1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Was te verwachten..
[..]
https://tinyurl.com/mu9rs3d2
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Was te verwachten..
[..]
https://tinyurl.com/mu9rs3d2
Ik was al ver volwassen toen GTA V uitkwam, ik heb het toen nog met mijn jonge dochter samen gespeeld.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Tegen de tijd dat gta6 werkelijk uitkomt, zijn mensen die geboren waren op de release van gta5 volwassen geworden.
Als het net zo veel te doen heeft als rdr2 is het top natuurlijk. Dat weer wel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik was al ver volwassen toen GTA V uitkwam, ik heb het toen nog met mijn jonge dochter samen gespeeld.
Nu is ze 19, en ik al na Abraham, en zitten we samen op VI te wachten
Ik dacht juist dat het andersom zou zijn. Dat de andere studios terughoudend zouden zijn met hun releases, zodat het niet samenvalt met GTA 6.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Las laats dat het nu oktober zou worden.
Want uit de 2K stal komt Mafia 4 in augustus uit, en Borderlands 4 in september.
Kunnen ze hem wel op drie consoles kopenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij:
Groep 7 basisschool - GTA1
1e brugklas: GTA London
2e brugklas: GTA2
4e klas: GTA 3
5e klas: GTA Vice City
Uni: GTA San Andreas
Een kind nu:
Basisschool: GTA 5
1e klas: GTA 5
2e klas: GTA 5
3e klas: GTA 5
4e klas: GTA 5
5e klas: GTA 5
6e klas: GTA 5
Uni: GTA 5
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Tegen de tijd dat gta6 werkelijk uitkomt, zijn mensen die geboren waren op de release van gta5 volwassen geworden.
Als het net zo veel te doen heeft als rdr2 is het top natuurlijk. Dat weer wel.
Nou.. in GTA 5 was er beduidend minder. Daar had ik hem in 240 uur op 100% tegenover RDR2 400+ uur in bezig zijn met eerste walk through (Ja) en op 74% zitten.quote:
Scherp. We speelden GTA5 praktisch vanuit het kraambed en ze gaat in september naar de brugklas.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij:
Groep 7 basisschool - GTA1
1e brugklas: GTA London
2e brugklas: GTA2
4e klas: GTA 3
5e klas: GTA Vice City
Uni: GTA San Andreas
Een kind nu:
Basisschool: GTA 5
1e klas: GTA 5
2e klas: GTA 5
3e klas: GTA 5
4e klas: GTA 5
5e klas: GTA 5
6e klas: GTA 5
Uni: GTA 5
November is de enige logische conclusie. Al is Rockstar fan van october.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Las laats dat het nu oktober zou worden.
Want uit de 2K stal komt Mafia 4 in augustus uit, en Borderlands 4 in september.
Na die 2 genoemde games is er bijna niks aangekondigd voor eind dit jaar van alle grote publishers!quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom zou zijn. Dat de andere studios terughoudend zouden zijn met hun releases, zodat het niet samenvalt met GTA 6.
Maar dat valt dan schijnbaar wel mee.
Normaal zo'n beetje het belangrijkste seizoen qua releases. Ze schijten allemaal in hun broek voor GTA VIquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:55 schreef DKUp het volgende:
In oktober en november staat er niks gepland officieel.
COD en FC Football eventueel en dat is het.
Logisch welquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal zo'n beetje het belangrijkste seizoen qua releases. Ze schijten allemaal in hun broek voor GTA VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |