Nog korter zelfs, in mijn herinnering althansquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:06 schreef DKUp het volgende:
Theoretisch gezien kan je iets in juni aankondigen en in september-november releasen.
Fallout 4 was ook zoiets.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
We zitten nu in deel 6 van het topic, dan moet die binnenkort toch wel uitkomen
Vergeet niet dat vroeger games nog veel duurder waren. Vooral games op de NES, SNES en ook op de N64. Ik kan me herinneren dat ik 190 gulden betaalde voor Turok. En games zoals International Superstar Soccer en Doom op de N64 lagen voor 230 gulden in de schappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef over_hedge het volgende: We mogen sowieso niet zeuren over de prijs van games. Het ontwikkelen is zoveel duurder geworden. En de prijzen zijn jaren amper tot niet veranderd. 100 euro voor een AAA spel wat jaren kost om te maken met honderden mensen is niet eens zo gek. Zou het ook prima vinden.
Ik zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt niks meer dit jaar, er komt een uitstel en dat wordt begin 2026iedereen in de hype voor dit jaar maar komt weer bedrogen uit
Dit is 100% bullshit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
je krijgt steeds minder game voor je geld
Moet je wel goed lezen. Mmarsu doelt op de volwassenheid van het spel. Dat het allemaal groter en mooier is heeft vooral te maken met verbeterde technologie. Matige verhaallijnen, bugs, makkelijk scoren met lootboxes en dlc's om de boel te rekken is pure gemakzucht. En dat laatste is waar mmarsu op doelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit is 100% bullshit.
Vandaag de dag zijn games juist veel groter, langer, omvangrijker en gedetailleerder dan toen.
Ja nou! Bij GTA6 heb je nog maar twee hoofdrolspelers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
...maar je krijgt steeds minder game voor je geld, zeker fysiek. Of onaffe spellen.
Ook nog eens latina (vrouw)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja nou! Bij GTA6 heb je nog maar twee hoofdrolspelers.
Bij GTA5 waren dat er nog drie.
je kan sinds GTA3 ook al niet meer boeren en winden laten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ook nog eens latina (vrouw)
Ik vind twee personages wel beter dan drie. In GTA V was het wel eens een beetje te veel met wisselen. Helemaal als je niks hebt met een personage.
GTA 5 had ook alleen trevor kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind twee personages wel beter dan drie. In GTA V was het wel eens een beetje te veel met wisselen. Helemaal als je niks hebt met een personage.
vond Michael ook wel leuk omdat die zo'n rotgezin hadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA 5 had ook alleen trevor kunnen zijn
Saaie Franklin.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dit had prima net zoals andere GTA's een enkel personage kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Trevor was mijn favoriete personage.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycho te spelen
Het was vooral leuk om naar Trevor te schakelen om te zien in wat voor idiote situatie je nu weer terechtkwam.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Trevor was mijn favoriete personage.
Heerlijk om zo'n sick fucked up psycho te spelen
Ik vind juist dat Rockstar Games het tegendeel zijn van wat ik net aangaf, die zijn altijd zo enorm polished. Snap dat niet elke studio dit kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja nou! Bij GTA6 heb je nog maar twee hoofdrolspelers.
Bij GTA5 waren dat er nog drie.
Nog meer bullshit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel goed lezen. Mmarsu doelt op de volwassenheid van het spel. Dat het allemaal groter en mooier is heeft vooral te maken met verbeterde technologie. Matige verhaallijnen, bugs, makkelijk scoren met lootboxes en dlc's om de boel te rekken is pure gemakzucht. En dat laatste is waar mmarsu op doelt.
Maar goed, er zijn tegenwoordig ook voldoende games waar dat in mijn ogen niet voor geldt.
Heb ook liever gewoon 1 personage. Vond het bij gta 5 maar kut dat als ik dan eindelijk een beetje geld had. Ik voor de missies met 1 van de andere moest spelen. En dan weer geen geld hadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dit had prima net zoals andere GTA's een enkel personage kunnen zijn
Yep!... Nu al geld opzij leggen.quote:
Dan had ik niet eens 3% van de story gespeeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoezo die gast was fucking goedquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had ik niet eens 3% van de story gespeeld.
Dat zou ik hebben met een hengel in t spelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had ik niet eens 3% van de story gespeeld.
wat doe je op fok dan?quote:
Insane stuff maat.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
Vice City next gen it uit
Bekijk deze YouTube-video
Vice City in de GTAIV engine, volledig werkend inclusief alle missies etc
Goeiequote:
Ben wel benieuwd wat er met online gaat gebeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze game wordt echt ongelofelijk.
Ben nog nog GTA Online aan het spelen.
Het is echt fucking cool. Zeker omdat het gewoon een standalone mod is, dus je hebt GTAIV niet eens nodig.quote:
Als ze slim zijn launchen ze online weer een maand later zoals bij Vquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met online gaat gebeuren
Weet niet wat daar slim aan is?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ze slim zijn launchen ze online weer een maand later zoals bij V
Omdat gta V bij launch een nachtmerrie van epische proporties was?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet wat daar slim aan is?
Ik zou het wederom jammer vinden.
Help me ff herinneren. Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat gta V bij launch een nachtmerrie van epische proporties was?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Help me ff herinneren. Hoe bedoel je?
Vond dat juist wel tof.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach joh welke launch gaat wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van deze Nederlandse yt'er (als ik het zo hoor)
Geen heists
Matchmaking was defect
Progressie resets
Connectie issues
Characters deleted
Shark cards disabled
Money glitches
Etc
GTA V online livestream:
Forum Opties | |
---|---|