Het was een website en hij wilde af van de hostingskosten geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nog maar post hij ze niet meer.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een website en hij wilde af van de hostingskosten geloof ik
Hoe beviel de nacht ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Deze hartpatiënt mag weer naar huis. Met ICD (pacemaker met extra opties), wat een avontuur. Kunnen geen oorzaak vinden. Alle testjes goed, gezond, enz….. gaan nu verder zoeken in de genetische hoek. We horen het wel, maar eerst naar huis…..
Voor mij prima. Voor mijn vrouw een ramp. Die heeft steeds het idee dat ik nooit meer wakker wordt en enorme flashbacks naar ambulancepersoneel dat in de slaapkamer staat en reanimatie doet.quote:
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:53 schreef manny het volgende:
[..]
Voor mij prima. Voor mijn vrouw een ramp. Die heeft steeds het idee dat ik nooit meer wakker wordt en enorme flashbacks naar ambulancepersoneel dat in de slaapkamer staat en reanimatie doet.
We hebben nog een weg te gaan. Maar gelukkig werken mijn hersens nog zoals voorheen en lijkt er geen permanente schade.
Ik maakte me zorgen als ik m'n pa niet hoorde snurken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.
Daar doet de ICD waarschijnlijk niks aan nu.
Ja ik ook, vroeger met moeders.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte me zorgen als ik m'n pa niet hoorde snurken.
ICD helpt "rationeel", maar gevoelens is een ander ding. Maar dit komt goed... lekker huilen af en toe..quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo kan me voorstellen hoe traumatisch dat is voor je vrouw.
Daar doet de ICD waarschijnlijk niks aan nu.
Ik laat het de laatste jaren ook niet droog. Lucht op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:40 schreef manny het volgende:
[..]
ICD helpt "rationeel", maar gevoelens is een ander ding. Maar dit komt goed... lekker huilen af en toe..
Same samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |