond de 7500 uur in GTA V. Als ik dat ook haal met GTA VI, dan vind ik ¤200 primaquote:
voor een collectors edition heb ik wel 300 voor overquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit rond de 7500 uur in GTA V. Als ik dat ook haal met GTA VI, dan vind ik ¤200 prima
1 miljoenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou zeker 1000¤ betalen voor GTA6!!!!!
/s
Heb ook wel veel uur gta v, ook doordat de replay value(aankloot value) hoog is. Wil er wel meer voor betalen dan de meeste games waar het maar aankijken is hoeveel uur je het speelt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit rond de 7500 uur in GTA V. Als ik dat ook haal met GTA VI, dan vind ik ¤200 prima
Naar voren gehaald? Wowquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow, release date van Borderlands 4 (ook T2) is naar voren gehaald. Conference call komt eraan, er staat ons iets wachten.
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.quote:
Grote kans is ook dat Sony verplicht is om Borderlands 4 te showcasen, als ze de marketing rechten voor GTA 6 willenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
SOONY vuistdiep.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grote kans is ook dat Sony verplicht is om Borderlands 4 te showcasen, als ze de marketing rechten voor GTA 6 willen
Borderlands 3 heeft het toch goed gedaan, ondanks dat ik de game eigenlijk wel vrij matig vond.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY vuistdiep.
Borderlands 4 straks met een slechte launch. Ach GTA VI eventueel in oktober of november als het uitstel niet komt.
Borderlands 3 heeft meer dan 18 miljoen verkocht jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Borderlands 3 heeft het toch goed gedaan, ondanks dat ik de game eigenlijk wel vrij matig vond.
En het verhaal en karakters waren zooo kut geschreven. Echt super irritant.
En elke keer de control van je character wegnemen in cutscenes waar je dan weer word genaaid door de 2 baddies.
Maar BL4 gaat het beter doen dan Marathon of Ghosts of Yotei
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
Wat wijst er niet op?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?
Er is een trailer uit 2023. Voor de rest nergens een bevestigd 'iets' daarna. Alleen maar geruchten en oneindige clickbait.quote:
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is een trailer uit 2023. Voor de rest nergens een bevestigd 'iets' daarna. Alleen maar geruchten en oneindige clickbait.
Marathon wordt de nieuwe Concordquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Borderlands 3 heeft meer dan 18 miljoen verkocht ja![]()
Ghost of Tsushima 13 miljoen exemplaren blijkbaar.
Marathon gaat er echt aan
Begrijp me niet verkeerd hier he, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.
De baas van TakeTwo zei laatst nog dat ze marketing dichter in de buurt van de release willen hebben (dat is niet ongewoon)quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?
Het is wachten tot de eerste foto's en filmpjes om sociaal media komt met rijen aan mensen die staan te popelen om die game fysiek te kunnen kopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Niet dat GTA6 enige marketing nodig heeft
Ben ook wel benieuwd in hoeveel dagen ze alle kosten terug verdiend hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is wachten tot de eerste foto's en filmpjes om sociaal media komt met rijen aan mensen die staan te popelen om die game fysiek te kunnen kopen![]()
Weet wel dat deze game natuurlijk alle records gaan verbreken
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2Bquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd in hoeveel dagen ze alle kosten terug verdiend hebben
Wat is het totale budget eigenlijk?
😱quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2B![]()
Laten we uitgaan van 2B budget en 60,- voor een game. 33,3mln spellen moeten ze dus verkopen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2B![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |