Ze maken daar wel gemberneutraal ontbijt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Neen, ik kom niet in die transgender tent
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:01 schreef summer2bird het volgende:
Heb ik wel vaak gedaan ja. Wat een drukte altijd. Altijd maar hopen dat er nog een tafeltje vrij was.
Was wel leuk, jammer dat het er niet meer is.
Ikea had toch ook zoiets?
Ik weet hoe dit moet, voor vijftig euro kom ik het je leren in je eigen keuken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:23 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je nooit vergeten. Heb vaak geprobeerd het fluffy ei na te maken hoe ze daar deden, maar het is me nooit gelukt.
Kun je me halverwege ontmoeten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:55 schreef halfway het volgende:
Echt zo'n vrouwen dingetje, mannen hebben geen tijd voor die onzin.
Nee, een arme vader daar kun je niets aan doen, een arme schoonvader is je eigen schuldquote:
Geen shandy drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:48 schreef Näsenbar het volgende:
Voor die 2 euro kan je ook een frikandelbroodje + energydrink halen.
Bij jou vraag ik mij vaak af hoe oud je bent. Want hier klink je als een zestiger.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef Cockwhale het volgende:
Warm eten was vroeger bij de Hema ook geweldig. Lekker gemarineerde krieltjes met een gehaktbal met zigeunersaus, en klassieke Nederlandse gerechten zoals je oma ze maakte. Ietwat oudbollig, maar knus ingericht.
En nu..?
Een kil, dertien in een dozijn, met overmatig wit ingericht "restaurant" waar je droge rijst en sate en soortgelijke saaie maaltijden kunt vreten, die je overal kunt krijgen (waaronder de Ikea). En dan maar afvragen waarom er steeds minder mensen komen.
Maar hier klink je weer als een dertienjarige.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Viel, zo met mijn 45cm pielenmuis in je zus d'r anus, geen idee hoe.
Okee okee, soms laat ik mijn onderknuppels voor mij werken.quote:
Jij hebt ook echt op iedereen wat te zeiken he?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bij jou vraag ik mij vaak af hoe oud je bent. Want hier klink je als een zestiger.
[..]
Maar hier klink je weer als een dertienjarige.
Een stukje over een Hema-restaurant (Amsterdam, Nieuwendijk) in 1997.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef Cockwhale het volgende:
Warm eten was vroeger bij de Hema ook geweldig. Lekker gemarineerde krieltjes met een gehaktbal met zigeunersaus, en klassieke Nederlandse gerechten zoals je oma ze maakte. Ietwat oudbollig, maar knus ingericht.
En nu..?
Een kil, dertien in een dozijn, met overmatig wit ingericht "restaurant" waar je droge rijst en sate en soortgelijke saaie maaltijden kunt vreten, die je overal kunt krijgen (waaronder de Ikea). En dan maar afvragen waarom er steeds minder mensen komen.
quote:...boven, in het beroemde Hema-restaurant is het eerste wat ik zie de spreekwoordelijke zwerver die met mond open hangt te slapen. Een depressieve jongen met een petje kijkt strak naar het stevig vastgeschroefde tafeltje.
Er hangen rode jaren-vijftiglampen aan het vergeelde plafond - niet jaren-vijftigtrendy maar echt nog uit de jaren vijftig. Om de zoveel lampen is er één stuk en niet vervangen.
Aangekondigd staat een 'zomerse aanbieding' van twee kroketten met friet voor bijna de dubbele prijs van een willekeurige snackbar op de Nieuwendijk.
Het ruikt nadrukkelijk naar gebakken ei. Daar krijg je trek van. Maar er wordt op de borden nergens iets met gebakken ei vermeld. En er is ook geen personeel dat je kan helpen.
Ik pak een toch nog modern uitziend broodje met beenham en weet het na enig geduld tot afrekenen te brengen. Als ik een hap neem, is de schrik groot: brood van minstens een week oud. Ik durf niet meer aan m'n karnemelk te beginnen.
Buiten voelde het nog hartje zomer, hierbinnen hangen affiches met een vergeeld blad en de tekst 'Echt herfst'. Niemand kijkt je hier aan. Men staart.
Voor de derde keer roept een bejaarde dame om messen. De vrouw achter de kassa negeert haar. Het is allemaal te erg.
Of uitgebreid lunchen onder de middagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:55 schreef halfway het volgende:
Echt zo'n vrouwen dingetje, mannen hebben geen tijd voor die onzin.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt op iedereen wat te zeiken he?
Verrekte schijtuitvinder voor 125,- per uur die in Wenen negerinnetjes les geeft.
Vond bakker bart nooit veel aan. Maar kende alleen die van zuidpleinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef jcdragon het volgende:
Hema ontbijt
Bakker Bart Ontbijt voor ¤2,50![]()
![]()
Oh ik zie:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef jcdragon het volgende:
Hema ontbijt
Bakker Bart Ontbijt voor ¤2,50![]()
![]()
Die broodjes waren wel heel vers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vond bakker bart nooit veel aan. Maar kende alleen die van zuidplein
Inflatie enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik zie:
Bart's online ontbijt
Voor 1 persoon: een belegd BartjeŽ naar keuze, croissant met jam en een verse sinaasappelsap.
Van
¤ 9,50
Wat een verschil in prijs
Amsterdam is sowieso gootje van NL, dusja...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 04:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een stukje over een Hema-restaurant (Amsterdam, Nieuwendijk) in 1997.
Wel nostalgisch, maar misschien smaakt die droge rijst en saté toch beter.
https://www.groene.nl/artikel/dat-was-de-hema
[..]
Nee joh, dat zit in je hoofd, aldus de ING.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik zie:
Bart's online ontbijt
Voor 1 persoon: een belegd BartjeŽ naar keuze, croissant met jam en een verse sinaasappelsap.
Van
¤ 9,50
Wat een verschil in prijs
Eten halen bij een of andere Chinees in de regio was ook over, na het online zien van foto's van de keuken.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef ReplaR het volgende:
Ik heb vroeger ooit een paar dagen bij de Hema bakkerij gewerkt, daarna dus nooit meer wat te eten gehaald bij de Hema
Hmmmmmmmmmquote:Op maandag 27 januari 2025 13:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Eten halen bij een of andere Chinees in de regio was ook over, na het online zien van foto's van de keuken.
Met o.a. zichtbaar plakkerige muren, door een of andere geel/bruine substantie die er al jaren leek te zitten.
Nee!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:20 schreef Eightyone het volgende:
De Chinees in kwestie (en had je het eens willen proberen - hij bestaat niet meer):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
...hier kwam een groot deel van de 00's regelmatig m'n avondmaal vandaan.
Deze zin is vreemdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:25 schreef Metalfrost het volgende:
godsakkerloot ja. ik kwam er niet maar ik mis het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |