Dat zou duidelijker geweest zijn al je daar dan een andere topicsmiley bij gezet had. Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb laatst een geweldige column geschreven. Dat ironie een serieuze zaak is.
Nee golfert, je moet een "grap" niet uitleggen. Ik ben Youp niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou duidelijker geweest zijn al je daar dan een andere topicsmiley bij gezet had. Bijvoorbeeldof
![]()
Nu hield ik het op onwetendheid.
De oudste van Bjoro is iig volwassen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Vroeger stonden die banners van de kinderen in de OP. Hoe oud zouden die nu zijn
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
De oudste van Bjoro is iig volwassen.
Van Againzender is de oudste (bijna twee jaar) van de middelbare school af
Dus zeg 20-21.
Ik heb ooit de nog wel veilig ergens gesteld.![]()
Dat maakt je dus al minstens 86.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:22 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterwordt dit jaar alweer 20 jaar.
Nog lang niet.quote:
Ik denk dat de laatste geboren is voor of rond 2008. Dus wel een jaar of 16 minimaalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Vroeger stonden die banners van de kinderen in de OP. Hoe oud zouden die nu zijn
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef borisz het volgende:
Vandaag is Haarlem 15 jaar een #stadzonderclub
quote:
Morgûh,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
Erg hè. Ik had hem op facebook. Er zijn meer FOK!ers overleden de laatste jaren. Niet de minsten. Justme, Cynix, Static.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:32 schreef mitt het volgende:
Ik zocht gisteren op een user en kwam het topic van popolon tegen.
Wist ik helemaal niet.
Godver man.
Ik hield FOK! en privé altijd gescheiden maar popo was echt een van m'n fok vrienden.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg hè. Ik had hem op facebook. Er zijn meer FOK!ers overleden de laatste jaren. Niet de minsten. Justme, Cynix, Static.
Van mij ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik hield FOK! en privé altijd gescheiden maar popo was echt een van m'n fok vrienden.
Mooi tijdstip.quote:Op maandag 27 januari 2025 05:54 schreef The-BFG het volgende:
Morge, op weg naar kantoor in Utrecht. Kan niet wachten op de tijd dat het al licht is rond deze tijd...
Jeetje. Sterkte.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Nieuwe patiënt: dit weekend door helikopter opgehaald en naar ziekenhuis gevlogen. Hart weer aan de praat na een paar flinke stroomstoten, morgen een Pacemaker en dan nog het mentale deel.
Veel geluk gehad, geen permanente schade zoals het er nu naar uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |