Dat zou duidelijker geweest zijn al je daar dan een andere topicsmiley bij gezet had. Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb laatst een geweldige column geschreven. Dat ironie een serieuze zaak is.
Nee golfert, je moet een "grap" niet uitleggen. Ik ben Youp niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou duidelijker geweest zijn al je daar dan een andere topicsmiley bij gezet had. Bijvoorbeeldof
![]()
Nu hield ik het op onwetendheid.
De oudste van Bjoro is iig volwassen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Vroeger stonden die banners van de kinderen in de OP. Hoe oud zouden die nu zijn
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
De oudste van Bjoro is iig volwassen.
Van Againzender is de oudste (bijna twee jaar) van de middelbare school af
Dus zeg 20-21.
Ik heb ooit de nog wel veilig ergens gesteld.![]()
Dat maakt je dus al minstens 86.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:22 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterwordt dit jaar alweer 20 jaar.
Nog lang niet.quote:
Ik denk dat de laatste geboren is voor of rond 2008. Dus wel een jaar of 16 minimaalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Vroeger stonden die banners van de kinderen in de OP. Hoe oud zouden die nu zijn
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef borisz het volgende:
Vandaag is Haarlem 15 jaar een #stadzonderclub
quote:
Morgh,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Erg h. Ik had hem op facebook. Er zijn meer FOK!ers overleden de laatste jaren. Niet de minsten. Justme, Cynix, Static.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:32 schreef mitt het volgende:
Ik zocht gisteren op een user en kwam het topic van popolon tegen.
Wist ik helemaal niet.
Godver man.
Ik hield FOK! en priv altijd gescheiden maar popo was echt een van m'n fok vrienden.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg h. Ik had hem op facebook. Er zijn meer FOK!ers overleden de laatste jaren. Niet de minsten. Justme, Cynix, Static.
Van mij ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik hield FOK! en priv altijd gescheiden maar popo was echt een van m'n fok vrienden.
Mooi tijdstip.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:54 schreef The-BFG het volgende:
Morge, op weg naar kantoor in Utrecht. Kan niet wachten op de tijd dat het al licht is rond deze tijd...
Jeetje. Sterkte.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Nieuwe patint: dit weekend door helikopter opgehaald en naar ziekenhuis gevlogen. Hart weer aan de praat na een paar flinke stroomstoten, morgen een Pacemaker en dan nog het mentale deel.
Veel geluk gehad, geen permanente schade zoals het er nu naar uitziet.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Nieuwe patint: dit weekend door helikopter opgehaald en naar ziekenhuis gevlogen. Hart weer aan de praat na een paar flinke stroomstoten, morgen een Pacemaker en dan nog het mentale deel.
Zo, heftig zeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Jeetje, begrijp nu pas dat het over jou gaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Dank, dank. En ook voor de anderen hierboven. Het gaat relatief goed. Lastige / frustrerende is dat ze geen oorzaak kunnen vinden. Uit al die testjes blijkt, tot nu toe, dat alles werkt en gezond is…. Dus ze gaan nu de wat exotische varianten onderzoeken die minder vaak voorkomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje, begrijp nu pas dat het over jou gaat.Heel veel sterkte.
Hoe voelde je je voor de hartaanval ? Ik was al tijdens extreem snel erg moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:07 schreef manny het volgende:
[..]
Dank, dank. En ook voor de anderen hierboven. Het gaat relatief goed. Lastige / frustrerende is dat ze geen oorzaak kunnen vinden. Uit al die testjes blijkt, tot nu toe, dat alles werkt en gezond is…. Dus ze gaan nu de wat exotische varianten onderzoeken die minder vaak voorkomen.
Houdoe.
Haha. Ik straks naar Beverwijk voor...een CT-scan mijn mijn longen. Kijken of mijn longtumor nog hetzelfde is.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik.
Misschien een mini meet in een centraal Ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha. Ik straks naar Beverwijk voor...een CT-scan mijn mijn longen. Kijken of mijn longtumor nog hetzelfde is.
Geen idee. Heb ik al jaren geen contact meer mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe staat het met de gezondheid van Doc en Kamagurka ?
Was ook maar een grapje.........................quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ik al jaren geen contact meer mee.
Dat is het rare. Niets gemerkt en ik ben kickboxing trainer; en voetbal zelf, en ik heb een baan waarin je ook de hele dag bezig bent. Dus dat ik zeker gemerkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe voelde je je voor de hartaanval ? Ik was al tijdens extreem snel erg moe.
Klopt. Maar we gaan we wel wat aan doen om die kans te verminderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:04 schreef tong80 het volgende:
@:manny Vriend van me zo'n beetje hetzelfde. Oud ploeggenoot van me. Fanatiek sporter. De laatste Elfstedentocht uitgereden. Tegenwoordig wielrenner en met m'n broer veel ritten gereden. Ook erfelijk. Tijdje geleden goeie kennis van me, gymleraar en gezond. Vitale man, boem, 57 en aan hersenbloeding overleden. Dat heet pech.
zit de pacemaker er al in?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:25 schreef manny het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan we wel wat aan doen om die kans te verminderen.
Ik slik 20 pillen per dag. Voor urologie en cardiologie. Afgelopen weken proberen te minderen maar was geen succes. Het slikken maakt met niks uit, alleen de bijwerkingen is balen. B.v slappe spieren, krachteloos en veel vocht vast houden. Enige voordeel is dat ik er goed op slaap.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:25 schreef manny het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan we wel wat aan doen om die kans te verminderen.
Mooi h ? Ook hockey en Padel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
In december nog bij het complex van NIVO in Zaltbommel geweest.....
Ik ging even de padel banen bekijken, ken een van de mensen die dat opgezet hebben.quote:
Nope. Later deze week. Ze hopen eerst dat ze wat uit de onderzoeken kunnen halen. Wellicht om hem dan beter te kunnen plaatsen / instellen ofzo… maar goed ik lig op bewaking hierquote:
In goede handen. Veel succes......quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef manny het volgende:
[..]
Nope. Later deze week. Ze hopen eerst dat ze wat uit de onderzoeken kunnen halen. Wellicht om hem dan beter te kunnen plaatsen / instellen ofzo… maar goed ik lig op bewaking hier
Ik ben benieuwd op welke bank Priske zit zondag.. Of thuis of in de JC Arenaquote:
Gefeliciteerd Bossie......quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op welke bank Priske zit zondag.. Of thuis of in de JC Arena
Longarts was tevreden. Tumor is onveranderd ingekapseld met littekenweefsel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo meteen naar mijn longarts om de uitslag van de CT-scan te vernemen.
Ik vermoed dat de tumor nog netjes ingekapseld op z'n plek zit.
2x prima.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef borisz het volgende:
Op tijd thuis vanuit Bad Bentheim voor De Klassieker en WK Veldrijden
Nog even BB vanuit culinair perspectief borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef borisz het volgende:
Op tijd thuis vanuit Bad Bentheim voor De Klassieker en WK Veldrijden
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.quote:
Wacht zie al een topic in GC.quote:
Maar je mag het niet melden of posten. Dan krijg je alle shit over je heen. @borisz was laatst op visite, die had het over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen vorig jaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.
Waarvan een miljoen met teltopics zekerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je mag het niet melden of posten. Dan krijg je alle shit over je heen. @:borisz was laatst op visite, die had het over 20 miljoen posts in 2010 en 2 miljoen vorig jaar.
Idd, of SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarvan een miljoen met teltopics zeker![]()
Goedemorgen!
Het is extreem jammer dat eerwaarde @Arcee zijn statistiekensite voor den FOKS niet langer bijhoudt. Wat een genot was dat altijdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Is er nog iemand die a la Arcee de stats bijhoudt? Wil wel eens in cijfers zien hoe treurig het gesteld is hier.
Misschien doet ie het nog maar post hij ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is extreem jammer dat eerwaarde @:Arcee zijn statistiekensite voor den FOKS niet langer bijhoudt. Wat een genot was dat altijd
Het was een website en hij wilde af van de hostingskosten geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nog maar post hij ze niet meer.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een website en hij wilde af van de hostingskosten geloof ik
Hoe beviel de nacht ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Deze hartpatint mag weer naar huis. Met ICD (pacemaker met extra opties), wat een avontuur. Kunnen geen oorzaak vinden. Alle testjes goed, gezond, enz….. gaan nu verder zoeken in de genetische hoek. We horen het wel, maar eerst naar huis…..
Voor mij prima. Voor mijn vrouw een ramp. Die heeft steeds het idee dat ik nooit meer wakker wordt en enorme flashbacks naar ambulancepersoneel dat in de slaapkamer staat en reanimatie doet.quote:
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:53 schreef manny het volgende:
[..]
Voor mij prima. Voor mijn vrouw een ramp. Die heeft steeds het idee dat ik nooit meer wakker wordt en enorme flashbacks naar ambulancepersoneel dat in de slaapkamer staat en reanimatie doet.
We hebben nog een weg te gaan. Maar gelukkig werken mijn hersens nog zoals voorheen en lijkt er geen permanente schade.
Ik maakte me zorgen als ik m'n pa niet hoorde snurken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.
Daar doet de ICD waarschijnlijk niks aan nu.
Ja ik ook, vroeger met moeders.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte me zorgen als ik m'n pa niet hoorde snurken.
ICD helpt "rationeel", maar gevoelens is een ander ding. Maar dit komt goed... lekker huilen af en toe..quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.
Daar doet de ICD waarschijnlijk niks aan nu.
Ik laat het de laatste jaren ook niet droog. Lucht op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:40 schreef manny het volgende:
[..]
ICD helpt "rationeel", maar gevoelens is een ander ding. Maar dit komt goed... lekker huilen af en toe..
Same samequote:
Hoe is het met manny en de vrouw?quote:
Kwam er gisteren pas achter wat je oude naam wasquote:
Waarom heb jij je naam veranderd Bluezz?quote:
Ik wilde al vanaf het begin op FOK! Blues als nick. Alleen die was al in gebruik (door een inactieve user).quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef mitt het volgende:
Waarom heb jij je naam veranderd Bluezz?
Bossiequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Kwam er gisteren pas achter wat je oude naam was
Ik leer zoveel op FOK!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik wilde al vanaf het begin op FOK! Blues als nick. Alleen die was al in gebruik (door een inactieve user).
Dus met die nickchange actie van @:Danny meteen gevraagd of ik die kon gebruiken
Verwarrend is het af en toe wel voor mij als newbiequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wilde af van de 81 achter mijn nick. Bos was al bezet en in een ander topic werd ik al eens bomenverzameling genoemd, vandaar de keuze op deze naam.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:07 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Wordt koud dus ik hou het maar bij een wandeling van 17km vandaag
Kilometer afgesnoeptquote:
Zeker. Zeker. Een klein wondertjequote:
Of als je iets teveel tijd over hebtquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:34 schreef borisz het volgende:
Voor wie vrijdag nostalgisch wil gaan doen.
borisz in SPT / [Bijna live] De Elfstedentocht van 1985
En leeftijdsgenoot bedoel jequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:15 schreef golfer het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met z'n 81ste verjaardag aan mijn dorpsgenoot.
Waarom doe jij van die rare dingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:58 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Na 24km aan de wandel gisteren ga zo maar eens een uurtje uitfietsen tijdens een lesje RPM.
Veel plezier.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Onderweg naar Den Bosch. Voor een
matinee concert van Wishbone Ash..
Band bestaat al sinds 1969 en er zit nog maar 1 origineel bandlid in..
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen beginnen met zwachtelen om vocht uit been te krijgen. Dat naast Oedeemtherapie.
Het was een groot feest.quote:
quote:
Zekers. Zekers.quote:
quote:
PSV heeft een Hughes probleemquote:
https://www.ad.nl/economi(...)l-ingevuld~ab319f47/quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:30 schreef golfer het volgende:
Meteen na 00:00 uur belastingaangifte gedaan. Teruggave ruim 1.300 euro
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV heeft een Hughes probleem
Goeiemorgen
Lekker laten zittenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:36 schreef mitt het volgende:
Moet Bosz er niet gewoon uit? Dit kan toch niet..
Diewertjequote:
Dieuwertje ook.quote:
Einde Bosz?quote:
Ten Hagquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb liever dat hij nu al gaat, maar geen idee wie hem zou moeten opvolgen
Yups.quote:
Heb je ploegendienstquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Ik ga straks, voor het eerst dit jaar, op de fiets naar mijn werk.
Ja, we hebben een ochtend- en een middagdienst.quote:
Zou toch 1 seizoen Telstar in de Eredivisie willen hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:46 schreef borisz het volgende:
Telstar veegt Dordt even met 5-0
7e nu.
De club is wel wat saaier geworden zonder Pieter aan het roer. Maar de verbinding met het Westland en spelers die het nog eens voor het eggie willen proberen is sterker dan ooit.
Leuk. Den Bosch leeft ook (weer). Tot in de nacompetitie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:46 schreef borisz het volgende:
Telstar veegt Dordt even met 5-0
7e nu.
De club is wel wat saaier geworden zonder Pieter aan het roer. Maar de verbinding met het Westland en spelers die het nog eens voor het eggie willen proberen is sterker dan ooit.
FC Eindhoven weer een keer zou ik ook wel leuk vinden. Momenteel zijn ze de ploeg die het langst onafgebroken in een en dezelfde niet hoogste divisie van een land spelen... Dus zonder promotie of degradatie en heeft daardoor circuleren er filmpjes op internet dat dit de saaiste club in de wereld is..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou toch 1 seizoen Telstar in de Eredivisie willen hebben
Wel een prestatie om nooit te promoveren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
FC Eindhoven weer een keer zou ik ook wel leuk vinden. Momenteel zijn ze de ploeg die het langst onafgebroken in een en dezelfde niet hoogste divisie van een land spelen... Dus zonder promotie of degradatie en heeft daardoor circuleren er filmpjes op internet dat dit de saaiste club in de wereld is..
Harrie ?quote:
Harrie de Hool.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Harrie de Hool.
Uitbater van Hools.
Kom je hier voor het eerst?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:51 schreef manny het volgende:
Je weet gewoon dat real dit alsnog gaan winnen. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid…. Wat een vieze sport is het af en toe ook.
Goeiemorgen. God schonk mij geen rijbewijs en geen koophuis en geen wijf en geen 9 to 5 kut baan en geen kinderen en geen dure vakanties. Even presidentelijk wandelen in het mooie Zaltbommel in deze heerlijke ochtendzon.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg wellicht vanuit de Ggz weer een woning alleen voor mezelf
Mede door mijn autisme woon ik al sinds 2008 begeleid in Eindhoven. Soms met anderen en soms alleen. Het ging niet altijd even goed in mijn eentje, huis werd snel een rommel, Maar aangezien we dit pand moeten verlaten over een half jaar en ik eigenlijk wel toe ben aan meer rust en zelfstandigheid/privacy. Hebben ze me deze kans geboden..quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mede door mijn autisme woon ik al sinds 2008 begeleid in Eindhoven. Soms met anderen en soms alleen. Het ging niet altijd even goed in mijn eentje, huis werd snel een rommel, Maar aangezien we dit pand moeten verlaten over een half jaar en ik eigenlijk wel toe ben aan meer rust en zelfstandigheid/privacy. Hebben ze me deze kans geboden..
Ja, die heeft zolang ik leef altijd bestaan.quote:
Ja, en morgen donderdag.quote:
Wat is straks. Vanochtend, vanmiddag, vanavond, morgen, zaterdag, zondag????????????quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebber straks Australi - Indonesi op ESPN.
10u vanmorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat is straks. Vanochtend, vanmiddag, vanavond, morgen, zaterdag, zondag????????????
Bedankt. Heerlijke tijd om voetbal te kijken.quote:
Nou, dat was me toch een partij spannend...quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebber straks Australi - Indonesi op ESPN.
Vanavond niet vergeten om naar Andere Tijden te kijken met unieke, nooit eerder vertoonde, kleuropnames van JC van vroeger.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef borisz het volgende:
Mn oude manager heeft z'n jaarlijkse rondje Betondorp, Olympisch Stadion weer gereden
De grootste filosoof is al negen jaar niet meer onder ons.
Oh @tong80 weer eens geband. Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:
Bans worden nog steeds niet besproken...quote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh @:tong80 weer eens geband. Wat heeft ie nou weer gedaan?
Kan me wel indenken dat hij heeft gedaan, maar misschien had iemand er bewijs van.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte Golfer
[..]
Bans worden nog steeds niet besproken...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:18 schreef mitt het volgende:
En hoop niet dat er veel visuele denkers zijn na het verhaal van @:golfer
Forum? Sorry vanaf Overijssel haak ik afquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:56 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Groningen
Ingecheckt in hotel. Vanaf morgen drie dagen Pieterpad. En in ieder geval een bezoek aan het Forum. Waar ik nog nooit geweest ben.
Nieuw gebouw met bieb, bios, museum, dakterras en veel meer wat sinds 2019 open is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Forum? Sorry vanaf Overijssel haak ik af
Voor mij ook al wat jaartjes geleden dat ik in Groningen ben geweest,quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nieuw gebouw met bieb, bios, museum, dakterras en veel meer wat sinds 2019 open is.
Mn laatste trip Groningen was 2009. Dus ja wil dat wel zien. 😎
Kwam er begin deze eeuw minimaal 1x per jaar. Mn achternicht woonde achter de Martinitoren. Maar ja die verkaste naar Almere 😥
Hier nog niet. Nog een middagje kassameisje spelen bij Caprera.quote:
Geweldige stad. Vaak geweest met The Nozems. (Vera, Simplon, Noorderslag) Ooit in studentenflat blijven slapen en gevreen met ene Nienke. Paar weken geleden in de KLB SC een user wiens moeder zo heet en toen in Groningen studeerde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor mij ook al wat jaartjes geleden dat ik in Groningen ben geweest,
En goedemorgen
Wel jammer voor de spanning maar dat zal de Ajax-supporter niet boeienquote:
"Trouwens Henk, PSV nog gevoetbald?"quote:Op maandag 31 maart 2025 07:12 schreef manny het volgende:
Goedenmorgen.
Dit zijn de dagen dat ik terug verlang naar die oude kantoorbaan. Heerlijk met een grote grijns bij de koffie-automaat en vooral niets zeggen als de collegas met een voorliefde voor de verkeerde clubs binnen komen wandelen. Niets zeggen. Alleen minzaam glimlachen.
Ach, mijn drie beste vrienden zijn Feijenoorder en ik woon op 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:10 schreef borisz het volgende:
Heb alleen niet zo veel voetbalminnende collega's op kantoor..
Juist leuk toch, niet iedereen kan voor Ajax zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:10 schreef borisz het volgende:
Heb alleen niet zo veel voetbalminnende collega's op kantoor..
In wat voor Tokkiebuurt/stad/dorp woon jij?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:53 schreef mitt het volgende:
Mensen steken nog snel even vuurwerk af hier voordat het verboden wordt lijkt het wel
Niet iedereen woont op stand, golferquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
In wat voor Tokkiebuurt/stad/dorp woon jij?
En nog eens dunnetjes over even later.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:44 schreef mitt het volgende:
Wat een vrije trap van die Rice, mijn hemel
Kan Ajax al kampioen worden dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:29 schreef borisz het volgende:
Zondag is wellicht de mooiste sportdag van het jaar. (zoals meestal de tweede zondag van april).
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.quote:
Als Ajax geen kampioen kan worden is het niet de mooiste sportdag van het jaarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.
+ Boat Racequote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Marathon van Rotterdam en Parijs-Roubain en Formule1 in Bahrein de ontknoping va The Masters in Augusta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |